پنجشنبه، مهر ۲۰، ۱۳۸۵


قاتلی در رؤیا!
...

روز یکشنبه 26 شهریورماه سال‌جاری چه خطری از بیخ گوشمان رد شد و نفهمیدیم! چیزی نمانده بود داستان شنگول و منگول، امام‌زمان، انتظار، فرج و غیره همگی نقش بر آب شود! به ادعای شیعیان، علاوه بر یازده امام و چند مادر و خواهر و خواهرزاده که روضه‌خوان‌ها در سال سه چهار بار تاریخ مرگ و تولدشان را می‌گیرند، چرا که روایات متعدد است، یک امام دوازدهم هم باقی مانده که 1200 سال است از ته چاه همة امور جهان را زیر نظر دارد و بنا بر «باورهای» مردم، که سید حسین نصر، به آن‌ها خیلی ارادت دارد، و مایل است که شواهد تاریخی نیز در مقابل‌شان سر تعظیم فرود آورند، همین امام دوازدهم ظهور خواهد کرد و جهان را چنان در عدل و داد فرو خواهد برد که «خون تا زانوی مبارک اسب‌شان خواهد رسید!» به عبارت دیگر حضرت همان کاری را خواهند کرد که ایالات‌متحد و شرکایش چند سالی است در عراق و افغانستان به آن مشغول‌اند! ولی چون اسب ندارند، نمی‌دانیم خون تا کجای‌شان رسیده، و کی قرار است عدالت جهان را فرا گیرد! البته خونی که این‌ها بر زمین می‌ریزند خون «ظالمان»، «کافران» و «تروریست ها» و غیره است، که در واقع همان جادوگران دورة «تفتیش عقاید» هستند. یعنی کسانی که با آخوند جماعت میانه‌ای ندارند. بله، روز 26 شهریور ماه سال‌جاری نزدیک بود از ظهور آن حضرت محروم شویم! و بدانیم که نه تنها 28 سال بی‌جهت منتظر کنده شدن شر روضه‌خوان‌ها مانده‌ایم که 1200 سال انتظارمان هم نزدیک بود بر باد برود ! چون به ما نگفته بودند، ولی از قرار معلوم، این امام زمان یک قاتل هم دارد که قرار است متولد شود!

ساعت دوازده و بیست و هشت دقیقه روز 26 شهریور، آفتاب نیوز گزارش می‌دهد:
«آیت الله بهجت، از مراجع تقلید، شایعه دیدن رویای تولد قاتل امام عصر(عج) توسط خود را تکذیب کرد.»
ای دل غافل! داستان این امام زمان مانند سریال‌های تلویزیونی آمریکائی، تا دنیا دنیا است ادامه خواهد داشت! تا 26 شهریور امسال فکر می‌کردیم با آمدن امام زمان‌شان، این جماعت دست از سر ما بر خواهند داشت. زهی خیال باطل! تازه این‌ها با الهام از سوداگران هولیوودی، یک «آنتریگ» به «آنتریگ» فیلم قبلی افزوده و به دکان رنگرزی یک دهنه دیگر اضافه کرده‌اند، تا داستان کش پیدا کند، و کشش آنهم بیشتر شود!

از این به بعد هر روز و هر ساعت یکی از این دستاربندان رؤیای تولد «قاتل» آن حضرت را می‌بیند و چند روزی شایعه و شور و هیجان بر پا می‌شود، و بعد یکی از سایت‌های حکومتی «رویت» را تکذیب می‌کند! مانند تکذیب آفتاب نیوز:

«در روزهای اخیر در برخی مناطق کشور بویژه استانهای اصفهان و آذربایجان شایع شده بود که آیت الله بهجت هنگام وضوگرفتن بیهوش شده و پس از به هوش آمدن [...] بیان می‌دارد هم اکنون قاتل امام عصر(عج) به دنیا آمده وهنگام بیهوشی چهره او را درعالم رویا مشاهده کرده است. به دنبال انتشار این شایعه، حجت الاسلام فاطمی نیا ازشاگردان این مرجع تقلید درملاقات با ایشان موضوع را مطرح و درخصوص صحت این شایعه سوال می‌کند .[...] فاطمی نیا که درمسجدآیت الله انگجی تبریز سخنرانی می‌کرد، توضیح داد: پس ازشنیدن این شایعه [...] به محضراین مرجع عالیقدر شتافته و [...] مسئله خواب رامورد سوال قرار دادم که ایشان نیز موضوع را به کل تکذیب فرمودند.فاطمی نیا [...] هدف نهایی شایعه پراکنان را «خدشه دارکردن مهدویت و فلسفه انتظار» دانست.»

نه! اصلاً خنده ندارد! شما متوجة توطئه این دستاربندان ریاکار نشده‌اید! چندبار که این مسائل تکرار شود یک «مکتب فلسفی» جدید هم پیرامون همین مسائل «شکل» خواهد گرفت! بله یک مکتب فلسفی جدید در راه است، و هنوز عواقب شوم آنرا متوجه نشده‌اید. چرا که بسیاری از شما خوانندگان عزیز این وبلاگ، سیر فلسفه و حکمت در کشور ایران را نمی‌شناسید.

مکاتب فلسفی در ایران امروز همانجائی قرار دارند که در دورة صفوی قرار داشتند! فقط به دلیل مندرس شدن‌شان، با کانت، پوپر و هگل وصله‌پینه شده‌اند! بله، ما ایرانیان «میهمان نواز و آریائی نژاد»، که به گفته پاسدار احمدی نژاد، آخوند علی خامنه‌ای و اکبرهاشمی، و البته با امداد‌های غیبی ایالات متحد، اروپا و چین، در حال فتح قله‌های علم و صنعت به ویژه فتح قلة علوم «هسته‌ای» هستیم، از نظر فلسفی در همان دوره‌ای نشسته‌ایم که «میرداماد» سعی بر اسلامی کردن عرفان داشت!‌

در مسیر پر افتخار فلسفه ایران، امثال مهدی بازرگان، مکتب نئوکانتی دارند! شریعتی و فردید صاحب مکتب‌اند! البته کسی در ایران از مهدی بازرگان و شریعتی نخواسته توضیح دهند چگونه از میرداماد به نئوکانتیسم و اگزیستانسیالیسم رسیده‌اند! چرا که نقب زدن، و شکستن تداوم زمان شیوة رایج فاشیسم است که هم شریعتی، هم بازرگان، هم فردید و هم کلیة جوجه فلاسفه فاشیسم به نحو احسن از این شیوه پیروی می‌کنند! مراجعه کنید به لفاظی‌های مضحک اینان پیرامون کانت پوپر و ... بله فلسفه ایران به چنان افلاسی افتاده که «الله‌کرم و ماشالله قصاب» هم در آن صاحب مکتب‌اند. پس دلیلی ندارد که مکتب «رویای تولد قاتل امام زمان» در آن ایجاد نشود! فلاسفة «سرقبرآقا»، پیرامون همین امر، چندین و چند قرن می‌توانند به بحث و جدل «علمی و فلسفی» بپردازند! و ساواک هم برای گرم نگهداشتن تنور این «مکتب نوین» می‌تواند چند سر از این فلاسفه را چند ماهی در اوین پروار کند که سفری هم به هاروارد و ام‌آی‌تی در غرب داشته باشند و «قصة» نقض حقوق بشر و آزادی بیان را به اطلاع نوادگان عالیجناب هابرماس و دیگران هم برسانند. این جنبة «فلسفی» فاجعه بود!

جنبة سیاسی چنین فاجعه‌ای به مراتب وحشت‌انگیزتر است! همین که دیدن رؤیای تولد قاتل امام زمان تبدیل به «حقیقت» شود ـ از همان حقیقت‌ها که سروش و دیگر شارلاتان‌های شریک حکومت به آن اشاراتی دارند ـ تازه هیجان داستان شروع خواهد شد! یعنی ساواک و دیگر سازمان‌های امنیتی ایران که وظیفة تأمین منافع استعمار را به عهده دارند، به کشف و دستگیری همین قاتلین بالقوه آن‌حضرت مشغول خواهند شد. و شرایطی مشابه شرایط اسطورة ضحاک ماردوش در ایران حکمفرما خواهد شد. هر دستاربندی می‌تواند به پلیس مراجعه کرده مشخصات قاتلی را که در خواب دیده به مقامات امنیتی بدهد. و اگر حضرت آیت‌الله، یک ‌نفر را در خواب دیده باشد، پلیس می‌تواند همة افرادی که شباهتی به قاتل «رویائی» دارند و یا حتی تمام کسانی را که هیچ شباهتی هم به او ندارند، دستگیر کند! و سپس با دریافت وجه مختصری همه را آزاد کند. اینهمه، برای اینکه کسی نتواند امام زمان را «نفله» کند! به همچنین هر دستاربندی می‌تواند از کسانی که نمی‌خواهند شبیه «قاتل رویائی» باشند «خمس و زکات» اضافه هم دریافت کند تا از زندان اوین در امان باشند! ولی مهم‌ترین جنبة این فاجعه، سود سرشاری است که نصیب غربی‌ها خواهد شد! هزاران فیلم و سریال پیرامون «آنتریگ» در جستجوی قاتل امام زمان، سینما و تلویزیون‌های جهان را تسخیر خواهد کرد. و آنزمان که دیگر اثری ازآثار ملت ایران نماند، آخرین فیلم تحت عنوان «آخرین نبرد در سرداب غیبت» روانه بازار خواهد شد. «سرداب غیبت» در آرامگاه امامان شیعه در سامره قرار دارد، همانجائی که به همت «مقتدی صدر»، چند وقت پیش با بمب منفجر شد، تا سنی‌ها را بتوانند از سامره «اخراج» کنند! بله در این فیلم، قاتل امام زمان با خود امام زمان به سبک «ستیون سیگال» و «بروس لی» یک کتک‌کاری مفصل می‌کنند و عاقبت امام زمان در حالی که با شمشیر سر قاتل خود را از بدن جدا می‌کند با لبخند می‌گوید، آیت‌الله بهجت به دلیل پرخوری خواب پریشان دیده بودند!

و اینجاست که روح آیت‌الله فاطمی‌نیا که در هزاره سوم در آفتاب نیوز خبر را تکذیب کرده بود، و همچنان در مسجد انگجی تبریز به سخنرانی مشغول است، ظاهر شده، می‌گوید: چندین قرن پیش هم گفتم که هدف از این شایعات خدشه‌دار کردن فلسفة مهدویت و فلسفة انتظار بوده!

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت