سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۸، ۱۳۹۷

از ارمنستان تا عرعرستان!



فیلم «300» تهاجم ارتش خشایارشاه هخامنشی به «اسپارت» و شکست لشکر امپراتوری از 300 سرباز اسپارتی را به تصویر کشیده.  300 سربازی که علیرغم مخالفت الهة جنگ،‌  به پیروی از «لئونیداس» برای دفاع از خاک میهن‌شان باورها و اعتقادات جمع را نادیده گرفته، به جنگ متجاوز ـ ارتش امپراتوری هخامنشی ـ  می‌روند و بر او  پیروز می‌شوند.  جمکرانیان از شیخ‌الله گرفته تا شاه‌الله بر علیه این فیلم موضع گرفته و آن را «توهین به ایرانیان» دانسته‌اند.   می‌دانیم که فدائیان اسلام،  مانند دیگر محافل تروریست مرز نمی‌شناسند و «تجاوز» را امری عادی می‌شمارند و دقیقاً به همین دلیل است که از درک پیام «انسانی» فیلم «300» عاجز مانده‌اند.  چرا که این فیلم برخلاف دیگر فیلم‌های هولیوود،  از متجاوز تصویر دلپذیر ارائه نمی‌دهد و پاول دورف،  بنیانگزار «تلگرام» هم در پاسخ به جفتک‌پرانی‌ مترسک‌های جمکرانی آتلانتیسم، ‌ اعلام داشت «فیلم مورد علاقة من 300 است!»   ازاینرو،   همزمان با سفر دو روزة بوریس جانسون به ایالات متحد،  کیهان جمکران ضمن تکفیر «پاول دورف»،   بی‌ثباتی اقتصادی و افزایش سرسام آور بهای دلار در ایران را به حساب توافق هسته‌ای 14 ژوئیه 2015  ـ   برجام ـ  نوشت:

«اگر برجام را آتش می‌زدیم دلار 7200 تومان نمی‌شد»
منبع:  کیهان،  ‌مورخ 17 اردیبهشت 1397

بله به این ترتیب داداش کوچیکة کیهان لندن موفق شد با یک تیر رسانه‌ای چندین و چند نشان بزند.   هم وابستگی اقتصاد حکومت ملایان به آمریکا را نفی کند،  ‌ هم کودتای ارزی دولت روحانی با هدف بازگشت به دوران صدارت میرحسین موسوی ـ   اقتصاد زیرزمینی و گسترش بازارسیاه و شبکة دلالی ـ  را به حساب پیروی از «روند حقوقی» بگذارد،  و ... و ضمن ابراز ارادت حکومت جمکران به شبکة روسپی‌خانه‌داران دوسوی آتلانتیک عین عنتر برای لوتی‌اش معلق بزند!  خصوصاً که مرکز اصلی شبکة کذا در «خراسان رضوی»، سرجهازی الیزابت دوم قرار دارد.  مشتاقان برای آشنائی با «مدیریت اسلامی شهرها» می‌توانند نیم نگاهی به گزارش روزنامة شرق از «قلعه ساختمان» و اوضاع اسف‌بار حاشیه‌نشینان شهر مشهد بیاندازند.   البته حاشیه‌نشینی پیامد منطقی «اقتصاد استعماری آتلانتیسم» است که مانند دین اسلام بر محور ضدانسانی «سودجوئی و کاسبی» استوار شده،  هر چند بعضی‌ها از این نگرش بیابانی و ابراهیمی در تبلیغات‌شان به سوسیالیسم هم رسیده‌اند!   در هر حال،   حاشیه‌نشینی و فقر در کشور اسلام‌زدة ایران پدیده‌ای است «رو به رشد»که بر اساس آمار بسیار خوش‌بینانة جمکرانی‌ها فقط شامل 19 میلیون ایرانی می‌شود که حدود 4 میلیون‌نفرشان «افتخار» حاشیه‌نشینی «شهر مقدس» مشهد را هم دارند!   بله،   هر حاشیه‌نشینی شانس ندارد در حاشیة تجمل و ثروت آستان‌قدس رضوی ـ   بریتانیای صغیر ـ  بنشیند و طعم «عدالت علوی» را چشیده،  «سوسیالیسم صحرانشینان قرن هفتم میلادی» را تجربه کند و علاوه بر زوزه و روضة هفتگی علم‌الهدی،   از عرعر حسن روحانی در مورد «رقابت با غرب و شرق» هم مستفیض شود:

«[...]‌ ما باید به سمت قدرت ایران حرکت کنیم [...] ما در دنیای رقابت با همسایگان هستیم. در دنیای رقابت با شرق و غرب بوده و نیازمند اقتصاد توانمند و قوی هستیم [...] ‌باید خوداتکا و خودکفا شویم [...]»
منبع:  تسنیم،  مورخ 16 اردیبهشت‌ماه 1397 

جونم براتون بگه!  حسن فوتبال که با فروش دلار در بازار سیاه و وارد کردن فرش ماشینی از بلژیک و گسترش فقر و حاشیه‌نشینی به سوی «قدرت ایران» حرکت می‌کند،‌   مانند هیتلر به عرصة رقابت با غرب و شرق پای گذارده!   البته رئیس دولت تف و تکفیر درست می‌گوید، در زمینة تاراج و جنایت و پس‌روی و دروغ و تخریب،  حکومت زال‌ممد در غرب و شرق بی‌رقیب است.  و چرا راه دور برویم؟   کافی است به ادعای حسن روحانی در مورد مخالفت حکومت جمکران با سلاح هسته‌ای نیم نگاهی بیاندازیم:

«[...] ‌ما [...] به‌دلیل اخلاق‌مان،   فتوای رهبری و دین‌مان به ‌دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم [...] اگر ما سلاح هسته‌ای نمی‌سازیم به‌خاطر احکام دین مبین اسلام و فتوای اندیشمندان و فرهیختگان و رهبر دینی ما هست نه اینکه چون شما فشار آوردید [...]»
همان منبع

با این بیانات،  رئیس دولت تف و تکفیر از یک‌سو چنین القاء می‌کند که توافق هسته‌ای و روند حقوقی در برابر احکام توحش اسلام هیچ ارزشی ندارد،  و از سوی دیگر تلاش حکومت برای دستیابی به سلاح هسته‌ای را انکار می‌کند!   گویا انفجار قطار نیشابور ـ  18 فوریه 2004 ـ را فراموش کرده!   یادآور شویم این انفجار چندین روستا را نابود کرد، ‌ صدها کشته و زخمی برجای گذاشت،   و علت آن هم از قضای روزگار هنوز مشخص نشده!  به عبارت دیگر جمکرانی‌ها درمورد واردات پلوتونیوم غنی شده اطلاع‌رسانی نمی‌کنند!  البته دروغگوئی حکومت ملایان تعجبی ندارد؛   پایه و اساس ادیان ابراهیمی بر دروغ و توهم استوار شده،   و حسن روحانی هم مانند همة اسلام‌باوران،   همانطورکه نفس می‌کشد،  دروغ می‌گوید.   و همین اعتیاد به دروغ،  دلیل نفرت جمکرانی‌ها از شبکة «تلگرام»،  و به ویژه از شخص «پاول دورف» است!

پاول دورف،   پایه‌گذار تلگرام از اتباع روسیه است.  آژانس ملی امنیت فدرال روسیه (FSB   در پی عملیات تروریستی در متروی سن‌پترزبورگ،  رسماً خواهان دسترسی به کلیدهای رمزنگاری شرکت «تلگرام» شد،‌  و دورف،  رسماً به درخواست (FSB) پاسخ منفی داد!  در نتیجه،  اوائل ماه آوریل،  نهاد دولتی ناظر بر ارتباطات و فناوری و اطلاعات روسیه از دستگاه قضائی اینکشور درخواست نمود تا دسترسی کاربران به این شبکه را محدود کند.  دورف هم در حساب توئیتری‌اش اعلام داشت:

«[...] تهدید به مسدود کردن تلگرام در صورت عدم تسلیم داده‌های خصوصی کاربران راه به جائی نخواهد برد.   تلگرام بر اعتقاد به آزادی و حریم خصوصی پای‌بند می‌ماند.»
منبع:  یورونیوز،  مورخ 13 آوریل سالجاری

بله،‌   شبکة تلگرام داده‌های شخصی کاربرانش را به ابزار کاسبی تبدیل نمی‌کند،‌  و پاول دورف هم نمی‌خواهد مانند زوکر برگ «کاسب» باشد!  در نتیجه شبکة تلگرام در جمکران فیلتر می‌شود و کیهان جمکران هم ضمن انتساب تروریسم به تلگرام،  پاول دورف را «تکفیر» می‌کند،   چرا که وی به «مسئولین نظام اسلامی پاسخ داده!»   می‌دانیم که در چاهک شیعی روتچیلد،  حمایت از جنایتکار و متجاوز یک اصل اساسی است و دقیقاً به همین دلیل کارفرمایان «دویچه وله» به خشتک صادق زیباکلام دخیل بسته و به او جایزه «آزادی بیان» اهدا کرده‌اند.   زیبا کلام همچون محمد خاتمی و شیرین عبادی و تاج‌زاده و شرکاء سر در آخور آتلانتیسم دارد،‌  و اگر «حکومت تاراج و جنایت در راه خدا» ساقط شود،   این جانوران وحشی که وجه مشترک‌شان با امثال پاسدار شریعتمداری،  «ضدیت با لائیسیته و روند حقوقی» است،  جایگاه ممتاز خود را از دست خواهند داد.   البته تحلیل عمیق و شکمی کیهان جمکران از نقش «تلگرام» در ایجاد بی‌ثباتی تحت عنوان «یادداشت میهمان» منتشر شده و پاسدار شریعتمداری در ردیف کردن آن نقشی نداشته!   ولی نام نویسنده هیچ اهمیتی ندارد، مهم این است که «پیام» محوری استعمار ـ  مرزشکنی،  یکجانبه‌گرائی و نفی مادیت انسان ـ  در این مطلب بازتولید شده:‌                    

«رجزخوانی نقش مهمی در جنگ ایفا می‌کند [...] دو هفته قبل مسئولین نظام اسلامی اعلام کردند که [...] به جهت ضررهای فراوان امنیتی،  اخلاقی و اقتصادی تلگرام قطعا این شبکه اجتماعی در ایران فیلتر خواهد شد [...] پاول دورف در پاسخ این تهدید [...] گفت فیلم مورد علاقه من «300» است.   به راستی این رجزخوانی چه مناسبتی با تهدیدات مسئولین جمهوری اسلامی دارد؟[...]»
منبع: کیهان مورخ 7 مه 2018

همانطور که می‌بینیم از آنجا که 2 هفته قبل «مسئولین نظام اسلامی» ـ‌  اینان به گواهی عملکردشان جز مسئولیت‌گریزی هیچ نقشی نداشته و ندارند ـ   پیام رسان «تلگرام» را به تروریسم و بی‌ثباتی پیوند می‌زنند،‌  و زمانیکه بنیانگزار تلگرام با اشاره به فیلم 300 در برابر اینان واکنش نشان می‌دهد،   از سوی بوق کودتای آمریکائی 22 بهمن 1357 به «رجز خوانی» متهم می‌شود.  آنهم رجزخوانی بر علیه «ملت ایران!»   بله،‌  در واقع کیهان چنین القاء می‌کند که چماقداران لندن و واشنگتن،   با ملت ایران ترادف دارند و هرکس از این جانوران وحشی اطاعت نکند،  در برابر ملت ایران ایستاده:     

«[...] وقتی کسی رجزخوانی می‌کند یعنی پذیرفته است که در یک نزاع و نبرد وارد شده است. پاول دورف خودش را در جبهه مقابل ملت و دولت ایران تصویر می‌کند (هر چند این امر مطلب تازه‌ای نیست و قبلاً هم نشانه‌های فراوانی از این امر ارائه شد اما رجزخوانی اخیر، این صف‌آرائی را بسیار روشن فریاد می‌زند.)   شایسته است مسئولین بلندمرتبة‌ ما در دولت و مجلس و... ابعاد این نبرد را برای مردم توضیح دهند [...]»
همان منبع

«زوکر برگ»،  بنیانگزار شبکة‌ «فیس‌بوک» که داده‌های شخصی کاربرانش را به ابزار «کاسبی» تبدیل کرده و مسئول تجاوز به حریم خصوصی کاربران‌اش‌ به شمار می‌رود و منطقاً ‌باید در برابر دادگاه پاسخگو باشد،  محاکمه نمی‌شود، ‌ مورد تکفیر کیهان جمکران هم قرار نمی‌گیرد!  دلیل هم اینکه در محفل جنایتکار احترام به ادیان، ‌ هیچ جائی برای «انسان» پیش‌بینی نشده.  ‌ در نتیجه،   رعایت حریم خصوصی معنا و مفهوم ندارد.  به عنوان نمونه «ادوارد سنودن» که تجاوز سازمان‌یافتة حاکمیت آمریکا به حریم خصوصی شهروندان ایالات متحد را افشا کرد،   به جرم «خیانت» تحت تعقیب قرار گرفت،   و به روسیه پناهنده شد.   در هر حال تفاوت فیس‌بوک و تلگرام،  تفاوت افراد ـ پاول دورف و مارک زوکربرگ ـ نیست؛   تفاوت دو جهان‌بینی است!  تفاوت جهان‌بینی انسان‌محور با تحجر توحیدی.  و چرا راه دوربرویم؟  برای درک این تفاوت فقط کافی است نیم نگاهی به تحولات ارمنستان و تحرکات عرعرستان شیعی بیاندازیم.   اولی از کشورهای اقماری اتحادشوروی است که پس از فروپاشی بلشویسم،   استقلال یافته.   در اینکشور «نیکول پاشینیان» با تکیه بر اعتراض مردم و با شعارهای ملموس و منطقی به میدان آمد و در 73مین سالگرد پیروزی ارتش سرخ بر آلمان نازی،  موفق شد از طریق روند حقوقی  ـ کسب مشروعیت از مجلس ارمنستان ـ  دولت را تغییر دهد.  دومی،  یعنی عرعرستان شیعی‌مسلکان،   منطقة نفوذ لندن و واشنگتن است که با شعار نفی و نفرت و عرعر در خیابان‌ «دولت انقلابی» تعیین کرد،   و اینک پس از گذشت 40 سال موفق شده دلش را به شایعة کشف جسد مومیائی رضاشاه «خوش» کند!