جمعه، اردیبهشت ۰۱، ۱۳۸۵

بازهم لولو آمد!
...
امروز،‌کنار در ورودی همة دکه‌های مطبوعاتی در شهر پاریس، یک پوستر بزرگ از عکس روی جلد هفته نامه اکسپرس، خود نمائی می‌کرد: تصویر تمام رخ محمود احمدی نژاد، با عنوان: «‌مردی که جهان را به لرزه در می‌آورد!» هفته نامه «اکسپرس»، متعلق به قبیلة «شرایبر» است، صهیونیست‌های اسلحه فروشی که در فرانسه وظیفه حفظ منافع آمریکا را به عهده دارند. یکی از اعضای قبیله شرایبر نیز، در دورة ریاست جمهوری «والری ژیسکار دستن»، پست وزارت داشت و به دلیل مخالفت با آزمایش‌های هسته‌ای ـ البته فقط مخالفت با آزمایش‌های هسته‌ای فرانسه! ـ ناچار به استعفا شد.

محفل صهیونیست‌های فرانسه تحت‌الحمایة آمریکا است. و وزیر کشور فعلی هم که، البته از ردة «والای» اسلحه فروش‌ها نیست، و پدرش «پارچه فروش» مهاجر مجارستان بوده، از سوی همین محفل مورد حمایت قرار می‌گیرد. به همین دلیل است که «هولوکوست کذا»، شامل حال این افراد و خانواده محترم‌شان نشد. علیرغم همکاری صمیمانه دولت و ملت فرانسه با نازی‌ها، «شرایبرها»، طی جنگ دوم بدون مزاحمت در فرانسه زندگی می‌کردند و ماست خودشان را می‌خوردند. نازی‌ها هم می‌دانستند کدام دسته از یهودی‌ها را باید مثل کمونیست‌ها و کولی‌ها در اردوگاه‌های کار اجباری جمع کنند. با قبیله محترم و خوشنامی چون «شرایبر» کاری نداشتند. البته خیمه و خرگاه شرایبر فقط در فرانسه علم نشده، در کانادا هم شعبه زده‌اند. و شعبة کانادائی قبیله، چند سال پیش در آلمان باعث رسوائی دولت شریف هلموت کهل شد، آن هم به دلیل پرداخت رشوه در یک معامله کلان اسلحه! ولی خوب قبیله شرایبرها به «فعالیت‌های فرهنگی» و دیگر فعالیت‌های «موازی» هم می‌پردازد. از آن جمله است: هفته نامة اقتصادی «اکو»، و دکه شایعه پراکنی سیاسی‌ای به نام «اکسپرس»! بخصوص با تیتر و عکس روی جلدش در این هفته مبارک!
اولین بار که عبارت «مردی که غرب را به لرزه در می‌آورد»، را دیدم روی جلد هفته نامه «نوول اوبسرواتور» بود با عکس روح الله خمینی ـ که انگلیس ارسالش کرده بود به فرانسه، که «غرب را به لرزه در آورد!» نوول اوبسرواتور هم متعلق به گروه دیگری از صهیونیست‌های وابسته به آمریکاست، که در فرانسه باید چهره مترقی و چپ نما ارائه دهد. البته لیبراسیون که «ژان پل سارتر» بنیان‌گزارش بود و تشکیلات لوموند هم متعلق به صهیونیست‌هاست، ولی فعلاً بحث ما بر سر عبارتی است که پس از 28 سال، ‌با کمی تغییر و تصویری متفاوت، روی جلد یک هفته نامه صهیونیست را به خود اختصاص داده: «مردی که جهان را به لرزه در می‌آورد!»
اولین بار که نوول اوبسرواتور این عبارت را بکار برد، در واقع جهان به لرزه در آمد. نه به وسیله موجود مفلوکی چون خمینی، بلکه به وسیله طبل هیاهوی سیاسی رسانه‌های غرب، ‌بخصوص،‌ بنگاه سخن پراکنی گرینویچ، که نان از قبل جنگ می‌خورد. شش ماه بیشتر طول نکشید که استبداد فرسوده ایران، با استبداد تازه نفس جایگزین شود. و مردی که «غرب را به لرزه در می‌آورد»، چنان به فلاکت افتاد، که تشکیلات «امنیتی ـ نظامی» استعمار در ایران، فرمان‌هایش را هم به سخره می‌گرفتند. فرمان‌های هشت ماده‌ای «امام» و بقیه فرمان‌هائی که از امنیت، حق و حقوق مردم، اندک نشانی داشت، هرگز اجرا نشدند! حال آنکه، برای تحقق فرمان‌های سرکوب، «مردم همیشه در صحنه»، آماده اجرای فرامین «امام» بودند! امروز با دیدن عکس روی جلد اکسپرس و آن عبارت «لولو پرور»، یک لحظه فراموش کردم که تولد الیزابت دوم است.
الیزابت دوم از علیامخدره‌های نمونة جهان است. وی از معدود زنانی است که، چهره‌اش در هشتاد سالگی از بیست سالگی قابل تحمل‌تر است. چنین زنانی در جهان تعدادشان انگشت شمار باید باشد. ولی این یکی در میان همتایان‌اش، شانس زیادی آورده! پرستار مادر بزرگم، هر وقت عکس الیزابت دوم را می‌دید، می‌گفت: «حضرت پیغمبر، قربانشان بروم، برای زشت‌ها دو رکعت نماز خوندن! شانسشون خوبه!» وقتی هم به او می‌گفتیم، طرف مسلمان نیست، می‌گفت: «پیغمبر برای همه زشت‌ها نماز خوانده!» امروز که چشمم به مصاحبه‌ مهاجرانی، نوچه سردار اکبر افتاد، فهمیدم نماز پیغمبر محدود به زشت‌ها نمی‌شده! بلکه پیغمبر برای همه عمله‌ها و اکره‌ها، چندین رکعت نماز خوانده. یکی از سایت‌ها، در حوالی پریشان گوئی‌های «آزادیخواهانه» بنی‌صدر! مصاحبه‌ای دارد با مهاجرانی، و ایشان شرح می‌دهند، چرا به رمان نوشتن روی آورده‌اند! «حرمسرادار» مقیم لندن می‌گوید: «چون خلاقیتی در این زمینه نبود!»
ولی هرچه در رمان نویسی خلاقیت اندک است، خوشبختانه در زمینه بهره‌برداری از حماقت، خلاقیت فوران می‌کند. خط تقلید از این نوع خلاقیت را هم بنگاه «به وقت گرینویچ» می‌دهد. مراکز بهره برداری از حماقت، توحش و تحجر در خاورمیانه، رو به افزایش‌اند. گذشته از ایران، پاکستان، عربستان و اورشلیم، که هر روز ابتکاری در تحجر به خرج می‌دهند، طاعون تحجر به «تل آویو» هم رسید. ویروس‌اش هم مانند، تئودور هرتزل، از اروپای شرقی می‌آید. فروشگاه‌های مخصوص زنان به راه انداخته‌اند! ورود مردان و پسر بچه‌های بالای 10 سال هم ممنوع است. زن‌هائی هم که مشتری این فروشگاه هستند، همگی، مثل «نخبگان خودمان» ـ که با یک دست دیگ شله زرد، و با دست دیگر حال عالم و آدم را بر هم می‌زنند ـ ابراز داشته‌اند: «آدم! اینجا احساس امنیت می‌کند، چون کسی نگاهش نمی‌کند!» البته لازم به یادآوری نیست، که هیبت زنان یهودی ارتودوکس، اصولاً هر بنی بشری را به وحشت می‌اندازد. در مقابل اینان، الیزابت دوم با مقنعه، ملکه زیبائی است. آن‌ها که می‌‌پندارند، نکبت و نفرت و تحجر از اسلام می‌آید، بیدار شوند! دود از کنده بر می‌خیزد. اسرائیل هم باید ماسک تمدن را کنار گذارده، مانند ممالک اسلامی، زنانه مردانه شود. هفته نامه اکسپرس کور خوانده، این احمدی نژاد نیست که جهان را به لرزه در می‌آورد، این «تحجر و توحشی» است که محافل سرمایه‌داری غرب دهه‌هاست در مناطق مسلمان نشین خاورمیانه به راه انداخته‌اند و اکنون به اسرائیل، یعنی عصای دست خودشان رسیده. ولی این بار از راه شرق! مگر نه این است که خورشید همیشه از خاور بر می‌آید؟!

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت