دوشنبه، مهر ۰۸، ۱۳۹۸

شیراک، شیعی، یانکی!



در سایه جنجال و هیاهوی رسانه‌‌های غرب پیرامون خردجال محیط‌زیستی که محفل سوروس به راه انداخته،  و «احتمال» دیدار حسن روحانی با دونالد ترامپ در 74مین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک،   و به ویژه در گیرودار خبر حملات موشکی و پهپادی و غیره به تأسیسات نفتی آرامکو،   چند رویداد مهم به حاشیه رانده شد.     

صدور حکم دیوانعالی بریتانیا مبنی بر غیرقانونی بودن تعلیق مجلس عوام چنان پوست‌خربزه‌ای زیرپای  بوریس جانسون انداخت که مادر الیزابت روی آن لیز خورد و تاج از سرش به زمین افتاد!   اینچنین بود که توقیف چند تن شمش طلا در چین،  و یک کامیون حاوی 9 تن مرفین و تریاک در اورمیه،   درآمد دربار انگلستان و مخارج انتخابات آیندة ایالات‌متحد را به صورت چشمگیری کاهش داد!   در نتیجه،  علیرغم حملات موفق و «خیره‌کنندة» پهپادی به تأسیسات عربستان،   تولید نفت اینکشور بلافاصله به میزان اولیه بازگشت و آسمان‌خراش  افتخار و اقتداری که بوق‌های آتلانتیسم برای حکومت مفلوک ملایان ساخته بودند،  از پای بست فروریخت!

بله،  شوخی نیست؛ یک کامیون حاوی 3500 کیلو مرفین و حدود 5 هزار کیلو تریاک مرغوب که ارتش ناتو با خون دل از افغانستان به ایران «صادر» کرده بود تا آن را از طریق ترکیه به دست فرنچ کانکشن برساند،   در حوالی مرز ترکیه توقیف شده  و مصیبت عظیم به این مختصر نیز محدود نمانده.  ‌ همزمان پلیس چین در زیرزمین خانة شهردار سابق گانژو،  حدود 14 تن شمش طلا و 268 میلیارد یوآن ـ معادل 37 میلیارد دلار آمریکا ـ کشف کرده:

«[...] ‌پلیس چین در جریان بازرسی از منزل ژان‌سی،  شهردار پیشین [...] گانژو در مجموع 13.5 تن شمش طلا  کشف کرد [...] ژان‌سی علاوه بر شهرداری سمت‌های دیگری از جمله دبیری حزب کمونیست را نیز عهده‌دار بود [...]»
منبع:  سپوتنیک،  مورخ 26 سپتامبر 2019  

این شهردار «درستکار» و 57 ساله که همزمان دبیرکل حزب کمونیست هم بوده آنقدر در چارچوب مائوئیسم از حقوق کارگر و مستضعف و غیره دفاع کرده که جبرئیل شخصاً مأمور شده مراتب تشکر و امتنان الله را به ایشان ابلاغ نماید و زیرزمین خانه‌اش را پر از شمش و دلار کند!    بله انتقال 14 تن شمش طلا به زیرزمین یک خانه،   به قول معروف کار یکنفر و یک شب نیست؛‌  باید کار«الله» باشد و بس!  و همین الله موفق شده «دفاع مقدس» جمکرانی‌ها را دو سال افزایش دهد،  البته در کرمانشاه:

«[...]دفاع مقدس برای مردم کرمانشاه نَه هشت که 10  سال بود؛  کرمانشاهی‌ها هنوز طعم شیرین پیروزی انقلاب اسلامی را نچشیده بودند که درگیر جنگ داخلی با ضدانقلاب و مقابله با 637  بار تعرض ارتش صدام به مرزهای خود شدند و این در حالی بود که هنوز جنگ تحمیلی آغاز نشده بود [...]»
منبع: ایرنا،  مورخ 6 مهرماه سالجاری،  کدخبر:  83493579

بله «دفاع مقدس شیعی‌ها»،  عین کش تنبان عموسام  به مصلحت وقت می‌تواند کش هم بیاید و به دوران پهلوی برسد!  جریان دفاع کذا از توضیح و تفسیر بی‌نیاز است.   شیعی‌ها پس از کودتای 22 بهمن 1357،  به فرمان سازمان سیا،   دامنة حمایت از خرابکاری در کشور عراق را گسترش دادند و واکنش منطقی دولت اینکشور به تروریسم را هم «جنگ تحمیلی» خواندند.   بعد هم به شیوة سنتی در سنگر «قربانی تهاجم» و «حسین مظلوم» لنگر انداختند!   حال آنکه شورای امنیت سازمان ملل هرگز عراق را به عنوان «آغاز کنندة جنگ» شناسائی نکرده.   ولی شیعی‌جماعت ـ محفل شیخ‌وشاه ـ  کاری به این حرف‌ها ندارد؛  انسان‌ستیز و ضداجتماعی است و روابط حقوقی و متمدنانه را نفی می‌کند.   به عنوان نمونه این جماعت که دو سال است زوزة «خزر را به روسیه فروختند» سر می‌دهد،   هم‌سو با بوق‌های جمکرانی در مورد واگزاری 17 استان شرق کشور به شرکت چندملیتی سوئز مهر سکوت بر لب گذارده!

جونم براتون بگه!   در تاریخ 13 سپتامبر سالجاری،   مصلحت فرنچ کانکشن چنین اقتضا کرد که ساکنان 17 استان ایران از بلوچستان تا مرزهای شمال کشور در خراسان تبدیل شوند به خراجگزار سهامداران سوئز و آب مصرفی‌شان را از شرکت کذا ابتیاع فرمایند!

قرار شده چندملیتی سوئز آب دریای عمان را شیرین کند،   و از طریق دلالی شرکت خصوصی آن را به ساکنان شرق ایران بفروشد!   جالب اینجاست که این قماش قراردادهای چپاول ملت ایران به هیچ عنوان شامل تحریم‌های آمریکا نمی‌شود!   دلیل هم اینکه شرکت سوئز بخش آبرومندانه‌ای است از همان فرنچ‌کانکشن.   البته در داخل مرزهای ایران احدی نام سوئز را نمی‌برد،  چرا که در زمینة شیرین کردن آب شور،‌  شرکت‌های اسرائیلی دست بالا را دارند و این واقعیت تلخ به مبارزات رسانه‌ای نئاندرتال‌های شیعی با اسرائیل «غاصب»  صدمه می‌زند!
         
نیازی نیست که بگوئیم بهای آب هم به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت و هرکس از پرداخت باج و خراج به شرکت سوئز عاجز بماند،  مثل حسین «عین« در کربلا،  به افتخار «شهادت» نائل خواهد آمد!  حال می‌توان به صراحت دریافت به چه دلیل شیعی‌ها از امضاء کنوانسیون خزر خودداری می‌کنند؛   بلاتکلیف ماندن دریای خزر برای چندملیتی‌های غرب مفید به فایده خواهد بود.   چپاول ملت ایران؛   تأمین منافع غرب و سنگ‌اندازی در برابر مسکو،  مفهوم واقعی «نبرد» خمینی و علی روضه‌خوان است با آمریکا!   از اینرو غربی‌ها به نشانة قدردانی از سگ‌های وفادارشان تلاش می‌کنند از آنان در رسانه‌های دست‌آموزشان «تصویر قدرقدرت» ارائه دهند.

به عنوان نمونه شیعی‌ها از دوران پهلوی دوم،   تحت نظارت سازمان سیا در عراق و افغانستان و یمن و ... دست به عملیات خرابکارانه می‌زده‌اند تا در اینکشورها انسداد و بی‌ثباتی ایجاد کنند،   بوق‌های آتلانتیسم هم باد مفصلی در بادبان پاره اینان می‌انداختند و از ارتش ایران به عنوان پنجمین ارتش بزرگ جهان یاد می‌کردند!   همین سیاست تروریستی در دوران پساپهلوی ‌هم به صور دیگر تداوم یافت و نهایت امر زمینه را برای تهاجم وحشیانة لندن و واشنگتن به کشور عراق فراهم آورد.   هیچیک از مفسران و تحلیلگران «متفکر» غرب هم نپرسید،  چرا ارتش آمریکا و نوچه‌های بریتانیائی‌اش در مسیر مطلوب روضه‌خوان‌های جمکرانی گام برمی‌دارند و می‌خواهند این جماعت مفلوک را «قدرت منطقه‌ای» جلوه دهند؟!  البته اگر کسی هم می‌پرسید،‌  احدی حق نداشت برای این پرسش پاسخ منطقی ارائه دهد!

واقعیت این است که از دوره فتحعلی‌شاه،‌   و به ویژه طی سدة اخیر،  هر نوع عملیات تخریبی در منطقه،‌   منافع مادی‌اش به جیب لندن و کیسة واشنگتن رفته،  و منافع معنوی‌اش هم نصیب شیعی‌ها شده!  و چرا راه دور برویم، کافی است نیم‌نگاهی به جنجال رسانه‌ای پیرامون تهاجم به آرامکو بیاندازیم.

ادعای رسانه‌های غرب این بودکه این تهاجم،‌   تولید نفت عربستان را 50 درصدکاهش داده  و سامانه‌های دفاعی آمریکا هم نتوانسته‌اند با آن مقابله کنند!   یادآور شویم ایالات‌متحد و رعایای اروپائی‌اش در تمام کشورهای حاشیة خلیج فارس و دریای عمان پایگاه‌های مجهز  نظامی بر پا کرد‌ه‌اند و علاوه بر این تمام آب‌های منطقه را نیز تحت نظارت خود دارند.  پیام پروپاگاند کذا این بودکه لندن و واشنگتن با چنین امکاناتی نتوانسته‌اند از تهاجم شیعی‌ها به  آرامکو ممانعت به عمل آورند!   و اینکه،   همه می‌باید این دروغ شاخدار را بپذیرند که «آمریکا در برابر عنترشیعی‌اش عاجز و ناتوان و درمانده است!»   بله ارائة چنین تصویر پرابهتی از حکومت عنترشیعی در آستانة دیدار ولادیمیر پوتین با رجب اردوغان و حسن روحانی الزامی شده بود!   به ویژه که این دیدار با 74مین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک فقط چند روز فاصله داشت!   در نتیجه،‌  حسن روحانی و همراهان می‌توانستند در نیویورک حسابی ژست بگیرند و برای جهانیان عشوه و کرشمه بیایند.   منتهی این مجمع عمومی برای لوتی یانکی و عنترشیعی‌اش به قول معروف «شگون» نداشت!              

اینبار کاخ پوشالی‌ای که بوق‌های غرب با تکیه بر ادعاهای یانکی‌ها و رعایای اروپائی‌شان در مورد «تهاجم ایران به تأسیسات نفتی آرامکو» ساخته بودند و با عرعر هر پاسدار و آخوند بر ابهتش افزوده می‌شد،   چنان از پای بست فروریخت که در نیویورک  به حسن روحانی تریبون دادند تا خواهان ارائة اسناد و شواهد «دخالت ایران» در تهاجم به آرامکو  شود!   بله،‌  ناگهان حسن فوتبال دریافت که پُز دادن با شایعات و پروپاگاند رسانه‌های غرب ممکن است برای ارباب گران تمام شود!   و این چنین بود که بلومبرگ و دیگر بوق‌های نزدیک به محافل جمهوری‌خواهان که ادعا می‌‌کردند برای تعمیرات آرامکو به ماه‌ها فرصت نیاز است، دوزرای‌شان جیرینگی افتاد و در خبرهای «معتبر و موثق‌شان» تولید نفت عربستان را آناً به میزان اولیه‌اش بازگرداندند:

«ظرفیت تولید نفت خام عربستان سعودی به میزان گذشته بازگشت»
منبع:  بلومبرگ،‌  مورخ 27 سپتامبر 2019  
           
«جونم براتون بگه» قصة جلال و جبروت رسانه‌ای حکومت شیعی‌ها در نیویورک به پایان رسید!  در نتیجه مایک پنس هم که برای دیدار با حسن روحانی به هتل «میلنیوم» رفته بود،  افتاد و دست و پاش شکست!   می‌گویند حسن فوتبال در طبقه 28 ‌ام هتل برای دیدار با ایشان دقیقه شماری می‌کرد.   پس چون مایک پنس به طبقه همکف رسید،   به دلیل ازدحام خبرنگاران از هتل خارج شد تا برای ملاقات با معبود یک راه مخفی بیابد.   ولی مگر می‌توان در این هتل راه مخفی پیدا کرد؛   مأموران امنیتی همه راه‌های ممکن را مسدود کرده بودند. حسن فوتبال که چون «راپونزل» در برج بلند زندانی شده بود،  مدام از پنجره سرک می‌کشید و اشک می‌ریخت.   پس جبرئیل بر وی نازل شد و گفت،   اگر دست به کار نشوی ممکن است «دیدار به قیامت» اوفتد!  سپس حسن فوتبال را نهیب زد  «مگر زال را نمیبینی؛  از رودابه یاد بگیر!»  از آنجا که حسن فوتبال با حیرت به وی زل زده بود، جبرئیل فریاد زد‌ «اگر رودابه را نمی‌شناسی، راپونزل را که می‌شناسی؟  از راپونزل کمتر نیستی؛   گیسوانت را مثل طناب برای معبود پائین بیانداز!»  حسن فوتبال چون این بشنید سخت گریست:

ـ گیسوانم کوتاه است!
جبرئیل لگدی نثار رئیس‌جمهور منتخب و مردمی کرده،  فرمود:  
ـ  ابله! دستارت را بیانداز!

حسن فوتبال به سرعت تکه پارچه کذا از سر برداشته،   آن را از پنجره طبقة 28 به پائین انداخت.  مایک پنس هم بلافاصله به دستار حسن آویزان شد.   جبرئیل و حسن فوتبال در طبقه 28 دستار را گرفته و هن‌هن‌کنان بالا می‌کشیدند که ناگهان خبر جانگداز توقیف 9 تن مواد مخدر در اورمیه انتشار یافت؛   جبرئیل و حسن فوتبال یکصدا فریاد زدند:  «وای حسین کشته شد» و دستار را رها کردند!   مایک پنس نقش زمین شد و ... و اینچنین بود که وقتی خبر درگذشت ژاک شیراک انتشار یافت،   دونالد ترامپ هیچ واکنشی نشان نداد!   در عوض عنترهای شیعی آمریکا مرگ شیراک را حسابی تسلیت گفتند و بیش از پیش مضحکه شدند! 

زمانیکه شیعی‌ها برای حملة آمریکا به عراق مشغول پایکوبی و شادمانی بودند،  و برای سرنگونی رژیم بعث به دست اربابان‌شان روزشماری می‌کردند،   ژاک شیراک تنها رهبر یک کشور عضو اتحادیة اروپا بودکه در مخالفت با تجاوز نظامی آمریکا و انگلستان به کشور عراق،  موضع حقوقی اتخاذ کرد،  و از حضور ارتش فرانسه در این عملیات جلوگیری نمود.  به این ترتیب هم چهرة درخشانی از کشورش ارائه داد،  و هم نام نیکوئی از خود بجای گذارد.