چهارشنبه، اسفند ۲۲، ۱۳۸۶

ابتذال و احتمال!
...

بار دیگر گورکن‌های اصلاح‌طلب، جهت فراهم آوردن زمینة سرکوب، به انتشار ابتذال متوسل شده‌اند. و البته در این مسیر از همکاری صمیمانة شورای نگهبان و رادیو اسرائیل نیز بهرهمند می‌شوند. پس از مصاحبة روز‌نامة «شرق» با یک زن ایرانی به نام ساقی قهرمان، که در ظاهر جهت حمایت ازهمجنس‌گرایان صورت گرفته بود، گفتیم که انتشار این مصاحبه سه هدف مشخص را دنبال می‌کند: در ترادف قرار دادن همجنس‌گرائی با ابتذال، جایگزین کردن آزادی‌های اجتماعی و فردی با انتشار مطالب مبتذل، و بالاخره فراهم آوردن زمینة ارعاب همجنس‌گرایان و سرکوب مردم در داخل کشور. می‌دانیم که روزنامة شرق وابسته به جناح به اصطلاح «اصلاح طلب» گورکن‌هاست و جنجال رسانه‌ای اخیر پیرامون رد صلاحیت یکی از نامزدهای انتخاباتی و شایعات سایت‌های شبه‌اصلاح‌طلب پیرامون استعفای سردار زارعی را نیز در همین راستا بررسی می‌کنیم.

شورای نگهبان با ذکر دلائلی احمقانه و شریعتمدارانه، یک نامزد انتخاباتی را به عمد «رد صلاحیت» می‌کند، تا رادیو اسرائیل بتواند این شاهکار حماقت را در برنامة خود «پخش» کند. و شاهد بودیم که پس از انتشار این به اصطلاح «خبر»، چگونه ابتذال دستاربندان جمکران و زبان ابتذال توضیح‌المسائل‌ها سراسر سایت‌های فارسی زبان «اصلاح طلب» را فرا گرفت. پیشتر گفتیم که اصلاح‌طلبان همان آخوندهای بدون دستار و نعلین‌اند که تحت نظارت گروه «یوشکا فیشر» در ایران فعالیت می‌کنند و البته سرنخ‌شان در دست فاشیست‌های ینگه دنیاست. تلاش اصلاح طلبان همچنان که در زمان ریاست محمد خاتمی شاهد بودیم، استقرار هرج و مرج، جهت سازمان دادن سرکوب فراگیر ما ملت است، و اوج چنین شیوه‌ای، مانند دوران محمد مصدق، به براندازی منجر خواهد شد. حال بپردازیم به استعفای سردار زارعی که به ویژه در سایت مبتذل «فرارو»، و دیگر سایت‌های به اصطلاح اصلاح‌طلب با شایعه پراکنی‌های ویژة آخوندی توأم شده.

و جالب اینجاست که علیرغم سکوت رسانه‌های رسمی حاکمیت، هیئت نظارت بر مطبوعات، هیچ واکنشی به شایعه پراکنی در رسانه‌های اصلاح‌طلبان از خود نشان نمی‌دهد، و از سوی قوة قضائیه گورکن‌ها هیچ اقدامی برای ممانعت از پخش مطالب مبتذل صورت نمی‌گیرد. و جای تعجب نیست که سایت اکبر بهرمانی در تبعید یک مقالة وزین به سردار زارعی اختصاص داده، تا مانند فلاسفة فعلة فاشیسم از «جزء به کل» رسیده، ثابت کند، «مشت نمونة خروار است.» حال آنکه کنار رفتن فرماندة نیروی انتظامی استان تهران نشانگر جابجائی قدرت در کل حاکمیت ایران می‌باید تلقی شود!

بله، متأسفانه در حکومت «فاشیستی ـ استعماری» کسی را به جرم فساد اداری، یا اخلاقی کنار نمی‌گذارند! کاملاً بر عکس! به دلیل سفله پروری حکومت‌های استعماری، ارتقاء مقام پیوسته با فساد اخلاقی، مالی و ... نسبت کاملاً مستقیم دارد. این روندی است استعماری که از دورة پایه‌ریزی شهربانی در دوران کودتای کلنل میرپنج، بر دیگر نهادهای کشور ایران نیز تحمیل شده. عملکرد شهربانی از این نظر مهم است که این ارگان، بازوی مسلح حاکمیت در ایران به شمار می‌رود، و علاوه بر تأمین «امنیت» شهرها، یا بهتر بگوئیم سرکوب پیوستة مردم، بر شبکه‌های تجارت زن و کودک و قاچاق مواد مخدر نیز نظارت مستقیم ‌دارد، و در واقع رابط اصلی میان حاکمیت و شبکه‌های «کذا»‌، همین تشکیلات است. پس از کودتای 22 بهمن، شهربانی، با ایجاد کمیته‌ها تقویت شد، همچنانکه تشکیل سپاه پاسداران به تقویت ساواک انجامید و به مرور زمان، «بسیج مستضعفین» نیز به این مجموعة سرکوب استعماری افزوده شد. و با توجه به جمعیت تهران می‌توان گفت که سوء استفاده از زنان، کودکان و مصرف مواد مخدر در این شهر رونق فراوان پیدا کرده، و از این جهت فرماندهی نیروی انتظامی تهران که بر این «مصرف» روزانه نظارت مستقیم اعمال می‌کند، در واقع خود تبدیل به یکی از ارکان حکومت اسلامی شده. و صد البته نقش نیروی انتظامی در تأمین اراذل و اوباش جهت برپائی «تظاهرات میلیونی» را نیز نمی‌باید فراموش کرد. اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم، می‌باید به نقش «رابط» این نیرو با حاکمیت و استعمار نیز اشاراتی داشته باشیم. چرا که شبکة فساد در کشور ایران، تحت نظارت مستقیم بیگانگان فعالیت دارد، و از آنجا که حکومت اسلامی یک حکومت دست نشاندة استعمار است، ارتباط این حکومت با شبکه‌های فساد غیرقابل انکار خواهد بود.

حال این پرسش مطرح می‌شود که چرا تاکنون هیچگونه افشاگری پیرامون فساد مالی و اخلاقی دستاربندان صورت نپذیرفته؟ با توجه به اهمیت «تقدس» و «مقدسات» برای اعمال جنایات سازمان ناتو، نیازی به توضیح نیست که فاشیسم بین‌الملل سعی دارد، آخوند جماعت را در هاله‌ای از «تقدس» محفوظ نگاه دارد، چون همانطور که گفتیم، بدون توسل به مقدسات، فاشیسم بین‌الملل قادر به اعمال سیاست‌های خود در کشورمان نخواهد بود. ولی از آنجا که جبهة ناتو در منطقه تضعیف شده، ممکن است، اعترافات «فرضی» سردار زارعی، بسیاری از شیخ ابودلقک‌های «مقدس» را نیز به رسوائی بکشاند! بله، امروز این «احتمال» واقعاً وجود دارد!




0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت