شنبه، بهمن ۲۹، ۱۳۸۴

شیخک"سبز" امارات
...
سال‌ها‌ست که ناوگان‌های اتمی غرب وشرق آب‌های نیلگون خلیج فارس را آلوده‌اند. سال‌ها‌ست که نفتکش‌های غرب غارتگر، خلیج فارس را به زباله دان مواد شیمیائی تبدیل‌کرده‌اند، و سال‌هاست که سکوت بر این جنایت سرپوش گذارده. سبزها و محیط زیست‌چی‌های بین‌المللی، خلیج فارس را نمی‌شناسند. در نقشه‌های جهان غرب و سرسپردگان منطقه‌ای‌اش ،خلیج فارس شاهراه چپاول است، نه چیز دیگری.

هنگامی که نفتکش‌ها هدف موشک قرار می‌گرفتند، یا با مین برخورد می‌کردند، محیط زیست آلوده نمی‌شد، فاجعه محیط زیستی به وقوع نمی‌پیوست، گروه گروه شیفتگان مرغ‌های ماهیخوار، گریه کنان به پاک کردن پرنده‌های آلوده به گازوئیل مشغول نمی‌شدند، دوربین‌های تلویزیون‌های "مستقل" شیون و زاری عشاق محیط زیست را به اطلاع جهانیان نمی‌رساندند، و سبزها بیانیه صادر نمی‌کردند. خلیج فارس به صلیبیون ارتباطی نداشت. سبزها مامور حفظ محیط زیست مسیحیان بودند. چون جدیدا جغرافیا هم دینی شده! خلیج فارس مسلمان بود و سبزهای خلیج‌های مسیحی کاری به کارش نداشتند که هیچ، زباله‌های‌شان را هم در خلیج مسلمان می‌ریختند. رسانه‌های "مستقل" هم از خلیج فارس فقط نفت و جنگ گزارش می‌کردند. یعنی پدیده‌هائی که از آن تغذیه می‌کنند.

تا بالاخره یک وجدان بیدار پیدا شد و روز شانزده فوریه، ساعت چهارده و سی‌وهفت دقیقه به وقت گرینویچ، از آلوده‌شدن آب‌های خلیج فارس ابراز نگرانی کرد. این وجدان بیدار، وزيرشبه کشور امارات است که، همزمان با "پنج تن شجاعان" بازار تهران، شنیده بود رایس گفته، آمریکا پشت سر شجاعان خواهد ایستاد. "پنج تن ایرانی شجاع"، نامه سرگشاده نوشت، وزیر امارات هم با بی‌بی‌سی مصاحبه کرد. چون قرار است کندولیزا رایس هفته آینده به امارات برود! جناب وزیر، نه از آلودگی خلیج فارس توسط، ناوگان‌های اتمی آمریکا سخنی گفت، نه از آلودگی خلیج فارس توسط نفتکش‌های قراضه‌ای که حق عبور و مرور در آب‌های صلیبی را ندارند. او از "خطر نشت مواد راديواکتيو از نيروگاه بوشهر در ساحل خليج فارس" ابراز نگرانی کرد، و فرموده "در صورت چنين رخدادی هيچ راه عملی برای مصونيت از عواقب آن وجود ندارد."شیخک کازینو نشین، که خودش به تنهائی نماد آلودگی محیط زیست جهانی است، از تاسیسات اتمی ناوگان‌های اربابش آمریکا خیالش تخت تخت است. مگر کشتی ارباب می‌تواند نشت کند؟! همانقدر که کشتی خداوند نشت می‌کند، کشتی ارباب هم می‌تواند نشت کند، چون ارباب هم مثل خود شیخ، از طرفداران "ادیان" است. گرفتاری از این کمونیست‌های خدا نشناس می‌آید که محیط زیست اسلام را آلوده می‌کنند. حالا دیگر وزیر "کشور" امارات هم در مورد تاسیسات نیروگاه اتمی ایران باید ابراز عقیده کند، واقعا، از صدقة سر این دولت، کسی که به ما ... بود، شیخک ...دریده بود.

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت