جمعه، بهمن ۲۱، ۱۳۸۴

احساس شرافت
چگونه می‌توان پدیده‌ای نا‌‌شناخته را درک یا احساس کرد؟ جواب این سئوال گنگ را فقط یکنفر یافته. حدس بزنید چه کسی؟ بله خودش است وزیر امور خارجه انگلیس، جک استراو! ایشان در مصاحبه‌اشان با بی‌بی‌سی فارسی، فرموده‌اند، فرهنگ و شرافت و... اینجور چیزهای ایرانیان را درک می‌فرمایند!!! این سیاست پیشه های غرب وقاحت عجیبی دارند. کارشان پاکشی برای تفنگ فروش‌ها و باند های قاچاق مواد مخدر است، در ضمن شرافت را هم درک می‌کنند! باید از جناب وزیر پرسید، چگونه کسی که شرافت را می‌شناسد، در کشوری مثل انگلیس یا هر کشور دیگری به وزارت می‌رسد!!!؟

شاید منظور حضرت وزیر از شرافت، همان است که منظور خمینی از عدالت! این حضرات که در جهان سیاست فوت در آستینشان می‌کنند، باید بتوانند در کمال صداقت دروغ بگویند. حالا می‌رسیم به اصل مطلب، چه کسی می‌تواند، صادقانه دروغ بگوید؟
کسی که اصلا نمی‌فهمد چه می‌گوید. به عبارت ساده تر یک ابله تمام عیار، مثل همه سیاستمداران این جهان که امثال من چوب بلاهت و حماقتشان را می‌خورند و زیر سم طرفداران‌شان له ولورده می‌شوند. ‌اطمینان دارم که جناب وزیر احساس یک ایرانی تبعیدی را، که جزو نان‌خور‌های اپوزیسیون هم نیست، به خوبی درک می‌کنند. این هم مثل شرافت و اینجور چیزهاست...؟

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت