سه‌شنبه، فروردین ۰۵، ۱۳۹۳

دریای شادی!





 

نخستین خاطرة من از نوروز با نخستین دیدار از تخت‌جمشید آغاز شد.   روزی که همة شادی و غرور کودکانه‌ام از «گذشتة پرافتخار» با یک جملة کوتاه خاکستر شد:  «اسکندر مقدونی اینجا را خراب کرد!»  و من چقدر از این «اسکندر مقدونی» متنفر شدم!   خاطرة تلخ نخستین دیدار از تخت‌جمشید سال‌ها و سال‌ها در ذهنم واپس رانده شده بود و ... و امسال که بازگشت،   دیگر تلخی گذشته را نداشت!   توگوئی از دریای شادی گذر کرده بود.                    

 

همزمان با 15امین سالگرد تهاجم وحشیانة آتلانتیست‌ها به یوگسلاوی ـ 24 مارس 1999 ـ یانکی‌ها و همپالکی‌های‌شان در «گروه 7» ـ  بریتانیا،  فرانسه،  آلمان، کانادا،  ایتالیا و ژاپن ـ  در لاهه «تجمع» کرده و از طریق وغ‌وغ‌ساهاب‌های‌شان این دروغ بزرگ را «تکرار» می‌کردند:  «روسیه تمامی‌ات ارضی اوکراین را نقض کرده!»

 

گوبلز «صاد»،   مسئول پروپاگاند دستگاه هیتلر می‌گفت:

 

«تکرار یک دروغ آن را در ذهن مردم به حقیقت تبدیل می‌کند.»

 

بوق‌های آتلانتیسم هم به پیروی از گوبلز،   با تکرار دروغ می‌خواهند به هر ترتیب که شده حمایت روسیه از «رفراندوم کریمه» را با عملکرد آلمان نازی در ترادف قرار دهند.  جالب اینجاست که افکار عمومی غرب در برابر این تبلیغات مقاومت به خرج می‌دهد.   ولی این مقاومت برای وغ‌وغ‌ساهاب‌های اسطوره‌فروشان فاقد اهمیت است.   چرا که نظام توحش «فتوی سالاری» همواره از «توافق طرف مقابل» بی‌نیاز بوده،‌  هست و خواهد بود.   در نتیجه وغ‌وغ ساهاب‌های آتلانتیست از کوفتن بر طبل قرار دادن روسیه در انزوای «اقتصادی ـ  سیاسی» که معنائی جز «احیای» پردة آهنین ندارد دست بر نداشته‌اند.

 

این پروپاگاند به ویژه از تاریخ 16 مارس 2014،   روز برگزاری رفراندوم کریمه به اوج رسید و ... و همزمان ما هم در «توئیتر» با جشن‌های «باکانالیا» به استقبال نوروز شتافتیم!  چرا که برخلاف 35 نوروز گذشته که با تخریب و ترور و تهدید و جنگ و کودتاهای مردمی آتلانتیست‌ها توأم بود،   این نوروز با شادی آغاز شد و غم «نخستین نوروز» را هم زدود.   ولی فتوی‌سالاران نه تنها در این شادی شریک نیستند که دیگ حسادت،  و حماقت‌شان چنان به جوش آمده که به دوران زن‌ستیزی «پیش تاریخی» بازگشته‌اند.   به عنوان نمونه بد نیست به گزارش رادیوفردا،   تحت عنوان «دادستان کل جدید کریمه؛  پدیده جدید اینترنتی» نیم‌نگاهی بیاندازیم!

 

گویا «ناتالیا پوکلونسکایا» به مذاق سازمان سیا خوش نیامده!   دلیل هم اینکه «ناتالیا» با هیچیک از معیارهای «زنان زال‌ممد» جور در نمی‌آید!   به عنوان نمونه،   پوکلونسکایا با امثال ویکتوریا نولاند، سامانتاپاور، دیانا مری ویلیه و ... که از برکت ازدواج‌های ایدئولوژیک ـ  خودفروشی رسمی و سیاسی ـ  در ینگه دنیا به پست و مقام رسیده‌اند،  ارتباطی ندارد!   همچنین دادستان کریمه با آزاد زنان سیلکونی نظیر «کارلا برونی» و شرکاء که پیوسته رسانه‌ها را در جریان فتوحات و مبارزات پرافتخار رختخوابی‌شان قرار می‌دهند نیز نمی‌تواند به قیاس کشیده شود.   از کنیزالاسلام‌های جمکرانی هم که پذیرفته‌اند تحت قیمومت باشند و حقوق اجتماعی زن را در فتوی آخوند و تن دادن به تعدد زوجات بجویند،   بهتر است هیچ نگوئیم.   خلاصه این «ناتالیا پوکلونسکایا» سخت باعث تلخکامی زال‌ممد شده،   از اینرو بوق بین‌الملل زال‌ممدیسم ،  به پیروی از گوبلز،  می‌کوشد تا او را از انسانی‌ات تهی کرده و به عنوان «دشمن» به جنگ و تهدید و خشونت و روابط یک‌سویه ـ   انضمام شبه‌جزیزه کریمه ـ  پیوند دهد:

 

«[...] صاحبنظران بحران شبه‌جزيره الحاقی کريمه را بزرگ‌ترین تهدید علیه امنیت اروپا از زمان جنگ سرد نامیده‌اند [...]  با این وجود و به رغم تهدید یاد شده بسیاری نیز نگاه را به چهره جدید خوش سیمای بانوئی جوان دوخته‌اند که هفته گذشته به عنوان دادستان کل کریمه معرفی شد[...]»

منبع:  رادیوفردا،   مورخ 23 مارس سالجاری  

 

بله،   همچنانکه می‌بینیم  بوق سازمان سیا از اینکه نگاه‌ها به چهرة یک زن جوان و خوش‌سیما دوخته شده هیچ خوشش نیامده.   البته بوق «اروپای آزاد» به ارعاب و این توضیحات «مستدل و مبرهن» اکتفا نکرده!   رادیو کذا پس از مرتبط کردن پوکلونسکایا به جنگ و تهدید امنیت و عملیات هیتلری،  او را به قتل یک سرباز اوکراینی هم وصله زده:

 

«[انتصاب  پوکلونسکایا] پس از آن اتفاق افتاد که یک سرباز اوکراینی به ضرب گلوله یکی از نیروهای مدافع کریمه که تحت حمایت روسیه فعالیت می‌کنند به قتل رسید [...] مصاحبه مطبوعاتی خانم پوکلونسکایای ۳۳ ساله [...] چند ساعت بعد [...] ‌در فضای مجازی پخش شد و وی را به یک چهره معروف اینترنتی تبدیل کرد[...]»

همان منبع

 

امان از این اینترنت که با پخش تصاویر این ابلیس 33 ساله جوانان «متدین» را از راه به در می‌کند!   بوق سازمان سیا در تداوم شیوة گوبلز،   به نقل از یک منبع ناشناس و غیرمسئول دست به «شایعه‌پراکنی» درمورد تمایل ولادیمیر  پوتین به دادستان کریمه می‌زند،  تا رفراندوم کریمه را با باورهای خاله‌زنکی دوران باستان در ترادف قرار دهد:

 

«[...]‌بسیاری از کاربران به انتخاب پوکلونسکایا به سمت دادستان کل واکنش نشان دادند. یکی از کاربران نوشت، خوب شد بالأخره فهمیدیم پوتین برای چه دنبال کریمه است[...]»

همان منبع

 

به عبارت دیگر ولادیمیر پوتین به خاطر «پوکلونسکایا»،   اوکراین را تجزیه کرده،   تا کریمه را به روسیه ضمیمه کند!   افسانة جنگ «ترویا» و مزخرفات ادیان ابراهیمی را که فراموش نکرده‌ایم!   یک زن ـ حوا ـ  باباآدم‌شان را فریب داد،   و به خاطر یک زن ترویا ویران شد!   ولی داستان «هزار و یک دروغ» سازمان سیا همچنان ادامه دارد!   آورده‌اند که،   نه تنها بسیاری محو تماشای دادستان کل شده‌اند و ظلم و ستم پوتین به اوکراین را نادیده گرفته‌اند، که بعضی از گمراهان چنان تحت تأثیر زیبائی ناتالیا قرار گرفته‌اند که با الهام از چهرة او به آفرینش هنری روی آورده‌اند:

 

«[...] بعضی دیگر هم به ظاهر آنقدر تحت تأثیر زیبایی خانم دادستان قرار گرفته‌اند که با الهام از چهرة او،   تصاویر کارتونی و انیمه او را طراحی و منتشر کرده‌اند[...] هنرمندان آماتور با استفاده از فیلم کنفرانس مطبوعاتی دادستان کل جدید کریمه او را در هیأت یک قهرمان زن آماده نبرد نشان داده‌اند[...]»

همان منبع

 

در اینجا زال‌ممد از قول یک منبع ناشناس زبان به نصیحت می‌گشاید و فتوی می‌صدورد  که مراقب باشید از زیبائی‌تان «درست» استفاده کنید:

 

«[...]  یک بلاگر پایین [...] عکس‌های پوکلونسکایا نوشت،  زیبائی سلاح قدرتمندی است، به شرطی که درست استفاده شود[...]»

همان منبع   

 

بله،  حواس‌تان را جمع کنید «مردها» فریب‌تان ندهند!   در ضمن سعی نکنید با لباس کوتاه و کفش پاشنه بلند مردها را از راه به در کنید:

 

«[...]  عکس‌های واقعی این چهره سیاسی جدید کریمه [...] وی را در حالی که لباس مشکی رنگ کوتاهی بر تن دارد و کفش‌های پاشنه بلند قرمز بر پا،   نشان می‌دهند.  گفته می‌شود که تصاویر فوق در شبکه‌های اجتماعی یافته شده‌اند[...]»

همان منبع

 

آهان!  چهرة زیبا،  لباس کوتاه مشکی،  کفش‌های پاشنه بلند قرمز!   خودش باید باشه؛  ابلیس است که آمده باباآدم را بفریبد!   خلاصه پوتین برای وسوسة «مومنین» شیطان را به دادستانی کریمه منصوب کرده و آن‌ها که مفتون شیطان می‌شوند بدانند که ابلیس طرفدار روسیه است:‌          

 

«[...] این تصاویر هم اینک در اینترنت دست به دست می‌چرخند و تکثیر می‌شوند و هواداران جدیدی برای خانم پوکلونسکایای طرفدار روسیه پیدا می‌کنند[...]»

همان منبع

 

ببندید این اینترنت را!   پوتین اینترنت را به ابزار گمراهی جوانان متدین ما تبدیل کرده!   چرا پوکلونسکایا بجای طرفداری از روسیه،   از «موزیجکو»،  ماشاالله‌قصاب اوکراین طرفداری نمی‌کند؟   این چه وضعیتی است برای باراک اوباما درست کرده‌اید!   ناچار شده «بانوی اول» را یک‌هفته بفرستد چین برای طنازی و طناب‌بازی،  و رقص با دستمال یزدی و دولا و راست شدن و این حرف‌ها!  بین خودمان بماند ایشان بعد از طناب‌بازی و برنامة بشکن و بالابنداز،  دولت چین را به مهم‌ترین صادر کنندة «گاز شیست» تبدیل می‌کنند تا آمریکا دمار از روزگار مسکو در آورد:

 

«[...] شرکت نفت و پتروشیمی چین اعلام کرد اکتشاف و استخراج گاز شیل چین به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته [...] چین در سال 2017 نخستین میدان گاز شیل را با توانایی تولید سالانه ده میلیارد متر مکعب [...] تأسیس می‌کند[...]  بنا به گزارش‌ها میزان منابع میدان بزرگ گاز شیل فو لینگ 2100 میلیارد متر مکعب است [...]»

خبرگزاری رسمی چین،   مورخ 24 مارس 2014

 

بله این بود دلیل سفر «فرهنگی» میشل اوباما به پکن!  بعضی‌ها می‌پندارند مانند دوران خوب گذشته،  خصوصاً دوران «جنگ‌سرد»،   می‌توانند از طریق زد و بند با چین،  مسکو و دیگر همسایه‌های چین را تحت فشار قرار دهند!    غافل از اینکه به گزارش،  «گاردین لیبرتی وویس»،   مورخ 23 مارس سالجاری ـ  روسیه زیر دماغ‌شان،  در آرژانتین پایگاه نظامی خواهد داشت!

 

پس بگذریم و بازگردیم به وسوسة ‌شیطان در کریمه:

 

«[...] پوکلونسکایا به شدت طرفدار روسیه بوده و مقام‌های اوکراین را شیاطین سربرآورده از خاکستر نامیده [...] وی همچنین با انتقاد از اعتراض مخالفان در اوکراین تغییر دولت در کیِف را یک کودتای مخالف قانون اساسی توصیف کرده است[...]»

 منبع:  رادیو فردا،  مورخ 23 مارس سالجاری

 

در پایان تبلیغات گوبلز هزارة سوم،   می‌رسیم به همانجائی که باید برسیم،  یعنی «برتری مرد» بر زن:‌

 

«[...]‌ فیلم کنفرانس مطبوعاتی پوکلونسکایا [...]‌ تا زمان تنظیم گزارش بیش از یک میلیون بار در سایت یوتیوب تماشا شده،  جذابیتی که شاید به دلیل ترکیب ظاهر جذاب و جوان وی و جدیت شغلش به وجود آمده باشد [...]‌ این میزان توجه بیش از حد به پوکلونسکایا شاید نشانه‌ای باشد از نیاز به یک رهبر کاریزماتیک در کریمه.  اگر چه،   به هر روی،  زمانی که قرار باشد رهبر کریمه در مقابل پوتین بایستد و با او هماوردی کند،  کاریزما هم به کار رهبر کریمه نخواهد خواهد آمد[...]»

همان منبع

 

علیرغم زحمات رادیوفردا برای ارائة تصویر شیطانی از پوکلونسکایا،   نشست بین‌المللی لاهه ـ 24 و 25 مارس 2014  ـ  مشکلات باراک اوباما و شرکاء در گروه 7 را به هیچ عنوان حل نکرد!  همزمان با شاخ و شانه کشیدن آتلانتیست‌ها برای روسیه،   وزرای امور خارجه بریکس ـ  برزیل،  روسیه،  هند،  چین و آفریقای جنوبی ـ  با صدور یک بیانیه رسمی تحریم روسیه را محکوم کردند و تلویحاً به اعضای گروه 7  گفتند،   دوران تاخت و تاز و روابط یک‌سویه سپری شده!   بله امسال برای آتلانتیست‌ها سال خوبی نیست،‌  به ویژه برای زنان «زال‌ممد!» زنانی که طرفداری‌شان از سرکوب، کودتا و فاشیسم بر ملا شد.   ابتدا پتة ویکتوریا نولاند بر آب افتاد،  سپس مواضع مترقی کاترین اشتون در حمایت از تک تیراندازان «یورو میدان» برملا شد.  بعد شاهد ابراز بندگی کنیزالاسلام جمکرانی ـ نرگس محمدی ـ  در برابر کاترین اشتون بودیم،  و اینک نوبت به تیموشنکو رسیده!                                      

 

در تاریخ 25 مارس 2014،   «یولیا تیموشنکو»،  ‌نخست وزیر اسبق اوکراین ناچار شد مکالمات تلفنی افشاء شده‌اش را مورد تأئید قرار دهد.   تیموشنکو،   برای نابودی 8 میلیون روس زبان ساکن اوکراین خواهان توسل به سلاح اتمی شده و گفته بود تمام امکانات‌ و ارتباطات‌اش را به کار خواهد گرفت تا از روسیه حتی یک مزرعة سوخته هم باقی نماند!   برای آشنائی بیشتر با زنان برگزیدة زال‌ممد،   مشتاقان می‌توانند به فرانس‌پرس،  مورخ 25 مارس سالجاری مراجعه فرمایند تا با یک تیر دو نشان زده باشند،  هم با چهرة واقعی تیموشنکو آشنا شوند هم از شهادت جانگداز «موزیچکو»،   ماشاالله قصاب اوکراین ـ  در سایت بی‌بی‌سی این فرد رهبر راستگرایان معرفی شده ـ  آگاهی یابند! در اینصورت ما هم فرصت خواهیم داشت از تبریک نوروزی خوانندگان گرامی سپاسگزاری کنیم و به آقای «رضا. دال» بگوئیم،  نمی‌توانیم شعر جناب عبدالفتاح سلطانی را به اشتراک بگذاریم!  چرا که این اشعار در واقع بازتولید مجموعه شعارهای گنگی است که بر محور حذف و نفی تنظیم شده،  و در دوران نخست‌وزیری شاپور بختیار بر سرزبان‌ها افتاده بود.   شاهدیم که اینک همین مجموعة سرشار از خشونت از سوی یک به اصطلاح زندانی سیاسی ـ  پامنبری شیرین عبادی،  نوچه محفل نوبل و فروشندة اسلام مترقی ـ  با رنگ و لعاب نوین به خورد مخاطب داده می‌شود!  ما خواهان «حذف» نیستیم!   برای ما عبارات‌گنگ اسطوره‌پرستان از قماش «بت شکنی ابراهیمی،  نبرد با دیو ظلمت،  و ضحاک و ظلم و ستم و ... » و خلاصه این‌حرف‌ها نشان شارلاتانیسم است.   گوش‌مان هم از مزخرفات شارلاتان‌ها که فریاد می‌زنند،   «دیو چو بیرون رود ...» پر شده؛   حکومت نور و فرشته و غیره هم برای کشورمان آرزو نمی‌کنیم.   ما فقط خواهان استقرار حاکمیت قوانین انسان‌محور ـ  یا همان نظم دمکراتیک ـ  هستیم!   نوروز جمشیدی بر شما هم خجسته باد!