سه‌شنبه، آبان ۲۲، ۱۳۹۷

جمال، رجب، جمکران!



طی دو سالی که از پرتاب شدن دونالد ترامپ به کاخ سفید می‌گذرد،   ایالات متحد از دو توافق حقوقی ـ  برجام و پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میانبرد ـ  خارج شده؛   دو کودتا در ایران و عربستان ناکام مانده؛   وزرای امورخارجة‌ ایالات متحد و انگلستان ناچار به استعفا شد‌ه‌اند،  هر بار هم جان بولتون سراسیمه به مسکو دویده،   و نهایت امر نتیجة انتخابات میاندوره‌ای در آمریکا،  وزنة‌ دو قطبی «دمکرات ـ جمهوریخواه» را در جامعه سنگین‌تر کرده!  «پیام یهودستیز و اسلام‌نواز» انتخابات میاندوره‌ای در دو مرحله و با دو تهاجم مسلحانه ارسال شد.   پیش از این انتخابات تهاجم به مکان عبادت یهودیان در پیتزبورگ به اینان تفهیم کرد که یهودستیزی همچنان در دستور کار قرار خواهد داشت.  و پس از انتخابات کذا،   در میعاد روضه و زوزة‌ «امت شیعی»،   تهاجم مسلحانه به یک کلوب شبانه در حومة لس‌آنجلس به پیشخدمت‌های سنتی لندن و واشنگتن مژده داد که حمایت غرب از پدوفیلی و زن‌ستیزی و تعدد زوجات همچنان ادامه خواهد یافت!  ولی گاوچران‌ها به این مختصر اکتفا نکردند.

اینان در میعاد 4 نوامبر،   لوئیس فاراخان،   نمایندة ویژه جهادی اوباما را به دانشگاه تهران فرستادند تا ضمن ستایش از دستاورد‌های حکومت نئاندرتال‌ها ـ  سرکوب و تاراج ملت ایران ـ  شعار «مرگ بر آمریکا» را هم بازنشخوار کند.   بعد هم تحت عنوان «تحریم حکومت آخوند»،   بانک‌های تحت نظارت خامنه‌ای و نیروهای مسلح و سرکوبگر حکومت ملایان از فهرست تحریم‌‌های یانکی خارج شد،  تا نئاندرتال‌ها بتوانند ضمن لنگر انداختن در سنگر «قربانی تحریم‌های آمریکا»،  به پولشوئی ادامه داده،   حق‌وحساب گاوچران‌ها و چوبدارهای‌شان را بپردازند.   البته وزارت امورخارجة‌ یانکی‌ها تأکید می‌کرد که غذا و دارو شامل این تحریم‌ها نمی‌شود.   ولی کیست که نداند از یک‌سو،   شبکة واردات و توزیع در دست نئاندرتال‌هاست،   و از سوی دیگر، آمریکا بهای غذا و دارو را به دلار دریافت می‌کند!   به عبارت دیگر،  غذا و دارو همچنان ابزاری خواهد بود در دست حکومت جهت سرکوب و تاراج ملت.   خلاصه برخلاف شعار ساخته و پرداختة ساواک جمکران که به مذاق اعلیحضرت بسیار شیرین آمده،  چرا که نقش آمریکا در کودتای 22 بهمن 1357 را انکار می‌کند،  باید به صراحت بگوئیم:  «دشمن ما همینجاست،‌  اربابش هم آمریکاست.»   از مطلب دور افتادیم؛  بازگردیم به ناکامی کودتای فرنچ‌کانکشن در عربستان که همزمان رئیس چینی‌‌ اینترپل و جمال کشوقی را غیب کرد!  به همین دلیل نیز دامنة بی‌بی‌گوزک‌سازی «اخوان‌المسلمین» و اربابان غربی‌اش حسابی «توسعه» یافته!

اخیراً به دلیل هیاهوی خبرگزاری‌ها  «بر همه روشن و واضح و مبرهن» شده که برای کشتن یک تروریست مفلوک 60 ساله،   ولیعهد عربستان 15 مأمور امنیتی را به استانبول فرستاده،  تا پس از خفه کردن ایشان با کیسه پلاستیکی،  پیکرش را قطعه قطعه نموده‌ و این قطعات را در چمدان‌‌های متعدد از کنسولگری خارج کنند!   همچنین رجب اردوغان ادعا می‌کند که نوار صوتی قاتلان را در اختیار آمریکا و انگلستان و فرانسه قرار داده!   البته «خبرنگاران حرفه‌ای» از سلطان رجب نمی‌پرسند،‌  نوار کذا از کجا به دست ایشان اوفتاده؟!   چرا که اگر چنین پرسشی مطرح شود،  رسوائی به بار می‌آورد. ‌ سلطان رجب می‌باید بپذیرد که دستگاه امنیت و اطلاعات ترکیه که به دلیل عضویت اینکشور در سازمان ناتو،  نهایت امر تحت نظارت آمریکا و انگلستان فعالیت می‌کند،  با نصب دستگاه شنود در کنسولگری عربستان در استانبول ‌کنوانسیون وین را آشکارا نقض کرده!   از سوی دیگر،   با توجه به افشاگری ادوارد سنودن در مورد جاسوسی آمریکا از همة رعایای اروپائی و پادوهای ‌اسلام‌زده‌اش،   ممکن است پرسش دومی هم مطرح شود که به مراتب دردسرسازتر از پرسش اولی خواهد بود.  و آن اینکه آمریکا از همة خراج‌گزارانش جاسوسی می‌کند،  پس منطقاً سازمان سیا پیش از رجب اردوغان در جریان مسائل قرار داشته.  چه دلیلی دارد که پیش از همه،   وزیر امورخارجه ایالات متحد،  و سپس رئیس سازمان سیا برای شنیدن نوار مکالمات مربوط به قتل کشوقی در کنسولگری عربستان راهی ترکیه شوند؟!   

برای پاسخ به این پرسش‌ها می‌باید نیم‌نگاهی به بساط شیطان‌سازی بوق‌های حاکمیت آمریکا ـ  واشنگتن پست و نیویورک تایمز ـ  از شاهزاده بن‌سلمان بیاندازیم.   اولی به رجب اردوغان تریبون می‌دهد،   و دومی ادعا می‌کند ترور قاسم سلیمانی،   یکی از برادران و سرداران پامنقلی نئاندرتال معظم،  در دستور کار ولیعهد عربستان قرار داشته!  اینجاست که می‌رسیم به یک پرسش سرنوشت‌ساز!   و آن اینکه چرا از یک پاسدار حکومت نئاندرتال‌های شیعی تصویر قربانی «محتمل» توطئة شاهزاده بن‌سلمان ارائه می‌دهند؟! 

کودتائی که قرار بود بساط پادشاهی را در عربستان برچیند،   شکست خورده و محفل جنایتکار «احترام به ادیان» برای سلب مسئولیت از خود به «شیطان» نیاز دارد!  منطقاًً زمانیکه «شیطان» ساخته شد،  بلافاصله «فرشته» هم باید ظهور کند!   جالب اینکه،   اینبار «فرشته» در هیبت وزیر امورخارجة بریتانیا ظاهر شده!   به گزارش خبرگزاری‌ها،   برای نخستین بار پس از ناپدید شدن جمال کشوقی در استانبول،   «جفری هانت»،   ‌وزیر امور خارجة بریتانیا برای «مذاکره» با مقامات عربستان سعودی راهی اینکشور شده!   با توجه به شیون و زاری پایان‌ناپذیر رجب اردوغان برای «برادر دینی‌اش»،   به استنباط ما وزیر امورخارجة‌ بریتانیا برای شرکت در مراسم چهلمین روز‌ درگذشت جانگداز کودتای «فرنچ کانکشن» در عربستان رنج سفر برخود هموار نموده!   البته دولت انگلستان در این مصیبت بزرگ تنها نیست؛   حلقة «سوته دلان» شریک غم اوست!    گذشته از سلطان رجب کودتازده و شیخ قطر،‌  بنیامین نتانیاهو، علی‌خامنه‌ای،   ال‌سیسی،   دولت و دربار بیلدربرگستان،  و به ویژه دستگاه ترامپ نیز کاخ باکینگهام را در این روزهای تلخ همراهی می‌کنند!
 
در رأس حلقة «سوته دلان» پادشاه و ملکه بیلدربرگ‌ستان را می‌بینیم که «یواشکی» راهی لندن شده،    ازمادر الیزابت دلجوئی کردند!  سپس بنیامین نتانیاهو به عمان دوید و‌ پرچم اسرائیل در امارات به اهتزاز در آمد!‌  البته اهتزاز پرچم اسرائیل در امارات به مسابقات ورزشی مرتبط می‌شد ولی در کمال تعجب این مسابقات به ابزار ادای احترام وزیر فرهنگ و ورزش اسرائیل به ماتحت آخوند، و حمایت رسمی از توحش و سرکوب زن در کشورهای مسلمان‌نشین تبدیل شد!  بله،  سرکار خانم «میری رگف»،  وزیر فرهنگ و ورزش اسرائیل به پیروی از اوباش جمکران،  ابتدا از دست دادن با مردان اماراتی خودداری فرمودند،   سپس به پیروی از مادر الیزابت، یک نماد بردگی زن به سر مبارک انداخته راهی مسجد «شیخ زاید» شدند و با امضاء دفتر یادبود مسجد،  احترام دولت متبوع‌شان را به ماتحت ملا و شیخ و پیش‌نماز و قاری و تروریست به ثبت رسمی رساندند.  جالب اینکه  بساط مارگیری خانم وزیر دقیقاً در گیرودار مانور نظامی انگلستان در عمان ـ  بزرگترین مانور نظامی اینکشور طی 17 سال اخیر ـ  به راه افتاده بود!

خلاصه تخم و ترکة اسحاق به تخم و ترکة اسمعیل خیلی احترام می‌گذارند و اگر رسماً و علناً با یکدیگر ارتباط ندارند،   تحت نظارت لندن،  هوای یکدیگر را دارند!   در راستای همین ارتباطات «برادرانه» بود که نئاندرتال‌های جمکرانی در مورد ماجرای کشوقی آلو در دهان گذاشته،   با بی‌صبری منتظر بودند،  تا داداش بزرگه‌‌شان کودتای ناکام را به نحو دیگری با کمک مصر و قطر و «فاکستان» به ثمر برساند.  باشد تا هم نان لندن و واشنگتن را در روغن شناور سازد،   هم پیروزی حزب دمکرات را در انتخابات میان‌دوره‌ای تضمین نماید.  می‌دانیم که نئاندرتال‌های شیعی و سنی هنوز درک نکرده‌اند که امامزادة انتخابات در آمریکا دیگر نمی‌تواند برای‌شان معجزه کند!

اینچنین بود که به اتوبوس حامل مسیحیان مصر حمله شد؛ ‌ سیاهی لشکر سنتی آنگلوساکسون‌ها در «فاکستان» بر علیه یک زن مسیحی ـ آسیه بی‌بی ـ  بسیج شد،   و ...  لوئیس فاراخان هم سروکله‌اش در دانشگاه تهران آفتابی شد تا برای «نئاندرتال‌های نخبه» یک دهن «مرگ بر آمریکا» بخواند.   ولی این بساط هم نمی‌توانست سناریوی کودتا در عربستان را نجات دهد.   از اینرو بنیامین نتانیاهو را به میدان فرستادند؛  ولی میدانداری ایشان نیز «دولت مستعجل» بود!   پیش از ادامة مطلب نیم‌نگاهی بیاندازیم به سناریوی کودتا. 

در این سناریو پادشاهی عربستان می‌بایست جایش را به یک «جمهوری اسلامی» می‌سپرد و جمال کشوقی،  عضو تشکل تروریست اخوان‌المسلمین پس از ازدواج با یک فروند ترک لچک به سر،  تبدیل می‌شد به رئیس جمهوری اسلامی عربستان!  خلاصه بگوئیم،  همان طرحی که آنگلوساکسون‌ها می‌خواستند در هیاهوی بهارعرب پیاده کنند،  اینبار به صورت دیگری روی میز طراحی اوفتاده بود.  در صورت موفقیت این کودتا،  قطر و عربستان و ترکیه و پاکستان و تونس پای در نوعی «جهان اسلام» اخوانی می‌گذاردند،   و دوقطبی مضحک «شیعی ـ سنی» می‌توانست تبدیل شود به عامل استراتژی‌ساز!  چرا که جهان اخوانی،  به صورت رسانه‌ای  در تقابل با جهان جمکرانی قرار می‌گیرد!  از سوی دیگر دولت اسرائیل هم تبدیل شده به «دولت یهود»،  و چند هفته پیش هم به همت آنجلا مرکل شاهد افتتاح  بزرگترین مسجد مسلمانان در کشور اشغال شدة‌ آلمان بودیم.  در نتیجه،  سه پیشخدمت «شیعی ـ سنی و یهودی» آمریکا در جنوب مرزهای روسیه جنگ زرگری به راه می‌انداختند و عین چاقوکش‌های سرپل‌تجریش یقه‌گیری می‌کردند و در این محشر خر «توحیدی» بود که کشور اشغال شدة جرمانی عظمت گذشته را باز می‌یافت و خاورمیانه تحت نظارت داهیانة برلن فرصتی طلائی به دست می‌آورد و تا زیر مژگان در منجلاب دین‌خوئی مغروق می‌شد و می‌رفت که در چارچوب منافع غرب برای همیشه با «لائیسیته» وداع کند!

خلاصه به قول معروف حضرات اشتهای‌شان صاف صاف است!   وقتی هم کشوقی،  کودتاچی اصلی، عین امام دوازدهم شیعه‌ها غیب‌ شد،  تلاش کردند تا همین سناریو را در ابعاد کوچک‌تری از طریق گربه‌رقصانی در مصر و اسرائیل اجرا کنند.  اینچنین بودکه در یک چشم بهم زدن مذاکرات صلح اسرائیل و جهاد اسلامی به نتیجة مطلوب رسید و علیرغم قرار گرفتن «حماس» در فهرست تشکل‌های تروریست آمریکا و اتحادیة اروپا،   اسرائیل به دولت اخوانی قطر اجازه داد 15 میلیون دلار به کارمندان ساکن نوار غزه پرداخت کند!  نخست‌وزیر اسرائیل هم از این بده بستان با تروریست‌ها دفاع جانانه‌ای به عمل آورده،   حسابی پُز داد:

«[بنیامین نتانیاهو] تأکید کرد:  کمک مالی قطر به نوار غزه گامی صحیح و ضروری برای بازگرداندن آرامش به این منطقه است [...] من با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی هر کاری بتوانم برای بازگرداندن آرامش به مناطق جنوبی (اسرائیل) و جلوگیری از بروز بحران انسانی انجام می‌دهم [...]»
منبع: رادیو فرانس انترناسیونال،  مورخ 11 نوامبر 2018 

سخنان گهربار نخست‌وزیر اسرائیل دقیقاً یک روز پیش از سفر ایشان به پاریس‌،  جهت شرکت در مراسم یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول ایراد شد.  و هنوز دیگ قمپزهای انساندوستانة نتانیاهو سربار قُل‌قُل می‌زد که شاخة نظامی حماس اعلام داشت «نورالدین بارک»،   فرماندة محلی شهر «خان یونس» توسط نیروهای اسرائیلی در خاک غزه به قتل رسیده!   نتانیاهو چون این بشنید، ‌ سفرش را نیمه کاره رها کرده به اسرائیل دوید.  و اینچنین بود که «پلان ب» آتلانتیسم ـ ایجاد مینی‌منطقة ‌اخوانی ـ هم به آب گوزید،  و ایجاد این مینی‌منطقة نازنازی به سرنوشت کودتای قبلی دچار شد!   نتیجة این شکست‌ها روشن است،  عربستان  نیز مانند ترکیه از سلطة گورستان‌پرستان ـ  آتلانتیست‌ها و پادوهای اسلام زده‌شان ـ  خارج خواهد شد،  و امیدواریم خروج این مناطق از چنبرة نفرت‌فروشان  لندن و واشنگتن آغازی باشد برای حرکت ملت‌های منطقه به سوی لائیسیته.