سه‌شنبه، آبان ۰۲، ۱۳۸۵


جینا و خدیجه!
...

به گزارش حجرة خبرپراکنی اسلامی (ایرنا)، از اسلام آباد، روز 12 مهرماه سال‌جاری، سیدساجد علی نقوی، رهبر شیعیان پاکستان از صاحبان ثروت در کشورهای اسلامی درخواست کرده:

«با تاسی ازحضرت خدیجه به تقویت اسلام در برابر کافران بیاندیشند»

هنوز مرکب بیانیة سیدساجد خشک نشده بود که خبر رسید جینالولو بریجیدا هم با «تأسی به حضرت خدیجه» به تقویت کاتولیسیسم در برابر کافران اندیشیده و قرار است در سن هفتاد و نه سالگی با یک مرد چهل و پنج ساله ازدواج کند. بنگاه خبرپراکنی بی‌بی‌سی گزارش می‌دهد که جیناخانم گفته: «همیشه مردان جوانتر را بخاطر بخشندگی و ساده بودنشان دوست داشته است»، و البته مسلم است که مردان جوان‌تر هم جهت ازدواج با پیر‌ زنان ثروتمند همین صفت «بخشندگی» نظر‌شان را جلب می‌کند. در واقع بخشندگی دو طرفه است؛ یکی مال می‌بخشد، یکی جان!

ولی حکایت حاجیه‌خدیجه با جیناخانم از زمین تا آسمان فاصله دارد. طرف خدیجه، یک عرب گردن کلفت بیست ساله بود که پس از هفده سال زندگی مشترک با یک زن چهل ساله، نه تنها موفق شده بود همسر 57 ساله را به زایمان وادار کند، که سه چهار سال بعد از زایمان هم، جانش را گرفت و از مقام «تک‌همسری» به کسوت حرمسراداران خوشبخت در آمد. ولی مسلماً همسر جینا، در شرایط متفاوتی قرار دارد و جیناخانم هم به همچنین. از این ازدواج معجزه‌ای نصیب بشریت نخواهد شد و امام و امامزاده‌ای هم روی دست بشریت نخواهد ماند. ولی همانطور که رهبر عظیم‌الاشأن شیعیان پاکستان فرموده:

«ثروت آن حضرت در آبیاری شجرة طیبه اسلام استفاده شد»

قرار است ثروت جینا هم جهت آبیاری شجرة طیبة کاتولیسیسم مورد استفاده قرار گیرد. ولی از آنجا که چپاول استعمار، آه در بساط اسلام و مسلمین نگذاشته، و به جز مشتی لات و اوباش ااز قبیل سرداراکبر، علی‌«رهبر»، پاسدارمحسن و تخم و ترکه‌های‌شان، بقیة امت اسلام زیر خط فقر زندگی می‌کنند، پرزیدنت مهرورزی جهت بهبود وضعیت اقتصادی بلاد اسلام یک برنامه ارائه داده که بر اساس آن خانم‌ها «نیمه وقت» کار کنند؛ «تمام وقت» حقوق بگیرند، و در عوض به تولید‌مثل مشغول شوند! به احتمال زیاد، همزمان با حضور «جیمز رابین» برای دیدار با خواهر کریستین امانپور، پرزیدنت مهرورزی هم ملاقاتی در عالم بیداری با امام زمان داشته و این دستورات مستقیماً از جانب ولیعصر به ایشان ابلاغ شده!

طبق فرمایشات امام زمان، افزایش جمعیت ایران بر قدرت ایران خواهد افزود! البته امام غایب فراموش کرده‌اند که در کشورهای فقیر افزایش جمعیت مترادف است با افزایش فقر! ولی همانطور که در «توپ مرواری» هم آمد، پیامبر اسلام به فقر افتخار می‌کرده، البته به فقر دیگران! و دلیلی ندارد که حکومت اسلامی ایران ملت را از این «افتخارات» بی‌بهره کند! افزایش جمعیت فقرا مزایای فراوان دیگری هم دارد. از جمله حکومت «توحش ـ تحجر» در ایران در مدت کوتاهی می‌تواند موفق به تولید میلیون‌ها «کودک» شود. این کودکان مانند افراد بالغ پررو نیستند، در نیتجه در مقابل کلیه‌اشان پول و چک و سفته نخواهند خواست! اعضای بدن این کودکان مسلمان می‌تواند به طور رایگان در اختیار حکومت اسلامی قرار گیرد تا وسیلة گسترش مذهب شیعة جعفری شود.

اصلاً بساط برده‌فروشی و صدور زنان و کودکان به امارات را فراموش کنید. چرا که با جمعیت کودکانی که «حاصل» برنامة امام زمان هستند، دولت مهرورزی، راساً می‌تواند قطعات یدکی آدمیزاد صادر کند! انواع کلیه، و چشمان رنگ و وارنگ در یک، یا حتی دو نسخه، و تا بخواهید «قلب»؛ میلیون‌ها قلب تازه و جوان روانة بازار پر سود خرید و فروش منطقه خواهد شد! دولت هم در مقابل چنین کالاهای پر فروشی دیناری سرمایه‌گذاری نخواهد کرد. در واقع زنان ایران، همانطور که رهبر شیعیان پاکستان گفته جهت تقویت اسلام، تن خود را در برابر حقوق «نیمه وقت» به دولت اجاره می‌دهند، تا برنامة اقتصادی امام زمان، یعنی تبدیل زنان به ابزار تولید قطعات یدکی انسانی به بهترین نحو به اجرا در آید. اگر غرب صنایع مونتاژ به کشور امام زمان تحمیل کرده، حال نوبت حکومت امام زمان است که با همکاری بانوان مسلمان، به غرب قطعات یدکی آدمیزاد صادر کند! چیزی که عوض دارد گله ندارد! و همانطور که رسالت، ارگان میدان بارفروشان تهران، مورخ بیستم مهرماه سالجاری می نویسد:

‌«در دین مبین اسلام در درجه اول به زن به عنوان یک انسان نگریسته می‌شود!»

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت