چهارشنبه، اسفند ۲۳، ۱۳۸۵


قطعنامة استقلال!
...

پس از غیب شدن ژنرال عسگری، و نزدیک شدن زمان تصویب قطعنامة شورای امنیت علیه ایران، فعلة استعمار در داخل و خارج، جهت دفاع از «منافع ملی»، به جنب و جوش افتاده‌اند! البته دفاع از منافع ملی اربابان در ایران منظور نظر است! «ملی ـ مذهبی‌ها»، که 28 سال است هم شریک جنایات حکومت اسلامی‌اند، ‌ و هم نقش «مخالف» بازی می‌کنند تا مخالفان واقعی مجال ابراز وجود نیابند، در بیانیه‌ای خواستار صلح و آزادی و آبادی و همه چیزهای دیگر شده‌اند! نام ابراهیم یزدی و تک و طایفة بازرگان و طالقانی را می‌توان در میان امضاء کنندگان دید، و همین کافیست که بدانیم جنگ زرگری خوبی به راه افتاده. به عبارت دیگر، نتیجة کار هر چه باشد، «نهضت ضد آزادی» و اصولگرایان در آن شریک خواهند شد، «ملت» هم می‌تواند، همچون گذشته، تماشاچی این صحنة رمالی باشد.

به موازات صدور بیانة بازاری‌ها، پرزیدنت مهرورزی قصد دارد روانة شورای امنیت شده، با «شعار انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست»، دمی هم برای ارباب در نیویورک بجنباند. البته در صورتی که اعضای شورای امنیت با حضور وی موافقت کنند!‌ می‌بینید که عظمت و اقتدار حکومت جمکران تا چه حد بالا گرفته! سایت فرانسه زبان خبرگزاری روسیه: نووستی، مورخ 14 مارس می‌نویسد، با ربوده شدن ژنرال عسگری و بازجوئی از وی، بسیاری از برنامه‌های نظامی ایران شناخته شده و اکنون ایران ناچار است برنامه‌های خود را تغییر دهد!

همانطور که در وبلاگ دیروز اشاره شد، اعضای سازمان ناتو نیازی به ربودن خدمة خود ندارند، و اگر ژنرال عسگری ربوده شده، اینکار توسط کسانی صورت گرفته که در جریان برنامه‌های نظامی فعلة ناتو نیستند. و مسلماً ناپدید شدن عسگری برای جمکرانیان ضربة جبران ناپذیری بوده، چرا که نفس‌کش‌طلبی‌های مهرورزی و زوزه‌های «استقلال و اقتدار» رهبری و هاشمی و خاتمی فروکش کرده، و کیهان هم بجای «هل من مبارز طلبی‌های» مرسوم، و جنگ‌های خیالی با آمریکای جهانخوار، جنگ‌هائی که همواره در آن‌ها پیروزی از آن کیهان است، به پیروی از اهالی ایالات متحد فقر فرهنگی به خشتک خشایارشاه «دخیل» بسته، و فیلم سیصد را توطئة پنتاگون و صهیونیسم خوانده!

عجب! تا دیروز فکر می‌کردم تاریخ ایران از «انقلاب اجتماعی ـ سیاسی شهروندان صحرای کربلا و کارگزاران» اهل بیت به رهبری حسین، امام‌الله آغاز شده. ولی با مطالعة متن شیوا و بلیغ و علمی اهالی کیهان متوجه شدم که قبل از «انقلاب کبیر کربلا»، ایران، محل زندگی آدم‌هائی بوده که یکی از آنان خشایارشاه نام داشته! بله، همانطور که گفته‌اند «قافیه چو تنگ آید، شاعر به جفنگ آید»، قافیة اهالی کیهان نیز با «غیب» شدن سردارشان خیلی تنگ آمده، و به ‌ناچار آمده‌اند سراغ فیلم سیصد! بالاخره هر کس در حد خود به هنر و فرهنگ می‌پردازد. برای کیهان و اربابان آمریکائیش هم، «فرهنگ و هنر» در نگارش رمان پورنوگرافیک در مورد اشرف پهلوی، مبارزات چریکی زینب در صحرای کربلا، و جنگ زرگری با‌ آمریکا در کازرون و ممسنی خلاصه می‌شود. بله، هنر نزد کیهانیان است و بس! فرهنگ هم به همچنین! در ضمن آنچه را کیهان نمی‌نویسد، علی خامنه‌ای به صورت شفاهی می‌گوید! خامنه‌ای گفته، حسین تاریخ را نجات داد!

حال که فوکویاما «پایان تاریخ» را اعلام کرده، لازم است یک حسین دیگر ظهور کند و تاریخ را بازهم نجات دهد! ولی از آنجا که تاریخ تکرار نمی‌شود و یا فقط حماقت‌هایش تکرار می‌شود، ولایتی و عبد‌خدائی مأموریت تکرار حماقت را بر عهده گرفته‌اند.

علی اکبر ولایتی که اگر صد سال دیگر در بالاترین رده‌های اجتماعی قرار گیرد، باز هم رایحة نفرت انگیز لاجورد و بازار، حتی از عکس‌هایش «ساطع» می‌شود، در مصاحبه با «آفتاب نیوز» گفته، اگر یک قطعنامة 598 صادر شود می‌پذیریم! می‌دانیم که قطعنامة 598 زمانی «پذیرفته» شد که به حکومت مستقل جمکران حالی کردند، اگر قطعنامه را نپذیرد، مرزهای جنوبی‌اش از راه هوا نیز امنیتی نخواهد داشت. و می‌دانیم که در آن دوره، جنگ سرد به پایان نرسیده بود و طالبان شیعی مسلک جمکران روابطی با اتحاد جماهیر شوروی نمی‌توانستند داشته باشند. و این مهم به چند دلیل؛ نخست اینکه کمونیست‌ها به گفته روح‌الله خمینی «ملحد» و «نجس» بودند! دیگر آنکه اختیار حکومت جمکران به دست اربابان آنگلو ساکسونش بود، اربابانی که هنوز هم اختیار دار این‌ها هستند. بی‌دلیل نیست که «چتم هاوس»، رسماً به اسرائیل در مورد بمباران تأسیسات اتمی ایران اولتیماتوم داده! به عبارت دیگر، همان‌ها که در پس توطئة ملی‌کردن نفت بودند، امروز از مسلح شدن جمکران به سلاح اتمی حمایت می‌کنند. این در شرایطی است که دولت روسیه دیروز رسماً اعلام داشته ایران اتمی را تحمل نخواهد کرد. امروز ولایتی که پیشتر هم جهت ابراز بندگی به روسیه رفته بود، ناچار شده اعلام کند، ایران یک قطعنامه متعادل را خواهد پذیرفت! ولایتی در ادامة سخنان خود مقداری پرت و پلا در مورد «قطعنامه متعادل» 598 نیز، تحویل خبرنگار آفتاب نیوز داده.

می‌دانیم که پس از آزادی خرمشهر، امکان پایان دادن به جنگ وجود داشت و کشورهای عرب منطقه آمادة پرداخت غرامت جنگی هم بودند. این مسائل رسماً اعلام شده بود، ولی از آنجا که منافع ایالات متحد در ادامة جنگ بود، «حاکمیت مستقل» دستاربندان پیشنهاد آتش بس را نپذیرفت و جنگ را 7 سال دیگر به درازا کشاند. ولی ولایتی، مشاور علی خامنه‌ای، با بیشرمی و وقاحت منکر این امر شده! بله، می‌دانیم در ایران تاریخ به صورت شفاهی از زبان مزدوران استعمار ساخته و پرداخته می‌شود، در نتیجه، هیچ جای تعجب نیست اگر امروز ولایتی در مورد جنگ ایران و عراق هر دروغی به ذهن علیل‌اش می‌رسد سر هم کند. ولی تاریخ ملت‌ها را مزدوران بیگانه نمی‌نویسند. اگر پس از نیم قرن، «اسطورة» مصدق و بساط ملی کردن نفت فرو ریخته، با پایان جنگ سرد، خیانت مزدوران استعمار از هم اکنون بر ملت ایران آشکار شده. ولی وقاحت اینان چنان است که هنوز بر طبل مبارزات ضدامپریالیستی می‌کوبند! ولایتی می‌گوید:

«ما انقلاب کردیم و دست آمریکائی‌ها را کوتاه کردیم.[...] ایران هزینه استقلال خود را می‌پردازد [...] سلطه [هیچ] کشوری را نمی‌پذیریم [...] و هر کشوری که برای ایران سرمایه گذاری سیاسی کند [...] می تواند بیشتر روی ایران حساب باز کند [...] اگر روسیه بخواهد[...] مانع از نفوذ سیاسی ـ نظامی آمریکا و ناتو در قفقاز و آسیای مرکزی شود باید رابطه با ایران را حفظ کند. هر کس در روسیه و چین به فکر منافع ملی این کشورها باشد ایران را از دست نمی‌دهد.»

کد مطلب: 58743

این است ابعاد «استقلال» حاکمیت جمکران: وجه‌المصالحه قراردادن منافع ملی ایران جهت حفظ منافع غرب در برابر روسیه یا چین! به عبارت دیگر حاکمیت جمکران، پس از سه دهه مزدوری برای اعضای ناتو اینک خواهان امتیاز گرفتن از چین و روسیه شده، تا حکومت تحجر و توحش اسلام به حیات ننگین خود ادامه دهد. چرا که منافع ایالات متحد نیز تنها در این چارچوب می‌تواند حفظ شود. آنچه در برابر چشمان ما می‌گذرد، این است که آمریکا و متحدانش ناچارند منطقه را ترک کنند و نوکران وفادار خود را به عنوان حافظ منافع بجای خود بگمارند. مذاکرات در عراق به همین منظور انجام می‌گیرد. و حاکمیت مزدور ایران از این پس ابزار اعمال فشار بر روسیه خواهد شد. بی‌دلیل نیست که دجالی به نام علی‌اکبر ولایتی اینچنین دم از استقلال و قدرت می‌زند! و در همین راستا است که مشاهده می‌کنیم «عبدخدائی»، از تیغ‌کش‌های سنتی سفارت انگلیس نیز جهت حفظ منافع ارباب برای ملت ایران تعیین تکلیف می‌کند.

عبدخدائی که از شانزده سالگی به جرم تیغ‌کشی به زندان رفته، و به «مبارزات ضد امپریالیستی» مشغول بوده، پس از خروج از زندان نیز در جمعیت فدائیان اسلام هنوز «مبارزه» می‌کند. نامبرده که حین اقامت پرافتخارش در زندان، گویا پژوهش‌های فراوانی در تاریخ معاصر ایران انجام داده، با «اصول جوانمردی» نیز آشنا شده و می‌گوید، روسیه اصول جوانمردی را در مورد ایران رعایت نکرده! البته جوانمردی، در چارچوب برداشت‌های کلاه‌مخملی‌ها معنای خاصی دارد که فقط «عبد خدائی‌ها» قادر به شناخت آن هستند! «عبدخدائی» که دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام است، و امروز سوابق درخشان جمعیت کذا و نقش اعضایش در کودتا و ترور جهت حفظ منافع استعمار انگلیس بر همه آشکار شده، به زبان الکن بازار تهران با شعار ضدروسی، مدافع ملت‌ها شده!

«قدرت‌های بزرگ[...] مانند گرگ هستند[...] پوتین فرزند همان تزار، استالین و خروشچف است و دقیقاً راه آن‌ها را ادامه می‌دهد.»
کد مطلب: 58604

با توجه به این امر که فدائیان اسلام در ایران شاخه شیعی مسلک سازمان استعماری اخوان‌المسلمین و حافظ منافع انگلیس در ایران است، باید بدانیم کسی، بدون رعایت «اصول جوانمردی»، پا روی دم ارباب فدائیان اسلام گذاشته، که عبدخدائی اینچنین به فریاد و فغان افتاده. اگر در بر همین پاشنه بچرخد، شاید ظرف چند روز آینده، نام دبیرکل جمعیت کلاه مخملی‌های سفارت انگلیس را در فراخوان مخالفان فیلم 300 هم مشاهده کنیم.

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت