سه‌شنبه، بهمن ۲۵، ۱۳۸۴

احمدی‌نژاد، آمریکا و امانوئل کانت

یکی از روزنامه نگاران "مستقل" اتریشی، از نوع بسیار "مستقل و مرغوب" قلمفرسائی فرموده و ضمن یادآوری این امر که تصویری از پیامبر مسلمانان در یک موزه دوبلین موجود است، از ریشوها گله کرده که به خواهرانش در افغانستان ظلم می‌شود و در فلان کشور مسلمان چنین می‌شود و ....، خلاصه مطلب همه فجایعی که در کشورهای اسلامی با حمایت غرب اعمال می‌شود را محکوم کرده و بعد خیلی که خواسته مثل عبدالکریم سه‌گوش ابراز فضل و آزادیخواهی کند، به امانوئل کانت اقتدا کرده.!!!؟

خوشبختانه کوس رسوائی رسانه‌های غرب با این حکایت کاریکاتور زده شد و دیگر روزنامه‌چی‌های غرب بهتر است خفقان بگیرند و از آزادی بیان حرفی نزنند. آن هم در به اصطلاح مملکتی که خاستگاه هیتلر بوده و اخیرا حزب فاشیست نامدار، یورگ هایدر، اکثریت آراء را نیز به خود اختصاص داده بود. دانمارک چیست، که اتریش باشد!!!؟

این روشنفکر عظیم‌الشان که اسمش به اسم آدم شباهت ندارد، سونیا میکلیش نام دارد. و هنوز نمی‌داند که اگر "خواهرانش" در افغانستان به‌ فجایع طالبان دچار شده‌اند، به دلیل حمایت بی‌دریغ غرب آزادیخواه بوده. مدافع "آزادی بیان" هنوز نمی‌داند که اگر می‌تواند از قبل مهملاتی که می‌نویسد، نان بخورد، نانش را مدیون همان طالبان است که خواهرانش را به بند کشیده‌اند، نمی‌داند، اگر از کوفی عنان بی‌آبرو، تا نخست وزیر حزب کارگر انگلیس، همه خواستار احترام به "مقدسات" شده‌اند، به دلیل این است که به شیوة مرتجعین پسامدرن به حجت‌الاسلام امانوئل کانت اقتدا می‌کنند.

این غربی‌ها نمی‌دانند که مسیحیت همانقدر متحجر است که یهودیت و اسلام. فکر می‌کنند، ‌چون غرب از جهان اسلام پیشرفته تر است، و غرب مسیحی است، پس مسیحیت از اسلام پیشرفته‌تر است. فراموش می‌کنند که مسیحیت هم از شرق آمده و ربطی به اروپائی‌ها ندارد. طفلک‌ها دین تمدنشان وارداتی است، یک پای تمدن‌شان لنگ می‌زند و نمی‌دانند چگونه این حقارت را رفع و رجوع کنند!؟ این یکی چسبیده به کانت که از صد کیلومتری رایحه خوش مذهب پرستی می‌پراکند، از برتری مسیحیت می‌گوید و ...، بقیه‌اش را می‌گذارم خود سونیا بخواند که بفهمد کانت چه می‌گفته. چون اگر می دانست کانت چه ‌می‌گوید، دو دستی در روزنامه به نعلین‌اش نمی‌چسبید.
سايت "خبري ـ تحليلي" بازتاب مصاحبة احمدی نژاد با یکی از این کاغذ پاره‌های آمریکا را به این ترتیب منتشر کرده: "او در حالي كه كاپشني روي كت اسپورتش پوشيده، دولت آمريكا را مقصر دانسته است." نمی‌دانم اگر احمدی نژاد "کاپشنی روی کت اسپورتش" نپوشیده بود چه کسی را مقصر می‌دانست؟!!! این هم حکایت روزنامه نگار اتریشی خودمان است، نمی‌دانم اگر اتریشی نبود، در مورد آن کاریکاتور و کانت چه می‌نوشت!!؟

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت