جمعه، آذر ۲۷، ۱۳۸۸


سایبر کودتا!
...

آن حکیمی گفت دیدم در تکی
می‌دویدی زاغ با یک لک‌لکی
در عجب ماندم بجستم حال‌شان
تا چه قد را مشترک یابم نشان
چون شدم نزدیک من حیران و دنگ
خود بدیدم هردوان بودند لنگ

حکایت همراهی یانکی‌هاست با گورکن‌ها! هر دو لنگ می‌زنند! آمریکا سی‌سال پیش برای تبدیل منطقه به باغ وحش ناتو، حکومت اسلامی را به عنوان حکومت «مستقل» نه شرقی، نه غربی در ایران مستقر کرد، ‌ و در گام دوم با سازمان دادن اشغال سفارت آمریکا، این حکومت را به عنوان یک دستگاه «ضد آمریکائی» بجای خود نشاند تا در برابر اتحاد شوروی پاسخگوی سیاست نوکران‌اش نباشد. و امروز با صورتک همین حکومت خودفروخته برنامة‌ اعمال سانسور و سرکوب روی شبکة مجازی را آغاز کرده. شیوة کار همان شیوة اشغال سفارت است. به عبارت دیگر برای رد گم‌کردن گاوچران‌ها ابتدا به صورتی «نمایشی» به خودشان حمله می‌کنند، سپس برای ارائة چهرة قدرتمند از نوکران‌شان، انگشت اتهام را به سوی اینان می‌گیرند. 11 سپتامبر را که فراموش نکرده‌ایم!

پیش گاوی سجده کردی از خری
گشت عقلت صید سحر سامری

پس از کودتای ننگین بهمن 1357،‌ سازمان سیا با حفظ ساواک و شهربانی دست‌اندرکار ایجاد تشکل‌های نوین نظامی به نام کمیته، سپاه پاسداران، بسیج و گشت‌های مختلف جهت سرکوب ملت ایران شد. اکنون همین سازمان برای سرکوب و اعمال سانسور در شبکة مجازی، به نام نوکران‌اش در جمکران تشکلی به راه انداخته و برای آنکه در مهارت و ضدامپریالیست بودن اعضای آن تردید نکنیم، در «رادیوفردا» هک شدن «توئیتر» را به حساب تشکل کذا نوشته‌اند! سازمان سیا این عمل را برای فوت کردن در آستین پارة پاسداران و حمایت از طاعون سبز انجام می‌دهد.

بله تردید نکنیم که سپاه پاسداران منافع‌آمریکا، نه تنها در عرصة ‌توهمات‌ و تبلیغات‌اش به اربابان در آمریکا سیلی می‌زند، که در شبکة‌ مجازی نیز امپریالیسم را به سختی شکست داده، ‌ ارواح شکمش «تحریم اقتصادی»‌ ایران را به تحریم آمریکا تبدیل می‌کند! باری جهت رد گم کردن هر چه بیشتر، رادیو فردا، بوق سازمان سیا خبر می‌دهد که این تشکل دشمن خونی دارودستة موسوی نیز هست! چرا که سایت طاعون سبز را نیز هک کرده‌. اما عجیب اینست که این تشکل، علیرغم ادعای ضدامپریالیست بودن، وبلاگ‌های ما را نیز هک کرده! به نظر شما عجیب نمی‌آید که یک تشکل مدعی مخالفت با آمریکا و طاعون سبز به وبلاگی حمله ‌کند که از مخالفان گاوچران‌ها و مزدور‌ان‌شان در گروه میرحسین موسوی است؟ اینهم حکایت همان نبرد القاعده با آمریکا در عراق و افغانستان است،‌ که بجای هدف قرار دادن یانکی‌ها مردم عراق و افغانستان را با بمب منفجر می‌کند.

منطقاً اگر به ادعای بوق‌های سازمان سیا چنین تشکلی ضدامپریالیست و مخالف گروه میرحسین موسوی بود، برای حمله به مخالفان، اولویت را به طرفداران آمریکا و طاعون سبز می‌داد نه به مخالفان‌شان. اینجاست که پای پروپاگاند سازمان سیا لنگ می‌زند و متوجه می‌شویم که این سازمان آزادی‌ستیز همچنانکه سی سال پیش نوکران‌اش را با توسل به شعار مردمفریب «حقوق بشر» به قدرت رساند تا با شعار «مرگ برآمریکا» به ارباب خدمت کنند، امروز هم به نام نوکران‌اش یک شبکة سرکوب و سانسور به راه انداخته تحت عنوان «ارتش سایبری ایران» و از آنجا که به دلیل سوابق تاریخی، گاوچران‌ها همه را گاو می‌انگارند، ادعا می‌کنند، ارتش کذا شبکة توئیتر و موج سبز آزادی را نیز از کار انداخته.

گاو زرین بانگ کرد آخر چه گفت
کاحمقان را اینهمه رغبت شکفت
[...]
باطلان را چه رباید، باطلی
عاطلان را چه خوش آید،‌ عاطلی

خلاصه نوکران مجازی عموسام وظیفه دارند صدای «مخالفان» ‌را خاموش کنند، ولی در واقع هدف اینان خاموش کردن صدای مخالفان لات‌ولوت‌های گروه میرحسین موسوی است. کافی است به پرچم ارتش کذا بنگریم! یک پرچم سبز که روی آن نوشته شده «یاحسین»، به اضافة یک آیة الهی در باب «پیروزی مسلم حزب‌الله»! خلاصه تبلیغات‌چی‌های سازمان سیا دلیلی ندیده‌اند که یک «میرحسین» در کنار «یاحسین» کذا بگذارند چرا که شعارهای طاعون سبز «یا حسین، میرحسین» بود، در نتیجه «یاحسین» کذا تداعی‌کنندة «میرحسین»‌ نیز خواهد شد؛ «چون که صد آید، نود هم پیش ماست.» اما باید بگوئیم متخصصان هدایت افکارعمومی در «جغدستان» آنسوی آتلانتیک با چنین معجزاتی سخت کور خوانده‌اند!

باری، جونم براتون بگه امروز معجزه شد. به گزارش رادیو فردا، مورخ 27 آذرماه سالجاری کاربران توئیتر پس از ورود به سایت به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، در دریای قدرت الهی و مقدسات اسلام شناور شده، ‌ همزمان با خداوند، گابریل و عیسی و موسی و محمد و «نماد شورش» و قدرت‌پرستی شیعی‌مسلکان رودررو قرار گرفته‌اند:

«کاربران توئیتر[...] پس از ورود به سایت [...] با صفحه‌ای مواجه می‌شدند که در آن به رنگ سرخ نوشته شده بود، این سایت از سوی ارتش سایبر ایران هک شده است. در این صفحه پرچم سبز یا حسین به همراه آیة‌‌ فان حزب‌الله هم‌الغالبون به چشم می‌خورد.»


البته معجزه به این مختصر ختم نمی‌شود. نوکران سایبری به زبان انگلیسی هم تسلط دارند، چرا که در واقع زبان مادری اربابان‌‌شان انگلیسی است، و از زبان ارباب برای کاربران اینترنت پارس می‌کنند. پیام ارتش سایبری سازمان سیا شباهت فراوانی به مزخرف‌گوئی‌های ساتاس در وقوقیه‌های جمعه دارد. پیش از ادامة‌ مطلب در مورد وقوقیه‌های جمعه توضیح دهیم که اخیراً وقوقیه‌های کذا مطالبات استعمار از طاعون سبز و دولت جمکران را به صورت جداگانه مطرح می‌کند. در وقوقیة نخست که «دینی» است، مخاطب استعمار طاعون سبز است. حال آنکه وقوقیة «سیاسی» خطاب به دولت جمکران ایراد می‌شود! آخوند امامی کاشانی امروز در خطبة اول، گروه «میرحسین» جلاد را به قیام و شورش بر علیه ظلم فرامی‌خواند و تلویحاً می‌گوید اگر در خانه هم بنشینید به سراغ‌تان خواهند آمد، پس به قول آخوند شریعتی،‌ بهتر است «کاری حسینی کنید.»

بانگ زد گوساله‌ای از جادوئی
سجده کردی که خدای من توئی
[...]
چون خیالت نآمد از تزویر او
و ز فساد سحر احمق‌گیر او

آخوند کاشانی برای انتقال پیام ارباب به دارودستة موسوی، یک بی‌بی‌گوزک نوین از امام سوم شیعیان برای‌مان نقل کرده که بازتولید پیام آخوند منتظری و دیگر آیات‌عظام طرفدار اسلام علوی‌ و مخالف «اسلام اموی» است. کاشانی در این خطبه تلویحاً ولی‌فقیه یعنی خامنه‌ای را با «معاویه» در ترادف قرار داده، شرایط امروز جمکران را با شرایط موهوم دوران معاویه به قیاس می‌کشد، تا بتواند موسوی و کروبی را از هرگونه سازش با خامنه‌ای بر حذر ‌دارد. می‌دانیم که هدف اربابان حکومت اسلامی در غرب تبدیل ایندو جلاد مزدور به «رهبر مخالفان» حکومت اسلامی است. غربی‌ها می‌پندارند اگر موسوی و کروبی را در همان چارچوب بی‌بی‌گوزکانة کربلا در برابر حاکمیت قرار داده و تعدادی «شهید» و «اسیر» تولید کنند، همان برنامة شیرین براندازی سال 1357 تکرار خواهد شد،‌ چرا که زمان هم مناسب است و دوران بی‌بی‌گوزک‌خوانی و روضه و زوزه و سینه‌زنی و تعزیه و تحریک افکار عمومی آغاز شده.

به یاد داریم که پس از برگزاری نشست گوادالوپ در نخستین روزهای ژانویة 1979، به پیشنهاد جیمی‌کارتر قرار بر این شد که «شاه برود». یک هفته پس از نشست کذا، یعنی در تاریخ 11 ژانویة‌ همان‌ سال، «سایروس ونس»،‌‌ وزیر امورخارجة وقت ایالات متحد اعلام داشت «شاه تصمیم گرفته تعطیلات خود را خارج از ایران بگذراند». و پنج روز بعد در تاریخ 16 ژانویة 1979، شاه برای همیشه ایران را ترک کرد. سه روز پس از خروج شاه بود که «تظاهرات» تاسوعا و عاشورا به راه انداختند و دانشگاهیان فرهیخته نیز در صف نخست همین تظاهرات استعماری با شعار گوساله پسند، استقلال، آزادی و... شرکت کردند. بقیة ماجرا هم که برای همه روشن است. در حالیکه ارتش مشغول مذاکره برای کودتا بود، و فعلة فاشیسم هر روز در خیابان‌های مرکز شهر عربدة «مرگ بر بختیار» سر می‌دادند، ساواک و شهربانی دولت بختیار را فلج کرد، تا والری ژیسکار، مدافع جبهة حق علیه باطل، «رهبر کبیر انقلاب» و اوباش همراه‌شان را در فرودگاه مهرآباد تخلیه کند. و خلاصه جای دشمن‌تان خالی که ضمن مشاهدة عبور رهبر اوباش‌الله و همراهان از برابر گارد احترام، سرود «خمینی ای امام» ‌را بدون توسل به آلات لهو و لعب، یعنی بدون صدای زن و آلات موسیقی بشنود، سرودی که به «شرافت»‌ ا‌مام‌الله گواهی می‌داد:

ای مجاهد،‌ ای مظهر شرف
ای گذشته زجان در ره هدف
[...]
خمینی ای‌ امام، خمینی ای امام

بله خیلی شیرین و طرب‌افزا بود آنروزها که آمریکا، فرماندة ارتش ناتو، با هدف تبدیل منطقه به طویله، امام روشن‌ضمیر را به عنوان مبارز «ضدامپریالیست» به مرزپرگهر ارسال کرد. چقدر امروز «نوستالژیک» شده‌ایم! انگار همین دیروز بود! امام عزیز و «ضدامپریاس» با هلی‌کوپتر ساخت امپریاس وارد گورستان «بهشت زهرا» شده و چه سخنرانی شیوائی کردند! «من توی دهن این دولت می‌زنم، من خودم دولت تعیین می‌کنم، من خودم مجلس ثنا[سنا] تعیین می‌کنم...»، در این ‌هنگام آخوند مفتح در گوش مبارک‌شان فرمود مجلس [ثنا] اسلامی نیست، مجلس شورا تعیین کنید! و امام‌الله با همان لحن داش‌مشتی‌های بازار فرمودند، «من خودم مجلس شورا....» آری! اینچنین بود که با امام روشن‌ضمیر و طبع لطیف شعرای ایران زمین و به ویژه با چپ‌گرایان سرزمین گل‌وبلبل بهتر آشنا شدیم. آن‌ها که این صحنه‌های دل‌انگیز و مهوع را ندیدند، چه دیدند؟ نصف عمرشان برفناست! از مطلب دور افتادیم بازگردیم به خطبة اول ساتاس که از زبان آخوند کاشانی، رهبران طاعون سبز را به پیروی از «حسین» فرا می‌خواند.

مهر و رقت وصف انسانی بود
خشم و شهوت وصف حیوانی بود

آخوندکاشانی به شیوة معهود، با درهم شکستن مرزهای زمان و مکان، میرحسین را از جایگاه واقعی‌اش خارج کرده به صحرای کربلا پرتاب می‌کند تا او را در جایگاه موهوم امام حسین قرار دهد، یعنی در سنگر حق علیه باطل؛ سنگر اسلام علوی، علیه جبهة اسلام اموی. و به این ترتیب است که حاکم وقت، یعنی معاویه جای خود را به خامنه‌ای خواهد سپرد. می‌بینیم که ساختارشکنی چه معجزاتی دارد.

کاشانی می‌گوید معاویه خود «مجتهد» بود، با موقعیتی که داشت مورد تأئید سه خلیفة راشدین بود و تنها قرائت از اسلام را معاویه ارائه می‌داد. البته معلوم نیست 3 خلیفة ‌کذا چگونه پس از مرگ می‌توانستند کسی را تائید کنند! تا آنجا که ما می‌دانیم در دوران معاویه 4 خلیفه در قید حیات نبودند! باری کاشانی می‌افزاید در دوران معاویه، طی 10 سال سکوت بر خانة پیامبر حاکم شده بود. و خلاصه اسلام همان بود که معاویه می‌گفت، یعنی اسلام تهی شده از اسلام! و اگر قیام حسین نبود، اسلام نابود می‌شد! بله، ما به مسلمان جهان توصیه می‌کنیم قدر حسین را خیلی بدانند:

«در دستگاه معاويه خفقان به گونه‌ای بود که اسلام فقط [همان] بود که معاويه می‌گفت[...] امروز تمام امت اسلام [...] مديون حسين و قيام او هستند[...] اسلام معاويه منهای اسلام واقعي بود.»

نه اینکه اسلام وجود مادی و فیزیکی دارد، نابود هم می‌شود! گورکن‌ها نمی‌پذیرند که «دین» فقط در «باورها» می‌تواند وجود موهوم خود را بجوید نه در عرصة واقعیت. باری آخوند کاشانی که اینک در صحرای کربلا طی طریق می‌کند، سری هم به بارگاه معاویه زده گوش می‌ایستد و می‌شنود که یزید به زبان فارسی چنین می‌گوید، «یا دست بیعت، یا سر بریده!» کاشانی که سخنان یزید را می‌شنود سراسیمه خود را به خیمة حسین می‌رساند تا او را از توطئة «دشمن» با خبر کند. اما هنوز به اردوگاه حسین نرسیده که می‌شنود ایشان با دخترشان با زبان رمز گفتگو می‌کنند و می‌فرمایند، «اگر مرغ را راحت بگذارند، می‌خوابد»‍! و آخوند کاشانی بلافاصله از این عبارت مرموز و اسرار آمیز کشف رمز کرده ما را در جریان نیات پلید یزید می‌گذارند.

جریان از این قرار است که یزید در هر حال قصد جان حسین را دارد و تفاوتی نمی‌کند حسین کجا باشد؛ هر کجا باشد جانش در خطر است. البته ما نمی‌دانستیم امام حسین خود را با «مرغ» قیاس می‌فرموده‌اند، ولی خوب امروز آخوند کاشانی این راز بزرگ را برای‌مان فاش کرد و به احتمال زیاد برای کشف چنین اسرار فوق‌محرمانه‌ای مسلماً از کمک‌های «سایبر ارتش» جمکران برخوردار شده:‌

«يزيد مي‌گفت يا دست بيعت يا سر بريدة‌ حسين [...] امام حسين خطاب به دخترش [می‌گوید] اگر بگذارند مرغ آشيانه در آشيانه‌اش بخوابد، مي‌خوابد [کاشانی گفت] معني اين عبارت اين است که امام حسين می‌دانست هر جا باشد او را مي‌کشند [...] يزيد از او بيعت مي‌خواست و اگر امام حسين بيعت مي‌کرد، همه چيز از بين مي‌رفت.»


هم میهنان گرامی! هر وقت مرغ میل می‌فرمائید، به یاد داشته باشید که مرغ کذا را همچون امام حسین سر بریده‌اند! اما هیچکس برای مرغ عزاداری نمی‌کند چرا که این مرغ در سنگر حق ننشسته، در نتیجه «حق» این است که بریان و کباب شود. ملت‌های منطقه نیز در جایگاه همین مرغ پلید و «باطل» قرار گرفته‌اند، به همین دلیل است که «نوبل حسین»‌ اینچنین قصدجان‌شان کرده، حتی روی شبکة مجازی. اصولاً از وقتی نوبل‌حسین را به قول رضا پهلوی از «صندوق مقدس»‌ رأی بیرون کشیدند، سازمان سیا با گسترش سانسور در فضای مجازی، سرکوب آزادی ‌بیان را در دستورکار خود قرار داده. ‌ این است حکمت تشکیل سپاه پاسداران مجازی.

بگذریم و بازگردیم به روضة امام حسین خودمان که طعم ته‌چین‌مرغ می‌دهد، از همان ته‌چین‌های هتل گچسر «سابق» که مانند خداوندگار «بی‌همتا» بود، و البته ما هم به دلیل نفرت از آشپزخانه کوچک‌ترین تلاشی برای طبخ آن به خرج نمی‌دهیم. بین خودمان بماند اگر هم کوششی در این راه مقدس یعنی راه شکم به خرج دهیم هرگز به گردپای آشپز هتل گچسر نخواهیم رسید. همه‌اش تقصیر پدر و مادرمان است! از بچگی به ما گفتند، جای شما توی آشپزخانه نیست! در صورتیکه اشتباه می‌کردند، جای ما توی آشپزخانه خیلی هم خوب و دلپذیر است، به شرطی که کس دیگری آشپزی کند. نمی‌دانم چرا از صحرای کربلا به ته‌چین هتل گچسر و اشتباهات پدر و مادر رسیدیم! همه‌اش تقصیر این امام حسین باید باشد که صحبت از «مرغ» به میان آورده.

آخوند کاشانی در ویراست نوین داستان امام سوم‌اش به ما می‌گوید و باز می‌گوید که «هدف» حسین فقط قیام بود،‌ او می‌خواست قیام کند! حسین قصد تشکیل حکومت نداشت می‌خواست به صورت «تشکیلاتی» قیام کند و ... و خلاصه اگر اوضاع به همین ترتیب پیش رود «حسین» موهوم صحرای کربلا تبدیل می‌شود به لنین دیوانه! چرا که لنین، خواهان تشکیل حکومت بود! ولی لنین دیوانه فقط خواهان شهادت است! و به این ترتیب ممکن است ما هم یک حکومت صحرای کربلای سوسیالیستی با مرغ به راه اندازیم که منافع غرب خدشه‌دار نشود: ‌

«[...] عده‌اي فکر مي‌کردند، [امام] براي تشکيل حکومت مي‌رود [...] مي‌گفتند، چرا خانواده‌ها و بچه‌ها را مي‌بريد؟ و [امام] پاسخ مي‌داد خدا مي‌خواهد اينها اسير باشند[ او] مي‌دانست اگر در مکه و مدينه شهيد شود، خونش را همان جا جمع مي‌کردند. آن حضرت مي‌خواست به صورت تشکيلات قيام کند [...] بي‌شک قصد [ایشان] قيام بود و مي‌دانست به دنبال آن شهادت است [او ] مي‌خواست اين قيام [...] يادگار باشد و جهان بيدار شود[...] خطيب جمعه تهران بار ديگر تأکيد کرد، امام حسين قصد قيام داشت و مي‌دانست قيامش منتهي به شهادت خود و اسارت اهل بيت مي‌شود و اين قيام درسي براي جامعة بشريت مي‌شود که انسان‌ها زير بار ظلم نروند.»


عجیب است که به موازات روضه و زوزة آخوند کاشانی برای «حسین» و توصیه به میرحسین، رادیوفردا هم برای اعادة حیثیت از «میم‌ته» یک مراسم سوگواری نوین به راه انداخته. 10 روز پس از انتشار خبر دستگیری «میم‌ته» در حنازرچوبه، رادیوفردا برادر ایشان را از پستو بیرون کشیده،‌ تا با ارائة ویراست نوینی از ماجرا اشتباهات گذشته را جبران کند. می‌دانیم که، اگر کسی بر صحنة تئاتر یا در بالماسکه و ... خود را به شکل دیگری در آورد و جنسیت خود را واژگون بنمایاند این عمل او با کسی که برای فرار از پیامد گفتار و کردارش چنین می‌کند متفاوت خواهد بود. خلاصه بگوئیم،‌ تفریح و ایفای نقش را نمی‌توان با بزدلی و بی‌مسئولیتی در ترادف قرار داد. گویا اهالی رادیوفردا، برخلاف گوساله‌های ننه‌حسن جیره‌خوار دکان ‌حقوق‌بشرفروشی یانکی‌ها، به این نکتة پیش‌پاافتاده پی برده و قصد ارائة «تصویردلپذیر» از میم‌ته کرده‌اند. «تصویر دلپذیر» برای حقنه کردن به اهالی مرزپرگهر چیست؟ تصویری که در راستای پروپاگاند مرگ‌پرستی، افتخار، شورش، شرافت، شهامت و مرزشکنی قرار گرفته و منطبق باشد بر همان تصویر «امام حسین»، ‌که توسط ساتاس ترسیم و به امت همیشه در صحنه تقدیم شده. بهتر بگوئیم، تصویر کسی که هدفی جز «مرگ» ندارد!

در راستای ارائة‌ چنین تصویری از «میم‌ته»، رادیوفردا با علی توکلی، برادر «فرضی» ایشان تلفنی تماس گرفته و ایشان هم به نقل از جعبة‌جادوئی، یا همان «شاهدان عینی»‌ به ما می‌گویند برادرشان اصلاً ترسو نیست. و به گفتة‌ «شاهدان عینی»، مجید توکلی، یعنی قهرمان جدید پروپاگاند ابله فریب غرب با لباس «مردانه» از دانشگاه خارج شده و به احتمال زیاد پس از دستگیری به او لباس زنانه پوشانده و از او عکس گرفته‌اند! بله، می‌بینیم که رادیوفردا هم فهمید فرار پس از «سخنرانی» عمل نکوهیده‌ای است،‌ هر چند که اصل مطلب را هنوز مطرح نمی‌کند! اصل مطلب این نیست که چوبداران سازمان سیا با جوانان ایران چه برخورد خشن و موهنی دارند. این برخوردها پیش از ظهور خمینی دجال نیز رایج بود. آنزمان که علیرغم ادعای «آزادی‌های» شهروندی، رئیس شهربانی وقت فرمان داده بودند تا عمله اکرة شهربانی جوانان مو بلند را بازداشت کرده سرشان را در چادرهائی که به همین منظور در پارک‌ها برافراشته بودند از ته بتراشند! این یک نمونه از سرکوب جوانان بود که توسط شهربانی اعمال می‌شد و آنقدر این لات‌بازی ادامه یافت تا مأموران شهربانی موهای یکی از ما بهتران «فرنگی» را هم به همین صورت تراشیدند و رئیس شهربانی اخراج شدند!

خلاصه فکر نکنید گشت‌های ارشاد و دیگر گشت‌های ویژة تحقیر و ایجاد مزاحمت از آسمان به زمین آمده. این اعمال وحشیانه «قدیمی و کهن‌» است و ریشه در شهربانی کلنل آیرون‌ساید معروف دارد. و اینهم فقط محض اطلاع عنایت ‌فانی و کارفرمایان آدمخوار بی‌بی‌سی عنوان شد. بار دیگر اگر خواستید مصاحبه کنید برای‌مان از ارتباط سفارت‌تا‌ن با امثال «پناه ‌پور» هم بگوئید، «شیرین‌تر» است. «مرغ» هم داریم، یک شیرین پلو با مرغ برای‌مان درست کنید میل بفرمائیم.

نفرت خفاشکان باشد دلیل
که منم خورشید تابان جلیل

باری مشکل ما با «میم‌ته»، به هیچ عنوان لباس او نیست! مشکل این است که خبرگزاری رسمی حکومت اسلامی، ‌سخنرانی او را «توهین به مقامات حکومت» دانسته و چنین کاری در هر کشوری «جرم» است. به عبارت دیگر قهرمان ساخته و پرداختة رسانه‌های مفلوک یک «مجرم» شناخته شده. و با توجه به اینکه حکومت اسلامی برای گرم نگاهداشتن تنور طاعون سبز به مدت سه روز انزوای رسانه‌ای بر محل تظاهرات حاکم کرده بود، و با توجه به اینکه سخنان «شاهدان عینی» را نمی‌توان به عنوان «خبر موثق» به خورد دیگران داد، می‌باید متن سخنرانی این اسطورة مقاومت از منابع موثق در اختیار ما قرار گیرد تا بدانیم دلیل دستگیری این فرد چه بوده؟ فکر می‌کنم، برای شهیدپروران، تابوفروشان و ساختارشکنان فرهیخته مطلب «روشن» شده باشد!

من چو میزان خدایم در جهان
وانمایم هر سبک را از گران

و اما در مورد وبلاگ «تراوستی» توضیح دهیم، ایالات متحد هرگز مدافع دمکراسی و حقوق‌بشر نبوده و نیست. به ویژه در ایران، یانکی‌ها جز آخوند و نعلین و روسری و احتمالاً آخوند و نعلین بدون روسری هیچ برنامه‌ای ندارند. اصرار عمله و اکرة گاوچران‌ها برای مرتبط کردن مذاکرات هسته‌ای با «حقوق‌بشر» یک هدف مشخص دارد، ممانعت از انجام این مذاکرات، ایجاد شورش و سازمان دادن به یک براندازی جهت استقرار پیروان خط امام در حاکمیت و تجهیز گورکن‌ها به سلاح هسته‌ای. پیشتر هم گفتیم در آخرین ساعات 22 خردادماه 1388، دولت آمریکا با همین هدف مقدس «مشروعیت 85 درصدی» را برای حکومت اسلامی تأمین کرد. در هر حال ما برای تأمین حقوق‌بشر در ایران هیچ نیازی به مذاکره با آمریکا نداریم. این پیشنهاد ابلهانة‌ دکان حقوق‌بشرفروشی شریف‌پورها و عبادی‌هاست که برای حفظ منافع گاوچران‌ها از هیچ پستی و رذالت و خودفروختگی فروگذار نمی‌کنند. دولت آمریکا به گزاف خود را مدافع حقوق‌بشر می‌خواند. آمریکا شعار حقوق بشر می‌دهد، تا از یکسو نوکران‌اش در حکومت جمکران حقوق‌بشر را «غربی» معرفی کرده آنرا نفی کنند، و از سوی دیگر جیره‌خواران‌اش بتوانند به عنوان مدافع حقوق بشر، در عمل از احکام توحش شریعت حمایت به عمل آورند. همچنانکه دیدیم تندیس کذا را به آخوند منتظری تقدیم کرده‌اند، به کسی که حتی اعلامیة جهانی حقوق بشر را از پایه و اساس نفی می‌کند.

سامری‌ای خود که باشد ای سگان
که خدائی برتراشد در جهان
چون در این تزویر او یکدل شدی
و از همه اشکال‌ها عاطل‌ شدی
[...]
بانگ زد گوساله‌ای از جادوئی
سجده کردی که خدای من توئی
[...]
چون خیالت نآمد از تزویر او
وز فساد سحر احمق‌گیر او
[...]
گر خفاشی را ز خورشیدی خوری ست
آن دلیل آمد که آن خورشید نیست

در هر حال حاکمیت جنایتکار آمریکا همانقدر می‌تواند «مدافع حقوق‌بشر» باشد که کفتار و کرکس می‌توانند پیانو بزنند. ایجاد گشت ارشاد مجازی ثابت می‌کند که حاکمیت ایالات متحد برای مبارزه با آزادی بیان و سرکوب ملت ایران به همان ترفند دوران جیمی‌کارتر متوسل شده: ایجاد یک تشکل سرکوبگر مجازی به مسئولیت نوکران‌اش در جمکران. از قضای روزگار شعارهای سایبر ارتش به گنده‌گوئی‌های امام سیزدهم شباهت بسیار دارد. هر دو با توسل به واژگون‌نمائی خود را مخالف آمریکا معرفی می‌کنند و مدعی می‌شوند که از ارباب هم نیرومندترند! سایبر‌گورکن‌ها مزخرفاتی که سازمان سیا در دهان امام دجال‌شان گذاشته بود روی شبکة مجازی باز تولید کرده‌اند. خمینی طوطی‌وار تکرار می‌کرد، «آمریکا ببر کاغذی است، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، ما از تحریم نمی‌هراسیم و...» سایبرگورکن‌ها می‌گویند، ما که تحریم نشده‌ایم آمریکا تحریم شده، اینهم شاهدش:

«ایالات متحدة آمریکا گمان می‌کند به خاطر دسترسی خود بر اینترنت کنترل و مدیریت دارد، اما این طور نیست؛ این ما هستیم که با قدرت خود بر اینترنت کنترل و مدیریت داریم ... حالا چه کشوری تحریم است؟ ایران؟ یا آمریکا؟»


بله این بینوایان که ارز حاصل از چپاول نفت را حق ندارند در بانک‌های داخل کشور ذخیره کنند، و نان و بنزین‌شان را همه روزه از دست‌های مقدس عموسام دریافت می‌دارند، امروز نه تنها کل جهان که شبکة اینترنت جهانی را هم تحت کنترل خود دارند! چرا که سازمان سیا برای سانسور کاربران فارسی زبان به سایبر چماقدار نیاز پیدا کرده و نیازهای خود را در این زمینه از «جغدستان» تأمین می‌کند. دلیل هم این است که هم گاوچران‌ها و هم نوکران‌شان در جمکران لنگ می‌زنند. پس حضورشان بگوئیم کور خوانده‌اید! شبکة اینترنت، جهان اسلام نیست که آنرا با چماق و بمب کنترل کنید. هارت‌وپورت‌های الهی نوکران‌تان بیش از آنچه ایجاد هراس کند، باعث خنده می‌شود. در ثانی از کی تا به حال هک‌کردن یک سایت در ترادف با کنترل واردات و صادرات یک کشور قرار گرفته؟ از حد و مرز پریشان‌گوئی فراتر رفته و باز هم مانند دوران امام روشن ضمیر، بساط پیوند گ...ز به شقیقه به راه انداخته‌اید؟ این «سایبر ارتش ایران» که چنین پیام‌های نامربوط و ابلهانه ارسال می‌کند، بیشتر به «سایبر طویله» شباهت دارد، طویله‌ای پر از سایبرالاغ‌های خوب و مزدور سازمان سیا.

گر گریزانی زگلشن بی‌گمان
هست آن نفرت کمال گل‌ستان
[...]
نفرت خفاشکان باشد دلیل
که منم خورشید تابان جلیل


...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت