سه‌شنبه، بهمن ۱۸، ۱۳۸۴

ستون‌های آزاد گردد خراب
توطئه "آزادی بیان" در غرب، یعنی همان کاریکاتور "ختمی" که چهار پنج ماه، از سپتامبر تا فوریه، در قفس اسارت بود، تعطیل شدن ستون‌های آزاد در سایت‌های اوپوزیسیون ایران در غرب را به همراه داشت.

به عبارت دیگر، کاریکاتور "خاتم الانبیاة"، به آزادی بیان ایرانیان ساکن ولایات "آزادی بیان" "خاتمه" داد. این نشان می‌دهد که "دفاع" از آزادی بیان در غرب مستلزم خفقان گرفتن ایرانیان ساکن غرب است! تا همین امروز، این ارتباط فرخنده را نمی‌شناختم. اگر فیزیک خوانده‌اید، جریان آزادی بیان به ظروف مرتبطه می‌ماند.

وقتی کاریکاتوری را در یک "ده‌کوره" دانمارک "سفارش" می‌دهند و چهار ماه در آب نمک می‌خوابانند که همزمان با "بحران هسته‌ای ایران" و فصل زیارت خانه کعبه که اتفاقا با کنفرانس امنیتی داووس تقارن فرخنده دارد، خبرش را در «جهان اسلام» پخش کنند. و سردبیر یا مسئول یا هر زهرمار دیگر روزنامه هریتیج کلاب در ایران، کیهان، از دولت "گله می‌کند" که چرا به این "هتک حرمت" واکنشی نشان نمی‌دهد، تظاهرکنندگان حرفه‌ای، یعنی همان چاقوکش‌های دولتی به سفارتخانه‌های مورد نظر حمله کرده و ثابت می‌کنند که "خیلی افراطی" هستند. در نتیجه، دونالد رامسفلد به شرکاء در جلسه امنیتی داووس، خبر می‌دهد، چه نشسته‌اید، خطر افراطیون جدی است. بودجه ناتو را افزایش باید دادن! دو روز بعد هم پادوی شماره یک تفنگ فروش‌های آمریکا، جرج بوش، از کنگره تقاضای افزایش بودجه نظامی ـ امنیتی می‌کند. در نتیجه ستون‌های آزاد سایت های اوپوزیسیون ایران در غرب بلافاصله مخل امنیت تشخیص داده شده، به فعالیت‌اشان پایان داده می‌شود.!!!!؟

تا اینجای قضیه، هرچقدر هم که پفیوزی حاکمیت‌های مدافع آزادی بیان را ثابت می‌کند، جدید نیست. آنچه جدید است، پرروئی فعلة ایرانی این حاکمیت‌هاست. عبدالکریم گوگوش فرموده، «این توطئه سکولاریست‌ها و فوندمنتالیست‌ها بوده!» زهی وقاحت! نظریه‌پرداز استعمار نمی‌گوید، کدام سکولاریست با فوندمنتالیست همدست می‌شود؟!! سکولاریست‌های ایران با فوندمنتالیست‌های دانمارک توطئه کرده‌اند آقای گوگوش؟!! یا سکولاریست‌های غرب، که تا خرخره در کلیسا فرورفته‌اند با پادوهای ایرانی و لیبیائی خود توطئه کرده‌اند؟!! توجیه‌گر کشتار "انقلاب فرهنگی" نمی‌گوید، فوندمنتالیست‌ها و سکولارها بر ضد کدام گروه توطئه کرده‌اند، بر ضد "آزادی‌های" فعله سردار آن لاین؟! سایت سردار که «آزادی‌های موجودش» را حفظ کرده، پس توطئه بر ضد تو و همکاران بی‌آبرویت نیست، توطئه بر ضد آزادیخواهان است. و در این توطئه امثال تو هم شریکند.حتما توطئه فوندمنتالیست‌ها و سکولاریست‌ها بر ضد چماقداران بوده که "معمار رنسانس اسلامی" اینچنین برآشفته. کسی که "اصل را عبودیت و اطاعت" می‌شمارد، از این گنده‌گوئی‌ها نمی‌کند. ؟

1 نظردهید:

At ۱۲:۵۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

ستون های آزاد گرددخراب،
ز بوش و سیا شد جهان فاضلاب

 

ارسال یک نظر

<< بازگشت