جمعه، مهر ۰۱، ۱۳۸۴

ده روز تا جشن مهرگان، پیروزی ایرانیان بر ضحاک به سرکردگی کاوه آهنگر، و بر تخت نشستن فریدون

پرسه اول مهرماه
تا دیروز، منظورم قبل از کودتای هویزر و حاکمیت جنبش اراذل و اوباش بازار در ایران، محافل غربی با استفاده سوء از تفکر اگزیستانسیالیسم، تبلیغ مسیحیت مترقی! می‌کردند، در ایران هم که متفکرین استعمار زده‌‌اش به جز تقلید میمون‌وار از غرب قادر به کار دیگری نیستند، شریعتی مبلغ اسلام مترقی شده بود. عده‌ای هم باورشان شده که نه تنها اسلام مترقی وجود دارد که آیت الله مترقی هم موجود است!
پس از پایان جنگ سرد، سرمایه‌داری به هن و هن افتاده، یک گام دیگر به پس رفته، می‌خواهد تفکر اگزیستانسیالیسم را به زیر سئوال ببرد. ابزارش هم یک پروفسور پوسیده غربی و یک خبر چین ساواک است. محل تبلیغ چنین مهملاتی هم جایی است که هیچکس حق ابراز عقیده ندارد: رسانه‌های آزادیخواه ایران!

الگوی تبلیغ، الگوی عصر حجر است: متفکر و جامعه شناس ایران در گفتگو با یک جیره خور کلیسا، از نازی بودن هایدگر پرده بر می‌دارند! خواننده هم باید مهملات نانخورهای استعمار را بی چون و چرا بپذیرد. چون اینان خواننده را ابله و بی‌مقدار می دانند، هر چند قیاس به نفس می‌فرمایند.

در ذهن علیل اینان اگر هایدگر نازی باشد، فلسفه‌اش هم، هرچند که در تضاد با نازیسم و مذهب است، نازی می‌شود! جیره خواران کلیسا که نمی‌توانند تفکر آزادیخواهانه را نابود کنند، به جنگ متفکر آزادیخواه می‌روند. مثل دانشجویان خط امام به «افشاگری» مشغول می‌شوند. اوضاع هم که روبراه است. همین روزها یکی از رسانه‌های متعهد و مکتبی کارت عضویت هایدگر در حزب نازی را چاپ می‌کند و بر همگان آشکار می‌شود که یکی از فدائیان هیتلر بنیانگزارفلسفه‌ای‌است که هم مذهب را نفی می کند هم نازیسم را!

سیزده بدرامسال، با مرگ گوساله زرین واتیکان، نحسی بیست و شش ساله به در رفت. می دانستم سال نکویی در پیش است. بی‌آبرویی متفکران استعمار را به فال نیک می گیرم.
دوستان نادان استعمار، آبی به آسیاب حماقت روشنفکران استعمار می‌ریزند که از هزار آتش سوزان‌تر است.

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت