یکشنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۵


هر کسی چند روزه نوبت اوست!
...
کیهان مورخ 28 خرداد، به نقل از رویتر، گزارش می‌دهد که ویکتور امانوئل، فرزند آخرین پادشاه ایتالیا، به همراه 12 نفر دیگر، به‌ جرم ایجاد شبکة فساد و ارتباط با مافیا دستگیر شده است. سالواتوره سوتیله، سخنگوی جان فرانکو فینی، وزیر امور خارجه دولت سیلویو برلوسکنی، نیز جزو دستگیر شدگان است. منابع قضائی و تلویزیون دولتی ایتالیا نیز خبر رویتر را تأیید کرده‌اند. ویکتور امانوئل، سوتیله و همراهان، به دنبال تحقیقات پلیس، در مورد کازینوئی واقع در کرانة دریاچه لوگانو بازداشت شده‌اند.

پس از پایان جنگ جهانی دوم، در سال 1946، مردم ایتالیا از طریق رفراندوم، جمهوری را بجای سلطنت برگزیدند. و چون پادشاه ایتالیا، ، مانند اکثر قریب به اتفاق پادشاهان اروپا از همکاری با هیتلر دریغ نکرده بود، مانند ادوارد هشتم ناچار به استعفا و خروج از مملکت شد. ویکتور امانوئل در آن زمان 9 ساله بود. ایتالیا بازندة جنگ بود، و ناچار به تغییر سیستم حکومتی خود شد. ولی چون انگلیس جزو برندگان جنگ بود، در مورد همکاری صمیمانة ادوارد هشتم با فاشیست‌‌ها،‌ هیاهوئی به‌ راه نیفتاد. و سلطنت در انگلیس پا برجا ماند.

سلطنت، بنا بر تعریف یک بنیاد پدرسالار است و مشروعیت خود را از بنیاد دین می‌گیرد. که خود به‌ عنوان رابط میان الهیت و حاکمیت، هدفش، تقویت بنیاد سلطنت است. در اینجا یک نکته را یادآور شویم، که در ایران، این رابطة مکمل را استعمار زمانی از هم گسیخت که روحانیت وابسته به استعمار انگلیس در برابر سلطنت سنتی قد برافراشت. منظور فتوای میرزای شیرازی است که حافظ منافع رژی تنباکو در ایران شده بود. این گسست، زمینة نابودی سلطنت و روحا‌نیت شیعه را همزمان فراهم آورد. و رضا میرپنج به سلطنت رسیده، روحانیت مطلوب استعمار نیز در حوزه‌های علمیه، زمام امور را به دست گرفت.

نگاهی به تاریخ معاصر ایران خیانت دستار بندان به منافع ملی را ثابت می‌کند. اینان مانند همتایان مسیحی خود، بندة قدرت‌اند. و هر گاه به جنبش‌های مردمی پیوسته‌اند، به این دلیل بوده که در روند شکل‌گیری قدرت نوین جائی برای خود محفوظ نگاه دارند. بهترین نمونة این «همراهی»، را در حضور گسترده دستاربندان در خیمه شب بازی «اصلاح طلبی» می‌بینیم.

این مختصر عنوان شد تا بعضی‌ها، با جنجال بر سر دستگیری ویکتور امانوئل، القاء نکنند که قاچاق مواد مخدر، تجارت زنان و کودکان و جنایت در این راه، ویژگی سلطنت، آنهم خارج از «بلاد اسلام» است. بارها و بارها سایت «به وقت گرینویچ»، از همکاری مقامات دولتی افغانستان با قاچاقچیان مخدر مطالبی به چاپ رسانده، و دیروز، 19 مسئول پلیس افغانستان به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شده‌اند. افغانستان همان کشوری است که توسط ارتش آمریکا و همکارانش در سازمان ناتو، چند سالی است، به ‌منظور «گسترش دموکراسی» اشغال شده است!
از طرف دیگر، حکایت آن دستار‌بندی که در کرج به تجارت کودکان تحت سرپرستی‌اش مشغول بود ـ و شاید هنوز هم باشد ـ فراموش نشده. به همچنین، برده‌فروشی ـ صدور زنان و کودکان ایرانی به شیخ‌نشین‌های خلیج فارس ـ که جزو لاینفک اقتصاد «مذهبی»‌است، از صنایع شکوفای حاکمیت ایران به شمار می‌رود. این فجایع به ایران محدود نمی‌شوند، هر جا بنیاد مذهب حاکم شود، مافیا نیز فعال است. دلیل ارتباط فرزند آخرین پادشاه ایتالیا و سخنگوی وزیر امورخارجة سیلویو برلوسکنی را نیز در همین راستا می‌توان ارزیابی کرد: ارتباط خانواده‌های سلطنتی اروپا با کلیسا و ارتباط کلیسا با مافیا! چرا که اعضای مافیا «حق امام» را همیشه پرداخته‌اند و کلیسا هم همواره بهترین مکان بهشت را برایشان پیش‌فروش کرده! البته بهشت روی زمین.

هنگامی که به همت دموکرات‌های آمریکا و شرکای اروپائی آنان، یوگسلاوی تجزیه شد، شبه‌نظامیان« استقلال‌طلب» کوسوو و بوسنی، به تجارت زنان و کودکان مشغول شدند. اوج این تجارت «شرافتمندانه»، در دوران «حاکمیت» برنارد کوشنر، صهیونیست فرانسوی و بنیانگزار سازمان «پزشکان بدون مرز»، در بوسنی هرزگوین بود. در ابتدا، به دلیل ملاحظات سیاسی، این مسئله به سکوت برگذار شد، ولی پس از «استقلال ملت‌های ستمدیده!» رقابت با مافیای ایتالیا دیگر قابل چشم پوشی نبود.

تنها پس از پایان «ماموریت» برنارد کوشنر بود که کشیش‌های کاتولیک، به زنانی که جهت شناسائی «تجار شریف» به پلیس کمک می‌کردند، کار و اجازه اقامت در ایتالیا را وعده دادند! «بردگان‌خوشبخت»، در کارگاه‌های دوزندگی و دیگر «صنایع» واتیکان به بیگاری گرفته می‌شدند، اقتصاد کلیسا را رونق بیشتری می‌دادند، و به حفظ انحصار مافیای ایتالیا در تجارت برده نیز کمک شایانی می‌نمودند.

شبکه تجارت انسان، ‌مواد مخدر و جنایت، همواره به محافل قدرت نزدیک است. و در این راستا،‌ کلیسا نیز، مقام شامخی دارد. دستگیری ویکتور امانوئل، سخنگوی سابق وزارت امورخارجة ایتالیا و دیگران، از این جهت اهمیت دارد، که کمتر از یکماه، پس از «غرق شدن» ادوارد میشلن، یکی از مهره های سرمایه داری جهانی، پیش می‌آید. و تیشه‌ای است به ریشه مافیای قدرت سنتی در غرب. به عبارت دیگر دستگیری پیاده نظام محافل فاشیست غرب،‌ که 60 سال است تحت عنوان سوسیال دموکرات، لیبرال دموکرات، لیبرال و ... با همکاری واتیکان، جهان را به بردگی کشانده، نوید دهنده این است که ضربات شدید تری در پی خواهد آمد.

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت