چهارشنبه، آبان ۲۲، ۱۳۸۷



سیرک ناکام!


...
جوانان کشور شما چون کره اسب‌هائی زندگی می‌کنند که به صورت گله و در چراگاه بسر می‌برند.
افلاطون، «قوانین»، جلد چهارم، کتاب دوم، ص. 2083، مترجم: محمد حسن لطفی، انتشارات خوارزمی.

افسوس که یکی از برنامه‌های سیرک عموسام نیمه کاره ماند و سریال خواهر «عشا مومنی»، از فعالان کمپین آش تعطیل شد! بهتر است تا سال 2008 به پایان نرسیده، بنیاد اولاف پالمه یک جایزه هم به این زینب زمان اعطا کند، چون ایشان نه‌ تنها پدر محترم‌شان با سپاه پاسداران میانة خیلی خوبی دارند که نام خودشان هم «نماز شب» است. حتماً نام خواهرشان نماز صبح است و نام برادر کوچک‌ترشان هم نماز مغرب. خلاصه بگوئیم، خانوادة این فمینیست دینی سراسر عبادت و رسالت ‌است. بله متأسفانه،‌ «خواهر» مومنی، مانند عبادی‌ها و اردلان‌ها و ... از هنرپیشه‌گان تئاتر هیجان‌انگیز عموسام برای حقنه کردن «فمینیسم دینی» به مردم ایران به شمار می‌روند.

خانوادة عشا مومنی از آغاز دوران ریاست جمهوری جیمی کارتر در کالیفرنیا سکونت گزیدند، تا «برادر» مومنی در آنجا «تحصیلات» بفرمایند. این برادر مؤمن مکتبی و متعهد در سال 1359 چنان در اسلام ذوب شدند که جهت دریافت گرین کارد کذا یک عدد فرزند تحویل عموسام داده آنرا «عشا» نام نهادند. برادر مومنی پس از آغاز جنگ به ایران بازگشته به «راه‌سازی» برای سپاه پاسداران مشغول شدند. و عشا هم در ایران به مدرسه رفت و پس از دریافت دیپلم دبیرستان به دانشگاه آزاد وارد شد، یک لیسانس هم در گرافیک دریافت کرد.

عشا در این گیرودار ازدواج کرده، ‌ طبق اطلاعات موجود در اینترنت، به دلیل خشونت خانوادگی طلاق می‌گیرد، و برای ادامة تحصیلات به آمریکا بازمی‌گردد. از آنجا که وضع مالی پدر محترم عشا به برکت جنگ هشت‌ساله «خوب» گزارش شده، «برادر» مومنی، مخارج تحصیل دختر رنجدیدة خود را در دانشگاه نورتریج کالیفرنیا از محل درآمد فعالیت‌های «انقلابی» پرداخت می‌کنند. عشا، مانند همة فمینیست‌های دینی صادره از جمکران بسیار موفق و پیروز است، و کلی هم «جایزه» گرفته! و چون از ارائة تصویر «مخدوش» از زنان ایران در غرب سخت دلخور بوده، برای ارائة تصویر «واقعی» زن ایرانی، یا تصویر زنان اندرون حاج‌آقا و اصحاب آش راهی ایران شدند، و بقیة این سناریوی هیجان‌انگیز را سپاه و بسیج و آخوند شاهرودی با همکاری و مساعدت کاغذپاره‌های اصلاح طلبان، سایت‌های گورکنان مستقل و بسیار بی‌طرف، به ویژه رسانه‌های دین پرور و اسلام پرست غرب با مشارکت یکدیگر به اجرا گذاشتند.

همانطور که می‌بینیم، گورکن‌ها همچون یابوهای چموش می‌آلیزند تا قلم به مزدهای عموسام همچون گلة گوسفندان با حفظ «وحدت کلمه» پروپاگاند به راه ‌اندازند.




نسخة پی‌دی‌اف ـ اسکریبد

نسخة پی‌دی‌اف ـ اسپیس

...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت