شنبه، آبان ۱۶، ۱۳۸۸


پیشرفت خیابانی!
...
به دلیل سود فراوان حاصل از اشغال سفارت و گروگانگیری در تهران، گویا ایالات‌متحد و شرکاء در سازمان ناتو خواهان اشغال سفارتخانه‌های‌ آمریکا در دیگر کشورهای مسلمان‌نشین شده‌اند. البته همچنانکه در ایران نیز شاهد بودیم، مطالبات سازمان ناتو همواره از زبان نوکران مخالف‌نمای‌شان ابراز می‌شود. چرا که اینان جز به «زبان گسست» سخن نمی‌گویند.

«زبان گسست»، یعنی زبان «حقارت» و «ذلت» و «دروغ»، فقط زبان گورکن‌ها نیست، زبان اربابان‌شان نیز هست. رسانة «گاردین» که تا پیش از «مذاکرات ژنو»، با طرح پرسش‌های گوساله‌فریب از قبیل، «مگر ایران با هند چه تفاوتی دارد» آشکارا از تجهیز حکومت ‌جمکران به سلاح هسته‌ای حمایت می‌کرد، اخیراً «تغییر» پیشه کرده و در مورد کلاهک‌های هسته‌ای گورکن‌ها «هشدار» می‌دهد! حال که اربابان گاردین پس از دریافت هشدار تهاجم اتمی دریافته‌اند که یک حاکمیت «غیرمسئول» و «قانون‌شکن» و به اصطلاح «غیرقابل پیش‌بینی» همچون حکومت اسلامی را نمی‌توان با حاکمیت هند در ترادف قرار داد، حداقل در تبلیغات‌شان گویا به «خطرات» این حکومت پی برده‌اند. بالاخره درک این امر فی‌نفسه پیشرفت بزرگی برای کارفرمایان گاردین به شمار می‌رود. اینان به دلیل تغذیه از جنگ و جسد، کندذهن و خرفت شده‌ و می‌پندارند باز هم می‌توانند چاقوکش‌های فکل‌کراواتی نهضت عاظادی را به عنوان «مدافعان دمکراسی» به ملت ایران بفروشند. بی‌دلیل نبود که نوآم چامسکی از دوران شیرین هرج‌ومرج و نفس‌کش‌طلبی‌های «مصدق» یاد ‌کرده، از آن به عنوان «دمکراسی ایران» نام ‌برده.

بله این حضرات، یعنی محفل اسلام‌نواز تفنگ‌فروش‌های نژادپرست دو سوی آتلانتیک نوعی دمکراسی، ویژة ملت ایران سراغ کرده‌اند به ‌نام «جمهوری اسلامی» که قوانین آن همان احکام توحش «شریعت» است. فواید این قماش «دمکراسی»‌، ویراست آبدارخانة سازمان سیا این است که با قانون‌شکنی و ایجاد بحران، از یکسو دست اسرائیل را برای تجاوز به ملت‌های لبنان و سوریه و سرکوب فلسطینی‌ها باز می‌گذارد و از سوی دیگر، برای اربابان در لندن و واشنگتن، ‌ زمینة قانون‌شکنی، تهدید و جنگ فراهم می‌آورد. همچنانکه از آغاز ظهور خردجال در ایران شاهد بودیم، هر عربدة «امام» جهان را تهدید می‌کرد و آمریکا ناچار می‌شد از ترس این مبارز «ضدامپریاس» حضور نظامی خود را در منطقه افزایش دهد! خلاصه کنیم آنگلوساکسون‌ها شیفته و فریفتة‌ قانون‌شکنی نوکران‌ قدرقدرت‌اند که سفارت‌شان را به عنوان «لانة جاسوسی» اشغال کنند. پیامد چنین اعمالی ایجاد «روابط زیرزمینی»، اعمال «تحریم اقتصادی»، «تهدید» و به راه انداختن «جنگ» است. البته آمریکا هرگز نخواهد گفت که با نوکران‌اش در جمکران همواره ارتباط داشته و دارد، چرا که آشکار شدن این واقعیت، ماهیت «ضدامپریالیسم» رهبر کبیر انقلاب‌، «امام راحل» و مسیر واقعی حکومت اسلامی را برملا کرده، برای گاوچران‌ها رسوائی به بار می‌آورد.

باری در راستای تأمین منافع اربابان در منطقه، یکی از شیوخ لبنان به نام «زهیرجعیدی» در مصاحبه با خبرنگار حنازرچوبه به مدح و ستایش عمل خائنانة‌ اشغال سفارت آمریکا در تهران نشسته، می‌گوید، بسیار کار خوبی بود، چرا که همة توطئه‌ها در منطقه از همین محل طراحی می‌شد، و پس از اشغال سفارت بود که حکومت اسلامی خیلی پیشرفت کرد. بله ما ملت «پیشرفت‌های» حکومت را نه تنها باید از زبان یک شیخ لبنانی بشنویم، که این پیشرفت‌ها در برابرمان نیز قرار گرفته: پیشرفت در زمینه‌های سنگسار، قصاص، قتل زندانیانی که جرم‌شان هم به اثبات نرسیده، اعدام‌های جمعی، تجارت برده، پیشرفت در «فقر» فرهنگی، اقتصادی و از همه مهم‌تر، پیشرفت در دروغ و حماقت و به ویژه پیشرفت در قانون‌شکنی و لات‌بازی در خیابان‌ها.

اینهمه «پیشرفت» را ما ملت مدیون اشغال سفارت کذا به فرمان آمریکا هستیم. بی‌دلیل نیست که علاءالدین بروجردی در پیش وقوقیة 15 آبان‌ماه ادعا می‌کند لات بی‌سروپائی به نام روح الله خمینی با مفاد «کنوانسیون ژنو» آشنا بوده، و عمل خائنانة اوباش «پیرو خط امام» را منطبق بر کنوانسیون کذا دانسته. چرا که اشغال سفارت آمریکا در واقع حکومت‌اسلامی را در سطح جهانی به یک حکومت «مستقل» و «غیرمسئول» تبدیل کرد،‌ که همچون گروه‌های القاعده و طالبان با شعار «نبرد با آمریکا» کمر به اجرای سیاست‌های غیرقانونی پنتاگون بست: خرابکاری در عراق‌ و افغانستان جهت فراهم آوردن زمینة جنگ در رأس این فعالیت‌های «خداپسندانه» قرار گرفت. همچنانکه شاهدیم پس از گذشت سه دهه آمریکا حاضر نیست از این سیاست دست بشوید، و همچنان به دروغ ادعا می‌کند هیچ ارتباطی با نوکران‌اش در جمکران ندارد. پیام مزورانة باراک اوباما شاهدی است براین مدعا.

پیش از ادامة مطلب در مورد دروغ‌های شاخدار بروجردی، یعنی استدلال ابلهانة «امام راحل» در مورد «قانونی» بودن اشغال سفارت آمریکا طبق مفاد «کنوانسیون ژنو» یا همان «کنواس» در زبان الکن رهبرکبیر، توضیحاتی بیاوریم تا مطلب روشن شود. بروجردی برای رفع و رجوع کردن عمل غیرقانونی فعلة ساواک از زبان خمینی، که اکنون متخصص حقوق‌ بین‌المللی هم شده می‌گوید، اسنادی که در سفارتخانه به دست آمد ثابت می‌کند این محل «سفارتخانه» نبوده!

می‌دانستیم ساواکی جماعت ابله و کودن است، ولی نه تا این حد. اولاً خمینی فهم و شعور این مسائل را نداشت، چرا که اگر یک جو عقل و شعور و شرافت در وجود ذیجود ایشان بود، از سوی آنگلوساکسون‌های دو سوی آتلانتیک به عنوان «رهبر کبیر انقلاب» برگزیده نمی‌شدند، و «بی‌بی‌سی» و دیگر رادیو همبونه‌ها فضائل نداشتة‌ ایشان را در بوق نمی‌گذاشتند. سفله‌پروری ویژة استعمار است و هم اکنون نیز این ویژگی را در تبلیغات رسانه‌های غرب برای موسوی، کروبی، خاتمی، عبادی، آیات‌عظام و دیگر نخبگان فقرفرهنگی شاهدیم. در اینکه خمینی با قانون بیگانه بود هیچ تردیدی نداریم، عملکرد وی شاهدی است براین مدعا. در نتیجه سخنان بروجردی در پیش وق‌وقیه اخیراً اختراع‌ شده.

بهتر است حضور این ساواکی فرهیخته عرض کنیم، از قضای روزگار هیچیک از رسانه‌های غرب اشغال سفارت آمریکا را «قانون‌شکنی» و نقض مقررات بین‌المللی نخوانده‌اند، دلیل هم اینکه اربابان‌تان در غرب همواره از قانون‌شکنی و هرج‌ومرج در ایران حمایت کرده‌اند. به عنوان نمونه می‌توانید مراجعه کنید به اعلامیة اخیر سازمان عفو بین‌الملل که در کمال بیشرمی به رهبرتان‌ «امر» می‌کند سخنان‌اش را پس بگیرد، آنهم به دلیل حمایت اجباری وی از همان قانون نیم‌بند جمکران. «فرمان» مالکوم سمارت به رهبر حکومت «مستقل» جمکران در همة رادیوهمبونه‌های پر از چرک و کثافت منعکس شده و هیچیک از حقوق‌دانان برجستة‌ جمکران واکنشی به حمایت آشکار این سازمان مدعی دفاع از حقوق‌بشر از آشوب و قانون‌شکنی در ایران نشان نداد. مسلماً چنین خفقان‌هائی دلیل دارد: ملت ایران می‌باید بپذیرد که سازمان عفو بین‌الملل و دیگر سازمان‌های مشابه که در عمل حامی آشوب و هرج‌ومرج شده‌اند،‌ مدافع حقوق بشراند! حال آنکه حمایت از حقوق‌بشر فقط با حمایت از اجرای «قوانین انسان‌محور» می‌تواند عملی شود.

سازمان‌های کذا برای تأمین منافع غرب، «حقوق‌بشر» را به ابزار باج‌گیری و ایجاد آشوب و براندازی تبدیل کرده‌اند. انقلاب «پرشکوه» ژنرال هویزر به کمک جنجال همین سازمان‌ها به «ثمر» رسید. در واقع حکومت توحش جمکران موجودیت خود را مدیون چنین مدافعان صادق و شرافتمند «حقوق بشر» است. به همین دلیل فهرست دقیقی از نام و مشخصات قربانیان حکومت اسلامی در دست نیست! این سازمان‌ها هیچ اشاره‌ای به «شکار جوانان» ایران در دوران «انقلاب فرهنگی» و پس از برکناری بنی‌صدر نمی‌کنند، ولی ما شاهد جنایات حکومت بودیم. ما شاهد بودیم که بسیاری از جوانان در خیابان، و بسیاری از دانش‌آموزان در مدارس دستگیر شدند، اعدام شدند،‌ دفن شدند، بدون اینکه حتی جرم‌شان مشخص شود. و بدون اینکه نام آن‌ها در فهرست «دقیق» سازمان‌های مدافع حقوق بشر ذکر گردد. خفقان سازمان‌های کذا در برابر خفقان شما! این عمل را خریدوفروش «پایاپای» حقوق بشر می‌گویند، نه حمایت از حقوق بشر. به راستی که از هنگام اشغال سفارت آمریکا، در این زمینه پیشرفت فراوان حاصل شده! بله، جناب بروجردی! برخلاف ترهات سرکار، رسانه‌های اربابان‌تان در غرب هرگز اشغال سفارت آمریکا را نقض قوانین بین‌الملل نخوانده‌اند، کاملاً بر عکس، غربی‌ها تلاش کرده‌اند با ساختن فیلم‌های گوساله‌پسند به شیوه‌های «توده‌پسند» و عوام‌دوستانه این قانون‌شکنی و وحشیگری را توجیه هم بکنند!

حضرت بروجردی! سخنان کسی که این عمل احمقانه را یک «قانون‌شکنی» خوانده بود در رسانه‌های اربابان اسلام‌پرست شما قید نشده، این سخنان از طرف یک مقام غیررسمی و متخصص علوم سیاسی در روسیه و در سایت «نووستی»، آنهم به «زبان فرانسه» انتشار یافته. برای رعایت نزاکت، این سخنان حتی در بخش فارسی هم منعکس نشده بود. حال باید ببینیم سرکار برای توجیه توحش حکومت اسلامی به کدام رسانة غربی «پاسخ» می‌دهید، که اینچنین ناشیانه خمینی بیسواد را «حقوق‌دان» نیز جا زده‌اید؟ بر اساس کدام کنوانسیون ژنو اشغال سفارت یک کشور قابل توجیه است؟ خمینی دجال پس از اشغال غیرقانونی سفارت در دفاتر این ساختمان به «اسناد» و «مدارک» فرضی جاسوسی دست‌ یافته و نتیجه می‌گیرد که سفارت آمریکا، سفارتخانه نیست؟ پیش از اشغال سفارت هم امام‌تان از طریق جبرئیل در جریان این «حقیقت الهی» قرار گرفته بودند؟ اگر پاسخ مثبت است و سفارت آمریکا «محل توطئه» بوده، چرا سفیر را به وزارت امورخارجه احضار نکردید؟ اگر پاسخ منفی است، ‌ لات و اوباش دانشجونما بی‌جا کردند از دیوار سفارتخانه بالا رفته و با آدم‌ربائی یک ملت را در برابر توپ دیپلماسی ایالات متحد گذاشتند.

شما که خیلی با توطئه مخالف‌اید، چرا لات و اوباش‌ را برای اشغال سفارت انگلستان ارسال نکردید؟ سوابق انگلستان که در کودتا از آمریکا درخشان‌تر بود. کودتای 28 مرداد هم بدون زمینه‌سازی جیره‌خواران انگلستان و خوش‌رقصی‌های مصدق نمی‌توانست موفق‌شود! و چرا راه دور برویم؟ شما که با توطئه مخالف‌اید چرا همین عالیجناب سایمون‌گاس را که به صورت غیرقانونی ماه‌ها در تهران لنگر انداخته بود و تظاهرات خیابانی را رهبری می‌کرد اخراج نکردید؟ چرا استوار نامه‌اش را پذیرفتید؟ چرا کارمند ایرانی سفارت انگلستان را دستگیر می‌کنید؟‌ کور که نیستید! اگر جرمی هم واقع شده، تحت نظارت سفیر انگلستان بوده نه به «ابتکار» کارمندان ایرانی این سفارت. البته از این صحبت‌ها گذشته دلیل اشغال سفارت آمریکا برای ما کاملاً روشن است.

این عمل برای سلب مسئولیت از آمریکا در برابر شوروی نسبت به قانون شکنی‌ها و لات‌بازی‌هائی صورت گرفت که قرار بود توسط اوباش حوزه و بازار در حکومت اسلامی به مرحلة اجرا گذاشته شود تا آمریکا با تکیه بر آن در کل منطقه آشوب به راه اندازد. حکومت ملاعمر در افغانستان «بازتولید» مستقیم حکومت جمکران بود که با همکاری صمیمانة پاکستان و جمکران ممکن شد و امروز کار همه‌تان به چنین افتضاحی کشیده! خلاصه بگوئیم اوضاع هر سه مرکز طالبان پروری سخت خراب است. شاید به همین دلیل آن شیخ پلید لبنانی ضمن ستایش از خیانت «گروگانگیران» جمکران برای اشغال سفارت آمریکا در سراسر منطقه «فراخوان» هم صادر می‌کند و مزخرفات‌اش در سایت رسمی حکومت اسلامی منعکس می‌شود.

شیخ «جعیدی» به خبرنگار حنازرچوبه چنین ‌فرموده، دست‌تان درد نکند، خیلی کار خوبی کردید سفارت آمریکا را گرفتید! این شیخ کودن در ادامة هذیانات خود می‌گوید آمریکا مسئول عقب‌ماندگی ملت‌های مسلمان است، از وقتی شما سفارت را گرفتید‌ آمریکا را از کشورتان بیرون رانده و خیلی پیشرفت کرده‌اید. بله گویا قرار است دیگر کشورهای مسلمان‌نشین منطقه نیز برای جبران عقب ماندگی خود به گورکن‌ها تأسی کرده سفارت آمریکا را اشغال کنند که آمریکا در ظاهر از کشورشان بیرون رفته، و بلافاصله تحریم اقتصادی بر آنان تحمیل شود تا با گسترش حکومت‌های غیرمسئول، بازارسیاه و تجارت قاچاق را داغ و گرم نگاهدارند. در چنین شرایطی نان جنگ‌طلبان اسرائیل نیز در روغن شناور خواهد شد. چرا که بلافاصله «تهدید» کشف می‌کنند و یک جنگ خوب در اتحاد جماهیر نوکری به راه می‌اندازند و امت مسلمان «نعمت الهی» را دریافت کرده، «پیشرفت‌» فراوان خواهند کرد. در قاموس جیره خواران آمریکا پیشرفت همین است:

«هر توطئه‌‌اي که در منطقه رخ می‌‌داد از اتاق اصلی عمليات واقع در لانه جاسوسی آمريکا در تهران مديريت می‌شد[...]اسناد موثق نشان می‌دهد که سفارت آمريکا در تهران مانند ديگر سفارت‌خانه‌هاي ايالات متحد در کشورهای اسلامي لانة فساد، توطئه، دسيسه‌چيني، فتنه‌انگيزي‌های مذهبي و طايفه‌ای بوده و هم ‌اينک نيز ترورهای منطقه از سفارت‌خانه‌هاي آمريکا در منطقه خط مي‌گيرد[...] آمريکا مسئول عقب‌ماندگی ملت‌های مسلمان است [...] بعد از اينکه آمريکا از ايران بيرون رانده شد جمهوري اسلامي به سوي پيشرفت گام برداشت و انشاءالله روز به روز نيز بهتر از پيش خواهد شد.»

بله این «زبان مزدوری» شیخ جعیدی، عضو مجمع علمای مسلمان لبنان است که اسناد موثق را از خشتک بینامین نتانیاهو بیرون کشیده. سخنان ایشان در سایت حنازرچوبه، مورخ 16 آبانماه سالجاری با کد : 776255 انتشار یافته. شیخ منفور تلویحاً می‌گوید اشغال سفارت آمریکا در هر کشوری به پیشرفت اشغالگران منجر می‌شود، درست مثل پیشرفت‌های جمکران. بی‌دلیل نیست که گاردین هم اخیراً در جمکران کلاهک‌ هسته‌ای پیدا کرده. گویا گروه «برژینسکی ـ کارتر» برای تعمیم حکومت طالبان به کل منطقه خیز برداشته.




...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت