دوشنبه، بهمن ۲۴، ۱۳۸۴

شرف و حیثیت پرندگان
ائتلاف مقدس برای ایستا کردن تحرکات مردم ابعاد جهانی یافته. اصولا فاشیسم با حرکت در تضاد است. و هر حرکتی ساختار ایستای فاشیسم را به خطر می‌افکند. در این راستا، در داووس اجماع بر این قرار گرفت که بودجه نظامی افزایش یابد، تا «امنیت» جهانی حفظ شود و تحرکات تقلیل یابند.
لوازم تقلیل تحرکات به این شرح است: انفجار بمب در اماکن توریستی کشورهای مسلمان: مصر، اندونزی، ترکیه، اردن و ... هیاهوی رسانه‌ای در مورد خطرات پشه خونخوار در جزایر رئونیون فرانسه. دست بر قضا، این جزایر هم از مراکز توریستی به شمار می‌روند. دولت فرانسه هم بلافاصله برای مبارزه با خطر، یک گردان ارتشی را روانه منطقه طاعون زده کرد تا سمپاشی کنند و پشه‌ها را نابود کنند. گردان کذا هم حسابی سمپاشی کرد. ولی در نتیجه سمپاشی، پرنده‌ها و دیگر جانوران مسموم و معدوم شدند و پشه‌ها انگار نه انگار ... حالشان بهتر هم شد. فرانسوی‌ها همه کارهای‌شان به لوئی دوفونس می‌ماند. فیلم‌های ژاندارم سن تروپه و ... را که، از لوئی‌دوفونس می‌دیدیم، فکر می‌کردیم کمدی است، نگو رئالیستی بوده. وقتی به فرانسه تبعید شدیم، فهمیدیم.

آخرین حربة مبارزه با حرکت، هیاهوی آنفولانزای مرغی در آسیا، آفریقا و اخیرا در اروپا است، به خصوص در مناطق توریستی ... دولت فرانسه بلافاصله حکومت نظامی برای پرندگان اعلام کرده. اجتماع پرندگان ممنوع! شوخی نمی‌کنم دیشب شبکه دولتی سراسری فرانسه اعلام کرد. نکتة قابل توجه این است که در همه جا آنفولانزای مرغی بیداد می‌کند، به جز در آمریکا! هیچ پرنده‌ای به آمریکا نمی‌رود، به نظرم، جمهوری گاوچران‌ها با پرندگان بینوا همان می‌کند که با ایرانیان! دم مرز همه را رکتال اگزام می‌کند. فقط پرندگان شرف و حیثیت دارند و تن به بی‌ناموسی نمی‌دهند، ایرانیان خوششان هم می‌آید و دم سفارتخانه گاوچران‌ها صف گرفته‌اند!؟

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت