چهارشنبه، دی ۱۱، ۱۳۸۷



تفکر وحش!

...
به نظر می‌رسد که حکومت مفلوک و «قدرقدرت» جمکران قصد تبدیل «کارگزاران» به اوپوزیسیون خود را داشته باشد؛ امروز روزنامة کارگزاران تعطیل شد! بنابراین ما ملت موظف‌ایم کارگزاران را از مخالفان سرسخت احمدی نژاد و سیاست‌های دولت او به شمار آوریم و در «انتخابات» حتماً شرکت کنیم. و بدانیم که اگر احمدی نژاد برود بلافاصله نکبت و ادبار 30 سالة حکومت جمکران جای خود را به «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» خواهد داد. ولی اینبار بجای «اسلام علوی»، که رایحة تعفن‌اش کل منطقه را فرا گرفته، می‌باید «اسلام صفوی» داشته باشیم که از نکبت و تعفن‌اش چند سده می‌گذرد و هنوز سیدابراهیم نبوی و شرکاء تاریخ‌اش را به صورت طنزبازاری ارائه نفرموده‌اند. فعلاً پژوهشگران جمکران در باب اسلام شاه اسماعیل صفوی که از بدو تولد «نظریه‌پرداز» بوده، و پیش از سازمان سیا، اسلام را به عنوان ایدئولوژی حکومت کشف کرده، «می‌پژوهند» و فرصت ندارند از نبوغ شاه اسماعیل صفوی برای‌مان قصة «بی‌بی‌گوزک» نقل کنند.

یکی از نوابغ برخاسته از جمکران در سایت ناخداکلمب، مورخ 30 دسامبر 2008، می‌گوید نعلین‌های جمکران معتقدند که صفویان اسلام را به عنوان «ایدئولوژی حکومتی» برگزیدند! و شاه اسماعیل ایدئولوژی کذا را چنین تعریف فرمودند، «همه باید شیعه شوند و اگر کسی مخالفت کند همه را به قتل می‌رسانند.» می‌بینیم که وقتی تاج‌زاده دمکراسی را در ترادف با کودتا و هرج‌ومرج و تجزیة کشور قرار می‌دهد، در واقع از زبان شاه اسماعیل ساخته و پرداختة ناخداکلمب سخن گفته:

«عهد صفوی در زبان روحانیان حاکم، نماد قدرت سیاسی روحانیت و بدل شدن [تبدیل] تشیع به ایدئولوژی حکومت بوده است[...] شاه اسماعیل با جنگاوری و سلحشوری [...] مذهب مردم عادی را از تسنن به تشیع تغییر داد و گفت اگر رعیت حرفی بگوید[...] یک کس را زنده نمی‌گذارم[...]»


البته این شکرخوری‌ها را که حتماً به زبان ترکی اردبیلی ایراد ‌شده، اخیراً به حساب شاه اسماعیل کذا نوشته‌اند، تا نان بعضی‌ها در ینگه دنیا آجر نشود. اگر سنی‌ها به زور شمشیر شیعه شدند نادرشاه افشار در رأس ارتش صفویه از آسمان به زمین آمده بود؟ در هر حال، در پایان همین مطلب به دستاربندان تفهیم شده که آب در هاون می‌کوبند. پس بهتر است بررسی مطلب فوق را همینجا به پایان بریم که مسائلی مهم‌تر از رویاهای خام آنگلوساکسون‌ها برای تداوم حکومت طالبان شیعه وجود دارد: جنگ در نوار غزه و شکست پروژة گسترش آن به ایران!

دولت محترم اسرائیل! لطفاً 48 ساعت آتش بس بدهید تا ما بتوانیم مقداری سلاح و تجهیزات و مزدور برای کمک به نوکران ضداسرائیلی خود در نوار غزه ارسال کنیم تا جنگ همچنان دوام داشته باشد. شاید بتوانیم نوکران خود را در جمکران نیز وارد این جهاد نان و آب‌دار کرده و هشت‌ سالی بخوشی سپری کنیم. ولی دولت اسرائیل هر چند باطناً بسیار موافق بود، نتوانست با پیشنهاد «خیرخواهانة» نیکولاسرکوزی موافقت کند! چرا؟ چون اینروزها دیگر دوران عربده‌جوئی و شعار «جنگ نعمت الهی» است کارآئی ندارد. آنزمان که جنگ نعمت الهی بود و اولاف پالمة شریف فداکاری می‌کرد و هفته‌ای یکبار به تهران می‌آمد و با شعار صلح و آتش‌بس به گورکن‌ها سلاح و تجهیزات می‌فروخت تا رهبر لات‌های جهان، امام سیزدهم بگوید «بکشید ما را اسلام زنده می‌شه»، یا «اگر این جنگ 20 سال هم ادامه داشته باشد ما ایستاده‌ایم» دیگر گذشت. در نتیجه لات‌الله که در برابر دفتر حافظ منافع مصر تجمع کرده بود، راهی باغ قلهک شد تا حداقل حق و حساب خود را از برج سازان محترم دریافت کند.

بله! این تقاضاهای خیرخواهانة آتش بس کوتاه مدت فقط برای تداوم جنگ مطرح می‌شود نه برای توقف آن. و اما در پی عدم موفقیت سازمان جنایتکار ناتو برای گسترش جنگ از نوار غزه به ایران، حکومت مفلوک جمکران روزنامة کارگزاران را تعطیل کرده! کارگزاران که طی سه دهة اخیر پیرو خط حکومت بلاهت گستر امام سیزدهم بودند ناگهان از خواب غفلت برخاستند و گفتند ای دل غافل! ما با سیاست گروه حماس مخالف بودیم و نمی‌دانستیم! پس در روزی‌نامة خود نوشتند که مزدوران اسرائیل غیرنظامیان غزه را به سپر بلا تبدیل کرده‌اند. و حکومت جمکران هم بلافاصله روزنامة کذا را تعطیل کرد. همچنین سگ‌های ‌هار جمکران به تجمع صنفی معلمان در برابر مجلس حمله برده یازده تن از آن‌ها را دستگیر کردند.

به گزارش «پیک ایران»، مورخ 31 دسامبر 2008 معلمان از سراسر ایران آمده بودند تا به سکوت مجلس کذا در برابر عدم اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری، مصوبة سال گذشته اعتراض کنند. و اینجا بود که نیروی انتظامی به یاد آورد «تجمع صنفی» در کشور ایران ممنوع است، و لازم است مردم خارج از چارچوب صنفی فعالیت کنند! درست مثل دانشجونمایانی که در برابر دفتر حافظ منافع مصر بست نشسته و «توی دهن وزارت امورخارجه می‌زنند» و خودشان سیاست خارجی تعیین می‌کنند! کسی هم اصلاً نه مزاحم‌ اینان می‌شود، نه برای نعلین‌هائی که «دیانت‌شان عین سیاست‌شان» است گرفتاری درست می‌‌کند. نیروی انتظامی جمکران با فعلة فاشیسم کاری ندارد از خودشان است، ولی تجمع صنفی را بر نمی‌تابد. چون اصناف حق ندارند به امور خود بپردازند باید مانند دانشجونمایان و طلاب به اموری دخالت کنند که خارج از چارچوب صنفی‌شان قرار می‌گیرد.

فقط به این ترتیب است که هرج‌ومرج لازم برای تأمین منافع استعمار فراهم می‌آید. خروج رسانة کارگزاران از خط سیاسی آشوب و هرج‌ومرج نیز خوشایند حکومت نیست. همة رسانه‌ها باید جو شور و هیجان و تحریک احساسات مردم را در دستورکار خود قرار دهند تا صدای منطقی شنیده نشود، و داش صفار هرندی بتوانند فرامین اربابان حکومت اسلامی را به گوش مردم برسانند:

«خواستة مردم همة کشورهای اسلامی محو اسرائیل از صحنة روزگار است [...] [در ایران] آرمان‌های مردم همان آرمان‌های حکومت است [...] مدل ایران [...] می‌تواند مدل شایسته‌ای برای جهان امروز باشد[...] من فکر می‌کنم ملت‌های آزاده [...] حسرت داشتن چنین وضعیتی برای کشورشان را می‌خورند [...]»

منبع: پیک‌ایران مورخ 31 دسامبر سال‌جاری.

چه خوب! داش صفار «فکر» هم می‌کنند! تا امروز می‌پنداشتیم رفتار جانوران وحشی غریزی است! و براساس همین برخورد غریزی، مجلس جمکران بجای رسیدگی به مطالبات صنفی معلمان، به بهانة دفاع از مردم فلسطین طرحی را تصویب کرد که راه برای واردات کالای بنجل از چین هموارتر شود! چرا که کالاهای کذا با سرمایة آمریکائی تولید می‌شود. به عبارت دیگر شرکت‌هائی که با سرمایة غیرآمریکائی تولید می‌کنند، حامی اسرائیل شناخته خواهند شد. برای تشخیص اینکه کدام شرکت حامی اسرائیل است شامة قوی داش صفار را به کار خواهند گرفت. ولی قوی‌تر از شامة داش‌صفار، شامة کارگزاران است که می‌پندارند پس از سه دهه شرکت در جنایات حکومت اسلامی اکنون می‌توانند خود را در جایگاه اوپوزیسیون قرارداده و احتمالاً «انتخابات» را هم تحریم کنند!

البته ما می‌دانیم که برای گروه اسماعیل هنیه جنگ همانقدر «نعمت الهی» است که برای حکومت اسلامی، ولی روزنامة کارگزاران که امروز متوجة این قضیه شده، فراموش کرده بنویسد که حکومت جمکران، حماس و اسرائیل ارباب مشترکی دارند که سیاست خارجی خود را بر محور جنگ استوار کرده! با رد پیشنهاد فرانسه جهت آتش بس «موقت» همین سیاست است که شکست سنگینی متحمل شده. آنگلوساکسون‌ها سال 2009 را با طعم تلخ یک شکست دیگر در منطقه آغاز خواهند کرد. خجسته باد سال شکست جنگ‌سالاران!


نسخة پی‌دی‌اف ـ‌ اسکریبد

نسخة پی‌دی‌اف ـ اسپیس

...

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت