جمعه، مهر ۰۶، ۱۳۸۶


افتخار و آبدوغ‌خیار!
...

اوضاع حکومت رمالان باید سخت بحرانی باشد که پادوهای تفنگ فروشان در ایالات متحد این چنین به جنب و جوش افتاده‌اند، تا مبادا نوکران‌شان در جمکران میدان از دست بدهند! ابتدا رئیس «محترم» دانشگاه کلمبیا، جهت تبلیغات برای حکومت جمکران پیشقدم شد، سپس نوبت به «جوزف لیبرمن» معروف رسید، تا با همکاری یک سناتور جمهوریخواه، تنور سپاه پاسداران را گرم نگاهدارد. و اینچنین بود که، در تاریخ 26 سپتامبر سال‌جاری، سنای آمریکا لایحة «غیرالزام‌آور» تروریست بودن سپاه پاسداران را تصویب کرد. گفتیم که هدف از چنین تحرکاتی، صرفاً تبلیغ برای تشکل استعماری سپاه و حکومت جمکران است. و سناتور «لیبرمن»، از هنگامی که با دختر یک خاخام ازدواج کرده، خود از فدائیان اسرائیل، جنگ و در نتیجه از جمله عشاق اسلام است. و به همین جهت از هیچ فداکاری جهت حفظ کیان اسلام و اسرائیل فروگذار نخواهد کرد. در پی جانفشانی‌های «لیبرمن»، در راه فراهم آوردن خوراک تبلیغاتی برای پادوهای ایالات متحد در ایران، تمام خطبه‌های نماز جمعه این هفته به ستایش حاکمیت از تشکل استعماری سپاه و تجلیل از سخنرانی احمدی‌نژاد در سازمان ملل اختصاص یافت. در خطبه‌های نماز علفزار که توسط جنتی روخوانی ‌شد، به این مهم اشاره شده که، سپاه «مردمی» است! و سپاه، همان مردم ایران است! هر چند که سپاه حدود 300 هزار عضو بیشتر ندارد، ولی خطبه نویسان ساواک، همین 300 هزار اوباش مسلح را در ترادف با ملت ایران و تاریخ چند هزار سالة ما ایرانیان قرار داده‌اند، تا جنتی هم، که از برکت «مردمی» بودن سپاه، به جنایت و چپاول روزگار می‌گذراند، به تکرار این مهملات بپردازد:

«این صحبت شما یعنی هفتاد میلیون مردم کشور ما تروریست هستند.»

البته جنتی نمی‌داند که سنای آمریکا این لایحه را جهت گرم کردن تنور سپاه پاسداران و حمایت از ریزه خواران‌اش در جمکران تصویب کرده، تا اینان با پشت‌گرمی به حمایت اربابان خود در آمریکا، به چپاول و جنایت در ایران ادامه دهند، و زبان به تهدید ملت ایران بگشایند. می‌دانیم که هر گاه ایالات متحد دست نوازشی به سر و گوش حکومت جمکران می‌کشد، دستاربندان و سرداران، برای نبرد با آمریکا اعلام آمادگی می‌کنند، و همزمان، دامنة سرکوب و چپاول در داخل ایران وسعت می‌گیرد! گویا این رمالان، ملت ایران را با «آمریکای جهان‌خوار» یکسان می‌پندارند! و اینهم از معجزات مبارزات «معنوی» دستاربندان و اوباش شیعی مسلک با امپریالیسم باید باشد! البته آخوند جنتی در نماز علفزار امروز اعلام کرده:

«ما از این سخنان باکی نداریم.»

و مسلم است که امثال جنتی و دیگر ریزه خواران سفره استعمار از این سخنان نباید باکی داشته باشند، کاملاً بر عکس، باید از این سخنان استقبال هم به عمل آورند، چرا که 28 سال است همین سخنان زمینة زورگوئی و جنایات اینان را فراهم آورده. بله، آخوند جنتی، که مانند دیگر دستاربندان جمکران، امروز از اظهار لطف رئیس دانشگاه کلمبیا به مهرورزی، و تفقد «برادر» لیبرمن، و بنده نوازی‌های سنای آمریکا، از خوشحالی با دمش گردو می‌شکست، سفر مهرورزی به ایالات متحد را «استثنائی» توصیف کرد! و البته کاملاً حق دارد، تا به حال ایالات متحد، چنین پیاپی دست نوازش بر سر حکومت اسلامی نکشیده بود. و چنین فرصت‌های طلائی‌ای جهت تبلیغات برای آخوندهای شیعی مسلک فراهم نیاورده بود. بله، رئیس دانشگاه کلمبیا، به ویژه برای آخوند جنتی، که جز توحش اسلام و امام زمان هیچ نمی‌شناسد، فرصتی فراهم آورد، تا بتواند «آدمیت» را برایمان تعریف کند، و بگوید:

«اينکه رئيس‌جمهور يک ملت را دعوت می‌کنند تا سخنرانی کند، اما قبل از سخنان او شروع به فحاشی و هتاکی می‌کنند، نشان می‌دهد اينان هيچ بوئی از آدميت نبرده‌اند.»

و البته جنتی در این‌مورد هم کاملاً حق دارد! بله، اگر رئیس دانشگاه کلمبیا بوئی از آدمیت برده بود، از روز نخست، زمینه‌ساز تبلیغات حکومت جمکران نمی‌شد. ولی همانطور که گفتیم اگر حکومت جمکران و دیگر نوکران ضدامپریالیست آمریکا نباشند، نان ‌آقای رئیس دانشگاه کلمبیا که هیچ، نان رئیس جمهور آمریکا هم آجر خواهد شد. و آنوقت لات و اوباش نه می‌توانند محوطة دانشگاه تهران را اشغال کنند،‌ و نه ارکان حاکمیت ایران را! بله، فداکاری رئیس دانشگاه کلمبیا همچنان که فعالیت‌های سازمان رسوای ملل، ریشه در واقعیات این جهان دارد. به همین دلیل است که احمدی نژادها باید در سازمان ملل قرآن بخوانند، و در کشور متبوع خود بازار سیاه بنزین به راه بیاندازند، تا امثال آخوند جنتی در نماز جمعه به ستایش از حماقت و مزدوری اینان بپردازند. چرا که به زعم فعلة فاشیسم، سفر احمدی نژاد به نیویورک بسیار موفقیت‌آمیز هم بوده، چون مهرورزی در شرکت سهامی سازمان ملل قرآن خوانده! همان قرآنی که رمالان جمکران 28 سال است با آیات بی‌سرو ته‌ و مبهم‌اش گوش ملت ایران را می‌آزارند، و در مقابل برای ما ملت بازار سیاه هم درست می‌کنند. و اگر دقت کنیم می‌بینیم که سازمان ملل نیز شباهت فراوانی به همین حکومت اسلامی دارد، چرا که در آن کلاهبرداری و زورگوئی حاکمان اصلی‌اند:

« این آقا[احمدی نژاد] در سازمان ملل آيه قرآن خواند[...]گويی يک مبلغ اسلام در آنجا[...]صحبت می‌کرد[...] در سازمان ملل کلاهبرداری، سلطه‌گری و سلطه‌پذيری حاکم است[...]»

کاملاً صحیح است، سازمان ملل هم باید همان حکومت گورکن‌ها باشد! اگر سازمان ملل واقعاً سازمان ملت‌های جهان بود، کلاهبرداری و سلطه در آن حاکم نبود، و در نتیجه، امثال احمدی نژادها هم نه تنها به آن راهی نداشتند، که نمی‌توانستند در آنجا قرآن برای مردم بخوانند. چرا که ملت‌ها نه «کلاهبرداراند»، نه «رمال» و نه «روضه‌خوان»، هیچ نیازی هم ندارند که امثال احمدی نژاد برای‌شان تبلیغات «معنویت» به راه بیاندازند. اما از آنجا که جنتی مانند خطبه‌نویس ساواک، جهان را از دریچة معروف «جالینوسی» می‌نگرد، سخنرانی مضحک احمدی‌نژاد در سازمان ملل را افتخاری بزرگ انگاشته و می‌گوید، پرزیدنت مهرورزی از موضع قدرت با آمریکا و اسرائیل برخورد کرد! البته، ما می‌دانیم که چه کسی در موضع قدرت قرار دارد، و همچنین می‌دانیم که همین آمریکا اگر بنزین به «مهرورزی» قدرتمند نفروشد، شرکای «پرزیدنت» نمی‌توانند از مزایای بازار سیاه بنزین جیب‌شان را پر کنند، و ژست‌های «سوسیال‌آبدوغ‌خیاری» هم بگیرند.

‌ولی آنچه ما می‌دانیم، جنتی نمی‌تواند بداند، چرا که، آخوند جماعت ذاتاً برده، ذلیل و حقیر است. و از این جهت قادر نیست واقعیات اربابان خود را دریابد. شاخ و شانه کشیدن سردمداران جمکران برای ایالات متحد مانند ناله و نفرین نابینا در سیاهچال است، که زندانبان واقعی را هرگز نخواهد شناخت، و به ناچار، زندان‌بانی موهوم برای خود تصور می‌کند که هیچ ارتباطی با زندان‌بان واقعی نخواهد داشت. همچنان که روضه‌خوانان جمکران تصویر مبتذل، ابلهانه و مضحکی از غرب برای خودشان درست کرده‌اند. تصویری که هیچ ارتباطی با واقعیات جوامع غربی ندارد. رمالان، غرب را به میزان شناخت خود «توصیف» می‌کنند، و به همین دلیل جز ابتذال در غرب هیچ نمی‌بینند. و زبان به نکوهش همین ابتذال «فرضی» می‌گشایند.

«زبان ابتذال»، همانطور که گفتیم «زبان منهیات الهی» است، و در نتیجه زمینه را برای رشد «زبان ابتذال الهی» یا زبان توضیح‌المسائل‌ها آماده می‌کند. و به این ترتیب تماس گورکن‌ها با غرب، به خودی خود زمینه ساز رشد زبان ابتذال الهی یا زبان توضیح‌المسائل می‌شود. و هم از اینروست که جنتی در خطبه‌های نماز جمعه می‌تواند ادعا کند، اگر علم در خدمت دین قرار نگیرد، به راه غرب می‌رود! چون همانطور که می‌دانیم در جهان سوم، به ویژه در حکومت‌های الهی، علم در خدمت دین قرار دارد، برای آنکه، «علم» از جهان غرب، تنها با هدف استثمار بیشتر ملت‌ها، به جهان سوم «صادر» می‌شود. و از آنجا که در کشورهای جهان سوم، حاکمیت را غرب تعیین می‌کند، بنابراین علم وارداتی هم در اختیار حاکمیت وارداتی قرار می‌گیرد، تا وسیلة استثمار ملت‌ها شود. و در حکومت‌های الهی چون حکومت گورکن‌ها هم، علم در اختیار «دین» قرار می‌گیرد، تا از این طریق منافع غرب بهتر تامین شود:

«اگر دين و اخلاق حاکم نباشد، علم به راه‌هايی می‌رود که غرب رفته[...]»

بله، آخوند جنتی کاملاً حق دارد، علم وارداتی باید هم در خدمت حکومت وارداتی قرار گیرد، تا ملت ایران در چنگ استعمار غرب باقی بماند، و احمدی‌نژاد بتواند در سازمان ملل، قاری قرآن شود، و ظهور «امام زمان» وعده بدهد، یا در دانشگاه کلمبیا، بی‌شرمانه وجود همجنس‌گرایان را انکار کند، تا روضه‌خوانانی چون جنتی به وجودش افتخار هم بکنند. و اگر سخنان جنتی را یک مرحله منطقی به پیش رانیم خواهیم دید که اگر «دین» سلطه، و«اخلاق» نوکری جمکران حاکم نبود، علم در ایران نیز می‌توانست در امتداد علم در غرب قرار گرفته و «پیشرفت» واقعی داشته باشد، یا به زبان ساده‌تر، به همان راهی برود که در غرب می‌تواند برود. چرا که امروز علم از غرب می‌آید، و زمینة پیشرفت و تداوم آن هم در غرب فراهم است، نه در حکومت جمکران! در نتیجه، علم در کشور استعمار زده‌ای چون ایران، به ناچار در مسیر حاکمیت قرار می‌گیرد: خدمت به منافع استعمار غرب.

پیشبردفناوری در فیزیک

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت