شنبه، تیر ۲۹، ۱۳۹۸

اس ـ 400 و امت!



در آستانة سومین سالگرد شکست کودتای ارتش ناتو در ترکیه ـ  شامگاه 14 ژوئیه 2016  ـ   انتقال سامانه‌‌های موشک اس ـ ‌400  به اینکشور،  احتمال خروج ترکیه را از سازمان ناتو افزایش داد،  و باز هم مم‌جواد ظریف به آغوش ارباب یانکی پناه برد.

یک هفتة آزگار است که مم‌جواد در آمریکا در سنگر مظلوم و محصور نشسته،   و هم‌صدا با ایلهان عمر،   فوکویاما و  شرکاء، ‌ به «تبلیغ اسلام» مشغول است.    خلاصه شیعی‌ها با کمک لندن و واشنگتن می‌خواهند به دوران نورانی کودتاسازی محمد مصدق بازگردند.    یادآور شویم،  بحران‌سازی‌های محمد مصدق،  پس از ترور رزم آرا نه فقط راه را جهت تأمین منافع غرب در کشورمان گشود،   که زمینة عضویت ترکیه و یونان در سازمان ناتو را نیز فراهم آورد ـ   18 فوریه 1952.   به این ترتیب،  غرب راه مسکو به مدیترانه و خلیج فارس را مسدود کرد و لائیسیته و دمکراسی را در ایران و ترکیه به زیر سم ستوران تروریست فدائی اسلام و اخوان المسلمین انداخت!    اینبار نیز «سنت‌کام» برای نظامی کردن خلیج فارس و شاهرگ‌‌های تاراج نفت خیز برداشته،   ولی کودتای ناکام ترکیه زمینة‌ تاخت‌وتاز اخوان‌المسلمین را در اینکشور تضعیف کرده،  از اینرو رهبران سنت‌کام تلاش دارند این «ضعف» را با حمایت هر چه گسترده‌تر از تروریسم شیعی در ایران جبران کنند!   به همین دلیل شعار ابلهانة «نه به جمهوری اسلامی» و تقاضا‌های ابله‌فریب «استعفای خامنه‌ای و تغییر بنیادین قانون اساسی» و بازاریابی برای «محمدها» ـ  نوریزاد و ملکی ـ  و «12 تن» شامل مادر و خواهر شهید و شرکاء آغاز شده.‌  خلاصه سناریوی تکراری و مهوعی که فقط برای تثبیت چماقدار و اسلام‌فروش در جایگاه اوپوزیسیون حکومت تنظیم شده به صحنه آورده‌اند.  و چارچوب ژئوستراتژیک این پس‌روی‌ را سناریوی یانکی‌ها جهت تحمیل بوریس جانسون به عنوان نخست‌وزیر انگلستان و اشغال نظامی کلیه شاهراه‌های آبی عبور مواد خام،  از جمله نفت تشکیل می‌دهد.    
 
سناریوی یانکی برای اشغال نظامی خلیج فارس،   با شرکت فعال عنتر انگلیسی،  عنتر شیعی و بوق‌‌های آتلانتیست، از چند پرده و نیم‌پرده تشکیل شده.    
   
پرده اول:   همزمان با میعاد استقلال آمریکا،  عنتر انگلیسی یک تانکر حامل نفت ایران را در حوالی سواحل جبل‌الطارق توقیف می‌کند.  به ادعای رسانه‌‌ها تانکر مذکور حامل 2 میلیون بشکه نفت بوده و‌ متعلق به یک شرکت روسی است.   و باز هم به ادعای رسانه‌‌ها این نفتکش عازم سوریه بوده و برای رد گم کردن،  بجای عبور از کانال سوئز، ‌ سر از آب‌های جبل‌الطارق در آورده!  

پردة دوم:   جان بولتون و ترزا می از توقیف این نفتکش ابراز رضایت می‌فرمایند باشد تا عنتر شیعی آمریکا،‌   انگلستان را به تلافی تهدید ‌کند.

میان پرده:   دعوای محفلی برای پرتاب جرمی هانت یا بوریس جانسون به جایگاه نخست وزیری انگلستان با افشای ئی‌میل‌های سفیر لندن در واشنگتن اوج می‌گیرد و با استعفای سفیر،   شانس جانسون برای نشستن بجای مادر ترزا افزایش می‌یابد.  

پرده سوم:  عنتر انگلیسی ادعا می‌کند عنترهای شیعی‌ در خلیج فارس مزاحمش شده‌اند.
پاسداران دلار این ادعا را تکذیب می‌کنند؛   بحران نرخ بیمه نفتکش‌ها را افزایش می‌دهد و شرایط «مطلوب غرب» در منطقه هر چه بیشتر گسترش می‌یابد.  

هَپی‌اند:   حقانیت لوتی یانکی برای ایجاد ائتلاف نظامی در خلیج فارس به اثبات رسانه‌ای می‌رسد و ... و جان بائز در آشپزخانه‌اش زمزمه می‌کند،  «ما یه روز پیروز می‌شیم!»  «فون در لاین» با «ینس ستولنبرگ» بابا کرم می‌رقصند و ... و علی روضه‌خوان و حسن سرخه‌ای و حاج قاسم دست یکدیگر ر اگرفته،  «حمومک مورچه داره،   بشین و پاشو خنده ‌داره» می‌خوانند!  

در این گیرودار است که خروج روسیه از پیمان موشک‌های میانبرد هسته‌ای با امضاء ولادیمیر پوتین رسمیت می‌یابد؛‌  و یانکی‌ها «تحریم» مم‌جواد ظریف را هول‌هولکی به تعلیق در می‌آورند!   بله،  وقتی چوب از مسکو بلند شد،  در «هپی‌اند» سناریوی لوتی یانکی هم چل‌پلشک مختصری ‌اوفتاد!   به همین دلیل فون درلاین،   پیشنهاد تهاجم به روسیه را مطرح ‌کرد؛   بوق رسمی نئاندرتال‌ها،  هم‌صدا با پاسدار اکبر «نابغه» و حزب دمکرات آمریکا به خشتک «مگان رپینو»،  فوتبالیست آمریکائی دخیل بست.  چرا که ایشان ناگهان همجنس‌گرائی‌شان را سر هر کوی و برزن و در هر محفل و مجلسی جار می‌زنند و به آن افتخار می‌کنند،  به همین دلیل همچون شیعیان «برحق و مظلوم‌اند!»

باری در پی رسمیت یافتن خروج روسیه از پیمان موشک‌های میانبرد هسته‌ای،   شیعی‌ها یک‌بار دیگر با حزب دمکرات آمریکا پیرامون «ضدیت با اجتماع و روابط حقوقی» به اجماع ‌رسیدند و به پیروی از آخوند ذوالنوری،   منتخب فرستادة ویژة انگلستان در امور خاورمیانه،‌ لگدی نثار «توافق وین» کرده،   و در ابراز عشق به ارباب با یکدیگر مسابقه ‌گذاردند.  اینچنین بودکه «بازگشت آمریکا به توافق وین» منتفی شد،   و کار به «التماس برای رفع تحریم‌ها» کشید:

«[عراقچی گفت:] آمریکائی‌ها به شرط برداشتن تحریم‌ها،  می‌توانند در گفت‌وگوهای ایران و 4+1 حضور داشته باشند.»
 منبع: رادیوفردا،  ‌مورخ 8 ژوئیه 2019

البته عراقچی،   بیانات 5 روز پیش آخوندها،  علوی و ذوالنوری را «تکرار» کرده.   ولی می‌دانیم که عنترهای شیعی آمریکا و رعایای اروپائی‌اش در میدان مذاکرات هسته‌ای در واقع  مطالبات «فرنچ کانکشن» را تکرار می‌کنند.   بی‌دلیل نبودکه توافق وین ـ 14 ژوئیه 2015 ـ  با  فرار «ال‌چاپو» از زندان امنیتی مکزیک،  و سفر رئیس‌جمهور اینکشور به فرانسه تقارن یافت ـ  وبلاگ «ال‌چاپو و 16 ژانویه!»   ناگفته نماند که طی این مدت،   علی روضه‌خوان که به ادعای سگ‌های وفادار سازمان سیا،   «همة امور اجرائی و امنیتی و اقتصادی و سیاسی ایران را در چنگ گرفته،»  ‌ سکوت اختیار کرد و اجازه نیافت حتی در مورد توقیف تانکر حامل نفت ایران توسط دولت جبل‌الطارق اظهار نظری خشک و خالی کند.  این است «اقتدار» رهبر شیعیان جهان!

اینجا بودکه دل امانوئل مکرون،  رئیس‌جمهور فرانسه به رحم آمد و دستی به سروگوش حسن روحانی کشید.   رئیس دولت تف و تکفیر پس از مغازلة تلفنی،  بلافاصله بالای منبر پرید و ضمن ملاخور کردن نفتکش متعلق به شرکت روسی،   با ادبیات صحرانشینان قرن هفتم میلادی از توقیف کشتی حامل نفت انتقاد به عمل آورد:

«[...] کشتی نفتکش ایرانی را توقیف کردند که کار بسیار سخیف و غلطی انجام دادند [...]»
منبع:  مهرنیوز،  مورخ 10 ژوئیه 2019، کد خبر:‌4663152

بله،  فراموش نکنید!   این نفتکش «ایرانی» بوده و با توجه به صنایع پیشرفتة شیعی‌ها،  مسلماً حوزة علمیه قم در ساخت آن دست داشته!  البته اهالی حوزه،   برای ساختن نفتکش متعلق به شرکت روسی،  از «پژوهش‌های علمی» خواهر فریبا عادلخواه نیز «بهره‌ها» ‌گرفته بودند!   اینجا بودکه خبر رسید فریبا عادلخواه،  پژوهشگر «ایرانی ـ فرانسوی» که به همراه یکی از دانشجویانش در قم خیمه زده بود،  بازداشت شده!   بلافاصله خبر بازداشت این نابغة بزرگ علوم سیاسی،   در توئیتر صبیة علی‌اصغر صدرحاج سید جوادی ـ  نگار جون خودشون ـ  انعکاس یافت.

همبستگی و همدلی محفل ضدایرانی شیعی‌ها را دستکم نگیریم.  درست حدس زدید!   فریبا عادلخواه با صبیة حاج سید جوادی در ظاهر ارتباطی ندارد؛   عادلخواه را بدون نماد بردگی زن مسلمان به تلویزیون فرانسه می‌آورند،   تا ضمن ماست‌مالی سرکوب زن ایرانی،   در کمال وقاحت آخوند پدوفیل و برده فروش را طرفدار دمکراسی معرفی کند:

«[...] اگر امروز با زنان ایرانی درباره حجاب اجباری حرف بزنید به شما خواهند گفت شما از ایران دور هستید، شما نمی‌فهمید، حجاب اجبار نیست، امروز مدافعان دموکراسی در ایران روحانیون هستند که در قم ساکن‌اند»

منبع: یوتیوب،   مورخ  11 فوریه 2019،  مصاحبة تلویزیون فرانسه با عادلخواه،  به مناسبت 40 مین سالگرد کودتای 22 بهمن 1357.

ولی همین عادلخواه دو تابعیتی، لچکش را تا روی دماغ پائین می‌کشد؛  ‌ راهی ایران می‌شود تا در سمینارهائی که شیعی‌‌ها با هدف سلب مسئولیت از نقش استعمار غرب در استقرار افتضاحی به نام «جمهوری اسلامی» در ایران به راه می‌اندازند،   بلبل زبانی کند و از تحجر و توحش صحرانشینان قرن هفتم میلادی تصویر «ضداستبداد» ارائه دهد.   در حالیکه صبیة‌ علی اصغر صدر حاج سیدجوادی همچون «مگان رپینو»،‌  گرایش نامتعارف جنسی‌اش را در بوق انداخته و در کتاب از «شرق گسسته»،   پدر و مادرش را به عنوان «طرفداران دمکراسی» به مخاطب حقنه می‌نماید!   ناشر فرانسوی هم در تأئید این دروغ شاخدار می‌نویسد:

«[...] نگار در یک خانوادة روشنفکر متولد شد [...]»
منبع:‌  معرفی نگار صدر حاج سیدجوادی توسط انتشارات لیانا لوی، 2016. ‌       

فردیت،  مدرنیته،   تفکر آزاد و خلاصه این مسائل پیش‌پا افتاده را فراموش کنید تا به این نتیجه برسید که «خانوادة نگار روشنفکر» بود!   بزودی شبکة تبلیغاتی استعمار «قبیلة روشنفکر» هم برای‌مان خواهد ساخت!   برای «روشنفکری در ایران» کافی است حین خدمت در رادیو تهران و روزنامة کیهان ـ  بوق‌های کودتای 28 مرداد ـ  هم‌صدا با خمینی و بوق‌های آتلانتیست،   از شاه به دلیل برگزاری جشن‌های پرسپولیس انتقاد کنید،   و از محمد مصدق ـ  مبتکر یکجانبه‌گرائی در روابط بین‌المللی و پایه‌گزار تفکیک جنسیتی در دبستان‌های ایران ـ تجلیل به عمل آورید!   «طرفداری از مصدق،   فدائی اسلام فکل کراواتی»،  همان حلقة نامرئی‌‌ای است که صبیة علی‌اصغر صدر حاج سیدجوادی را به امثال عادلخواه پیوند می‌دهد و آخور مشترک محفلی‌شان را افشا می‌کند!

خلاصه شیعی‌ها با لچک،   با بیکینی،   همجنسگرا و غیرهمجنسگرا،   دوجنس‌گرا و سه جنس‌گرا و ... هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند؛  همگی می‌باید پیرامون دو موضوع کلیدی به  اجماع برسند.  نخست، ‌ بسته‌بندی خیانت‌های محمد مصدق در پوشش «خدمت به ملت ایران»،   سپس ارائه تصویر گوساله فریب «انقلاب» از کودتای استعماری  22 بهمن 1357.  دو موضوع اساسی که صرفاً با هدف تداوم سایة آتلانتیسم بر سر ملت ایران مطرح شده و می‌باید پیوسته توسط ایران‌ستیزان تکرار و بازتکرار شود.  بله،  شیعی‌ها با ریش و لچک،  یا با فکل‌کراوات و مینی ژوپ،  وظیفه دارند در داخل و خارج،‌  جماعت خوش‌خیال را بگذارند سر کار؛  کار برای آتلانتیسم.   و اگر حکومت نئاندرتال‌ها فریبا عادلخواه را بازداشت کرده ـ ‌ در صورتیکه بازداشت وی با هدف بازیافت زباله و نشاندن چماقدار در جایگاه قربانی صورت نگرفته باشد ـ‌   فقط به دلیل اوفتادن گاری آتلانتیسم در «سربالائی سیاسی» است!

بله،  گاری آتلانتیسم از واشنگتن تا بروکسل‌ستان و خاورمیانه در سربالائی بکس‌وباد کرده و یابوها هم یکدیگر را گاز می‌گیرند!   در بروکسل‌ستان،   نئونازی‌ها وزیرکشور ایتالیا را به مرگ تهدید می‌کنند؛   پلیس پس از تفتیش دکان‌شان،‌  علاوه بر سلاح و مهمات،  یک موشک «ساخت فرانسه» هم در بساط‌شان پیدا می‌کند!   ولی فرانسه،  مانند ایتالیا عضو سازمان آدمخوار ناتو است و نیروهای نظامی و امنیتی‌اش تحت نظارت پنتاگون قرار گرفته‌اند!   به عبارت دیگر،   موشک ساخت فرانسه،  نمی‌تواند بدون چراغ سبز آمریکا به دست نئونازی‌های ایتالیا برسد!   از سوی دیگر،   کیست که نداند نئونازی‌ها،  مانند بابابزرگ‌های نازی‌‌شان دست در دست اسلام‌گرایان،  جملگی از غلامان جان‌نثار لندن و واشنگتن‌اند.    هر چند شبکة «یورونیوز»،   برای رد گم کردن،   ابتدا مسکو و روس‌زبان‌های شرق اوکراین را به نئونازی‌های ایتالیا مرتبط کرد،  نهایت امر معلوم شد حضرات با گروه‌های محبوب لندن و واشنگتن در اوکراین ارتباط دارند!  در نتیجه،  یورونیوز ترجیح داد به نقل از وزارت امورخارجة قطر ادعا کند که موشک مذکور را ارتش قطر فروخته:

«موشک کشف شده در مخفیگاه راست‌های افراطی ایتالیا را قطر 25 سال پیش به کشور ثالث فروخته بود.»
 منبع:‌ یورونیوز،  مورخ 17 ژوئیه سالجاری

توگوئی ارتش قطر از حق فروش سلاح و تجهیزات غرب برخوردار است!  حال یابوهای گاری بروکسل‌ستان را در سربالائی «خروج قریب‌الوقوع ترکیه از سازمان ناتو» رها می‌کنیم و می‌رویم به سراغ یابوهائی که در ینگه دنیا و بریتانیا یکدیگر را گاز می‌گیرند.                          

تهاجم رسانه‌ای «ایلهان عمر و شرکاء» به دونالد ترامپ،  شباهت عجیبی به زوزة روح‌الله خمینی بر علیه «شاه» پیدا کرده!   دربار پهلوی از طریق شعب بانک‌ملی،  به خمینی و امثال وی حق و حساب می‌داد تا بر علیه «شاه» وق بزنند و راه را برای بازگشت به دوران فتحعلی‌میرزا و بازتولید پیمان «فینکن‌شتاین» ‌هموار کنند.  ‌حاکمیت آمریکا هم یک صبیة وحشی به نام ایلهان عمر را از قفس بیرون کشیده،   تا مطالبات محافل مشتاق بازگشت به قرن نوزدهم را به میدان گفتمان سیاسی پرتاب نماید!   در واقع انتقادهای «رسانه‌ای» ایلهان عمر و شرکاء از سیاست‌های آمریکا،   خود بخشی است از ارائة «خدمات جنسی» مسلمانان و رنگین‌پوستان و دیگر فرودستان به محافل نژادپرست و برتری‌طلب اینکشور!

سازمان سیا برای این «خدمات» یک سناریوی هولیوودی تنظیم کرده که بر محور «اسلام،  دین آزادی» تنظیم شده.  و امثال ایلهان عمر و لوئیس فاراخان و ... و به ویژه «روشنفکران» رسانه‌ای از قماش فوکویاما،‌   در آن نقش‌آفرینی‌ می‌کنند.   نیازی نیست که بگوئیم این جماعت سیاه پوست و فرودست و روشنفکرنما وظیفه دیگری هم دارد و آن تحکیم پایه‌‌های تروریسم ـ شیعی و سنی و یهودی ـ  در کشورهای خاورمیانه،  و نژادپرستی مسیحی در اروپاست.

به عنوان نمونه این جانوران وحشی و مستضعف‌پرست،   به بهانة حمایت از حقوق فلسطینی‌ها،   از تروریست‌های حماس پشتیبانی می‌کنند؛  و در اسرائیل نیز،  به بهانة حمایت از آزادی ادیان،   توحش و تحجر یهودیان ارتدکس را توجیه می‌کنند.  و چرا راه دور برویم؟  همین دو روز پیش که دولت اسرائیل تصمیم گرفت علیرغم تعطیلات مقدس «شابات» متروی تل‌آویو را فعال کند،   موسسة آمریکائی «پیو» با انتشار یک آمار «معتبر» ادعا کرد شرایط اسرائیل هیچ تفاوتی با طویلة شیعی جمکران ندارد:‌

«[...] پیو در آمریکا:  اسرائیل یکی از محدودترین جوامع دنیا از نظر آزادی مذهبی است و محدودیت‌های ناشی از مذهب در اینکشور با سخت‌گیری‌های دینی جمهوری اسلامی و محدودیت آزادی مذهبی در ایران شباهت دارد.»
منبع: رادیوفردا،  ‌مورخ 18 ژوئیه 2019

حال آنکه در اسرائیل پدوفیلی و تعدد زوجات غیرقانونی است؛  ‌ تفکیک جنسیتی بر جامعه تحمیل نمی‌شود؛  زن تحت قیمومت مرد قرار نمی‌گیرد؛ احکام توحش دین یهود رسمیت حقوقی نیافته و ... و همه ساله،  علیرغم اعتراض آخوندهای مفتخور و مفتگوی یهودی،  ده‌ها کنسرت،  فستیوال‌ هنری و نمایش‌ خیابانی در سطوح مختلف در اینکشور برگزار می‌شود.  با اینهمه موسسة به اصطلاح تحقیقاتی «پیو» اصرار دارد به عوام بباوراند که اسرائیل هم مانند طویلة شیعی‌هاست،   چرا که آنچه مؤسسه کذا «آزادی مذاهب» می‌خواند توسط دولت اسرائیل محدود شده!            

باید بگوئیم کارفرمایان موسسة پیو همچون سگ‌‌های هار صحرای کربلا،  برای «تبدیل اسرائیل به طویله» شدیداً  له له می‌زنند.  واقعیت اینستکه در مورد «آمار» منتشره از سوی این «مؤسسه» هیچ تحلیل دیگری نمی‌توان ارائه داد،  ‌ مگر اینکه بپذیریم در پی استقرار سامانة موشکی اس ـ 400 در ترکیه،   «مردم اسرائیل» هم مانند  «امت اسلام»  ـ  همان امتی که روح الله خمینی  برطبل آن می‌کوفت ـ از فرهنگ و تمدن و آزادی اجتماعی و دمکراسی و لائیسیته متنفر شده‌اند!