جمعه، خرداد ۱۹، ۱۳۸۵


مزدوران! به چپ، چپ!
...
دیرگاهی است که محافل سرمایه داری غرب از «شبیه سازی» برای پیشبرد مقاصد خود استفاده می‌کنند. در هر کشور، مهره‌های مطلوب «شبیه سازی»، همواره از میان سرسپرده‌ترین افراد در گروه‌های خودی انتخاب می‌شوند. پس از جنگ سرد، در آمریکای لاتین،‌ حاکمیت‌های «سوسیالیست» مانند قارچ رو به رشد گذاردند. لولا در برزیل، چاوز در ونزوئلا و ... این گروه‌ها نتیجة درخشان سیاست «شبیه سازی» استعمارند. و حال که اتحاد جماهیر شوروی دیگر وجود ندارد، می‌توان استالینیسم را به نام مارکسیسم، به سراسر جهان صادر کرد.

پژواک موذیانه این سیاست را در سخنان سیاست پیشگان غرب و مزدوران‌شان می‌توان آشکارا مشاهده کرد. از هفتة گذشته ناگهان ژاک شیراک، رئیس جمهور دست راستی فرانسه، طرفدار «مستضعفان» شده. سپس نوبت به وزیر کشور، نیکولا سرکوزی رسید، که خود، فرزند یک پارچه فروش مجار است، و از «خارجی‌ستیزان» سرسخت نیز به شمار می‌آید! به دنبال تغییر مواضع دولت، کانال دوم تلویزیون فرانسه ـ کانال دولتی ـ یک برنامة مفصل از تروتسکی و تروتسکیست‌های جهان پخش کرد ـ که اگر جهت باد تغییر نکند، نمایش قسمت دوم آن را نیز چند روز دیگر شاهد خواهیم بود!

در این گیرودار بود که الزرقاوی، دست پرودة آمریکا در عراق، نیز به قتل رسید. ولی با این وجود، انفجار بمب در اماکن عمومی ادامه یافت. سخنگوی ارتش آمریکا اعلام کرد که به جای الزرقاوی اردنی، فردی به نام «المصری» استخدام شده است. با در نظر گرفتن ملاقات‌های اخیر سران مصر، اردن، عربستان و شیخک‌های کازینونشین خلیج فارس، باید در انتظار تشدید ناآرامی‌ها در عراق باشیم. چرا که سیاست ناتو تأکید بر گسترش القاعده به سراسر کشورهای عرب و آفریقای مسلمان دارد. در گذشته، عربستان، پاکستان، امارات و ایران مأمن تروریست‌های القاعده بودند؛ لبنان، فلسطین و اسرائیل نیز به آنان یاری می‌رساندند. اکنون، مصر به عنوان یکی از مهم‌ترین کشورهای آفریقائی نیز به جمع اینان افزوده شده.

در همین راستا نیز، در ایران، پرزیدنت «مهرورزی» ناگهان «سوسیالیست» از آب درآمد و در سخنرانی مفصلی در شهر قزوین، «خصوصی‌سازی‌ها» را محکوم کرد! این تغییر جهت زمانی اهمیت می‌یابد که به یاد داشته باشیم چند روز پیش، در حسینیة ارشاد، مرکز توطئه استعمار، ناگهان سخن از مارکس و مارکسیسم هم به میان آمده است! البته مارکسیسم نه به عنوان یک جهان بینی، که به عنوان یک نظریه اقتصادی که می‌تواند کارساز کلاه مخملی‌ها و حوزه نیز بشود. این توطئه جدید، با شعار «تضاد طبقاتی و اساس، تاریخ است و ...» عملاً در پی تبلیغ و استقرار نظام استالینیستی در چارچوب «تفکر» کلاه مخملی‌های بازار برآمده. فواید استقرار چنین نظامی در ایران این است که در تمام کشورهای «منطقة نوروز»، یعنی تاجیکستان، افغانستان و دیگر کشورهای تحت نفوذ فرهنگ ایران، زمینة سرکوب و چپاول برای استعمار غرب ایجاد می‌شود، نوعی «اتحاد جماهیر ضد امپریالیستی!» مجموعه دیگری نیز با کمک روسیه، از ترکیه و ترک‌زبانان آسیای مرکزی، نقش حلقة رابط بین «منطقه نوروز» و مجموعه سوم ایفا می کند؛ مجموعه سوم شامل کشورهای عرب و آفریقائی می‌شود، که سومین پایگاه استعمار در کشورهای مسلمان نشین‌ است!

معمولاً وقتی افراد پای به سن می‌گذارند، راه رفتن برایشان مشکل می‌شود و نیاز به یک، و گاه دو عصا پیدا می‌کنند. به همچنین است وضعیت استعمارگران. در این برهه، استعمار، برای حرکت نیازمند سه عصا شده، آنهم به شرط موافقت چین و هند! به این ترتیب که اوضاع پیش می‌رود، اگر اعضای ناتو، هزاران القاعده و مارکسیسم دست‌پخت حسینیه ارشاد هم به راه اندازند، بزودی، ملت‌های منطقه ناچارند، ‌با کسب اجازه از چین و هند، ناتو را با صندلی چرخدار حرکت دهند!

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت