دوشنبه، بهمن ۲۹، ۱۳۸۶

بمب و بهشت!
...

گاوچران‌ها، در راستای رهنمود‌های پیامبرگونة مادلن البرایت، گام به گام به هدف جادوئی برپائی «جنگ جاودان» با القاعده نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند. به این ترتیب که، دشمن را خود می‌آفرینند، و سپس جهت مبارزه با دشمن خود ساخته، اقدام به لشکرکشی می‌کنند. در عراق، ارتش آمریکا از یک سو اقدام به بمب‌گذاری در اماکن عمومی می‌کند، و آنرا به القاعده و تندروها نسبت می‌دهد، و از سوی دیگر، به صورت مستقیم و غیرمستقیم به تارومار کردن گروه‌هائی می‌پردازد که جهت مبارزه با القاعده بسیج شده‌اند. اشغالگران از یکسو، رهبران با نفوذ مخالف سازمان القاعده را ترور می‌کنند، و از سوی دیگر، «اشتباهاً» مبارزان ضدتروریست را هدف حملات هوائی قرار می‌دهند. این طرح جادوئی مسلماً «محصول» نبوغ جان نگروپونته، معاون وزارت امور خارجة ینگه دنیا است. چرا که، تخصص نگروپونته «تخریب همه جانبه» است.

حنازرچوبه، مورخ 28 بهمن‌ماه سالجاری، به نقل از فرانس‌پرس گزارش می‌دهد که، یکی ازگروه‌های مبارزه با «القاعده» در عراق، به دلیل تلفات ناشی از تهاجمات سازمان یافتة نظامیان آمریکا به افرادش، فعالیت خود را متوقف خواهد کرد! این همان شرایط «گفتگوی منطقی» است که مادلن البرایت آرزو دارد، و فعلاً در عراق، افغانستان و پاکستان تحقق یافته. ولی به دلیل شکست مذاکرات برژینسکی با مغنیة «شهید»، پیشرفت آن گویا به اشکال برخورد کرده.

بالاخره معلوم شد، مرگ مبارز بزرگ، «مغنیه»، که اشک گورکن‌ها را در آورد، به آن‌سادگی‌ها که رسانه‌های حکومت روضه خوان‌ها «روایت» کرده‌اند نبوده! چون صدای آمریکا و روزنامة فیگارو، بالاخره آلو را از دهان‌شان در آوردند! البته هیچیک به حضور برژینسکی و رمة دانشگاهیان در رکاب وی در کشور سوریه اشاره نکرده‌اند! ولی ما گفتیم و باز هم می‌گوئیم، تنها کسانی که تاکنون، با شعار «نبرد با آمریکا و اسرائیل»، با فراغ بال، به حفظ منافع آمریکا ‌پرداخته‌اند، گورکن‌های خودمان‌اند. ولی همانطور که پس از مرگ ژنرال «جاوید سلطان»، و چند افسر عالیرتبة ارتش پاکستان گفتیم، زنگ خطر برای پادوهای عموسام در منطقه به صدا در آمده. پس از حادثة فوق نه تنها سفیر پاکستان در افغانستان ناگهان ناپدید شد، که «مغنیه» نیز به افتخار انفجار نائل آمد، و به زودی نوبت پس‌گردنی گورکن‌ها خواهد رسید. تصفیة وسیع در گلة مزدوران آمریکا در کشورمان به زودی آغاز خواهد شد.

ابراز عشق مجدد «برنار کوشنر» به «فرهنگ و تمدن ایران»، سفر رئیس جمهور الجزایر و معاون وزارت امور خارجة ترکیه به روسیه، سفر حاکم امارات به سوریه، حضور وزیر دفاع آذربایجان، و به ویژه ورود نخست وزیر ابرقدرتی چون امارات «متحده» به تهران، جنجال و هیاهو پیرامون «تقدس» آخوندهای جیره‌خوار سفارتخانه کذا، و سوگواری برای «شهید» مغنیه، ریشه در هراس گورکن‌ها ‌از همین تغییرات غیرقابل اجتناب دارد. به همین دلیل آخرین عربده‌های «اسلام بدون مرز»، که شنبة گذشته از دهان رحیم‌صفوی، مشاور «مقام معظم» شنیده شد، فقط در «فارس نیوز» انعکاس یافت. حاج رحیم‌صفوی به وکالت از سوی دارودستة ابراهیم یزدی، پادوهای حزب دمکرات آمریکا در جمکران، وکیل مدافع مسلمانان هند و روسیه هم شده بود! البته عربده‌های ژنرال صفوی پیش درآمد مقالة مادلن البرایت بود، که در وبلاگ دیروز به آن اشاره کردیم. دلیل عربده جوئی دموکرات‌های آمریکا و نوکران‌شان در جمکران، شکست محورهائی است که گروه برژینسکی، تلاش کرد بین تهران و متحدان واشنگتن ایجاد کند.

در واقع به دلیل شکست محور «تهران ـ پاریس ـ کاراکاس»، و سپس فروریختن محور «تهران ـ قاهره ـ تل‌آویو»، حاکمیت آمریکا سعی دارد محور نوینی را فعال کند: «سوریه ـ امارات ـ تهران»! چرا که جبهة ناتو، یک گام دیگر به عقب برداشته، و به این ترتیب حکایت سه جزیرة کذا می‌باید بالاخره فیصله یابد. در نتیجه، طیف «مخالفت با آمریکا»، از تهران به امارات نیز گسترش خواهد یافت! کشوری که در واقع پایگاه نظامی ناتو به شمار می‌رود، و نقش واسطة مالی و کارچاق‌کن بین گورکن‌ها و بانک‌های غرب را عهده‌دار است. بله، نخست وزیر امارات، امروز در تهران اعلام کرده، کشورش تسلیم فشارها نخواهد شد! و روابط خود را با جمکران توسعه خواهد داد! و پرزیدنت مهرورزی هم گفته ما می‌توانیم «مکمل» یکدیگر باشیم. البته روابط عاشقانة «جمکران ـ امارات» به دلیل سفر ولیعهد عربستان به روسیه گرم شده! چرا که عربستان از این پس، از انحصار آمریکا، انگلستان و فرانسه خارج شده، به یکی از بازارهای تجهیزات نظامی روسیه تبدیل خواهد شد.

پیشتر گفتیم که اقتصاد ایالات متحد، انگلستان و فرانسه، به طور کلی جبهة‌ ناتو، بر جنگ تکیه دارد. و کشورهای منطقه،‌ به ویژه ایران، تا پیش از جنگ 33 روزة لبنان، بازار انحصاری برای فروش اسقاطی‌های ارتش ناتو به شمار می‌آمدند. در زمان ریاست جمهوری کلینتن، قرارداد «گور ـ چرنومردین»، روسیه را از فروش سلاح به ایران باز می‌داشت. حکومت ضدامپریالیست گورکن‌ها موظف بود، جهت نبرد با آمریکا، تجهیزات نظامی خود را به چند برابر قیمت از بازار سیاه عموسام ابتیاع کند. و به همین دلیل، پس از پایان جنگ استعماری با عراق، گورکن‌ها وظیفه داشتند، ضمن دریافت فناوری «هسته‌ای ـ نظامی» از پاکستان و اسرائیل، کاری کنند که از سوی غرب، به همین دلیل «تحریم» هم بشوند! پس از فاجعة انفجار ترن نیشابور در دورة پرافتخار خاتمی، فعالیت‌های «نظامی ـ هسته‌ای» روضه‌خوان‌ها تعطیل شد، هر چند این مهم را، 16 نهاد امنیتی آمریکا اخیراً کشف کردند!

بله، این ینگه دنیائی‌ها به دلیل خیمه زدن در برابر تلویزیون کمی کندذهن شده‌اند، و دیر می‌فهمند! به همین دلیل بود که مادلن البرایت، مقالة خود را زودتر از این‌ها ننوشت! با توجه به شرایط فعلی عموسام در منطقه، به نظر می‌رسد، آنکه با استناد به تورات، ‌باید از شمشیر خود تیغة گاو آهن بسازد، حاکمیت ایالات متحد باشد! چرا که «مادلن البرایت»،‌ به نقل از انجیل نوشته بود، «صلح سازان اهل بهشت‌اند»، و گاوچران‌ها و گورکن‌ها که در یک قدمی «مرگ» نشسته‌اند، تا بهشت مادلن البرایت، مسلماً فاصلة زیادی ندارند.




0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت