یکشنبه، اسفند ۰۵، ۱۳۸۶

گاز و «سفارت»!
...

آمریکا دروغ می‌گوید! درهای سفارت آمریکا در روزهای تعطیل برای تماشای عموم باز نیست تا تظاهرکنندگان صرب بتوانند، ‌ علیرغم حضور گستردة نیروهای ضدشورش، وارد ساختمان شده، آنرا از درون به آتش بکشند! این تظاهرات توسط اوباش ریزه‌خوار سازمان ناتو در صربستان سازمان داده شد، تا احداث خط لولة «ساوت ستریم» با اشکال مواجه شود. دلیل به رسمیت شناخته شدن استقلال کوسوو توسط ایالات متحد را نیز باید در احداث همین خط لوله جستجو کنیم. چرا که «ساوت ستریم» جهت رقابت با «نابوکو» از صربستان عبور خواهد کرد.

تهاجم اوباش بسیجی به سفارت‌خانة یانکی‌ها در بلگراد چنان با دقت سازمان یافته بود که 52 پلیس ضدشورش در این تهاجم مجروح شده‌اند! البته از دیگر عجایب این تهاجم دست‌ساز ایالات متحد می‌باید از این رخداد سخن گفت که، «بسیجیان»، یکی از همراهان خود را در راهروی سفارت آمریکا به آتش کشیده‌اند! رسانه‌های غرب ادعا می‌کنند که «مردم» در اعتراض به استقلال کوسوو به سفارت آمریکا حمله کردند. ولی همین رسانه‌ها نمی‌گویند چرا این «مردم» یکی از همراهان خود را هم در راهروی سفارت کذا آتش زده‌اند؟! ظاهراً سازمان سیا، شکمش را برای اجرای یک برنامة مشابه اشغال سفارت آمریکا در تهران صابون مفصلی زده بود، تا هم زمینة تحریم صربی را فراهم آورد، و هم با کمک «امدادهای» غیبی جنگ مختصر و مفیدی در بالکان به راه بیاندازد.

ولی از آنجا که دوران طلائی ریاست جمهوری کلینتون منفور به پایان رسیده، نه تنها برنامة رابرت گیتس در صربستان شکست خورد، که یک فروند هواپیمای نامرئی نیروی هوائی آمریکا از نوع بمب افکن «ب.2» هم به آن دو فروند «اف 18» پیوست،‌ که چندی پیش در خلیج فارس به شهادت رسیدند! این «سانحة» هوائی، مانند آن سانحة هوائی که یک فروند فانتوم ارتش جمکران را هنگام مانور، به دلیل «نقص فنی» در خلیج فارس ساقط کرد، نشانة این است که آمریکا و نوکرانش نه تنها در خلیج فارس برتری هوائی را از دست داده‌اند، که ایالات متحد در اقیانوس آرام نیز به سراشیب سقوط افتاده. ضمن اینکه، پس از سقوط یک فروند هلی کوپتر دولت مستقل ترکیه در کردستان عراق، عبدالله گل نیز باید دست و پای‌اش را کمی جمع و جور کند. این همان پیامی است که رابرت گیتس در استرالیا،‌ پس از دریافت خبر شهادت هواپیمای یک میلیارد دلاری به فکل کراواتی‌های اسلام پرور در ترکیه فرستاد. اینجاست که به اهمیت حیاتی فرمایشات سردار «رادان» در باب شلوار چسبان و اغواگری پی می‌بریم!

وقتی شلوار چسبان زنان، برادران را به ایجاد مزاحمت تشویق می‌کند، توقع دارید پرواز یک هواپیمای «برهنه» دیگران را اغوا نکند؟ مسلما با مشاهدة این هواپیمای «نامرئی» بعضی‌ها به یاد عایشة مه‌پیکر و خوش‌زبان افتاده‌اند،‌ و همچون پیامبر اسلام به هواپیما گفته‌اند، «برایم حرف بزن گلگونة من!» و ... هواپیمای اغواگر هم «فریب» خورده! البته سایت خبرپراکنی «بی‌بی‌سی»، مورخ 23 فوریه می‌نویسد، گروهی از افسران مامور تحقیق در باره این سانحه شده‌اند، ‌ولی ما به اهالی پنتاگون توصیه می‌کنیم جهت یافتن دلائل واقعی سقوط هواپیمای کذا، نظر سردار «رادان» را جویا شوند!

این مختصر را گفتیم تا مشخص شود، کشتی آمریکا و جیره خواران‌اش به گل نشسته! و طرح‌های سرشار از نبوغ سازمان سیا در دوران «جنگ سرد»، امروز دیگر کارآئی نخواهد داشت. تا مشخص شود، «مردم همیشه در صحنه» یا همان لات و اوباش و دانشجونمایان «صاحب نظر» در امور کشوری و لشکری، در کشورهای جهان سوم از سوی کدام سفارتخانه‌ها «هدایت» می‌شوند. پس بازگردیم به اوباش عموسام در کشورمان، که سه دهه ‌است، ضمن نوکری برای آمریکا، به نبرد بی‌امان با امپریالیسم مشغول‌اند.

در همان حال که سردار «رادان» و اوباش تحت فرمان‌شان، جهت نبرد با آمریکا، به کتک زدن و دستگیری زنان «اغواگر» مشغول‌اند، گورکن‌ها‌ جهت اغوای البرادعی شلوار چسبان به پا کرده‌اند! دولت پرزیدنت مهرورزی که در سال 60 میلیارد تومان به تبلیغات استحماری سازمان سیدمهدی خاموشی اختصاص ‌داده، تا این سازمان، مسجد بسازد، و خطبة ابلهانه برای نماز علفزار بنویسد، به گزارش «حنازرچوبه»، ‌مورخ 24 فوریه سالجاری، در راستای سیاست توسعة حماقت و روضه خوانی، 150 میلیارد تومان هم برای ساختن مسجد در اختیار سازمان زمین‌خواری دینی یا همان سازمان اوقاف قرار داده. چرا که، دولت «جشن هسته‌ای» بر پا کرده!

البته 150 میلیارد تومان در برابر چپاول قانونی قوة قضائیه هیچ اهمیتی ندارد. «خبرهای 16»، مورخ 16 فوریه سالجاری، به نقل از سرتیپ دوم پاسدار سید اصغر جعفری، ‌ رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی،‌ گزارش می‌دهد که، مدیر یکی از بانک‌های دولتی که به جرم دریافت رشوه و ارائة 700 میلیارد تومان تسهیلات بدون مدرک، دستگیر شده بود، پس از سپردن 10 میلیارد ریال وثیقه آزاد شد! این مدیر متعهد و مکتبی در برابر پرداخت 700 میلیارد تومان «تسهیلات»، مبلغ 20 میلیارد ریال رشوه دریافت کرده بود. با توجه به میزان وثیقة مدیر خاطی بانک، می‌توان دریافت که نرخ قوة قضائیه جهت شرکت در چپاول پنجاه درصد است! به قول یانکی‌ها «فیفتی، فیفتی!» البته مشخص نیست 700 میلیارد تومان تسهیلات به چه کسانی پرداخت شده؟! و به احتمال زیاد هرگز هم مشخص نخواهد شد. «خبرهای 16» در ادامه‌ می افزاید، مدیر شریف بانک پس از آزادی از زندان به دبی رفته‌اند و از همانجا، مبلغ 140 میلیارد ریال به یک دلال بازار تهران تسهیلات ارائه کرده‌اند! ظاهراً مدیر آن بانک دولتی نه تنها جهت «اغوای» شاهرودی، شلوار چسبان به پا کرده، که در دبی هم با پوشیدن چکمه، به اغوای برادران ادامه می‌دهد. از «فرهنگ» جمکران دور افتادیم، بازگردیم به کمک‌های مالی مهرورزی به سازمان اوقاف، جهت تبدیل کشور ایران به مسجد.

از این پس سازمان اوقاف می‌تواند با کمک شاهرودی زبان نفهم، جهت توسعه «فرهنگ عاشورا»، یا «تیغ بران و کاسه گدائی»، کلیة زمین‌های کشاورزی را به مسجد و امامزاده تبدیل کند. البته این اقدامات «فرهنگی» خارج از برنامه‌های ارتقاء فرهنگ توسط سیدمهدی خاموشی است. به گزارش «مهرنیوز»،‌ مورخ 27 بهمن‌ماه سالجاری، شیخ مهدی خاموشی می‌گوید، ما 61 هزار مسجد داریم، و «طلاب» کم آورده‌ایم، پس بودجة ما را افزایش دهید تا «روضه خوان» تحویل جامعه دهیم. مسلماً چند ماه دیگر سیدمهدی خواهد گفت تعداد طلاب ما بیش از مساجد است، بودجة ما را افزایش دهید تا مسجد بسازیم. که گفته‌اند، «حماقت افراد، گستاخی شیاد بیفزاید». به امید آنروز که هر ایرانی یک «چاه جمکران» داشته باشد. آنروز است که دیگر «زنان»، نه با چکمه و نه با شلوار چسبان نخواهند توانست کسی را «اغوا» کنند.






0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت