دوشنبه، بهمن ۲۴، ۱۳۸۴

Help, I need somebody, help...
وقتی این آهنگ را با صدای خنک بیتل‌ها می‌شنیدم، هرگز به ذهنم نمی‌آمد که روزی مصداق زبان حال حاکمیت آمریکا شود. به گفتة ایرنا، دیروز شبکه سوم تلویزیون جناب "سرهنگ"، چند اصل الهی را یادآوری کرد . نخست آنکه، آمریکا این هیاهوی کاریکاتورها را به راه انداخته، تا بر شکست‌های‌اش در عراق سرپوش بگذارد! واقعا عجب روئی دارند این رسانه‌چی‌ها! بی‌بی سی را رو سپید کرده‌‌اند این روس‌ها!؟

این ولایات متحد که در عراق مثل خر در گل گیر کرده و هرچه دست و پا می‌زند، بیشتر فرو می‌رود، به دنبال درد سر بیشتر برای خودش است که هیاهوی کاریکاتور را هم در دانمارک، یعنی متحد نظامی‌اش در عراق، به راه اندازد؟! این روس‌ها چه‌فکر می‌کنند؟

نکته دوم که تلویزیون شبکه سوم به آن اشاره کرده، این است که تا زمانی که دولت های هم پیمان آمریکا در منطقه وجود دارند، نمی‌توان ائتلاف اسلامی ایجاد کرد! منظور این بوده که طرح عهد عتیق "ملی‌ ـ مذهبی‌های" آمریکا، جهت جایگزین کردن لولوی کمونیسم با لولوی اسلام، (به زبان روسی)، دا! ولی به صورت کنونی، نیه‌ات! لازم است چند دولتی که روابط عاشقانه آشکار با آمریکا دارند، عوض شوند، دولت‌هائی به جایشان بیایند که در ظاهر مخالف آمریکا باشند، مثل همین حاکمیت توحش ایران، با یک تفاوت، به جای شرکای سنتی آمریکا، یعنی اروپای غربی، روسیه نقش مباشر را در منطقه به عهده گیرد. کازاچوک ...!؟

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت