یکشنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۹۲

زهرا جولی!



 

در تاریخ 18 مه 2013،‌  به گزارش سایت نووستی،  دولت کانادا «طالبان» را به عنوان «تروریست» شناسائی کرد و اینچنین بود که یانکی‌ها «زهرا جولی» را به عنوان جانشین «برحق» احمدی‌نژاد برگزیدند!   چرا که،   اگر یک «زن‌نما»‌ بجای احمدی‌نژاد بنشیند،  هم «برتری» رسانه‌ای مسیحیت‌،  به ویژه بر ایرانیان تضمین خواهد شد،‌ و هم آندلس به دامان اسلام بازمی‌گردد!

 

با هدف داغ کردن تنور آئین‌های «تف سر بالای مردمی»  ـ  برگزاری انتخابات در حکومت الهی ـ   محمد خاتمی،   محمد یزدی،  محمدتقی مصباح یزدی و فردی به نام حسین روازاده،  «دمکراسی»‌ را با «حکومت مردم بر مردم» در ترادف قرار داده،   و همزمان مخالفت‌شان را با این نوع حکومت اعلام داشته‌اند!  در واقع این جانوران وحشی می‌خواهند شوت‌وپرت‌ها را در مسیر تأئید پدیده‌ای فاشیستی به نام «حکومت مردم بر مردم» قرار دهند.  چرا که،   تأئید این قماش حکومت در عمل به معنای «نفی دمکراسی» و تأئید «حکومت پوپولیست» خواهد بود!   نیازی نیست که بگوئیم تأئید حکومت پوپولیست به تأئید «سنت‌ها» بازمی‌گردد و در شرایط فعلی که پیش‌فرض‌های ملائی بر جامعة‌ ایران تحمیل شده،‌  این امر به مفهوم تأئید پوشش سنتی زن و جایگاه برتر آخوند خواهد بود!  

 

به عبارت دیگر،   خوش‌رقصی ملاممد خاتمی و شرکاء در راستای همان نمایشی است که پیشتر در تهران و سپس در مریوان به راه افتاد تا جیره خواران فرنگ‌نشین حکومت جمکران،  به بهانة دفاع از حقوق زن،  به ستایش پوشش سنتی زن بنشینند و به صورت غیرمستقیم جایگاه برتر آخوند را مورد تأئید قرار دهند.   پس لازم است اهالی مرزپرگهر در برابر حوزه‌های مارگیری «تجمع» کنند و به خواهر «زهرا جولی»،   از طرفداران حکومت توحش «مردم بر مردم» رأی دهند تا «جنیفر پساکی» هم ‌از آنان راضی باشد.

 

بله،   امپراطوری بریتانیا ناچار شده دست از «طالبان» بشوید و جبران این خسارت عظیم فقط در کشور ایران امکان‌پذیر است.   کافی است «شورای نگهبان» جمکران که جز نگهبانی از منافع لندن و واشنگتن وظیفة دیگری نداشته و ندارد،   صلاحیت یکی از نامزدان مؤنث ریاست جمهوری را مورد تأئید قرار دهد.   بقیة امور،   یعنی «استقبال گستردة مردم» از انتخابات آزاد و عادلانه را «وغ‌وغ‌ساهاب‌های» آتلانتیست‌ها بر عهده خواهند گرفت و به افکار عمومی در غرب می‌باورانند که در جمکران انتخابات آزاد و عادلانه برگزار شده و «مردم» یک «زهرا ژولی» را برای استقرار در جایگاه ریاست قوة مجریه جمکران «انتخاب» کرده‌اند!   به این ترتیب آتلانتیست‌ها یکبار دیگر برای کودتاچیان 22 بهمن 1357 کسب مشروعیت خواهند کرد!     

 

به گزارش «عصر ایران»،   ‌مورخ 18 مه سالجاری،  ‌یکی از سخنگویان وزارت امورخارجة آمریکا به نام «جنیفر پساکی»‌ فرموده‌اند،‌   «ما در مورد نامزدها اظهار نظر نمی‌کنیم،   ولی موضع آمریکا حمایت از حضور زنان در عرصة مدیریت‌های سیاسی است!»   ایشان در ادامة‌ دخالت به امور نوکران آزاد و مستقل‌شان،‌  خواهان برگزاری «انتخابات آزاد و عادلانه» در جمکران شده‌اند:

 

«[...] ما می‌خواهیم انتخابات ایران آزاد و عادلانه برگزار شود و راه‌های زیادی برای دفاع از برگزاری چنین انتخاباتی وجود دارد [...]»

 

بله وزارت امور خارجة یانکی‌ها نه تنها می‌خواهد در «حکومت الهی» انتخابات آزاد و عادلانه  برگزار شود که راه‌های «دفاع» از برگزاری چنین انتخاباتی را هم «خوب» می‌شناسد!  نیازی نیست‌که بگوئیم این «راه‌ها»،  در واقع همان بیراهه‌هائی است که با «فتوی» و «ترور» در برابر ملت ایران قرار گرفته.   جای تعجب نیست که وزارت امور خارجة‌ یانکی‌ها برای «دفاع از برگزاری انتخابات» در یک حکومت فاقد مسئولیت اینهمه «راه‌های فراوان» کشف کند.

 

از ما نشینده بگیرید ولی بهترین راه برای اینگونه انتخابات،   جنجال رسانه‌ای پیرامون محبوبیت «زهرا ژولی» ‌نزد ایرانیان خواهد بود.   زهراخانوم مجموعه‌ای است از «زهرا»،   نامزد مجازی انتخابات جمکران ـ  محبوبیت ایشان به سایت لوموند هم رسیده ـ  و آنجلینا ژولی که تبدیل شده به الگوی «مادر فداکار!»   مادری که برای «ماندن در کنار 6 فرزندش» شهامت به خرج داد،‌   و زینب‌وار تن به «ماستکتومی» سپرد! به ادعای بی‌بی‌سی،  جریان از این قرار بودکه مادر آنجلینا به دلیل ابتلا به سرطان در 56 سالگی فوت می‌کند و «پزشکان» یک ژن معیوب نزد آنجلینا کشف می‌کنند و ... و ایشان برای اینکه به سرنوشت مادرشان دچار نشوند فداکاری کرده و از خیر سینه‌ها گذشته‌اند.   خوشحال‌ایم که مادر ایشان به سرطان مغز دچار نشده بودند،  در غیراینصورت آنجلینا برای ماندن در کنار 6 فرزندش از خیر مغز هم می‌گذشت!

 

خلاصه،  بی‌بی‌سی و دیگربوق‌های هم‌سو همچنان به کوفتن بر طبل قهرمانی‌های آنجلینا مشغول‌اند.   پروپاگاند اینان چند پیام به مخاطب می‌فرستد.   نخست اینکه سرطان موروثی است؛  دیگر آنکه علم پزشکی قادر است «سرطان موروثی» را پیش‌بینی کند!  دقیقاً همانطور که در دوران قدیم «کاهن معبد»‌ از آینده خبر می‌داد!   به عبارت دیگر،   لازم است زنان از بیماری‌های موروثی در هراس باشند؛‌   و به ویژه برای کاهش احتمال ابتلاء به سرطان سینه، زود ازدواج کنند،   زود بچه‌دار شوند؛   و هر چه بیشتر بچه داشته باشند بهتر است و ... و خلاصه بهتر است زنان از زهرا و زینب پیروی کنند چرا که هر کسی،   به قول بی‌بی‌سی،‌ شهامت آنجلینا ژولی را ندارد!   

 

به همین دلیل ما از هم‌میهنان تقاضا می‌کنیم در آئین‌های «تف سربالای مردمی» شرکت کنند و  به زهرا ژولی رأی دهند.   البته در «زبان اسلام» حرف «ژ» نداریم؛   پس بگوئیم،   به «زهرا جولی» رأی می‌دهیم!   چون «زهرا»،‌   نامزد مجازی آئین‌های «مردمی تف سربالا»  یک جول سیاه به سر دارد و مسلماً مورد تأئید علی مطهری هم قرار خواهد گرفت.   در این گیرودار،  علی مطهری بیکار ننشسته و چندین و چند فتوی در تأئید «حجاب» و نفی «بی‌حجاب» صادر کرده و می‌گوید، «حجاب چیز خوبی است؛  ‌بی‌حجاب شلخته است و اگر حجاب نباشد، چشم و هم‌چشمی زنان  افزایش می‌یابد و این امر باعث می‌شود مردها بیشتر چشم‌چرانی کنند و ... و خلاصه شراب و زن بی‌حجاب باعث شد که مسلمین اندلس را از دست بدهند:‌

 

«[...] كسی هم كه رعایت نمی‌كند قبول دارد كه حجاب چیز خوبی است [...] خانمی توی خیابان آمد پیش من گفت آقای مطهری من اهل نماز و روزه هستم فقط حجابم خوب نیست. این نشان می دهد كه حجاب را قبول دارد اما [...] یك كم شلخته است كه نمی‌تواند حجابش را رعایت كند[...] باید یك نظارتی وجود داشته باشد [...]»

 

بردار عیال پاسدار علی لاریجانی گویا در زمینة «شلختگی» زنان تخصص ویژه دارند.   باید از ایشان بپرسیم اینهمه «دانش» زن‌شناسی را در کدام مکتب‌خانه کسب کرده‌اند؟   البته علی مطهری را دستکم نگیریم در زمینة‌ «ذات» ‌زن و مرد هم تخصص دارد:   

 

«[...] فكر كردید به حذف روسری اكتفا می‌شود؟ [...]  رقابت بین خانم‌ها یك مساله جدی است، وقتی كسی با یك وضعی بیرون می‌آید اون خانم هم می‌گوید چرا من اینجوری بیرون نیایم؟ من كه زیباترم،   من كه بهترم [...] خودنمائی در ذات زن است[...]»

 

می‌بینیم که «شناخت» علی مطهری از «طبیعت زن» از حد «نگرش »پدرش فراتر نمی‌رود.   دلیل هم اینکه شناخت ایشان به اطرافیان محدود می‌ماند.  می‌دانیم که این‌ جانوران وحشی حق ندارند با زن‌ها گپ بزنند؛   حرام است،   باید اول صیغه بخوانند بعد «چت» ‌کنند:  

 

«[...] چشم چرانی در ذات مرد است.  نعمتی است كه خدا داده [...] تا ازدواجی صورت بگیرد و نسل ادامه پیدا كند این‌ها همه حكمت دارد[...] اول انقلاب خانمی [...]می‌گفت خدا به این حكومت جمهوری اسلامی عمر بدهد كه آمد و ما را راحت كرد چون ما هر روز صبح كه می‌خواستیم برویم اداره،   دوساعت جلوی آیینه خودمان را آرایش می كردیم [...] اما الان همه یك شكل هستیم و رقابتی هم نیست.  لذا این‌ها را نباید دست كم گرفت و یكی از راه های اضمحلال هم همین است.  تجربه آندلس این را به ما نشان داد. مسیحیت گفت كه ما آندلس را با دو چیز آزاد كردیم یكی زن و دیگری شراب. حالاما باید ضوابط را رعایت كنیم [...]»

منبع: ایرنا،‌ مورخ 18 مه 2013  

 

بله،   باید از این داش مشتی فرهیخته بپرسیم «مسیحیت» در کدام اثر تاریخی‌اش چنین ادعاهائی کرده؟  اولاً نوشیدن شراب در اروپا به این دلیل رایج شد که عمق چاه‌ها به بستر رودخانه‌ها نزدیک بود و آب چاه‌ها را آلوده می‌کرد.  نوشیدن  شراب بجای آب وسیله‌ای بود جهت مبارزه با امراض.  از این گذشته در قرون‌وسطی مسیحیت رسمی،  خوردن شراب را فقط در مراسم ویژه‌ای «جایز» می‌دانست.   به عبارت دیگر،  شراب خوردن به شیوة جمکرانی‌ها، یعنی مست شدن و چاقوکشی و لات‌بازی در آوردن نه در جهان مسیحیت که نزد سرخپوستان قارة آمریکا رایج بود.   و شاید جمکرانیان سرخپوستان را با مسیحیان اشتباه گرفته‌اند!  

 

و اما در قرون وسطی تا آنجا که ما می‌دانیم،  زنان اروپا نه تنها حجاب داشتند که به کمربند ‌آهنین «عفت» نیز مجهز بودند!  و اگر مسلمین فریب زنان مسیحی را خورده‌اند،‌   در نتیجه می‌باید بپذیریم که سرداران لشکریان اسلام برای گشودن کمربندهای عفت به شاه‌کلید «الهی»‌ دسترسی داشته‌اند که «مفتاح الفرج» بوده.   باری،   جوجة «استاد»« مطهری مانند پدر شهیدشان در واقع مزخرفات سیدقطب را بازنشخوار می‌کنند و «سواد» مذهبی‌ ندارند!   

 

بله مسپحیت گفت،‌ «آندلس را با زن و شراب آزاد کردیم»،  و جوجه فاشیست‌های جمکران فرمایشات ارباب را به عنوان «آیات الهی» ‌پذیرفتند و ...  همچنانکه شاهدیم حکومت تحجر و توحش ادعای پوچ «پدر» را بی‌چون و چرا می‌پذیرد.   در واقع،   این تبلیغات کلیسای معاصر است که مست از رایحة‌ نفت رایگان اینچنین به اوباش جمکران بال و پر داده.  

 

و دقیقاً برای تداوم همین شرایط است که سایت رادیوفردا می‌کوشد با توسل به سانسور، ‌ از اکبر بهرمانی تصویر دلپذیر ارائه دهد.   و در این میانه،   همچنانکه گفتیم رادیوفردا هیچ مسئولیتی نخواهد داشت!   اتفاقاً علی مطهری هم که چنین مزخرفاتی ردیف کرده، ‌ با هرگونه مسئولیت بیگانه است.   تولة «شهید» مطهری مانند اربابان‌ غربی‌اش قیاس به نفس کرده و مخاطب را ابله می‌انگارد،  ‌ چرا؟   چون ایمان دارد که در طویلة مقدسی که او شناخته تا ابدالدهر ‌«حق» با آخوند خواهد بود.     

 

پس برای دوام و بقای طویلة مک‌کارتی لازم است «همه با هم» در آئین «تف سربالای جمعی» شرکت کرده و به «زهرا جولی» رأی دهیم!  تا هم وزارت امور خارجة یانکی‌ها از ما راضی باشد و هم علی مطهری.  اطمینان داریم که پرزیدنت «زهرا جولی» دست در دست علی مطهری و جنیفر پساکی،    آندلس را از «کفار» پس خواهند گرفت!

 

...