چهارشنبه، اردیبهشت ۱۹، ۱۳۸۶


سگ و استخوان!
...

چقدر نگران حال معاون پژوهش‌های استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت بودیم! در این دو سه روزه، همة امور استراتژیک میهن اسلامی فلج شده بود! خوب شد با وساطت و وثیقه، خواهرزادة محلوجی را از زندان آزاد کردند، تا امور استراتژیک منطقه دوباره فعال شود. بالاخره اسلام است و همین یک متخصص! و دیدیم که به محض خروج خواهرزادة محلوجی، دیک چنی هم وارد بغداد شد! پیش از آزادی موسویان، دیک چنی گفته بود: بدون موسویان هرگز! سایت رعایای الیزابت دوم هم مانند دیگر سایت‌های جیره‌خوار گاوچران‌ها، تصویر دیک چنی در فرودگاه بغداد را برای مشتاقان منتشر کرده بود! یک جلیقة ضدگلوله به تن دیک چنی بود! با آن سابقه شکار بلدرچینی که دارد حتما می‌ترسیدند، خودش را «شکار» کند! نمی‌دانم تا به حال جلیقة ضد گلوله بر تن کرده‌اید یا نه؟ نفس انسان بند می‌آید. فکرش را بکنید این ریچارد چنی کهنسال و فرتوت، با آن قلب ترانزیستوری نفسش هم بند بیاید! نمی‌دانم چرا این پیرمرد نازنین و جنایتکار و چپاولگر را به بغداد فرستادند؟! مثل اینکه در کاخ سفید کسی با او دشمنی داشته باشد. نکند می‌خواهند جوانمرگش کنند؟! بله می‌گفتم، به محض گشایش بخت موسویان، و رونق پژوهش‌های استراتژیک در خیمه و خرگاه اکبرهاشمی، احمدی نژاد یقة مدیران با «تجربة» بیمة ایران را چسبید! و بر اثر این حرکت انقلابی، امور بیمه «لویدز» به شدت آسیب دید و بهای سهام‌اش در بازار «پوچ فروشان» کاهش شدید یافت!

مشکل می‌توان گام بعدی پرزیدنت مهرورزی را در مبارزه با امپریالیسم و اسرائیل «محاسبه» کرد! فعلاً منوچهر متکی دست به دامان صلیب شکستة اصحاب فاشیسم در سوئد و دانمارک شده، تا ضربات محکم‌تری بر پیکر «حامیان صهیونیسم بین‌الملل» وارد آورد! چون ضربات سهمگین خمینی کافی و کاری نبود. دلیل هم اینکه، آنزمان موسویان در امور استراتژیک «پژوهش» نمی‌کرد، و مشاور رهبر در امور استراتژیک هم نبود. در غیر اینصورت، به رهبر کبیر توصیه می‌کرد بجای استفاده از نعلین، از کفش پاشنه بلند همسر محمدرضاخاتمی، استفاده کند. آریل شارون به همین ترتیب از صحنه خارج شد: به توصیه موسویان یک لنگه کفش عروس رهبر فرزانه را با موشک شهاب 300 از خیمة سردار اکبر به سوی «کنست» در تل‌آویو شلیک کردند. و امروز ماموران موساد هریک عکسی از لنگه کفش دختر حداد عادل در دست گرفته به دنبال لنگة دیگر آن می‌گردند، تا شاید بتوانند با شلیک آن به سر «اهود اولمرت» از شر او هم خلاص شوند، و بگویند ایران نخست وزیران با «تجربة» اسرائیل را ترور می‌کند. به این ترتیب است که پنتاگون برای حفظ اسرائیل از لنگه کفش، اقدام به حملات پیشگیرانه خواهد کرد. و از آنجا که موسویان هم دیگر نتایج «پژوهش‌هایش» در امور استراتژیک را در اختیار پرزیدنت مهر ورزی قرار نمی‌دهد، شکست «جبهه حق» از «جبهه برحق» حتمی خواهد بود. و ساواکی‌ها دسته، دسته کفن می‌پوشند و در خیابان‌های تهران شعار می‌دهند: «مهدی بیا، مهدی بیا، ایران شده کالیفرنیا» و یا «کل یوما عاشورا، کل ارض کالیفرنیا»، و منظورشان «ارز کالیفرنیا» است، که همان دلار باشد. بله، حال که موسویان و دیگر سفله‌های نخبه را منزوی کرده‌اند، میهن اسلامی سخت به خطر افتاده! چون خانم دکتر الهه کولائی، استاد دانشگاه فقر فرهنگی دوباره پرچم مبارزات ضداسرائیلی خود را بر افراشته و هشدار می‌دهد که روسیه در پی تأمین منافع ملی خود بوده، و با اسرائیل نیز رابطه دارد! کولائی در ادامه سخنان خود فرموده،

«روسیه تلاش می‌کند تا با [...] استفاده از اهرم انرژی در عرصه بین‌المللی، از انرژی در چارچوب منافع ملی خود سود ببرد.»


کولائی از دارو دسته شیادانی است که نام «جبهه مشارکت» بر خود نهاده، و با جنجال «اصلاح‌طلبی» هشت سال فرصت اضافه برای سرکوب و چپاول استعماری فراهم کردند. مسلماً برای ذهن علیل نخبگان گورکن‌ها قابل قبول نیست که دولتی با استفاده از امکانات خود جهت تأمین منافع ملی خود تلاش کند! چرا که اینان تمام تلاش خود را جهت تأمین منافع استعمار به کار می‌برند، و می‌پندارند دولت‌های مستقل هم باید به صف اسلام و مسلمین بپیوندند، و در راه تأمین منافع جبهه ناتو، راه بر چپاول آمریکا بگشایند. بله دولت روسیه به هیچ عنوان حق ندارد با استفاده از اهرم انرژی در چارچوب منافع ملی خود سود ببرد. دولت روسیه باید به گورکن‌ها تأسی کرده، منافع اربابان گورکن‌ها را تأمین کند! تا شاید از الهه کولایی نمرة قبولی دریافت داشته، از دانشگاه اخراج نشود. آنهم دانشگاهی که امثال کولائی درآن «استاد» شده‌اند! الهه کولائی در ادامه تحلیل «سیاسی ـ کشکی» خود چنین گفته:

«دولت[منظورش حکومت دست نشانده گورکن‌ها‌ست] به دلیل عدم درک تغییر سیاست خارجی روسیه رابطه روسیه با اسرائیل را نادیده انگاشته است.[...]»

منبع: ایلنا، کد خبر 417476

این متخصص امور سیاست بین‌الملل، هنوز نمی‌داند که ایجاد کشور اسرائیل با موافقت شوروی امکان پذیر شده. و روابط روسیه و یا هر کشور دیگری با اسرائیل، به کشور ثالث مربوط نمی‌شود! همچنانکه ایالات متحد و دیگر اعضای جبهة ناتو، اسرائیل را به مرکز ایجاد بحران در منطقه تبدیل کرده‌اند و موجودیت حاکمیت منفور اسلامی، که با شعار اسرائیل ستیزی، ‌ از اسرائیل کمک نظامی دریافت می‌کند، مدیون همین اسرائیل است! و بهتر است نخبگان گورکن‌ها بجای گزافه‌گوئی مقداری مطالعه کنند، که به موجب آیة حکیمانه در صفحة 72 «توپ مرواری»:

«سگ که می‌خواهد استخوان بخورد، به زیر دمش نگاه می‌کند.»

مگر در ایران «دولت» وجود دارد که از امور سیاسی چیزی «درک» کند؟ سرکار خانم! اگر در ایران دولت وجود داشت که امثال شما کارشناس امور بین‌المللی نمی‌شدید! نکند سرکار به متکی پیشنهاد شرفیابی به آستان فاشیسم در سوئد و دانمارک داده‌اید؟! بهتر است سری هم به استونی و لهستان بزند! شاید دوباره پل پیروزی شویم، و زنان ایران بدون روسری، از توسری‌های اسلام انسان‌ساز بهره‌مند شوند! و در چارچوب دکترین حاجیه شیرین عبادی، پاسدار اکبر، برایشان دموکراسی‌«گری» بیاورد!

آنطور که بنظر می‌رسد، گورکن‌ها سخت در آرزوی ایجاد ارتباط با کارگزاران بنیادها و سازمان‌های «غیردولتی» یانکی‌ها می‌سوزند و می‌سازند! هر کس پایش را به ایران می‌گذارد، دستگیرش می‌کنند و از او می‌خواهند با آن‌ها همکاری کند! دیروز «نازی عظیما» تقاضای گورکن‌ها را رد کرد، امروز هالة اسفندیاری! اولی در «رادیو فردا» برای محمد خاتمی تبلیغ می‌کرد، و دومی هنوز معلوم نیست «دموکراسی دینی» را چگونه تبلیغ می‌کند؟! البته امروز همه می‌دانند که گروهی از زنان مقیم فرنگ، که چادر و مقنعه هم بر سر ندارند، به تبلیغ برای شبه اصلاح طلبان مشغول‌اند. آزاده کیان، لادن ناصری، دلفین مینوئی و ... و دیگر کسی به تماشای این نمایش مهوع نخواهد آمد. همچنان که امسال دموکراسی‌های به اصطلاح «ضدفاشیست» در مورد پیروزی اجباری در جنگ جهانی دوم هیاهوی چندانی به راه نینداختند. و در تهران نیز خوشبختانه کسی با این مسائل کاری ندارد، به ویژه حاکمیت گورکن‌ها. اخیراً گورکنی، به عنوان یکی از ابزار اشغال و سرکوب به رسمیت شناخته شده!

فیگارو مورخ 8 ماه مه 2007 می‌نویسد، مقبره «هرود»، پادشاه ستمگر یهودیان در نزدیکی بیت‌الحم کشف شد. در سرزمین‌های اشغالی! حفاری جهت یافتن مقبرة این شخصیت بزرگ تاریخی در سال 1950، دو سال پس از تشکیل کشور اسرائیل، توسط آخوند‌های مسیحی فرانسیسکن آغاز شد! و 5 سال پس از اشغال کرانة باختری رود اردن توسط اسرائیل، گورکن‌های فرانسیسکن این وظیفة الهی را به اسرائیلی‌ها سپردند. گروه اسرائیلی نیز سه هفته پیش مقداری استخوان و سنگ یافت و از رنگ سنگ‌ها فهمید این مقبره، مقبره هرود است! و با توجه به این امر این سرزمین‌ها در اشغال اسرائیل باید باقی بماند، چون طبق قصه‌های «بی‌بی گوزک» درکتاب مقدس و انجیل ماتیو، «هرود»، یکی از پادشاهانی است که رومی‌ها 37 سال پیش از میلاد مسیح منصوب کردند. و همان کسی است که دستور داد همة کودکان بیت‌الحم را که کمتر از دو سال داشتند به قتل رسانند! چرا که گفته می‌شد، مسیح، پادشاه یهود،‌ در بین آنان است! به این می‌گویند شواهد تاریخی! انجیل ماتیو و کتاب مقدس! به گفتة پروفسور «نتذر»، این پادشاه بزرگ و دست نشانده امپراطوری روم، یک قصر عظیم هم در کنار صحرا بنا کرده بود! می‌بینیم که دو هزار سال پیش هم جهت انتصاب حاکمیت دست نشانده، نخبگان را «گلچین» می‌کردند. قتل عام کودکان و بنا کردن قصر در کنار صحرا، از کارهای بزرگ و تاریخی این پادشاه است! حتما معاون پژوهش‌های استراتژیک‌‌اش هم جد بزرگ همین موسویان بوده! بله در هر حال این اکتشاف که بر شواهد «عینی» استوار است، چنان حواس بعضی‌ها را پرت کرده که اردوگاه‌های کار اجباری و سالگرد شکست ارتش هیتلر را هم فراموش کرده‌اند! به ویژه در تهران! که اصولاً با هیتلر دشمنی نداشته و ندارند! می‌دانیم که گورکن‌ها و دستاربندان «نژادشان آریائی» است! و کیهان، ارگان کوکلوکس‌کلان‌ها در ایران، از جابجائی مجسمه یادبود سربازان شوروی که در جنگ با فاشیست‌ها در استونی کشته شدند، ابراز رضایت کرده بود. البته پاسدار شریعتمداری، هنوز نتوانسته در راهپیمائی فاشیست‌ها در استونی و لهستان شرکت کند، ولی همچنان امیدوار است!

«در تهران، در شصت و دومین سالگرد پیروزی شوروی بر آلمان نازی، بر مزار رزمندگان شوروی که در جنگ جهانی دوم در ایران جان باختند، حلقه گل گذاشته شد. در این مراسم[...] سران و کارمندان سفارت روسیه در ایران، ‌ بخش نظامی، نمایندگی بازرگانی [...] و سایر نمایندگی‌های روسیه و کارمندان ارشد سفارت‌های کشورهای مشترک المنافع در ایران حضور داشتند. لازم به یاد آوری است که 500 نظامی شوروی در گورستان جنوب شرق تهران به خاک سپرده شده‌اند.»
منبع: نووستی، 19 اردیبهشت‌ماه 1386.

همچنین لازم به یادآوری است که هیچیک از مقامات ایرانی در این مراسم حضور نداشت!



0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت