پنجشنبه، اردیبهشت ۲۰، ۱۳۸۶


شیطان‌سالاران!
...

بازهم در آستانة پایان مهلت قطعنامه شورای امنیت، سفرای سیار گورکن‌ها دوره راه افتاده‌اند تا از برادران «فاشیست» تقاضای دفاع از «حق مسلم» گورکن‌ها جهت دستیابی به فناوری هسته‌ای نموده، استقلال و اقتدار و عزت حکومت اسلامی را به جهانیان ثابت کنند! در این راستا، منوچهر متکی، ‌جهت تکدی، راهی شمال اروپا ـ دانمارک و سوئد ـ شده‌ و محمد خاتمی، دوباره نعلین آهنین پوشیده، دست به دامن کاردینال راتزینگر، یا به قولی همان «جرمن شپرد» معروف فعلی شده. در ضمن بهتر است بدانیم که پس از دیدار با خاتمی، عالیجناب «راتزینگر» راهی برزیل شدند، تا تکلیف پایین تنة مردم برزیل را هم تعیین کنند! چرا که همة مسائل در برزیل حل شده: حلبی‌آباد‌ها توسعه فراوان یافته‌اند، و یک «شبه سوسیالیست» به نام «لولا»، در حال اجرای سیاست‌های مارگارت تاچر در برزیل است، در نتیجه نیاز به خرید و فروش کودکان افزایش یافته. از اینرو عالیجناب «راتزینگر» به برزیل مشرف شده‌اند تا به مردم دستور بدهند که «سقط جنین» ممنوع است! به دو دلیل! نخست اینکه کتاب مقدس سقط جنین را ممنوع کرده، ‌ چرا که در غیر اینصورت، مریم هم به نحوی خود را از دست فرزند ناخواسته خلاص می‌کرد، و امروز مسیحیت نداشتیم، و کلیة کاردینال‌ها و اسقف‌ها و شرکاء باید به کار شرافتمندانه‌ای روی می‌آوردند! و دلیل ناگفتة دوم اینکه، اینهمه صنایع خرید و فروش کودک و اعضای بدن از رونق افتاده! بله، دلیل دوم همان دلیل واقعی است که گفته نمی‌شود! کشور برزیل جائی است که مغازه‌داران محترم شبه نظامیان را اجیر کرده‌اند تا کودکان ولگرد را به قتل برسانند، چون مزاحم کسب و کارشان می‌شوند! این کشور همان جائی است که پیش از «سوسیال تاچریسم» جناب لولا، کودکان را می‌دزدیدند و چشمانشان را جهت فروش در می‌آوردند! در چنین کشوری است که تمام هوش و حواس کاردینال «راتزینگر» باید متوجه سقط جنین ‌شود! می‌بینید که اسلام و مسلمین تنها نیستند! هیتلر هم مسلمان شده!

در کتاب «حاجی آقا»، اثر صادق هدایت، حاجی می‌گوید:

«بگذارید هیتلر با نظم نوینش دنیا را تمشیت بده، اقلاً آقای ما عوض می‌شه، خودش فرجه. همه‌ علامات ظهور حضرت صاحب را داریم به چشم می‌بینیم [...] هیتلر مسلمان شده و روی بازویش لااله الاالله نوشته [...] جداً به ایران علاقمند است [...]»

ص. 16

بله و نه تنها هیتلر واقعا مسلمان شده، که پیروانش در ایتالیا هم اسلام آورده‌اند! محمد خاتمی پس از دیدار با رهبر «فرزانة» واتیکان، با یکی از فاشیست‌های ایتالیا در مورد لائیسیته و دموکراسی هم صحبت می‌کند! البته به گفتة «رادیو فردا»، که نمی‌گوید طرف صحبت خاتمی مانند خود او فاشیست است، بلکه می‌گوید، یک مسیحی بنیادگراست! بله، به گزارش «رادیو فردا» که تبلیغات‌اش بر حمایت از اسلام و حاکمیت‌های اسلامی متمرکز شده، محمد خاتمی با «روبرتو فورمیگونی»، رهبر یکی از گروه‌های فاشیست ایتالیا، به مدت یکساعت گفتگو کرده! و در پی این مصاحبه، «روبرتو» که استاندار ایالت لومباردیا است، فرموده، که محمد خاتمی به وی چنین گفته:

«اسلام راه درازی را برای دستیابی به مردم‌سالاری و جدا ساختن دین از سیاست دارد [...]»

به گفتة رادیو فردا، «فورمیگونی» تأکید کرده که خاتمی در مسیر لائیسیته و دموکراسی گام برمی‌دارد! مسلم است که یک فاشیست کاتولیک باید چنین مهملاتی بر زبان آورد، تا رادیو فردا هم با ابله پنداشتن مردم ایران، آنرا تکرار کند! باید از رادیو فردا پرسید، از کی تا به حال یک بنیادگرای کاتولیک، از لائیسیته و دموکراسی حمایت کرده، که امروز یک فاشیست مسلمان،‌ تحت حمایت‌ها و تشویق‌های او، سعی بر جدا ساختن دین از سیاست داشته باشد؟ مگر بنیاد گرائی یهودی و مسیحی با فاشیسم اسلامی تفاوتی دارد؟! حتماً چون سینیور «فورمیگونی» ایتالیائی هستند، به عنوان فاشیست، در امور لائیسیته و دموکراسی هم صاحب‌نظر شده‌اند، یا اینکه محمد خاتمی چون برای انتخابات آینده خیز برداشته، به توصیة اربابانش به سرقت شعارهای مخالفان مشغول است، تا یک حماسة دوم خرداد دیگر بیافریند و هشت سال دیگر جنایت و سرکوب تداوم بخشد، و اینبار با شعار ابله پسند «لائیسیته دینی»؟! و یا شاید اربابان رادیو فردا چنین آرزوهای خامی در سر می‌پرورانند، که چنین مهملاتی را از زبان یک فاشیست کاتولیک ردیف می‌کنند:

«محمد خاتمی مرا قانع ساخت که در جهت دموکراسی و لائیسیته گام بر می‌دارد [...] ما در گفتگوهای‌مان بر شیوه‌های دست‌یابی به لائیسیته و سکولاریسم در مسیحیت و اسلام اشاره کردیم و رئیس جمهور سابق ایران تأکید کرد که اگر چه راهی که اسلام باید برای دستیابی به مردمسالاری طی کند طولانی است ولی مسلمانان نیز چون مسیحیان چاره‌ای جز طی کردن آن ندارند.»

تا امروز نویسنده این وبلاگ می‌پنداشت لائیسیته و دموکراسی در غرب، به دلیل تضعیف بنیادهای مذهب و تکثر مراکز تولید ثروت امکانپذیر شده. ولی امروز رادیو فردا، ‌ بنیانگذار مکتب «شوت و پرتیسم»، تأکید کرد که مسیحیان، خواستار دموکراسی بودند، پس گفتند دموکراسی، و دموکراسی هم پدیدار شد! همانطور که در کتاب مقدس‌شان آمده: «خدواند گفت روشنائی، پس روشنائی پدیدار شد!» بله مسیحیان، با اقتداء به خداوندشان این دموکراسی را ایجاد کردند، پس مسلمانان نیز باید با پیروی از احکام قرآن دموکراسی برقرار کنند! همانطور که 28 سال پیش هم همین کار را کردند! و البته می‌دانیم که «دموکراسی» به عنوان یک «مفهوم مدرن» نمی‌تواند در کتب مذهبی وجود داشته باشد، و کسی که چنین ادعائی دارد، یا شیاد است و یا در بهترین صورت ممکن، ابله. همچنین کسانی که مانند حداد عادل سکولاریسم را به غرب نسبت می‌دهند، و نه به یک روند تحول تاریخی، به همین نسبت از شیادی یا بلاهت بهره دارند. چرا که به این ترتیب پدیده‌های اجتماعی را نه به واقعیت زمان، مکان و شرایط اجتماعی، که به یک مکان و یا مرام خاص پیوند می‌دهند. به زبان ساده‌تر، تبلیغات استعمار به این ترتیب، در مسیر ایجاد گسست میان واقعیت‌های اجتماعی و پدیده‌های ناشی از آن قرار می‌گیرد. به همین دلیل است که چه در غرب و چه در کشورهای مبتلا به طاعون اسلام، سعی بر جایگزین کردن علم تاریخ، با روایات و حکایات کتب مقدس دارند. و می‌دانیم‌که متون مقدس هیچ ارتباطی با واقعیات‌ تاریخی نداشته و ندارند. در غرب این مسئله به دلیل تضعیف سرمایه‌داری غرب صورت پذیرفته. چرا که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، سرمایه‌ها در هند، چین و روسیه نیز تحرک و پویائی یافت و انحصار غرب بر سرمایه‌داری پایان گرفت. و به این دلیل است که جبهة غرب از یکسو به تقویت پایگاه‌های سنتی فاشیسم در اروپا پرداخته و از سوی دیگر سعی دارد محور قدیم را با جذب چین تقویت کند! سفر الیزابت دوم، به ایالات متحد جهت تأکید بر «اتحاد قدیم»،‌ و سفر آیندة وزرای امور خارجة هلند و انگلیس به پکن در همین راستا می‌تواند بررسی شود.

بحران نوینی پیش آمده که صورتک دموکراسی را از چهرة فاشیسم در غرب برافکنده. اینبار نیز، همچون دفعات قبل، غرب خود را از سوی روسیه مورد تهدید می‌بیند! نتیجة اسفبار انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، شاهدی است بر این مدعا. یادآور شویم که دیروز «ولادیمیر پوتین» در سخنرانی خود به مناسبت بزرگداشت سالروز پیروزی ارتش سرخ بر نیروهای هیتلر، سیاست خارجی ایالات متحد را با سیاست رایش سوم مقایسه کرده، گفت: رفتار رایش سوم نابود نشده، بلکه به صورت دیگری جلوه می‌کند. پوتین سپس افزود، فراموش نکنیم که هر جنگی نتیجة اشتباهات دوران صلح است. و با توجه به اینکه سران غرب در بزرگداشت سالگرد پیروزی بر نیروهای آلمان خفقان نسبی گرفته بودند، باید سخنان رئیس جمهور روسیه را نوعی تهدید به شمار آورد! می‌دانیم که سیاستمداران روسیه، به صورت سنتی،‌ با جار و جنجال و هیاهو بیگانه‌اند و به همین دلیل، ابراز نارضایتی ولادیمیر پوتین در میدان سرخ مسکو را می‌توان تهدید مستقیم اعضای ناتو به شمار آورد. در این چارچوب است که محمد خاتمی و یک فاشیست ایتالیائی، در خبرهای بسیار معتبر «رادیو فردا» لائیسیته و سکولاریسم را گرامی داشته‌اند! محمد خاتمی حتی به این مختصر اکتفا نکرده و خواهان اقتداء به غرب در امور «حقوق بشر» هم شده! البته همان حقوق بشر مورد نظر اربابان «رادیو فردا»: کشتار، سرکوب و چپاول! این همان «حقوقی» است که چندین دهه است در ایران رعایت می‌شود و البته در دورة ریاست جمهوری محمد خاتمی، بیشتر رعایت شد! «روبرتو فورمیگونی» و دیگر فاشیست‌های سینه چاک دموکراسی و لائیسیته نیز در «رادیو فردا» این امر را تائید خواهند کرد!

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت