سه‌شنبه، اسفند ۱۴، ۱۳۸۶


کرکس فرزانه!
...

یک روز پس از صدور قطعنامة 1803، اظهارات سلطانیه، نمایندة رسمی حکومت اسلامی در وین، مبنی بر عدم خروج ایران از پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای، نشانگر شکست آمریکا و متحدانش در تجهیز حکومت اسلامی به سلاح هسته‌ای بود. به گزارش خبرگزاری رسمی حکومت اسلامی، مورخ 4 مارس سالجاری، سلطانیه در جمع خبرنگاران در وین می‌گوید، ایران همکاری‌های خود را با آژانس قطع نکرده و نخواهد کرد. این اعلام مواضع آشکار، رویای جنگ پرستان یهودستیز غرب را نقش بر آب کرد. چرا که هدف اصلی ایالات متحد از صدور قطعنامه‌ها، در واقع تشویق حکومت اسلامی به خروج از «ان.پی.تی» است. به این ترتیب ایالات متحد می‌تواند، به هزینة ما ملت، شرایط «جنگ سرد» را در مرزهای روسیه حاکم کند.

پیشتر گفتیم که ایالات متحد می‌کوشد به هر قیمت، با تجهیز حکومت ملایان به سلاح هسته‌ای،‌ نوکران‌اش را به ابزاری جهت تهدید نظامی روسیه تبدیل کند. به یاد داریم که سردارنجار با «شعار بسیجی» ناگهان به تجهیزات پیشرفته‌ای دست یافته بود، که می‌توانست تحویل سوخت هسته‌ای برای نیروگاه بوشهر را با اشکالات فراوانی مواجه کند. ولی سوخت نیروگاه بوشهر تحویل داده شد، در نتیجه ایالات متحد با تجهیز گورکن‌ها به موشک‌هائی که قادر به حمل کلاهک هسته‌ای هستند، ادعا کرد، روضه خوان‌ها به فعالیت «هسته‌ای ـ نظامی» ادامه می‌دهند، تا از این مسیر یک قطعنامة دیگر نیز بر ملت ایران تحمیل کند.

بهانة آمریکا برای صدور قطعنامة سوم، ادامة غنی‌سازی از سوی حکومت اسلامی عنوان شده، حال آنکه تجهیزات لازم برای غنی‌سازی اورانیوم فقط می‌تواند از سوی متحدان ایالات متحد به رمالان تحویل داده ‌شود. و کافی بود که گاوچران‌ها از متحدان خود در ژاپن، انگلستان، فرانسه و ‌آلمان بخواهند به فروش این تجهیزات به گورکن‌ها پایان دهند. و هر چند در چارچوب قوانین منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای، حکومت اسلامی حق دارد از غنی‌سازی اورانیوم برخوردار باشد، بدون ابزار لازم و حضور فناوران غربی، دولت مفلوک اسلامی قادر به غنی سازی اورانیوم نخواهد بود. ولی ایالات متحد با توسل به موشک‌های اهدائی خود، و تاکید ملایان به تداوم غنی‌سازی اورانیوم، قطعنامة «تحریم» را صادر کرد، و نیک می‌دانیم که رمالان از اینگونه تحریم‌ها چه سودهای سرشاری خواهند برد. تحریم‌ها در واقع بر ملت ایران تحمیل می‌شود، ولی همزمان زمینة دلالی برای گورکن‌ها را فراهم می‌آورد، و منافع توسعة بازارسیاه و قاچاق را نیز به جیب کابوی‌ها سرازیر خواهد کرد. در نتیجه، همانطور که رهبر فرزانه فرموده‌اند، «تحریم‌ها باعث پیشرفت‌ در همة زمینه‌ها» خواهد شد. البته مقصود از «پیشرفت»، حتماً پیشرفت مقام رهبری در چپاول و سرکوب بوده! و اگر همزمان با این تحریم‌ها «نوابغ مسلمان» با امدادهای الهی، چند آزمایش هسته‌ای هم انجام دهند، «پیشرفت» رهبر فرزانه کامل خواهد ‌شد! چرا که تحریم‌های شرق نیز می‌تواند به تحریم‌های غرب افزوده ‌شود.

اما جهت تجهیز روضه خوان‌ها به سلاح اتمی لازم است اینان از «ان.پی.تی» خارج شوند، تا ایالات متحد بتواند همانطور که پاکستان را یک‌شبه به سلاح اتمی مجهز کرد، ایران را نیز به پاکستان دیگری تبدیل کند. البته عشق و علاقة گاوچران‌ها به توزیع رایگان سلاح هسته‌ای در منطقه اعمال فشار بر هند و روسیه است. ولی به دلیل تضعیف حاکمیت آمریکا، جبهة ناتو نمی‌تواند رمالان را به سلاح هسته‌ای مجهز کند و سخنان سلطانیه، در واقع بازتاب شکست ایالات متحد در دسترسی به اهداف از پیش تعیین شده‌ است:

«آمریکا امیدوار بوده‌ است که بعد از هر قطعنامه، ایران از [...] ان پی تی خارج شود و همکاری‌های خود را با آژانس قطع کند اما چنین نشده و نخواهد شد.»

البته ما هم می‌دانستیم که حکومت جمکران نمی‌تواند از «ان.پی.تی» خارج شود! و این گورکن‌ها بودند که در ارزیابی قدرت اربابان‌شان دچار توهم شده بودند! در هرحال پیامد طبیعی این شکست، کوتاه شدن دست حکومت گورکن‌ها از فلسطین و لبنان خواهد بود. ساده‌تر بگوئیم سازمان ناتو در لبنان، فلسطین و خصوصاً در ایران می‌باید گام دیگری به عقب بردارد. پس از انفجار مغنیه، با تأکید رایس بر پایان موشک‌باران اسرائیل از سوی حماس، شاهدیم که محور نوپای «تهران ـ قاهره ـ تل‌آویو» نیز شکسته شده. اینهمه، پیامد شکست جبهة ناتو در همان جنگ 33 روزة معروف است.

ایالات متحد، جهت تداوم جنگ و تنش در منطقه، همزمان به حکومت گورکن‌ها و اسرائیل متوسل می‌شود، تا هم از استقرار صلح در فلسطین جلوگیری کند، و هم با تجهیز حکومت اسلامی به موشک‌های دوربرد تنور جنگ زرگری بین اسرائیل و روضه‌خوان‌ها را گرم نگاهداشته، همزمان روسیه را تهدید کند. و باید اذعان داشت که حکومت اسلامی جهت پیشبرد سیاست‌های آمریکا و زیر پای گذاشتن منافع ملی ما از هیچ فداکاری دریغ نکرده. و البته این مهم حتی با حضور هوشنگ امیراحمدی، دلال حکومت اسلامی در تهران نیز میسر نشد! در واقع پرزیدنت مهرورزی با دعوت از پادوی ایالات متحد، پتة خود را بر آب انداخت! ولی چه می‌توان کرد، از قدیم گفته‌اند، «سر که نه در راه عزیزان بود، بار گرانی است کشیدن به دوش»! اگر پرزیدنت مهرورزی نتواند برای پادوهای سازمان سیا تسهیلات فراهم کند، مسند ریاست جمهوری اسلامی به چه درد می‌خورد؟

هرچه پیامدهای شکست جبهة ناتو آشکارتر می‌شود، نوکران ضدامپریالیست آمریکا فداکاری بیشتری می‌باید از خود نشان دهند. به عنوان نمونه، سفر احمدی نژاد به بغداد، بازتاب شکست طرح آمریکائی ایجاد هلال شیعی در منطقه بود! ولی به محض ورود احمدی نژاد به بغداد رسانه‌های غرب از «رویترز» تا «فرانس پرس»، این سفر را «رویاروئی» گورکن‌ها با گاوچران‌ها تفسیر کردند! در حالیکه این سفر نشاندهندة شکست طرح تجزیة عراق، و شکست ایجاد هلال شیعی است. و به همین دلیل است که سایت نووستی مورخ 4 مارس 2008، گزارش می‌دهد که، مقتدی صدر جنایتکار، از 6 ماه پیش در قم به «کسب علم» مشغول شده! خلاصة مطلب، در این شرایط، آمریکا پس از سه دهه جنگ زرگری با نوکران‌اش در جمکران، اکنون رویای تبدیل آنان به یک قدرت منطقه‌ای را در دستور کار قرار داده! و البته شرط لازم و کافی برای رسیدن به چنین «مقام» و «مرتبه‌ای»، گرم نگاه داشتن تنور نبرد فرضی گورکن‌ها با آمریکا و اسرائیل است. چون آمریکا می‌پندارد که خواهد توانست کل منطقه را در شرایط مشابه دهة 80 قرار دهد: تحمیل شرایط جنگی از اسرائیل تا ایران!

تهاجم اسرائیل به نوار غزه و موشک‌باران اسرائیل توسط حماس جهت فراهم آوردن زمینة چنین بحرانی به راه افتاد. گورکن‌ها و حسنی مبارک، حماس را به موشک‌هائی با برد 22 کیلومتر مجهز کردند، و همزمان با موشک‌باران اسرائیل، مردم فلسطین نیز هدف حملات زمینی و هوائی ارتش اسرائیل قرار گرفتند. این همان محوری است که پس از ملاقات علی لاریجانی،‌ غلام‌بچة سفارت کذا با «اهود باراک» و «نیکولا سرکوزی» در مصر فعال شد، و پیامد شکست این محور نیز، تظاهرات روزگذشتة عملة ساواک در برابر دانشگاه تهران بود.

به گزارش ایسنا، مورخ 4 مارس 2008، روز گذشته، دانشجونمایان عضو ساواک در مقابل ورودی اصلی دانشگاه تهران تجمع کرده، به بهانة حمایت از مردم غزه، ضمن تکرار شعارهای ابلهانة سه دهة پیش، خواستار «جهاد» و «نبرد» و این جور «چیزها» شده‌اند. و جای تعجب نیست که در این تجمع استحماری پیام مقام معظم رهبری نیز قرائت شود! می‌دانیم که هر جا چراغ جنگ و کشتار سوسوئی بزند، و رایحة لاشه و جسد به مشام برسد، رهبر فرزانه، پیش از همة لاشخورهای جهان در محل حضور به هم می‌رسانند. هر چه باشد، رهبر فرزانه از ستون‌های اصلی و موریانه زدة مبارزة کشکی با امپریالیسم جهانی بوده و خواهند بود. و ایشان، هر چند هفته‌ها پیش با ناز و کرشمه از برقراری رابطه با آمریکا سخن ‌گفتند، و رسانه‌های رسمی نیز به ناچار ابراز نوکری‌شان را تحریف کرده و به ما گفتند، «سخنان ایشان بد تفسیر شده»، یکی از پادوهای گرانقدر آمریکا به شمار می‌روند! در کمال تعجب، همین مقام معظم در پیام خود، همزبان با دانشجونمایان، خواهان نابودی «اسرائیل غاصب» هم شده‌اند! بله، این دانشجونمایان و سردمداران‌شان مانند همة فاشیست‌ها برداشت ابلهانه‌ای از روند مسائل دارند، چرا که می‌پندارند بازگشت به گذشته امکانپذیر است!


0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت