جمعه، اسفند ۱۹، ۱۳۸۴


کاندی رایس، بیات و بواسیر!
...
به گزارش بی‌بی‌سی، نهم مارس 2006، ساعت 15 و 53 دقیقه به وقت گرینویچ، بانو «رفعت بیات» نمایندة مجلس جمهوری‌اسلامی،‌ در گفتگو با بنگاه هیاهوی سیاسی بی‌بی‌سی، ناگهان یابو برشان داشته و فراموش کرده‌اند که تا دیروز دیگ شله زرد هم می‌زده‌اند و مفاتیح‌الجنان قرقره می‌کرده‌اند، و امروز نیز، به یمن فلاکت ملت، فقط نمایندة مجلس «تحجرـ توحش» کشور ایران هستند. «رفعت خانم»، یک مرتبه «احساس نمایندگی» از سوی زنان جهان کرده و فرموده‌اند:

"زنان جهان و از جمله زنان ایران، از خانم رایس به عنوان یک سیاستمدار زن انتظار دارند که تصمیم‌گیری‌ها را در جهت صلح و نه به سوی جنگ و بدبینی هدایت کند."

«خانم بیات» را معلوم نیست از کدام اندرونی ناکجاآباد بیرون کشیده‌اند، ولی با دیگر دست اندرکاران سیاست و کیاست ایران، خصوصیت مشترکی دارند: اصلاً نمی‌فهمند دنیا دست کیست. «خواهر بیات»، گویا به این نتیجه رسیده که «رایس» تصمیم گیرندة مسائل است. یعنی «خواهر بیات»، پس از این مبارزات پارلمانی، هنوز نمی‌داند، «سیاستمدار» تصمیم نمی‌گیرد، مجری تصمیمات است. و اگر سیاستمدار آمریکائی باشد، مجری تصمیمات «هریتیج کلاب»، «بنیاد کارلایل» و دیگر تشکیلات جنگ افروز سرمایه‌داری آمریکاست. حتماً مشکل از اینجا می‌آید که «خواهر بیات» فکر کرده‌اند، خودشان به دلیل نمایندگی مجلس «تحجر ـ توحش» در ایران تصمیم گیرنده هستند! خوب است که این مجلس تا حال تصمیمی در هیچ موردی نگرفته، وگرنه ایشان به عنوان رئیسة «کمیسیون هسته‌ای»، هسته آلبالوهای بحران هسته‌ای را می‌گرفتند که خدائی نکرده تو گلوی حاج‌آقا گیر نکند!

البته جای نگرانی نیست، چون خواهر بیات در ادامة مصاحبه، هستة همه بحران‌های جهانی را خوب می‌گیرند و بعد هم از رایس می‌خواهند که، تصمیمات را «هدایت کند»، آنهم به سوی صلح! صلح هم طبق معمول در سخنان فعله فاشیسم، چارچوب و تعریف درستی ندارد، «صلح است!» یعنی «جنگ و بدبینی» نیست! چون قبلاً رفعت خانم «جنگ و بدبینی» را در تقابل با صلح تشخیص داده‌ بودند، و صد البته «جنگ و بدبینی» هم در و پیکری ندارد، جنگ است و بدبینی! همین!

چند ماه قبل از فرمایشات «خانم بیات»، روز 3 آبان سال جاری ساعت 19 و 26 دقیقه، سایت آفتاب به نقل از ایرنا می‌نویسد، رایزن فرهنگی حاکمیت تحجر در اسپانیا فرموده‌اند:

"امام علی اولین کسی بود که قاطعانه در برابر گروه تروریستی القاعده ایستادگی کرد و در دوران خلافت خویش، همه هم و توان خویش را صرف مبارزه با همین گروه کرد!!!"

اگر سخنان نماینده مجلس و رایزن فرهنگی حاکمیت تحجر را به دقت مطالعه کنیم، فقط یک نتیجه می‌گیریم و آن این است که اولا این دو نفر، همانطور که خاتمی در همایش ادیان گفته، دچار تضاد شده‌ شخصیت‌شان نابود شده، چون «معتقد به امر قدسی بوده و وارد جهان سکولار شده‌اند». ثانیا ایندو به دلیل نابودی شخصیت، به گفتة صریح آقای خاتمی: "آزادی از ذیل وجودشان خارج شده!"

تعجب نکنید، برای فیلسوف اصلاح‌طلبان، آزادی در "ذیل وجود انسان" قرار می‌گیرد و گاهی هم از "ذیل وجودش" بیرون می‌آید. یعنی به زعم رئیس جمهور فرهیخته، آزادی همان بواسیر است! باور نمی‌کنید، این متن سخنان خاتمی در همان همایش کذا:

"در جهان سکولار که روح آن قدسي‌زدائي است، انساني كه فطرتاً برخوردار از امر قدسي است، دچار تضاد مي‌شود و اين تضاد تمام شخصيت او را به نابودي مي‌كشاند ... و اگر آزادی از ذیل وجود انسان بیرون آید ... » منبع سایت ایرنا. سخنرانی خاتمی در مراسم پایانی دومین نشست شورای منطقه‌ای رهبران ادیان، مورخ 13اسفند 1384 ساعت18، 19"

نتیجه همین ‌شد که مشاهده کردید، رفعت بیات، هنگام مصاحبه با بی‌بی‌سی، نمایندة زنان جهان شد و «رایزن فرهنگی» ایران هم کشف ‌کرد که امام علی با القاعده می‌جنگیده! باید نتیجه گرفت که «سازمان سیا»، هزار و پانصد سال پیش القاعده را بنیانگذاری کرده بود، یا اینکه جرج بوش همان امام علی خودمان است! به عبارت دیگر «آزادی» در بیانات «رفعت بیات» و رایزن فرهنگی به جای اینکه از «ذیل وجودشان بیرون آید»، از «ذیل زبانشان بیرون زده!»

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت