پنجشنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۸۵


دمکراسی با خشخاش!
...

روزنامة فیگارو مورخ 30 ژانویة 2007، خبری در مورد کشته شدن بیش از 12 تن از نظامیان و غیرنظامیان حین درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در سمیرم منتشر کرد. در سایت‌های فارسی زبان حکومت جمکران نیز به این درگیری‌ها اشاره شده بود. و در این میان گویا 1500کیلوگرم تریاک نیز از قاچاقچیان به دست آمده. شاید اگر غیرنظامیان و نظامیانی که در این درگیری‌ها کشته شدند می‌دانستند که با این عملیات به قاچاقچیان ارتش ناتو کمک می‌رسانند تا انحصار خود را بر تولید و پخش مواد مخدر تقویت کنند، هرگز در دام این فریب، فریب «مبارزه با قاچاقچیان»، پای نمی‌گذاشتند.

در وبلاگ «تریاک و دموکراسی» اشاره شد که ارتش ناتو با نابودی کشاورزی در افغانستان، این کشور را به بزرگترین تولید کنندة مواد مخدر در جهان تبدیل کرده. لازم به یادآوری است که حکومت منفور اسلامی جوانان ایران را به کام مرگ می‌فرستد تا مافیای وابسته به اعضای ناتو، قیمت مواد مخدر در بازار های جهان را بدون مزاحمت رقبا، تحت نظارت خود قرار دهد. و شاید از این سخنان تعجب کنید ولی پخش و تولید مواد مخدر، رقابت بر‌نمی‌تابد! حکومت‌های مزدور ایالات متحد در منطقه چون ایران، پاکستان و ... صرفاً با قاچاقچیانی مبارزه می‌کنند که «غیرخودی» به شمار می‌آیند. ولی این مهم را نه مردم ایران می‌دانند و نه مأموران مبارزه با مواد مخدر! در رأس هرم قدرت کسانی هستند که بر این امور کاملاً واقف‌اند، و در پایة هرم اجتماعی نیز شرایط به گونه‌ای فراهم آمده که بسیاری از جوانان ایران، جهت ارتزاق خود و خانوده‌شان راهی جز پیوستن به نیروهای نظامی و انتظامی ندارند. نیروهائی که حاکمیت از آن‌ها به عنوان «گوشت دم توپ» استفاده می‌کند، تا بتواند منافع اربابانش را در پیمان ناتو محفوظ نگاه دارد.

زمانی که خاتمی منفور و شبه اصلاح طلبان در ایران قوة مجریه و مقننه را به دست داشتند، و هنوز ایالات متحد، جهت استقرار «رسمی» طالبان به افغانستان لشکرکشی نکرده بود، تلویزیون دولتی فرانسه فیلم مستندی از مناطق مرزی خراسان با افغانستان پخش کرد. در این مستند تأسف‌بار، قاچاقچیان مسلح افغان ده‌ها کیلومتر در خاک ایران پیشروی کرده بودند، و به آدم ربائی در روستاها و تجارت مواد مخدر «اشتغال» داشتند. دولت «حماسة» دوم خرداد نیز اشغال خاک ایران توسط قاچاقچیان را با تساهل و تسامح زیر سبیلی در می‌کرد، چرا که این قاچاقچیان خودی بودند. و حکومت جمکران حتی حاضر نبود از روستائیان بی‌دفاع ایران نیز در برابر قاچاقچیان دفاع کند! رئیس ژاندارمری منطقه می‌گفت که از دولت مرکزی تقاضای اعزام نیروی نظامی کرده، ولی دولت هیچ اقدامی صورت نداده!

بله! امروز که خبرکشته شدن 14 تن نظامی و غیرنظامی در شهرستان سمیرم را خواندم به یاد همان فیلم مستند افتادم. چه می‌شد اگر مأمورین مبارزه با مواد مخدر نافرمانی می‌کردند و راه بر قاچاقچیان نمی‌بستند؟! 1500 کیلو تریاک وارد بازار مواد مخدر ایران می‌شد و قیمت تریاک در بازار کاهش می‌یافت. برخلاف باورهای رایج، افزایش مواد مخدر در بازار باعث افزایش معتادان نمی‌شود؛ برخلاف ادعاهای پرطمطراق حکومت مزدور جمکران، مافیای جهانی مقدار مواد مخدری را که به «صورت مجاز» می‌توان در بازار ایران عرضه کرد مشخص می‌کند، و محموله را مستقیماً به حاکمیت جمکران تحویل می‌دهد، توزیع آن نیز تحت کنترل حکومت عدل الهی است! و صرفاً کسانی که خارج از «دایرة» پخش و فروش حاکمیت قرار می‌گیرند، قاچاقچی تلقی می‌شوند و باید با آن‌ها به شدت مبارزه کرد! و مبارزة تأسف‌بار روز سه شنبه نیز با رقبای حکومت جمکران صورت گرفته. ولی مگر آن‌ها که در اینراه جان خود را از دست دادند، از چنین خیانتی آگاهند؟! نه! آن‌ها مسلماً نمی‌دانند که شبکة قاچاق مواد مخدر، برده فروشی و صدور زن و کودک، یک پا در حاکمیت عدل الهی دارد. مردم این را نمی‌دانند، به همین دلیل، هنگامی که 4 قاچاقچی مسلح پس از به قتل رساندن رئیس پاسگاه شماره 11 سمیرم از شهر می‌گریزند و به یک مرغدانی در روستاهای اطراف پناه می‌برند، پلیس منطقه را محاصره می‌کند و تا صبح محاصره ادامه می‌یابد بدون آنکه دستور حمله صادر شود! و صبح روز بعد، مردم محلی جهت دستگیری قاچاقچیان وارد معرکه می‌شوند. پس از 18 ساعت، ده غیر نظامی و 4 مامور نظامی در این درگیری جان می‌بازند. تنها پنج نفر از غیرنظامیان، توسط یک قاچاقچی زخمی به قتل می‌رسند، و علاوه بر رئيس کلانتری شماره 11 سميرم، يک افسر پليس، یک پاسدار، و یک سر باز وظیفه نیز در این مبارزات جان خود را از دست می‌دهند، و سیزده تن نیز زخمی می‌شوند! ولی خوشبختانه غنائم جنگی قابل ملاحظه است: 1500 کیلو تریاک! محموله‌ای که می‌توانست زیان‌های قابل توجهی بر ارتش دموکراسی پرور ناتو در منطقه وارد آورد. به ویژه آنکه، سفیر جدید ایالات متحد در افغانستان قبلا نیز در کلمبیا، دورة مدیریت تولید و پخش مواد مخدر و فعالیت‌های مرتبط با آن را گذرانده، و لازم است حکومت جمکران، جهت نابودی هر گونه رقابت در امر «مقدس» تجارت برده، مواد مخدر و استحکام انحصار دموکراسی برده فروشی و تولید مواد مخدر کمال همکاری را با ارتش ناتو بنماید. خلاصة کلام، همانطور که سعدی می‌گوید:

ده آدمی بر سفره‌ای بخورند، و دو سگ بر مرداری با هم به سر نبرند.


0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت