جمعه، دی ۱۴، ۱۳۸۶

زمین‌خوار مقدس!
...

امروز با مطالعة تاریخچة مسجد جمکران، زمین مسجد را در جایگاه کشور ایران، صاحب اصلی زمین را در جایگاه مردم ایران، و مسجد جمکران را در جایگاه حکومت اسلامی دیدم. سرگذشت ما ملت شباهت فراوانی به سرگذشت همان کشاورزی دارد که صاحب زمین جمکران بوده، و شیادان نه تنها زمین‌اش را از او می‌گیرند، که هر چه از حاصل کشت و زرع اندوخته نیز برای ساختن مسجد جمکران از دستش به در می‌آورند.

تاریخچة جمکران، هم به هجوم تازیان به ایران، و هم به تشکیل حکومت اسلامی شباهت دارد. چرا که، با نابودی کشاورزی، غصب زمین، عوامفریبی و شیادی، از طریق توسل به مقدسات توأم شده. فردی به نام «شیخ حسن ابن مثله جمکرانی» ادعا کرده، شب سه شنبه، 17 رمضان در قرن چهارم هجری قمری، جماعتی به درخانه‌اش آمده‌‌اند، او را بیدار کرده و گفته‌اند:

«برخیز و مولای خود حضرت مهدی را[...] اجابت کن که تو را طلب نموده»

شیخ حسن هم، چون شیخ است، یا رهبر است، و یا جزو گله. در نتیجه به همراه «مردم» روانه محل فعلی مسجد جمکران می‌شود. و در همانجا حضرت «خضر» و امام زمان را می‌بیند که بر تخت نشسته‌اند. خضر، شیخ را دعوت به نشستن می‌کند، و امام زمان به او دستور می‌دهد، زمین یک کشاورز به نام حسن مسلم را «غصب» کند، چرا که، این زمین «شریف» است، و نباید در آن کشاورزی کرد! «امام زمان» سپس شیخ کذا را مأمور می‌کند که به یکی از علمای قم بگوید سودی که کشاورز مذکور در این چندساله از زمین خود داشته از او بگیرد، و با آن مسجد جمکران را بنا کنند! بله امام زمان این جماعت، مانند خودشان، انگل اجتماع است، کار را عار می‌داند، و به نام خدا، به ترویج مفت‌خواری و شیادی می‌پردازد. باری، «شیخ مثله»، به امام زمان می‌گوید به این سادگی‌ها نمی‌توان زمین کسی را گرفت، ولی امام زمان می‌گوید نگران مباش! ما ترتیب کار را می‌دهیم:

«برو به حسن مسلم که در این زمین کشاورزی می‌کند بگو: این زمین شریفی است و حق تعالی آنرا از زمین‌های دیگر برگزیده است و دیگر نباید در آن کشاورزی کند[...] تو برو و آن رسالت را انجام بده، ما نشانه‌هائی برای آن قرار می‌دهیم [...] همچنین نزد [...] یکی از علمای قم برو و به او بگو: حسن مسلم را احضار کند، و سود چند ساله را که از زمین بدست آورده است وصول کند و با آن پول در این زمین مسجدی بنا نماید.»

البته در اینکه در قرن چهارم هجری قمری، شهر «قم» اصلاً وجود داشته یا خیر، خود جای سئوال دارد. از نظر تاریخی می‌دانیم که در قریة «قم»، پس از کودتای کلنل میرپنج، با پول دربار، یک حوزة علمیه «حفر» کرده‌اند. بگذریم! امروز، مسجد جمکران زیر نظر علی‌خامنه‌ای اداره می‌شود، و از سال 1379، شیخ ابوالقاسم وافی طی حکمی از سوی علی خامنه‌ای به تولیت مسجد جمکران منصوب شده:

«امیدوارم این شرف و منزلت والا توفیق خدمتگذاری به آن مکان مقدس را به جنابعالی ارزانی دارد.»

و این است تاریخچة «غصب» زمین کشاورزی، جهت برپائی شرکت ‌سهامی فریب و شارلاتانیسم. از این جهت، مدیریت «شرکت» هم بر عهدة علی‌ خامنه‌ای است. چون «رهبر» فرزانه در این زمینه سابقة درخشانی دارند. در غیر اینصورت اصولاً به «رهبری» هم منصوب نمی‌شدند، تا به یزد بروند، و به خوش رقصی برای اسرائیل بپردازند.

گویا پیش از تشریف فرمائی «رهبر» به یزد، نیکولاسرکوزی و اهود باراک در مصر، ‌جهت به تعویق انداختن کار نیروگاه بوشهر، و ایجاد تسهیلات لازم جهت تحمیل تحریم‌های اقتصادی بر ملت ایران، به غلام‌بچة سفارت وعده‌های فراوان داده‌اند، چرا که علی‌خامنه‌ای در یزد حسابی به شیرین زبانی افتاد، و برای اربابانش دم‌جنبانی کرد. رهبر فرزانه که، مانند دیگر فرهیختگان حکومت اسلامی مشخص نیست از کدام زباله‌دان استخراج شده‌اند، و 28 سال است که یاوه‌گوئی و مفتخواری می‌کنند، دیروز در یزد، خواستار «خودکفائی» در زمینة سوخت هسته‌ای شده‌اند! علی خامنه‌ای می‌گوید، اگر سوخت هسته‌ای در داخل تولید نکنیم، مثل این است که نفت داشته باشیم، و نفت وارد کنیم!

همانطور که گفتیم، پس از دریافت چراغ سبز از فرانسه و اسرائیل، «رهبر فرزانه» از شدت شادی و شعف فراموش کرده‌اند، که مردم می‌دانند، نفت سفید، بنزین و گازوئیل مصرفی را حکومت اسلامی از خارج وارد می‌کند! و «بیلان» اقتصادی حکومت مستقل اسلامی، پس از سه دهه «نبرد با آمریکا»، و در واقع نوکری برای عموسام، همان افزایش واردات بنزین و نفت سفید از طریق حراج نفت‌خام و گازطبیعی بوده! و البته فراموش نکنیم که پیامد چنین سیاست موفق اقتصاد اسلامی، افزایش واردات تجهیزات نظامی از انگلستان هم شده. همچنین، به موازات چپاول ثروت‌های ملی، سرمایه‌های داخلی نیز راهی شیخ نشین‌های خلیج فارس می‌شود، تا هفته‌ای چند بار سه جزیرة کذا و خلیج فارس را رسانه‌های حکومت اسلامی و همکاران خارجی‌شان به بحث داغ «ملی» تبدیل کنند. در چنین شرایطی است که علی خامنه‌ای با وقاحت و حماقت، ویژة نوکران سازمان سیا در ایران، طوطی‌وار به تکرار «قصة» غنی‌سازی اورانیوم ادامه می‌دهد. به همین دلیل، ایالات متحد، انگلستان و فرانسه روزی چند بار اعلام می‌کنند، ایران باید غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کند، تا از پاسخ منفی حکومت اسلامی اطمینان کامل حاصل کنند.

پس از ملاقات لاریجانی و اهود باراک در مصر، به گزارش خبرهای 16 از ایرنا، مورخ 12 دیماه سالجاری، شیمون پرز، رئیس جمهور «سوسیالیست» اسرائیل هم، به جمع مخالفان غنی‌سازی پیوسته، البته با توسل به خدا! به این ترتیب علی خامنه‌ای اطمینان یافت که باید به غنی‌سازی اورانیوم، البته در سخنرانی‌ها، همچنان «ادامه» دهد! چون شورای امنیت ما ملت را به دلیل غنی‌سازی اورانیوم تحریم کرده، و تا زمانیکه غنی‌سازی متوقف نشود، همچنانکه دبیرکل سازمان ملل نیز تأکید کرده، تحریم‌ها ادامه خواهد یافت! و ادامة تحریم‌های اقتصادی، نشانة حمایت استعمار از حکومت اسلامی است.

چرا که تحریم، مولد بازار سیاه، محتکر و دلال و واسطه است. و ایجاد بازارسیاه از ابزار مؤثر اقتصاد استعماری است. شاهد بودیم که حکومت اسلامی، به محض استقرار به رواج انواع بازار سیاه همت گماشت. ولی مهم‌ترین بازار سیاهی که حکومت اسلامی برای تأمین منافع اربابانش به راه انداخته، بازار سیاه فروش زنان و کودکان است، که از طریق «حفظ کرامت نوامیس اسلام»، رونق فراوان یافته. بله، بی‌جهت نیست که ملایان و سرداران، اینچنین بر «حفظ نوامیس» پافشاری می‌کنند. به این ترتیب، نه تنها هر گونه ارتباط عادی خارج از چارچوب ازدواج میان زنان و مردان «ممنوع» می‌شود، و جامعه را به قسمت‌های جداگانة «زنانه» و «مردانه» تقسیم می‌کنند، که روابط جنسی خارج از ازدواج «جرم» شناخته شده، هدف از ازدواج نیز به بیراهه کشیده می‌شود، و در ترادف کامل با رابطة جنسی قرار می‌گیرد، تا جامعة «پاک» داشته باشیم! مثل پاکستان.

یکی دیگر از پامنبری‌های مؤنث اکبر بهرمانی در «گویا نیوز»، در وصف روسری قرمز «بی‌نظیر بوتو» یک قصه خاله سوسکه ردیف کرده و ضمن مقایسة خواهر خواندة ملاعمر با ایندیرا گاندی، با اشاره به دست نوشتة ایشان، قاتل را هم پیدا کرده‌اند. «خواهر» عفت ماهباز می‌گویند، «بی‌نظیر بوتو» یادداشتی بر جای گذاشته که در آن به دست مبارک خود نوشته، اگر من کشته شدم مشارف مقصر است! اتفاقاً ایندیرا گاندی هم یک یادداشت به جای گذاشته بود، که در آن می‌خواندیم، ‌اگر من کشته شدم، کار سازمان سیا است. راجیوگاندی هم یک یاد داشت مشابه داشت، و از همه مهمتر پنج سر آیت‌الله که توسط «ساواک» منفجر شدند، و افتخار انفجارشان نصیب مجاهدین خلق شد نیز دست نوشته‌هائی بر جای گذاشته‌اند که نه تنها عفت ماهباز، به آن‌ها دسترسی ندارد که آن «پژوهشگر تاریخ» در سایت رعایای الیزابت دوم نیز، اگر به آن دسترسی داشته باشد، محتوای آن‌ها را برای هیچکس فاش نخواهد کرد.

همانطور که هرگز به شما نخواهد گفت شخصی به نام هوشنگ انصاری، که بعدها به یکی از «نزدیکان» کیسینجر تبدیل شدند، در وزارت امور خارجه در واقع کارشان چه بوده؟ ولی در عوض، پژوهشگر محترم، سوء‌استفادة مالی جناب تیمسار طوفانیان را از قلم نمی‌اندازند! بدون اینکه فکر گیتی‌جان و دیگر اعضای شریف خانوادة محترم طوفانیان باشند. و بدون اینکه به این مهم اشاره کند، که طبق روال عادی، درصد مشخصی از کل مبلغ خرید به مامور خرید اسلحه تحویل داده می‌شود. و بی‌جهت نیست که افراد قبیلة بهرمانی برای «خرید» از غرب، اینهمه اهمیت و ارزش قائل‌اند. و حکومت اسلامی هم آمادة جانفشانی در راه تحریم‌های اقتصادی است. چون تحریم های اقتصادی به گورکن‌ها اجازه می‌دهد کالا، به ویژه اسلحه را از بازار سیاه، و به بهای گزاف‌تر خریداری کنند، در نتیجه، ‌ علاوه بر چپاول ثروت‌های ما، «پورسانتاژ» بیشتری هم دریافت کنند. بله، تا زمانی که اوضاع چنین باشد، آشکار کردن رابطة حکومت اسلامی و ایالات متحد «برای ما» مفید نخواهد بود، و ضمیر اول شخص جمع، «ما»، اشاره به علی‌خامنه‌ای، و دیگر گورکن‌های حاکم بر ما ملت دارد که، به گزارش رویتر، دیروز چنین گفته:

«از سرگیری روابط اکنون برای ما مهلک است [...] البته اگر روابط با آمریکا برای ما مفید باشد، من اولین نفری خواهم بود که آن را تائید می‌کند.»

منبع: نووستی، مورخ 13 دیماه 1386

اتفاقاً برای آمریکا نیز از سرگیری روابط با گورکن‌ها «مهلک» خواهد بود، چون آبروی نوکران مستقل و ضدامپریالیست‌اش در جمکران بر باد خواهد رفت. روزی که از سرگیری روابط با حکومت اسلامی از سوی سازمان سیا «مفید» تشخیص داده شود، رمالان نیز بلافاصله متوجه خواهند شد که روابط با آمریکا برای «ما»، یا در واقع برای گورکن‌ها «مفید» است.

فعلاً مصلحت آمریکا در این است که رمالان جمکران، با اقتداء به نامة خمینی به گورباچف، در سنگر مبارزات ضدامپریالیستی خود باقی بمانند. از این روست که خطبه‌های امروز علفزار بر «اتحاد جوامع اسلامی» تمرکز یافته.

«اتحاد جوامع اسلامی»، و نه اتحاد کشورهای اسلامی، به جیره‌خواران آمریکا در منطقه می‌گوید، که دخالت به امور مسلمانان در کشورهای غیراسلامی، الزامی است. و می‌دانیم که در هند و روسیه تعداد مسلمانان، از تعداد مسلمانان در ایران و پاکستان به مراتب بیشتر است. امامی کاشانی، در نماز علفزار می‌گوید، نامزدهای انتخاباتی برای خدمت به خدا وارد سیاست شوند! می‌دانیم که یکی از ارکان کودتای کلنل آیرون‌ساید، تعیین یک چارچوب «ثابت» و «ایستا» برای سیاست کشور ایران بود، تا «پویائی سیاست» را، که زنده است، و به واقعیت‌های زمان و مکان بستگی دارد، در «مرداب دیانت» مدفون کند. بله، شعار معروف و استعماری مدرس، «سیاست ما، عین دیانت ماست»، مانند شعار سرشار از حماقت خمینی، «هر چه آمریکا بگوید باید عکس آنرا انجام دهیم»، از تولیدات کارخانة رجاله پروری است، و سازمان استحماری تبلیغات اسلامی، در سال 600 میلیارد ریال بودجه را صرف تبدیل همین «ترهات» به خطبه‌های علفزار می‌کند، تا در صفوف فعلة استعمار «شکاف» نیفتد:

«موارد ایجاد شکاف در جوامع اسلامی بسیار خطرناک است، دنیای استکبار از این موارد سوءاستفاده می‌کند.»
منبع: حنا زرچوبه، مورخ 14 دی‌ماه 1386

بله، «شکاف» کذا از این‌جهت خطرناک است که گلة مؤمنین تعدادی از گوسفندان‌اش را از دست خواهد داد. و اقتصاد اسلام به خطر می‌افتد. نظریه‌پرداز اقتصاد اسلامی، همان شیخ حسن جمکرانی‌ باید باشد، که سایت مسجد جمکران حکایت شیادی او را با افتخار منتشر کرده. در این سایت، مشخصات فیزیکی امام زمان هم «وجود» دارد! دندان‌های «مقدس» امام مانند دندان‌های جیمی کارتر از هم فاصله دارد، ولی ساق پا و شکم مبارک ایشان حکایت دیگری است. شکم و ساق پای امام زمان، به علی، خلیفة چهارم شباهت دارد!

«میان دندان‌هایش گشاده[...] است. [...] و شکم و ساق او به امیرالمومنین شباهت دارد.»

بله، این امام زمان موجود عجیبی باید باشد، چون هیچ شباهتی به آدمیزاد ندارد. مجسم کنید شکم و ساق پای کسی شبیه علی باشد! حتماً خود آنحضرت هم شبیه شکم و ساق پای علی است! معلوم نیست چه کسی شکم و ساق آنحضرت را مشاهده کرده، که علی را هم از نزدیک می‌شناخته! چون فاصلة بین علی و امام زمان «فرضی»، دوازده نسل است! بگذریم! در سایت جمکران مشخصات فیزیکی و هیئت دولت امام زمان نیز قابل «رویت» است. به طور مثال، حضرت عیسی یکی از وزرای امام زمان خواهند بود. ولی از همه مهم‌تر اینکه، آنحضرت شهر کوفه ‌را به عنوان مرکز خلافت بر گزیده‌اند. به عبارت دیگر بالاخره شرشان از سر ما ایرانیان کم خواهد شد. شاید آن‌روز بتوانیم بجای مسجد فریب جمکران، یک مزرعة گندم داشته باشیم.

که اهریمن نباشد تا ابد پیروز
و از تاریکی شب بردمد خورشید جان افروز!



0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت