چهارشنبه، اردیبهشت ۰۵، ۱۳۸۶


جموکراسی!
...

«جموکراسی»، نظامی است ملهم از جمکرانیسم، که مدعی دموکراسی است! به عبارت دیگر، «جموکراسی» شامل گورکن‌ها است، منهای خامنه‌ای! چون همانطور که می‌دانیم و جیره‌خواران ساواک ادعا می‌کنند، علی خامنه‌ای، به تنهائی مسئول تمامی جنایات 28 سالة گورکن‌ها است و باید برود! چون با رفتن «رهبر فرزانه» همة مشکلات ملت ایران حل خواهد شد. دیگر خانم‌ها می‌توانند الگوی فاطمه را رها کرده «مادونا» را الگوی خود قرار دهند! و به این ترتیب همة مشکلات حل شود! مگر در ایران مشکل دیگری هم داریم؟! بقیة مسائل نیز به روال گذشته ادامه خواهد یافت: افزایش فقر، رونق تجارت مواد مخدر و برده و ...! خلاصه باز می‌گردیم به دوران خوش اقتصاد شکوفای «خوشقدم باجی» که در «توپ مرواری» چنین نقل شده:

«از آنجا که خزانه دولت صرف زیارت اماکن مقدسه و سهم امام و پرکردن بیت‌المال مسلمین شده بود،‌ فکر بکری به خاطر خوشقدم باجی خطور کرد، نقشه اقتصادی وسیعی کشید و با ممالک اسلامی همجوار روابط اقتصادی مهمی برقرار کرد. بطوریکه هر سال صدها خروار چس‌فیل و پشگل ماچه‌الاغ به ملک یمن صادر می‌کرد و به جایش تربت اصل و پشگل شتر وارد می‌نمود. همچنین برای افتتاح باب تجارت و تقویت بیضه اسلام، قانون گذرانید که هر کس هفت دختر دارد باید یکی از آنها را مفت و مجانی به یک سید عرب تقدیم کند، و دختران هندی و عراقی را به عنوان صادرات به بلاد عربستان می‌فرستاد، تا بوسیله ازدیاد نفوس مانع تجاوز کفار بشود. خلاصه آنقدر عنعنات اسلامی کردند که خوشقدم آباد صحرای کربلا شد. چنان گریه و شیون و شاخ حسینی و روضه خوانی و سینه زنی و قربانی و عزاداری و زوزه در گرفت، که عرش و فرش به لرزه در آمد و گند و کثافت از سر و روی مردم بالا می‌رفت، و تمام هستی مردم دستخوش پائین تنه [...] یک مشت آخوند گردن کلفت شده بود[...]»

ص. 112ـ 113

در جموکراسی هم اوضاع بدین منوال پیش خواهد رفت. و نه تنها تمام هستی مردم، که شعور ملت ایران نیز وسیلة شیادی یک مشت آخوند گردن کلفت خواهد شد. اینبار، آخوندهائی بدون ریش و نعلین!

ساعت 16 و 50 دقیقة روز 31 فروردین‌ماه سال گذشته، سایت «آفتاب نیوز»، به نقل از یکی از گورکن‌ها مطلبی نوشت، که امروز سید ابراهیم نبوی از آن آگاه شده، و در ارگان سردار اکبر، مقاله‌ شیوائی در مورد آن به رشته تحریر در آورده. بله، یک سال پیش سید مهدی طباطبائی، دهانش را به اندازه حماقتش باز کرده و گفته بود، «‌هر کس نمی‌خواهد حجاب را رعایت کند از ایران برود.» اصل خبر در انتهای همین وبلاگ موجود است(1) . و همین «خبر سال گذشته» را بعضی‌ها وسیله مناسب ایجاد آشوب برای امروز دیده‌اند! ابراهیم نبوی که از کارمندان شریف ساواک گورکن‌هاست، چند روزی را هم در اوین گذراند، تا به همه «ثابت» شود از مخالفان است. سپس، ناگهان سر از بلاد فرنگ در آورد و یک قلم طلائی دریافت کرده، همزمان به تلاش طاقت‌فرسائی جهت تبلیغ برای «حفظ آزادی‌ها»، عضو‌گیری و خبرچینی و طنزنویسی پرداخت. و البته در انجام این مهم از همیاری و همکاری مسعود بهنود نیز برخوردار بود.

جبهة «حفظ آزادی‌ها» همان جبهة فاشیسم اسلامی است. استعمار غرب می‌کوشد جهت حفظ سلطه خود بر ملت ایران، این جبهه را از طریق جایگزین کردن خامنه‌ای با محمد خاتمی، با استفاده از شعارهای پوچ نوین، و با توسل به مشارکتی‌ها و دیگر گورکن‌های شریک در جنایات حاکمیت سروسامان دهد! و همانطور که 29 سال پیش جیره‌خواران دربار پهلوی را جایگزین هم آنان کرد، اینبار نیز جیره‌خواران دستگاه گورکن‌ها را به جای‌شان نشانده و آنرا دموکراسی نام نهد! از همان قماش دموکراسی‌ها که در تضاد با اسلام هم نیست! و مورد تأیید محافل فاشیسم بین‌الملل قرار دارد. بله به این دلیل است که ابراهیم نبوی به عنوان سند صداقت خود، خبر سال گذشته را به عنوان «خبر روز» به خواننده حقنه کرده و می‌نویسد:

«دیروز من یک طرح مبارزه با بدحجابی را پیشنهاد کردم اما[...] سید مهدی طباطبائی روی دست من بلند شده و گفته است که کسانی که نمی‌خواهند حجاب را رعایت کنند، از کشور بروند.»

بله دیروز طنزنویس حوزه حرفی زده که یکی از گورکن‌ها پارسال در مورد آن سخنان مستدل و بلیغی بر زبان رانده بود، و امروز، چنان وانمود می‌شود که این سخنان پس از پیشنهاد «دروغ پرداز» روز آنلاین مطرح شده! چرا که جهت محدود کردن مطالبات ملت ایران به حجاب زنان، اینگونه دروغ‌پردازی‌ها از الزامات است! چندی پیش رهبر شبه مشروطه طلبان گفته بود، سیاست پدر و مادر می‌خواهد! در وبلاگی در این‌ باب، به ایشان و همفکران‌شان یادآوری شد، سیاست پدر و مادرش کاملا مشخص‌اند؛ این سیاستمدار است که بی پدرو مادر است، به ویژه در ایران. بله، به ویژه در ایران، که امثال نبوی و پاسداراکبر و حجج اسلام را استعمار به اوپوزیسیون تبدیل می‌کند، ‌ تا براندازی سازمان دهد. کی به کیه؟ کسی که حواسش به این حرف‌ها نیست! مگر همین چند روز پیش تظاهرات «غیرسیاسی ـ استعماری» جهت آبگیری سدسیوند را به راه نیانداختیم؟ آب از آب تکان نخورد و هیچکس هم نفهمید آب سربالا نمی‌رود! ملت ایران که این حرف‌ها حالی‌اش نیست! هرچه می‌خواهد دل تنگ‌مان، می‌گوئیم. تا حمایت سفارت ادامه دارد، شعار شهادت نیز! بله، امروز ابراهیم خان نبوی یکسال زمان را به عقب برده، تا در «روز آنلاین»، طنز «به روز» بپردازد! ولی طنز «به پارسال» پرداخته! از این اتفاقات گاهی پیش می‌آید! به ویژه زمانی که آب سر بالا می‌رود، و مسعود بهنود، در ادامة جنگ زرگری با پاسدار شریعتمداری، خواهان حل معضلات اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر و اینجور چیزها می‌شود! و از جانب نویسندة این وبلاگ هم روی سایت خود پیام تخیلی می‌گذارد! اصل پیام، یا سند نزاکت مسعود بهنود، در انتهای همین وبلاگ موجود است(2). بله می‌بینیم که مسعود بهنود، نزاکت مورد نظر آقای «جیمی ولز» را به هیچ عنوان رعایت نمی‌کند! ولی مدافع سر سخت آزادی و طرفدار جان‌برکف حل مشکلات اجتماعی است! به این دلیل که پایان عمر گورکن‌ها نزدیک است، و بهنود، نبوی و شرکاء که 28 سال در جنایت حاکمیت شریک بودند، در تلاش یافتن جایگاه مناسبی در حاکمیت آینده برآمده‌اند. ولی باید به اهالی «جبهه آزادی» بگوئیم کور خوانده‌اید، حتی اگر اربابان شما از مهلکه عراق و افغانستان جان به در ببرند، امثال شما را در این گیرودار تنها خواهند گذارد!

شرایط چنان بحرانی است که ارگان کوکلوکس‌کلان‌ها در ایران، روزی‌نامة کیهان، با انتشار سند و مدرک ادعا کرده مسئول «روز آن‌لاین»، از موسسه هلندی «هیفوس» مبلغ 730هزار یورو «کمک» دریافت کرده! و به گفتة کیهان مورخ 24 آوریل، پس از انتشار شواهد و مدارک، مسئول مربوطه به ناچار اعلام داشته، دریافت کمک مالی در جهت منافع ایران است! و در این گیرودار، سایت «اخبار روز»، به نقل از «اعتماد»،‌ ‌مقالة «دموکراسی خواهان تخیلی» را منتشر می‌کند! نویسندة این مقاله، پس از ارجاع به کارل مارکس، تأکید می‌کند که در ایران دموکراسی وجود ندارد! بله، روز 23 آوریل ناگهان بعضی‌ها متوجه شدند که در کشور طاعون زدة ایران دموکراسی نیست! و به راه انداختن معرکة «انتخابات»، دلیلی بر وجود دموکراسی نمی‌تواند باشد!

دلیل چنین تحولات عجیبی این است که «ناخدا کلمب» در منطقه تضعیف شده! به همین دلیل در پاکستان، ترکیه و ایران، در حال عقب نشینی گام به گام است! پیشتر اشاره شد که جهت بررسی شرایط سیاسی ایران می‌باید تحولات سیاسی در پاکستان و ترکیه را به دقت دنبال کرد. چرا که خط سیاسی استعمار در ایران و این دو کشور خطی واحد است. و همانطور که می‌بینیم، بی‌نظیر بوتو به همکاری با مشارف رضایت داده، و در ترکیه نیز، «عبدالله گل» به جای «اردوغان» نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده. می‌دانیم که سیاست دموکرات‌های ایالات متحد در این منطقه، ایجاد حاکمیت‌های «روس ستیز» بوده ـ پیشتر به بهانة مبارزه با کمونیسم این سیاست اعمال می‌شد ـ اینبار نیز دموکرات‌ها سیاست مشابهی را اعمال خواهند کرد، ولی از آنجا که جنگ سرد به پایان رسیده، و اتحاد جماهیر شوروی وجود ندارد، دموکرات‌ها نیز قادر نخواهند بود سیاست‌های خود را با شدت و حدت گذشته اعمال کنند. علاوه بر این، کوس رسوائی حاکمیت‌های اسلامی «ضدامپریالیست»، و ارتباط آنان با اعضای ناتو، زده شده، و شعارهای مضحک جمکران دیگر خریداری ندارد. از سوی دیگر، ایالات متحد و شرکاء در عراق و افغانستان عملاً زمین‌گیر شده‌اند.

بله، «ناخدا کلمب» تضعیف شده و به طریق اولی، جیره‌خوارانش نیز تضعیف شده‌اند. طی دو روز، سفارت گورکن‌ها در بغداد سه بار از انفجار بمب به لرزه درآمد، امروز هشتاد موشک و خمپاره به سوی شرکای پنتاگون در اسرائیل شلیک شد، و اعضای ناتو به ویژه فرانسه صریحاً تهدید به عملیات تروریستی شدند. این تحولاتی است که خواب شیرین استعمار را آشفته کرده و جانشینان جرج بوش، دوران طلائی جیمی کارتر و ریگان را تنها در رویاهای خود می‌توانند دید! شاید دلیل بازگشت ناگهانی طنزنویس حوزه به فروردین سال گذشته نیز تجدید دیدار با دوران خوش گذشته باشد!


سند صداقت سید ابراهیم:
آرشیو خبر سیاست ـ پنجشنبه 31 فروردین 1385 ساعت 16:50

طباطبائی ضمن مخالفت با دخالت مجلس در مسئله حجاب:
کسانی که نمی‌خواهند حجاب را رعایت کنند، از کشور بروند
آفتاب: سید مهدی طباطبائی، عضو ائتلاف آبادگران [...] به کسانی که حاضر نیستند حجاب را رعایت کنند، توصیه کرد که از کشور بیرون روند چون در کشور اسلامی مثل ایران جایی برای آنها نیست.
کد مطلب: 45325

:سند نزاکت بهنود
ناهید رکسان: در این وب لاگ مطلبی خواندم درباره تولدتان که به دلم چسبید

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت