یکشنبه، دی ۱۶، ۱۳۸۶

سگ و فرهنگ!
...

29 سال پیش، در چنین روزی بود که، جیمی کارتر و سران کشورهای فرانسه، آلمان و انگلستان در پایان نشست دو روزة گوادالوپ، در مورد سرنگونی حکومت ایران به توافق رسیدند، تا با توسل به مشتی لات و اوباش، یک «حکومت» بر ما ملت تحمیل کنند! و پس از گذشت سه دهه، شرایطی فراهم آورده‌اند، که در کمال بیشرمی، مهره‌های اصلی خود را به عنوان مخالفان همین حکومت به ما ایرانیان حقنه کنند. بله، به همین دلیل است که، چرندیات ابراهیم یزدی، در باب صلح، دمکراسی و خشونت ستیزی، در سایت «گویانیوز» انعکاس می‌یابد. و امروز قرعة «مخالفت» با حکومت اسلامی، به نام آخوند طاهری اصابت کرده، که سابقاً امام جمعة اصفهان هم تشریف داشتند. «بی‌بی‌سی» می‌گوید، ایشان نظارت استصوابی را «مرگ انقلاب» نامیده‌اند! حتماً بر اساس نظرات این «سر» آیت‌الله، در ایران «انقلاب» هم شده بود. ولی هر چه شده بود، در هر حال، رو به مرگ دارد و طاهری‌ها با این موضع‌گیری‌های مضحک سعی می‌کنند، بار دیگر با توسل به فریب و نیرنگ، مرگ این تحفة عموسام را به «تندروها» نسبت دهند. پس جای تعجب نیست که، جرج بوش در آستانة سفر به خاورمیانه بگوید، با «تندروها» مخالف است! کاملاً حق دارد! امروز، بیش از یکسال از شکست ارتش اسرائیل در جنگ 33 روزه می‌گذرد، و آمریکا دیگر نمی‌تواند طبق معمول از «تندروها» حمایت کند، نه در ایران و نه در اسرائیل. دلیل تشکیل «تریبون آش نذری» را می‌باید در افلاس رهبر جهان سرمایه سالاری غرب جستجو کنیم.

به پیروی از پیشنهاد تشکیل «تریبون آش»، جهت احقاق حقوق زنان، تشکل‌های دانشجونمایان آشوب‌طلب نیز دست دوستی به سوی «دیگران» دراز کرده‌اند، تا به ادعای خود از سرکوب دانشجویان جلوگیری به عمل آید. البته، تریبون پیشنهادی دانشجونمایان «مراسم آش پزان» ندارد؛ جلسه «مردانه» است! به دانشجونمایان محترم یادآور می‌شویم که، دانشجو جماعت صلاحیت دخالت در امور کشور را ندارد، دانشگاه هم محل فعالیت سیاسی نیست. و یک جنبش‌ لائیک، تشکل‌های سیاسی دانشجوئی را که در چارچوب اهدافی گنگ تشکیل می‌شود، نمی‌تواند به رسمیت بشناسد. تنها تشکلی که می‌تواند در دانشگاه به رسمیت شناخته شود، تشکل دانشجوئی، جهت رفع مشکلات دانشجویان در چارچوب مقررات هر دانشگاه است. گروه‌های سرکوب، از قبیل «تحکیم وحدت»، که جهت ایجاد آشوب در دانشگاه، و کشاندن آن به سطح جامعه فعال‌اند، می‌باید بدانند که در انزوای کامل قرار خواهند گرفت. گروه حکومتی «تحکیم وحدت» و شاخه‌های منشعب از این تشکل استعماری، که دیگر نمی‌توانند مانند گذشته در رکاب موسوی‌خوئینی‌ها سفارت «اشغال» کنند، و زمینه ساز تحریم و جنگ شوند، یا حماسة 18 تیر بیافرینند و زمینه براندازی فراهم کنند، اکنون از ابتذال تقدس‌پرستی، به ابتذال ‌تقدس ستیزی رسیده‌اند، و در نتیجه بجای موسوی خوئینی‌ها، به دشنة مخملباف، داماد آخوند مشکینی متوسل شده‌اند.

مخملباف که از زباله‌های تولیدی «انقلاب فقرفرهنگی» رمالان است، پس از اینکه از مقام تیغ‌کشی در بازار، یک شبه به جایگاه «هنرمند» در بارگاه سرداراکبر «پرتاب» شد، و چند جایزه هم از فستیوال‌های ناتوی فرهنگی دریافت کرد، اینک به شبکة سرداراکبر در تبعید پیوسته. و فعلاً نقش «مرجع تقلید» آزادیخواهان دارودستة اکبر بهرمانی را بر عهده گرفته! سخنان «نغز»، «پرمغز» و مهوعی که ایشان بر زبان می‌رانند، از سوی گروه اکبر بهرمانی در داخل به پروپاگاند ارائة «تصویر دلپذیر» از آمریکا تبدیل ‌شده.

پروپاگاند ارائة «تصویر دلپذیر» از آمریکا در کشورمان، از طریق گروه‌هائی آغاز شده که 28 سال شریک چپاول و جنایات حکومت دست نشاندة سازمان سیا در ایران بوده‌اند، و امروز به بهانة انتقاد از این حکومت عصرحجر، به تبلیغ برای اربابان آمریکائی‌شان مشغول شده‌اند، ‌ تا به ما القاء کنند که طرفداری از آمریکا به معنای «مخالفت» با حکومت اسلامی است! حال آنکه نیک می‌دانیم، حکومت اسلامی، همچون تمامی حاکمیت‌های اسلامی منطقه، ساخته و پرداختة حاکمیت جنایتکار آمریکا است. حاکمیتی که به بهانه‌های واهی، از طریق تهاجم نظامی، اقدام به استقرار حکومت اسلامی در افغانستان و عراق هم نمود. ولی فعلة فاشیسم می‌پندارند که ما از این وقایع آگاه نیستیم، در نتیجه، در کمال ناشی‌گری تلاش دارند، حکومت اسلامی را «آمریکا ستیز» جلوه دهند! و ادعا می‌کنند که، سیاست‌های «بحران‌آفرین» این حکومت، که در واقع به فرمان سازمان سیا، و در تقابل با منافع ملی ما ایرانیان اتخاذ می‌شود، سیاستی است «آمریکاستیز»، و همین آمریکا ستیزی فرضی نیز باعث عقب افتادگی کشورمان شده!

ارائة این «تصویر دلپذیر» از طریق دانشجونمایان به دو طریق صورت می‌گیرد: ستایش و نکوهش! ستایش را «اعضای سابق» تحکیم وحدت، از طریق توهین، و با تکرار ترهات مخملباف عهده‌دار شده‌اند. و عملیات «نکوهش» اینان نیز در سایت «شریف نیوز» صورت می‌پذیرد. به این ترتیب است که به عمق ابتذال فعالیت‌های دانشجونمایان پی می‌بریم. «شریف نیوز» مورخ 14 آذرماه، در مطلبی تحت عنوان «اظهارات سخیف عبدالله مومنی علیه مقدسات»، به اعتقادات مذهبی هندی‌ها تاخته و اعتقادات شیعیان را نیز به بهانة مخالفت با حکومت «نفی» کرده، البته از زبان مومنی! پس از توسل به «زبان ابتذال» و هتاکی، «شریف نیوز» با نقل بیانیة «انصارحزب‌الله»، به «زبان سرکوب» متوسل شده، تا به ارعاب دانشجویان هم بپردازد.

به گفتة شریف نیوز، روز 16 آذر، که روز تغذیة آشوب‌طلبان از جسد سه دانشجوی مقتول است، فردی به نام «مومنی»، در دانشگاه علوم و فنون دریائی خرمشهر سخنرانی کرده. و از قرار معلوم، سخنران به «مقدسات» هم اعتقاد ندارد! حداقل چنین ادعا شده. ولی با دقت در سخنان ‌ایشان کاشف به عمل می‌آید که، ایشان به نوع ویژه‌ای از «مقدسات» اعتقاد کامل دارند، که آنرا «ابتذال»، «توهین» و «هتاکی» می‌نامند! مومنی، ‌جهت اثبات این امر که به «مقدسات» اعتقاد ندارد، ‌ به ابزار توهین به دیگران متوسل شده. و با یک تیر چندین و چند نشان می‌زند. البته چنین پرشی در استخر ابتذال، بدون توسل به سخنان محسن مخملباف هیچگاه میسر نمی‌شود. داماد مشکینی، که دیگر به دلیل لبریز شدن از فرهیختگی، مجبور به اقامت در بلاد فرنگ شده، ظاهراً از پرستش گاو توسط گروهی از هندوها ناخشنود است! می‌دانیم که برای فعلة فاشیسم، فقط اعتقادات خودشان از «اهمیت» برخوردار است و بس! مخملباف، ابتدا به دلیل «اعتقاد» به اسلام، به تیغ کشی «اشتغال» داشت، و فعلاً به دلیل «اعتقاد» به نرخ روز، به تیغ‌کشی بر ضد اعتقادات دیگران «اشتغال» دارد. می‌بینیم که شغل واقعی داماد مشکینی در هرحال تیغ‌کشی است، اینهم به دلیل «اعتقادات» ایشان باید باشد. یکروز «اعتقاد به دین»، و روز دیگر «اعتقاد به بی‌اعتقادی»! اگر نه اعتقادات هندوها به مخملباف چه ارتباطی دارد؟ و این دیگر چه صیغه‌ای است که، در حکومتی که مردم حق انتخاب پوشش خود را هم ندارند، فردی به نام «مومنی» آزادانه در دانشگاه به مقدسات شیعیان توهین می‌کند، و شخصیت‌های «تقدیس» شدة این حکومت اسلامی را در کمال آزادی به زیر سئوال می‌برد، ‌ بدون آنکه سگ‌های‌ هار مونث و مذکر جمکران کوچک‌ترین مزاحمتی برایش فراهم آورند؟

به نظر عجیب نمی‌آید که امثال مومنی، ‌ مانند حاج منصور، اینچنین از آزادی هتاکی برخوردار باشند، در حالیکه، مردم مملکت حتی حق کوچک‌ترین انتقادی از اعمال این حاکمیت را ندارند؟ به نظر عجیب نمی‌آید که هتاکی و لجن پراکنی‌های امثال مومنی در سایت «شریف نیوز»، تماماً «انعکاس» می‌یابد، بدون آنکه، از طرف «عمال» حکومت، کوچک‌ترین «نقدی» بر آن صورت گیرد؟ نمی‌باید تعجب کرد که، عبدالله مومنی‌ها، در ملاء عام به تهمت زدن به احمد خمینی بپردازند، و بگویند نامه‌های خمینی را «تحریف» می‌کرده؟ و بیشتر تعجب نمی‌کنید که، عبدالله مومنی، در جریان چنین مسائلی قرار داشته، ولی‌ تا روز 16 آذر 1386 خفقان گرفته باشد؟ و بر تعجب شما افزوده نمی‌شود اگر مشاهده کنید که، پس از چنین اظهاراتی، هیچ مزاحمتی از سوی قوة قضائیه و یا ساواک برای عبدالله مومنی ایجاد نشده؟ بنده که تعجب نمی‌کنم!

چون این «شیوه»، دقیقاً همان شیوة مصاحبه معروف روزی‌نامه «شرق» را دنبال می‌کند: توسل به «زبان ابتذال»، جهت فراهم آوردن زمینة مساعد برای «زبان سرکوب». با این تفاوت که آن‌هنگام انتشار زبان ابتذال را «شرق» بر عهده گرفت، تا روزی‌نامة کیهان بتواند به زبان سرکوب متوسل شود، و به ارعاب و تهدید همجنسگرایان هم بپردازد. اما «شریف نیوز»، که اسم بامسمائی هم دارد، «شرافتمندانه» هر دو شیوه را خود اعمال می‌کند! به گزارش «شریف نیوز»، بلافاصله پس از لجن‌پراکنی عبدالله مومنی، انصار حزب‌الله بیانیه می‌دهد، و به زبان الکن ویژة خود، سخنان «کفرآمیز» را محکوم می‌کند، تا به تهدید دختران دانشجو بپردازد! بله، از زمانیکه روزی‌نامة شرق با انتشار آن مصاحبة کذا، زمینة ارعاب همجنسگرایان را فراهم آورد، ساواکی‌ها راهش را خوب یاد گرفته‌اند. عبدالله مومنی، ضمن هتاکی به مقدسات، به گاوها هم «توهین» می‌کند، تا انصار حزب‌الله بتواند به ارعاب زنان مشغول شود. «شریف نیوز»، در تائید تهدیدات انصارحزب‌الله، می‌نویسد، «وضعیت فرهنگی» در دانشگاه علوم و فنون دریائی خرمشهر بسیار غیراسلامی و نامطلوب است:

«پوشش‌های نامناسب دانشجویان دختر و آوردن سگ به دانشگاه از نمونه‌های آن است.»

بله شریف نیوز حق دارد! در حکومت «اسلامی ـ استعماری»، آوردن سگ به دانشگاه، از نظر «فرهنگی» نامطلوب است! جای سگ در دانشگاه نیست، اینکار توهین به سگ است. در چنین حکومت مقدسی، سگ باید هار باشد، و قلاده‌اش به دست عموسام، تا در جایگاه رهبری بنشیند!



0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت