دوشنبه، مهر ۲۵، ۱۳۹۰


کیک سیا!
...

توقیف «ارزش‌های غیر قابل تغییر اسلام» در بوشهر که به اختراع سناریوی ابلهانة‌ «ترور سفیر عربستان» منجر شد،  چندین «شهید» و مجروح در اروپای غربی بر جای گذاشت.   نخستین شهید راه حق و عدالت و خاندان نبوت،   «مارتین اوبری»،   شهردار شهر «لیل» و  دبیرکل حزب سوسیالیست فرانسه بود که هم در «حزب»،  و هم در شهر «لیل» مورد تهاجم سپاهیان «معاویه» قرار گرفت و یزیدیان پس از کشف شبکة بین‌المللی تجارت روسپی،   هتل‌های‌ خوب‌ شهر «لیل»،   از جمله،  هتل معروف کارلتون را تعطیل کردند.   نیازی نیست که بگوئیم نام رئیس مستعفی صندوق بین‌المللی پول در میان مشتریان شبکة کذا به چشم می‌خورد، چراکه فیگارو،  مورخ 16 اکتبر 2011 در این باب توضیح کافی داده!

و این بود دلیل تبدیل شدن «آقاشیره» به «گربه!»   پس از انتخابات مقدماتی حزب سوسیالیست فرانسه گوشی را به دست «مونتبور»،  یا همان «شیرژیان» دادند و ایشان به ناچار راه خود را از «مارتین اوبری» جدا فرمودند.  پس از موضعگیری «مونتبور»،  سپاهیان کفر و الحاد شهر «لیل» را مورد حمله قرار داده،   هتل کارلتون را به شهادت رساندند.  و در گیرودار شهادت جانگداز «کارلتون» سلام‌الله بود که دیمیتری مدودف،  آمادگی ارتش روسیه را برای رویاروئی با هر ارتشی اعلام داشت؛  بدون اینکه از ارتش ناتو نام ببرد!

در پی انتشار اظهارات دیمیتری مدودف چند کودتا و «معجزه» هم در اروپای غربی به وقوع پیوست.   ابتدا وزیر دفاع بریتانیا استعفا داد،  چرا که به ادعای رسانه‌ها از امکانات دولتی سوءاستفاده کرده و دوستش را با خود به مسافرت برده بود!   سپس سیلویو برلوسکنی برای پنجاه و یکمین بار طی سه سال اخیر از مجلس ایتالیا رأی اعتماد گرفت و فردای همانروز تظاهرات «99 درصدی‌ها» شهر رم را به میدان «نبرد مسلحانه» تبدیل کرد؛   عده‌ای از «کاسورها» بانک‌ آتش می‌زدند،   و گروهی هم وزارت دفاع را!   توگوئی حسنی مبارک  «بهار عرب » را از قاهره به رم صادر کرده بود!   و در همین گیرودار ناگهان در آلمان  «معجزه» به وقوع پیوست.

پس آنگاه «یعقوب» بینائی از دست رفته را بازیافت و ... و زمانیکه «نور» به چشمان‌اش بازگشت،   «سوددویچه سایتونگ» از کشف حساب «مخفی» میکائیل کودورکووسکی در زیگفریدآباد خبر داد!   بله،   حضرت «میکائیل» در بانک سوئیسی «جولیوس‌بار»،   شعبة «مونستر» آلمان به نام خود و دوستان‌شان یک حساب بانکی دارند که مبلغ  15 میلیون یورو در آن موجود است!    به گزارش سایت نووستی،  مورخ 15 اکتبر 2011،  به نقل از «سایتونگ» کذا،  در جریان تحقیق پیرامون پولشوئی بود که این حساب بانکی «کشف» شد!  «سوددویچه سایتونگ» می‌افزاید،   از چند ماه پیش تحقیقات قضائی در مورد پولشوئی کودورکووسکی آغاز شده بود.

چه دوره و زمانه‌ای شده!   سال گذشته در آلمان یک جایزه حقوق‌بشر هم به کودورکووسکی تعلق گرفته بود،   و از آنجا که خود ایشان نمی‌توانستند در محل حضور یابند،   مادرشان قدم رنجه فرموده و جایزه «شا‌پسر» را دریافت کردند؛   اما امسال ورق برگشت و مسئولان مبارزه با فساد مالی در آلمان ناگهان دریافتند که تاراج 200 میلیون تن نفت توسط حضرت میکائیل و شرکاء به رایگان صورت نگرفته و دوستان «حق و حساب» ایشان را پرداخت کرده‌اند!   البته دچار توهم نشویم،   در چنین مواردی تاراج‌گران نازنازی می‌توانند از تسهیلات ویژه در منطقة نفوذ یانکی‌ها برخوردار شوند.   به عنوان نمونه،  افتتاح حساب رمز در بانک‌های سوئیس نام و نشان صاحب حساب را پنهان می‌دارد.   خلاصه خبر «کشف» این 15 میلیون یورو در واقع از چرخش آلمان حکایت دارد و بس.   چرخشی که با تهدید نظامی اخیر روسیه آنقدرها بی‌ارتباط نیست.

به گزارش سایت فرانسه زبان نووستی،  مورخ 15 اکتبر سالجاری،  دیمیتری مدودف اعلام داشت:

«ارتش روسیه می‌تواند هر نیروئی را مهار کند و عملیات نظامی تابستان 2008  در اوستیای جنوبی [...] این توانائی را به اثبات رساند[...]»

اظهارات رئیس جمهور روسیه در آستانة مانوور دریائی «آمریکا ـ گرجستان» نشان می‌دهد که تهدید آمریکا توسط صالحی،  وزیر امور خارجة جمکران همانطور که در وبلاگ «هولو و لولو» گفتیم،   در واقع تهدید واشنگتن از سوی مسکو بوده.   به همین دلیل بود که در اوج جنجال پیرامون «طرح ترور سفیر عربستان» توسط کاسبه و پاسداره،   و در گیرودار قیام «حسینی» وزارت امورخارجة آمریکا برای مبارزه با تروریسم،   «شات‌آپ» پنتاگون هم به گوش رسید،  و باراک اوباما ناچار شد چند استخوان دیگر به دندان بگیرد و همزمان با استقرار در سنگر «مبارزه با سلاح‌های کشتارجمعی»،  یک شعبه از دکان 99 درصدی‌ها را نیز در اروپا افتتاح کند تا هم مرده‌شویان از آن تغذیه کنند هم اروپائی‌هائی که هرگز جنگ و کشتار در لیبی را محکوم نکرده‌اند بتوانند ما را در جایگاه «یک درصدی‌ها» تثبیت نمایند. 

از همان روزی که قادر متعال «آدم» را آفرید،   یعنی میلیون‌ها سال پیش از ختنه‌سوران حضرت ابراهیم توسط یهوه،   سرنوشت ما به عنوان عضو دائم باشگاه جهانی «یک درصدی‌ها» تعیین شده بود!    نخستین بار،  در بهار عاظادی،  پس از برپائی شبه رفراندوم شیخ مهدی بازرگان،  ما به عنوان «ضد انقلاب» در جرگة یک درصدی‌ها قرار گرفتیم.  آن روزها ادعا می‌شد که 99  درصد ایرانیان عاقل و بالغ خواهان استقرار «حکومت اسلامی» هستند!   اینروزها هم حزب دمکرات آمریکا چند هزار علاف را با شعار «ما 99 درصد هستیم» به خیابان آورده،   و اینان خود را معادل «99 درصد» کل جمعیت ناکجاآباد می‌خوانند.

‌«یک درصدی» بودن فواید بسیار دارد؛   از آنجمله است،  «ناقابل بودن» درصد کذا.   بله یک درصد،  جلو بچه بگذارید قهر می‌کند،   این یک‌درصد حتی نمی‌تواند حزب تشکیل دهد،   و در زمرة «اقلیت» سیاسی قرار گیرد!   در اکثر کشورهای بهنجار،  برای تشکیل حزب می‌باید در طیف «5 درصد» قرار گرفت.   اما در حکومت مرده‌پرستان جمکران «درصد» هیچ اهمیتی ندارد؛   ملاک «حق» است که سنگر مقدس آن را «رهبر» مشخص می‌فرمایند.   به همین دلیل است که محفل کودتای 22 بهمن و در رأس‌ آن،  علی خامنه‌ای برای نابودی «مشروعیت انتخابی» تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا انتخاب «رئیس جمهور» را به نمایندگان مجلس واگذار کنند. 

به این ترتیب ایرانیان از حق انتخاب «رئیس جمهور» هم محروم می‌شوند و حکومت جمکران کاریکاتوری خواهد شد از اتحاد شوروی سابق!   یک اتحاد شوروی دینی،   که هم مزدور غرب است،   و هم شعار نبرد با امپریالیسم سر می‌دهد.   حال اگر مروری داشته باشیم به قلمفرسائی‌های خشونت‌طلبان سبز،  نظیر پاسدار اکبرها،  تاج‌زاده‌ها و... و از همه مهم‌تر به متن سخنرانی‌های ملاممد خاتمی به صراحت خواهیم دید که علی‌خامنه‌ای با طرح انتخاب رئیس جمهور توسط مجلس در واقع از اینان «خط» می‌گیرد.   همچنانکه پس از کودتای هیزاکسلنسی،  نمایش «اعترافات»،  حکومت جمکران و رهبرش را در مسیر «زنانه ـ  مردانه» کردن دانشگاه‌ها و ممنوعیت علوم انسانی قرار داد.   خلاصه بگوئیم «خط گرفتن» رهبر قلعة حیوانات از مخالف‌نمایان و زندانیان تزئینی حکومت پدیدة نوینی نیست.

«حاخ‌علی»،   رهبر جامع‌الشرایط حکومت جمکران از هر نظر،   به ویژه از نظر حرص و حماقت «جامع‌الشرایط» است.   بی‌دلیل نیست که سازمان سیا به پروار کردن جیره‌خواران‌اش در جمکران مشغول شده.   استخوان است که از زمین و آسمان برای سگ‌های‌ هار استعمار می‌بارد.   اما بین خودمان بماند،   استخوان «ترور سفیر عربستان در واشنگتن»‌ گویا به دهان مقام معظم خیلی مزه کرده!  حاخ‌علی،   دست بردار نیست و همچنان به لیسیدن و بوسیدن استخوان کذا ادامه می‌دهد.   «بی‌بی‌سی» و رادیوفردا و شرکاء نیز از وصف «استخوان لیسی» رهبر فرزانه سیر نمی‌شوند.       

پس از لو رفتن سناریوی «بیخ‌دیواری» سازمان سیا جهت بحران آفرینی میان جیره‌خواران‌اش در عربستان و جمکران،   متفکران و نوابغ سازمان کذا مصلحت خویش را در بازگشت حکومت جمکران به دوران نورانی امام روشن ضمیر دیدند.   دورانی که اراذل و اوباش حکومت اسلامی وظیفه داشتند در مکه و مدینه آشوب به راه اندازند.   و این است دلیل ابراز نگرانی «رادیوفردا»،   از «جنگ سرد» میان ایران و عربستان،   و «آشوب» در مراسم حج!   پیش از ادامة مطلب یادآور شویم طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا می‌تواند واقعیت داشته باشد.   منتهی از آنجا که طرح کذا لو رفته،   بوق‌های ارتش عموسام می‌کوشند با جنجال پیرامون بی‌اعتباری آن «اصل مطلب» را پنهان دارند.   اصل مطلب چیست؟   ایجاد آشوب در ایران جهت تهدید روسیه؛   همان سیاستی که بریتانیا از دوران تزارها در ایران اعمال می‌کرد.

پس از پایان جنگ دوم جهانی،  آمریکا نیز از همین سیاست پشتیبانی به عمل آورد و اینگونه بود که حکومت توحش نعلین و «چادرسیا» از طریق کودتای ارتش ناتو بر ملت ایران تحمیل شد و مافیای تحت نظارت سازمان سیا،   تنظیم اقتصاد ایران و کل منطقه را به دست گرفت.   «ایران گیت»،  فقط مشتی است نمونة خروار. 

پس از «پیروزی» کودتای کذا،  تمام بنادر ایران در اختیار قاچاقچیان «حسینی» قرار گرفت،   و به ویژه در دوران نکبت‌بار صدارت میرحسین موسوی،   که با اجباری شدن حجاب همراه بود،  حکومت «بازارسیا» را شاهد بودیم.   پس از فروپاشی اتحاد شوروی،   ارتش ناتو همین «اقتصاد» را بر کشورهای سابقاً شورائی تحمیل کرد و در جمهوری آذربایجان،  طی دوران نورانی یلتسین،  از موفقیت چشمگیری نیز برخوردار شد؛   ولی اینک شرایط تغییر کرده.  و با هر گامی که این مافیا در آذربایجان به عقب برمی‌دارد،   عربده‌جوئی اسلامگرایان شدت می‌گیرد و کیهان جمکران نیز مطالبات مافیای وابسته به ارتش ناتو را به بهترین وجه بازتاب می‌دهد.   از مطلب دور افتادیم،  بازگردیم به شکست طرح آمریکا برای ایجاد تنش در منطقه از طریق «سفارش» ترور سفیر عربستان.

یانکی‌ها خواب خوبی برای همه دیده بودند؛   می‌خواستند ترور سفیر عربستان را به گردن مزدوران‌شان در جمکران بگذارند و با یک تیر چندین و چند نشان بزنند.   از آن جمله است، ممانعت از استقرار صلح بین فلسطین و اسرائیل،   تجهیز ملایان به سلاح هسته‌ای،  و ... و از همه مهم‌تر،  کسب محبوبیت برای باراک اوباما که 99 درصدی هم شده!   بله،   انتخابات نزدیک است و یانکی‌ها می‌باید به هر ترتیب راهی بیابند که افسار یک رئیس جمهور محبوب و «مردمی» را به میخ‌طویلة کاخ سفید ببندند،   تا از این مفر دست پنتاگون برای جنگ‌افروزی بازتر شود.   به همین دلیل است که باراک اوباما همزمان با پشتیبانی از شعار گوساله‌پسند «وال‌ستریت را اشغال کنیم»،   نقش اول را در نمایش ابله‌پسند «ترور سفیر عربستان» ایفا می‌کند و به محض رسوائی طرح سرشار از نبوغ سازمان سیا جائی در سنگر مبارزه با سلاح‌های کشتار جمعی برای خود دست و پا کرده و تشر زدن به حکومت جمکران را از سر می‌گیرد.

جالب اینکه صالحی،   وزیر امور خارجة جمکران،  که می‌خواست با مشت آمریکا را خردوخاک‌شیر کند،  بلافاصله پس از دریافت «پیام» ارباب به پختن «کیک زرد» مشغول ‌شد،   و دستور پخت آن را نیز در اختیار «فارص نیوض» گذاشت!    سایت انگلیسی زبان نووستی،‌   مورخ 17 اکتبر 2011 هم طباخی صالحی را منتشر کرده.   اینگونه است که حکومت جمکران امکان تحمیل تحریم‌های اقتصادی بر ملت ایران را برای اربابان‌اش فراهم می‌آورد تا «بازار سیا» و منافع شبکة قاچاق ناتو گسترش یابد.   البته آقای صالحی کور خوانده‌اند.

با توجه به تهدید نظامی ارتش ناتو توسط روسیه،   و استعفای برق‌آسای وزیر دفاع انگلستان که با تزلزل شبکة بین‌المللی تجارت روسپی در کشور فرانسه تقارن یافت،   حکومت جمکران در لبة پرتگاه قرار گرفته.   به همین دلیل است که شاهزاده رضا پهلوی طی مصاحبه با «دویچه وله» هزاران «بختیار» در اطراف‌شان رویت فرموده‌اند،  و همزمان حزب آخوندپرست توده نیز تلاش دارد «تیمور بختیار» را با «شاپور بختیار» در ترادف قرار دهد.   جناب صالحی!  با 35 کیلو کیک زرد نمی‌توانید زرد شدن تنبان ارباب را از جهانیان پنهان دارید؛   در چنین شرایطی وقت پختن کیک نیست.   سقوط شاخص بورس را بنگرید،  زمان تعویض خشتک ارباب فرا رسیده.       














...












  


Share