شنبه، اردیبهشت ۱۸، ۱۴۰۰

فارت فایل!

فارت فایل!  1

 

در آستانة میعاد 8 مه ـ  ‌تسلیم بیقید و شرط ارتش «شکست‌ناپذیر» آلمان نازی ـ  علی روضه‌خوان بالای منبر رفت،  و ضمن «حرام» شمردن عادی‌ شدن روابط شیخ‌نشین‌های عرب با اسرائیل،  یک انگشت اتهام «تاریخی» نیز به سوی اتحاد شوروی گرفت:

 

«[...]‌ شوروی اوّلین دولتی بود که تأسیس دولت نامشروع را به رسمیّت شناخت و انبوه یهودیان را به آنجا اعزام کرد [...]»

منبع:   ایرنا،‌  مورخ 7 مه 2021 ،‌ کد خبر: 084320916

 

به این ترتیب،   دم خروس از زیر عبای علی‌ روضه‌خوان بیرون زد و معلوم شد «مذاکرات وین» و لو رفتن سناریوی کودتای پاسداران دلار تا چه حد باعث آشفتگی خاطر مقام معظم و اربابان‌شان شده!   چرا که این جماعت با «روند حقوقی» سر ستیز دارند؛   مدافع بی‌قید و شرط یکجانبه‌گرائی و چماقداری‌اند،   و در میعادهای سرنوشت‌ساز جنگ دوم جهانی،  همگی معرکه می‌گیرند و به لائیسیته پارس می‌کنند.    

    

پیشتر نیز در میعاد 25 آوریل و درآستانة سخنرانی پرزیدنت زین‌العابدین بیمار در برابر کنگرۀ ایالات‌متحد،  حکومت ملایان با انتشار یک فایل صوتی از تیز و آروغ مم‌جواد ظریف و سعید لیلاز یک ضیافت مصدقی «بو و صدا» جهت تغذیة گلوبالیست‌ها،  و به ویژه جهت بازاریابی برای نامزد اصلاح‌طلبان در «انتخابات» 18 ژوئن بپا کرده بود!  وقتی هم گندش درآمد،  آناً در جایگاه قربانی نشست و هیاهو به راه انداخت که فایل مذکور به سرقت رفته و مسئول آنهم آخوند حسام‌الدین آشنا،‌  داماد آخوند دری نجف آبادی بوده!   ولی شاهد بودیم که  علاوه بر نشریات نیویورک تایمز و گاردین،  مایک پمپئو،  جان کری و چند سناتور آمریکائی نیز از این ضیافت «مصدقی» استقبال گرمی به عمل آوردند.   

 

بد نیست پیش از ادامة مطلب تعریف روشن‌تری از «ضیافت مصدقی» ارائه دهیم.   به گواهی تاریخ معاصر کشورمان،   پس از پایان جنگ جهانی دوم،   این قماش ضیافت‌ها همیشه یک  هدف مشخص را دنبال کرده:‌   سرکوب ملت ایران و تأمین منافع استعمار از طریق نفرت‌فروشی.   مصدق هم به همین روند متوسل شد؛   هزینة جنگ دوم جهانی را از جیب ملت ایران به بریتانیا پرداخت کرد،    و سوار بر امواج پروپاگاند لندن و واشنگتن و میدانداری‌ جوجکان آنگلوساکسون‌ها در ایران،  در جایگاه «قهرمان ملی» نشست! 

 

آن روزها رزم‌آرا،  نخست‌وزیر وقت می‌خواست از طریق «مذاکره» با انگلستان بحران نفت را حل کند.  خلاصه،   نوعی روند حقوقی مد نظر وی بود که «حق مسلم» دربار بریتانیا را به شدت تهدید می‌کرد.   از اینرو بلافاصله برای محمد مصدق یک «جبهة ملی» سر هم شد؛ رزم‌آرا به قتل رسید؛ ‌ و... و مصدق موفق شد ضمن تحمیل تفکیک جنسیتی در مدارس ابتدائی،  خسارات لندن در جنگ جهانی دوم را نیز از جیب ملت ایران پرداخت کند! خلاصه از هر نظر زمینة مناسب جهت آغاز سلطنت الیزابت دوم فراهم آمده بود.

 

بله آنروزها ـ   در دوران ترومن،‌   مسائل لندن خیلی ساده حل می‌شد!  با یک چاقوکش، نخست وزیر مخالف پوپولیسم را از سر راه بر می‌داشتند،   ‌بعد هم خردجال به راه می‌انداختند و از جیره‌خواران‌شان «قهرمان» می‌ساختند؛   الیزابت دوم هم به کاخ باکینگهام می‌رفت. دردسرتان ندهم!   در دوران هری ترومن،   دربار بریتانیا در شرایط مساعدتری قرار داشت و اعمال سیاست «مهار مسکو» خیلی خیلی ساده بود!   کافی بود ایران تبدیل شود به سپر بلای لندن و واشنگتن در برابر شوروی!   ولی در دوران کنونی،   همچنانکه شاهدیم اوضاع پیچیده‌تر شده؛   آمریکا که 42 سال است به روابط پنهان با حکومت دست نشانده‌اش در تهران روی آورده،   می‌خواهد همین حکومت پوشالی را نیز مانند طویلۀ پاک‌ها به سلاح هسته‌ای مجهز کند!   به همین دلیل مخالف‌نمایان حکومت آخوند در خارج مرزها،  همصدا با کیهان جمکران ـ  شیپور اسلامی سازمان سیا ـ  بر علیه «مذاکرات وین» به اجماع رسیده‌اند!

 

چرا که این مذاکرات در واقع مذاکرة روسیه است با آمریکا،  رعایای اروپائی واشنگتن و سرکارگر چینی‌اش کاره‌ای نیستند!   نیازی نیست که بگوئیم در میان مذاکره‌کنندگان،   فقط روسیه با تجهیز حکومت ملایان به سلاح هسته‌ای مخالف است!   و انتشار فایل صوتی به اصطلاح «خیلی محرمانه» ظریف،   آنهم در آستانة  مذاکرات وین آنقدرها تصادفی نبوده!

 

جالب است که در این به اصطلاح «مصاحبه» که به ادعای دولت جمکران قرار بوده به عنوان تاریخ شفاهی در مرکز مطالعات استراتژیک  رئیس‌جمهور بایگانی شود،  جز مشتی وراجی‌‌های خاله زنکی،‌  نفرت‌فروشی،   واژگون‌نمائی و زن‌ستیزی و خصوصاً بدگوئی از قاسم سلیمانی،  و به ویژه دفاع از منافع آمریکا در ایران هیچ نمی‌یابیم:

 

«[ به گفته جواد ظریف] ایجاد روابط با روسیه،  منافع آمریکا را تهدید می‌کند»   

منبع:    بی‌بی‌سی،  ‌ مورخ 25 آوریل 2021

 

بله وزیر امور خارجۀ حکومت شیعی بجای دفاع از منافع ملت ایران،   نگران منافع آمریکا در کشور ایران است!   البته جای تعجب نیست؛  ‌ پیشتر هم رفسنجانی،  یا همان اکبر قاتل، وکیل مدافع سینه‌چاک منافع آمریکا در ایران شده بود!  باری در شرایطی که همه می‌دانند حکومت ملایان در راستای سیاست «مهار روسیه»،  با حمایت مستقیم غرب و سرکارگر مائوئیست‌اش در ایران مستقر شده،   و بازوی نظامی‌اش، سپاه پاسداران دلار،   مجری سیاست دوم آمریکا در منطقه است،   جواد ظریف ادعا می‌کند،‌  «قاسم سلیمانی،  مجری سیاست روسیه بوده!»

 

و باز هم در شرایطی که دستگاه جرج والکر بوش،  به دلیل شکست در پروژه‌های جنگ‌طلبانه‌اش در افغانستان و عراق،   تحت فشار مسکو ناچار شد سیاست دستگاه کلینتون ـ  تجهیز حکومت ملایان به سلاح هسته‌ای ـ  را به تعلیق در آورده،   با پادوهایش «مذاکره» کند،  در ضیافت «بو وصدا» به مخالفت مسکو با توافق‌ هسته‌ای اشاره می‌شود!  انگلیسی‌زبان‌ها به «بادشکم» می‌گویند «فارت» و ما هم در همینجا بگوئیم،  «فارت فایل» کذا بخش اول شعار «نه شرقی،  نه غربی» است.  همان شعار مبهمی که ابتدا از فاضلاب دربار انگلستان به دستگاه آلمان نازی «الهام» شد،   و سپس به ذهن سرشار از نبوغ شیعی‌ها خطور کرد و در دروغ‌های «محرمانة» ظریف که به صورت خودخواسته انتشار یافته،  «بازتولید» شده!   استقبال نیویورک‌تایمز،  گاردین،   ایندیپندنت و دیگر شیپورهای جنگ‌طلبان از تیز و آروغ مم‌جواد ظریف بی‌دلیل نیست.  حال نگاهی بیاندازیم به کاربرد «فارت فایل» برای نامزد اصلاح‌طلبان در  انتخابات ریاست جمهوری جمکرانی‌ها.

 

می‌دانم خنده دار است، ولی در حکومت ضدحقوقی نئاندرتال‌های شیعی روندی به نام «انتخابات ریاست جمهوری» هم وجود دارد!  رئیس قوۀ مجریه در این حکومت،  که گویا «منتخب مردم» است،  نقش «صورتک رهبر» را ایفا می‌کند!  چرا که رهبر در عرصۀ رسانه‌ای همه کارة «نظام» معرفی می‌شود و تصمیم گیرنده است!    هر چند در واقع صورتکی است بر چهرۀ استعمار.  و آنزمان که سیاست استعماری به روغن‌سوزی می‌افتد،  و رهبر به فس فس می افتد و  گند کارش در می‌آید،‌ همه چیز را می‌اندازند به گردن «صورتک رهبر!»  می‌باید قبول کرد که طرحی است بسیار ذکاوتمندانه ویژۀ عقب افتاده‌های ذهنی. 

 

به همین دلیل است که برای انتخاب «رهبر» همه‌کاره و تصمیم‌گیرنده و دانا و همه‌چیزدان و ...  هیچ سرو صدائی به راه نمی افتد!   یک دکان به نام «مجلس خبرگان» درست کرده‌اند و پشت درهای بسته رهبر را بدون دخالت دست و به صورت اتوماتیک با وحی‌الهی «انتخاب» می‌کنند!  ولی زمانیکه کار به انتصاب صورتک ایشان،  یعنی مقام ریاست جمهوری می‌رسد آناً بوق‌های لندن و واشنگتن معرکه می‌گیرند و بر طبل «انتخابات ریاست جمهوری» می‌کوبند!   خلاصه بگوئیم، ‌ محشر خر به راه می‌اندازند باشد تا برای حکومت پوشالی «مشروعیت مردمی» کسب کرده باشند!  و در این راستا،  به صراحت می‌توان گفت که «فارت فایل» با هدف ‌کسب محبوبیت برای مم‌جواد ظریف انتشار یافت،   چرا که به قول معروف تا ابله در جهان هست مفلس در نمی‌ماند.  گوسفند‌الله باورش شده که در مجموعة جنایتکاری به نام حکومت اسلامی،  دو بخش نظامی و سیاست خارجی این دستگاه که در واقع دو تیغة‌ اصلی قیچی سیاست استعماری‌اند،   می‌توانند در تقابل با یکدیگر هم قرار گیرند!                  

 

باری یک هفته پس از انتشار فایل کذا،  در میعاد 2 مه،  علی روضه خوان که دست از ادعای مبارزه با آمریکا هم برنمی‌دارد،  و در رسانه‌های غرب «طرفدار شوروی و رفیق شفیق پوتین» معرفی می‌شود،  بالای منبر رفت تا حکومت «مسجد ـ روسپی‌خانة» شیعی را با «همة کشورهای جهان» در ترادف قرار دهد:

 

«[...] سیاست خارجی در همه جای دنیا مربوط به مجامع بالادستی وزارت امور خارجه است [...] مسئولین عالی‌رتبه کشور [...]‌سیاست خارجی را [مشخص می‌کنند] وزارت خارجه مجری است [...] ‌در کشور ما هم همینجور است.  شورای عالی امنیت ملی [سیاستگزار] است [...]‌»    

منبع:  سایت رسمی علی خامنه‌ای،   مورخ 2 مه 2021           

 

جالب اینجاست که دکان «شورای امنیت ملی» که خامنه‌ای به آن اشاره می‌کند اختیارش به دست لندن است!  کافی است نیم‌نگاهی به فهرست روسا و اعضای آن بیاندازیم.   فراموش نکرده‌ایم در کشوری که مذاکره با آمریکا جرم سیاسی تلقی می‌شود،   علی شمخانی ـ  این فرد علیرغم سوءاستفاده‌‌های کلان مالی به ریاست شورای کذا منصوب شده  ـ  اخیراً به پابوس ویلیام برنز،   رئیس سازمان سیا در عراق شتافته بود.

             ‌    

باری در شرایطی که عوام می‌پنداشت علی روضه خوان شدیداً مم‌جواد را به دلیل مزخرف پراکنی نکوهش خواهد کرد،   مقام معظم فقط «خطای ظریف» را گوشزد فرمودند!  یک روز پس از سخنرانی مقام معظم جمکران،  خبر رسید که سیلوی برونر،  دبیر اول سفارت سوئیس در ایران،  و معاون دفتر حافظ منافع آمریکا،   «خودکشی» کرده!   داس‌الله بلافاصله نتیجه گرفت که سیلوی برونر قربانی مذاکرات وین شده،  چرا که اسرائیل از این مذاکرات ناخشنود است و عوامل اسرائیل در ایران،   برای ایجاد تنش او را به قتل رسانده‌اند:

 

«[...]‌هیچ کلیمی ایرانی و [هیچ اسرائیلی]‌ در ترورها و حوادثی که اسرائیل در ایران ترتیب می‌دهد نقش ندارد [...]  بلکه عاملین ایرانیانی هستند که دستآموز اسرائیل شده‌اند [...]»

منبع:  پیک نت،‌   مورخ 6 مه 2021

 

البته سایت مذکور در ادامه،  جهت رد گم کردن یک نمونۀ تاریخی هم برای‌مان ‌ارائه داد:

 

«‌نمونه های تاریخی چنین حوادثی هم در جهان و هم در ایران کم نیست.  از جمله ماجرای سقاخانه "آ شیخ هادی" در تهران که زمینه اعلام انحلال سلسله قاجاریه توسط رضاخان سردار سپه و اعلام سلسله پهلوی و شاه شدن رضاخان شد. در ماجرا این سقاخانه  "رابرت ایمبری" نایب کنسول سفارت آمریکا در تهران در سال 1303 به دست مرتجعین مذهبی کشته و در واقع "ترور" شد [...]»

همان منبع

 

بله به این ترتیب،   با یک جهش یکصد سال به عقب بازگشتیم و ارتباط مرگ سیلوی برونر با  عوامل آمریکا و لو رفتن کودتای پاسداران دلار و مرگ ناگهانی سردار حجازی منتفی شد! ولی به استنباط ما،   آمران کودتا برای ممانعت از دستیابی غیرخودی‌ها به اطلاعات محرمانة سیلوی برونر،  او را خودکشی کرده‌‌اند!   سناریو این بود که در آستانه ورود پادشاه جدید به کاخ باکینگهام،  سردارحجازی با یک کودتای نظامی،  به مذاکرات وین پایان دهد،   همانطور که فدائیان اسلام هم با ترور رزم‌آرا،‌  روند حقوقی مذاکره با بریتانیا را منتفی کردند.