دوشنبه، آذر ۰۶، ۱۳۸۵


پائیز استعمار!
...


از دوم آبانماه تا امروز، این دومین بار است که رهبر مفلوک حکومت جمکران در زمینه چینی برای کودتا شکست می‌خورد! بار سومی دیگر وجود نخواهد داشت. نخستین بار که علی خامنه‌ای سعی در فراهم آوردن زمینة کودتا کرد ـ به بهانة تعطیلات طولانی عیدفطر مسلمانان، جهت باز نگاهداشتن صحنه برای عبور و مرور نظامیان، ‌چماقداران و دیگر فعلة ساواک بود. همانطور که به یاد دارید، به مناسبت ناکام ماندن این «راهبرد»، فرماندة نیروی هوائی ارتش از کار برکنار شد. چرا که کودتای نظامی، همواره نیازمند حمایت نیروی هوائی است. ولی ازآنجا که اربابان حکومت جمکران پشتکار فراوان دارند، و به این سادگی‌ها دست بردار نیستند، طرح دومین کودتا به اجرا گذاشته شد. و همانطور که آگاهی دارید، طرح‌های مختلف و متعدد جنگ، براندازی و کودتا، با در نظر گرفتن شرایط متفاوت، ماه‌ها قبل از اجراء تهیه می‌شوند، تا اگر یک طرح شکست خورد، «استعمار» دست‌خالی نماند! در این راستا، پس از افتضاح دوم آبانماه، علی خامنه‌ای، روز 4 آذرماه سال‌جاری، با حضور در جمع بسیجیان،‌ «چراغ سبز» دخالت نظامی را داده، گفت که نظامیان ما مانند نظامیان دیگر نیستند، خیلی مهربان و ملوس‌اند! و تلویحاً حکومت نظامی را تأیید کرد!

همانطور که در وبلاگ دیروز هم نوشتم، بعضی «هزاره‌گرا‌ها»، هنوز در انتظار معجزة بازگشت به سال‌های شیرین براندازی‌های جنگ سرد‌ند! و از قضای روزگار، همگی را «شرکت سهامی ناتو» به استخدام‌ خود درآورده! روز شنبه 4 آذرماه سالجاری، علی خامنه‌ای، سخنان «علمی ـ کشکی» بسیار مهم و مبسوطی در باب تفاوت حکومت نظامیان در اسلام با نظامیان جهان «مادی» بیان کرد! همانطور که می‌دانید، حکومت جمکران، پای در جهان «مادیات» ندارد! این حکومت «آسمانی و معنوی» است، در نتیجه «حکومت نظامی» جمکران همان «عبادت» است! و معنای «عبادت» مزدوارن استعمار در ایران، همان سرکوب، چپاول و کشتار می‌شود. ایرنا، مورخ 4 آذرماه سال‌جاری، به نقل از علی خامنه‌ای می‌نویسد:

«رهبر[...] با تاکید بر تفاوت منطق نظامی‌گری در اسلام با نظامی‌گری در دنیای مادی تصریح کردند، نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی پیشقراولان ملت برای دفاع از عدالت، حقوق مردم و مستضعفان و حفظ امنیت ملی و حافظ ارزشهای اسلام و انقلاب هستند! [...] در نظام اسلامی نیروهای مسلح از هنگام ورود به عرصه نظامی به دلیل منطق والای اسلام در واقع وارد میدان عبادت می‌شوند! [...] سپاه [...] نیازمند انسان‌های مصممی است که با وجود حاکم نبودن شرایط اول انقلاب [...] بتوانند با همان ارزشهای انقلابی آماده دفاع از ملت باشند.»


متن مبتذل خبرگزاری حاکمیت جمکران را ویراست نمی‌کنم، تا «اصالت » خود را از دست ندهد! ولی به دنبال فرمایشات «مقام معظم رهبری»، که «شکم معظم‌شان» را برای جنگ و براندازی صابون مفصلی زده بودند، سفر جلال طالبانی به ایران هم به تعویق افتاد! ولی هنوز مرکب خبر ایرنا خشک نشده بود که، چند سر از نیروهای «حافظ ارزشهای اسلام» با هواپیمای آنتونوف وارد صحنة عبادت شدند! و همزمان جلال طالبانی هم به ایران آمد!

سفر جلال طالبانی به تهران، در ظاهر به این بهانه که «فرودگاه بغداد تعطیل است!» به تعویق افتاده بود، ولی به محض ارسال پاسخ سخنان رهبر فرزانه، یعنی منفجر شدن چند سر از اعضای نیروی هوائی سپاه، جلال طالبانی توانست، امروز از همان «فرودگاه بستة» بغداد وارد تهران شود!

داستان ناکامی براندازی در ایران دیگر «کهنه» حکایت شده. خاتمی با بحران کوی دانشگاه، و اکبرهاشمی با «نامة افشاگری»، پیشتر سعی کرده بودند، زمینه‌ساز یک براندازی نظامی یا کودتا شوند. ولی همانطور که در وبلاگ‌های «نفت، نامه، کودتا!» و «تنبان و براندازی» و برخی وبلاگ‌های دیگر نوشته‌ام، زمینة کودتا دیگر از نظر سیاست جهانی فراهم نیست! «جنگ سرد» به پایان رسیده، و از آنجا که استعمار همیشه مزدورانش را از میان ابله‌ترین برمی‌گزیند، رهبران حکومت اسلامی از درک این نکتة ساده عاجزند!

بهترین نمونة حماقت آنان را می‌توان در جنگ «دولتی» هاشمی با مهرورزی مشاهده کرد. اکبر هاشمی که بیش از 3 دهه است در «حاکمیت معنوی جمکران»، به چپاول مادی و جنایت مشغول شده، روز 2 آذرماه، دو روز قبل از چراغ سبز خامنه‌ای به پاسداران، «مهرورزی» را به خیانت متهم کرد چون «مانع تحصیل» مردم می‌شود! در معنویت اسلامی، بر سر تقسیم غنائم مادی، جنگ تمام عیاری به راه افتاده. و گروه «نورسیده»، در پی چنگ انداختن بر منابع غارت گروه قدیم است. از آنجمله «مترو، دانشگاه آزاد اسلامی و...!»

«دانشگاه آزاد اسلامی»، دکان چند دهنه‌ای است که دارودسته هاشمی جهت غارت هر چه بیشتر ملت ایران باز کرده‌اند. کسانی که با پرداخت شهریة گزاف از این دانشگاه فارغ التحصیل می‌شوند، یا بیکار می‌مانند، یا ناچارند به فرنگ «مشرف» شوند و در آنجا مستقیماً به اربابان هاشمی «جزیه» بدهند. ولی از آنجا که طبق سخنان علی خامنه‌ای، حاکمیت اسلامی «معنوی» است و مادیات در آن هیچ جائی ندارد، پدیده‌ای به نام «بیکاری» نیز مسلماً از اهمیت برخوردار نیست، اصل مهم و حیاتی همان «مدرک تحصیلی» است، ‌یعنی همان «معنویت» خودمان! ساعت شانزده و بیست و دو دقیقه روز دوم آذرماه سال‌جاری، اکبرهاشمی در تأیید همین امر به آفتاب نیوز می‌گوید:

«البته لیسانس بیکار بهتر از دیپلم بیکار است و دکتر بیکار بهتر از آندو است چون فردی که تحصیل می‌کند دارای شخصیتی می‌شود که زاینده و سازنده است!»


به عبارت دیگر وقتی با در دست داشتن دیپلم دکترا، جهت فروش «کلیه‌هایتان» مراجعه می‌کنید، برای شما احترام فراوان قائل می‌شوند! و اتفاقا، اکبر هاشمی هم پسرانش را جهت کسب «شخصیت» به بلژیک فرستاد! بله، کسی که یک‌شبه از تیغ‌کشی برای ساواک، خود را در رأس مهم‌ترین نهاد‌های یک حاکمیت «من‌درآوردی» می‌بیند، درک و شعورش هم باید در همین حد باشد، در غیر اینصورت، در امتحان گزینش استعمار پذیرفته نمی‌شود! هنوز در ذهن علیل جنایتکاری که یک شبه ره صد ساله رفته، مدرک تحصیلی از اهمیت برخوردار است! هاشمی می‌گوید:

«بدترین خیانت مسئولان یک کشور این است که راه تحصیل افراد را ببندند»

این نمونه‌ای است از بلاهت فعلة استعمار. بلاهت کسی که قادر نیست به خود بنگرد و از خود سئوال کند به اعتبار کدام تحصیلات و کدام علم و دانش، سه دهه است در رأس حاکمیت اسلامی جا خوش کرده! این فرد، حتی قادر نیست به یادآورد که هزاران دانشجو به دلیل «انقلاب فرهنگی» این حکومت، نه تنها از حق تحصیل که از حق زندگی هم محروم شدند!

حال باز گردیم به کودتای ناکام علی‌خامنه‌ای! این ناکامی به نابودی چند نظامی جیره‌خوار استعمار ختم نمی‌شود. تمامی جبهة استعمار در منطقه ناچار به عقب نشینی شده، و مواضع دولت اسرائیل و ناتو، بلافاصله یکصد و هشتاد درجه تغییر کرد!

ساعت 13 به وقت پاریس، خبرگزاری فرانسه گزارش داد، اهود اولمرت، آمادة پذیرش طرح صلح «گروه چهار» و عقب نشینی از بسیاری از سرزمین‌های اشغالی است! در ساعت 19، سولانا، جلاد یوگسلاوی، اعلام داشت، «گروه چهار: آمریکا، روسیه، اروپا و سازمان ملل»، آمادة نظارت بر اجرای آتش بس و صلح در منطقه خاور نزدیک و عراق است. وی افزود، سوریه می‌تواند در این طرح نقش داشته باشد! یادآور شویم که ایالات متحد، اروپا، و سازمان ملل، از سال گذشته، به بهانة ترور «رفیق حریری»، عملاً خواهان خلع سلاح حزب‌الله و تغییر رژیم سوریه بودند! همزمان با اظهارات سولانا، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که در پی تیراندازی، یک مأمور امنیتی فرانسه در شهر بصره به قتل رسیده و یک تن دیگر نیز به سختی مجروح شده! نام این دو تن، طبق قوانین فرانسه، فاش نمی‌شود، ولی معلوم نیست مأمورین امنیتی فرانسه ـ ‌کشوری که مدعی مخالفت با تهاجم نظامی به عراق بود ـ در شهر بصره، زیر نظر ارتش انگلستان چه می‌کرده‌اند؟! و همزمان با انتشار این خبرها، نیویورک تایمز، مورخ 27 نوامبر می‌نویسد، اعضای کمیسیون «بیکر ـ هامیلتون»، امروز با اعضای کنگره، نظامیان و مسئولان سیاسی ملاقات خواهند کرد. نیویورک تایمز می‌افزاید، پیشنهاد این کمیسیون،‌ مذاکره با ایران و سوریه با توسل به یک دیپلماسی فعال است. هر چند که برنامه زمانبندی شدة عقب‌نشینی از عراق هنوز مشخص نشده! چند روز قبل از این تحولات گسترده، که از اصلاحات نسبی در «قوانین اسلامی» کشور پاکستان آغاز شده، نخست وزیر انگلیس، تونی بلر، سفری به این‌کشور داشت. و همانطور که مشاهده می‌کنیم، پیامدهای این سفر در تقابل کامل با آرزوهای خام «هزاره‌گرایان استعمار» قرار گرفته. و بر خلاف امام زمان مسلمین، که جهت استقرار «عدالت»، به شیوة چنگیز و تیمور، می‌باید آنقدر آدم بکشد، که خون تا زانوی «مبارک» اسب‌اش برسد، «امام زمان ناتو»، باید دست از جنایت بشوید و خودش تا زانو به گل نشیند!

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت