یکشنبه، خرداد ۱۳، ۱۳۸۶


جلادسالاری!
...
اربابان آنگلوساکسون‌گورکن‌ها، که با استفاده از براندازی سال 1357، حاکمیت توحش و تحجر را بر ملت ایران تحمیل کرده‌اند، تا راه را بر چپاول بیشتر بگشایند، اکنون همین سیاست را از طریق اشغال نظامی در عراق و افغانستان دنبال می‌کنند. البته اینبار به بهانة استقرار دموکراسی و مبارزه با طالبان! گورکن‌ها نیز با اقتداء به اربابان، 28 سال است تحت عنوان «استقلال»، سیاست چپاول، کشتار و سرکوب را با عناوین مختلف اسلامی، دینی، میانه‌روی، اصولگرائی، لیبرال مسلمانی، اصلاح‌طلبی و مهرورزی بر جامعه اعمال می‌کنند! آخرین معرکة استعمار جهت برپائی مردم‌سالاری، ظهور خاتمی شیاد بود، که هشت سال فرصت، از جمله فرصت اشغال افغانستان و عراق را برای استعمارگران فراهم آورد. امروز اصلاح‌طلبان حکومتی دوباره خود را برای یک یا دو دوره چپاول، تحت عنوان «مردم‌سالاری» آماده می‌کنند. البته اینبار عبارت مضحک «مردم‌سالاری دینی» را به «مرد‌م‌سالاری ایرانی» تبدیل کرده‌اند! این آخرین ارمغان استعمار را محمدرضا خاتمی، گویا طی مسافرتش به لندن در نوروز سال 1386، مستقیماً از دست مبارک ارباب دریافت داشته. البته هیچکس مردم‌سالاری را نفی نمی‌کند، خصوصاً اگر ویژگی این نوع مردم‌سالاری، «ایرانیت» آن باشد. ولی اشکال اینجاست که چنین مردم‌سالاری‌ای، هرگز وجود نداشته، ‌ و می‌باید در بطن روابط اجتماعی، اقتصادی و مالی جامعه تعریف شود. از سوی دیگر، کسانی که ادعای برپا کردن «مردم‌سالاری ایرانی» دارند، الهامات حکومتی خود را در صحرای عربستان، و صدر اسلام می‌جویند! به زبان ساده‌تر،‌ برنامه استعمار برای حاکمیت در ایران همان برنامة یک سدة اخیر است: اسلام، اسلام و باز هم اسلام! چرا که اسلام، تبدیل به دکه‌ای استعماری شده، که هزاران تابلو می‌توان بر سر در آن نصب نمود. نام دکه تغییر می‌کند، ولی عملکرد آن، هرگز! به عبارت دیگر، جهت حفظ منافع استعمار، حاکمیت ایران می‌باید حاکمیت مذهبی باقی بماند!

حاکمیت‌های مذهبی در ایران و منطقه، مانند حاکمیت‌های فاشیست در تاریخ معاصر اروپا، موجودیت‌شان مدیون سیاست‌های مک‌کارتیست پنتاگون و سازمان «سیا» است. و پیروزی اتحاد جماهیر شوروی بر ارتش هیتلر در جبهة اروپای شرقی، باعث شد که ایالات متحد به ناچار وارد جنگ جهانی دوم شده، ‌حدود نیم قرن به خود «تهمت» مبارزه با فاشیسم بزند! می‌دانیم که شرکای هیتلر که می‌توانستند برای دموکراسی «مفید» باشند، توسط ایالات متحد و شرکای اروپائی‌اش همگی جمع‌آوری شده، از طریق سوئیس، اطریش و... به نقاط مورد نظر اعزام شدند. و تا زمانی که می‌توانستند از دموکراسی دفاع کنند، هیچکس از مخفیگاه‌شان اطلاعی نداشت. ولی به محض اینکه سن و سالی از خادمان دموکراسی گاوچران‌ها ‌گذشت، سازمان‌های مدافع حق و حقوق یهودیان رد جنایتکاران نازی را یافته، آن‌ها را به دادگاه می‌کشاندند! امروز که مشخص شده ایالات متحد و شرکاء تا چه حد دموکراسی پرور و ضدفاشیست بوده‌اند، به ویژه با مشاهده شرایط تاسف‌بار ایران، عراق و افغانستان، دیگر دلیلی برای پنهان‌کاری نیست. کار به جائی رسیده که اکنون فیگارو، سند و مدرک هم ارائه می‌دهد، تا ثابت کند سرویس‌های «نظامی ـ امنیتی» فرانسه «آیشمن» را با مدارک جعلی فرار داده‌اند! بله، چنین است شرایط امروز که فیگارو، ‌ رسانة دست راست و وابسته به کلیسای کاتولیک و محافل جنگ طلب، در واقع به افشای جناح‌های نزدیک به خود می‌پردازد! ولی تغییرات شرایط جهانی هنوز به حاکمیت گورکن‌ها نرسیده! چرا که اینان و شرکای خارج‌نشین‌شان هنوز در صدر اسلام گیرکرده‌اند! فواید زندگی در صدر اسلام این است که واقعیت‌های جهان از چشم تیزبین «پژوهشگران» و «نخبگان» در داخل و خارج پنهان می‌ماند! نخبگان داخلی از قبیل محمدرضا خاتمی، رهبر حزب حکومتی مشارکت، که مانند دیگر شبه اصلاح طلبان حکومتی، جهت تسخیر «مسجد» شورای اسلامی خیز برداشته، فلسفة حکومت را در «آکادمی» صحرای عربستان آموخته! محمدرضا خاتمی که می‌پندارد، ‌ حضور دموکرات‌ها در کاخ سفید حتمی است، با تکیه بر پیروزی مسلم حزب دموکرات آمریکا، فعالیت‌های انتخاباتی خود را از دانشگاه صنعتی آریامهر سابق آغاز کرده. چرا که همانطور که پیشتر اشاره شد، دانشگاه‌های ایران تبدیل به مرکز فعالیت فعلة حاکمیت شده، و انواع و اقسام فرصت طلبان تشنة بورس و مدارک تحصیلی، زیر نظر امثال جلائی‌پور، سروش، طباطبائی و دیگر نخبگان حکومتی فقرفرهنگی «آموزش» دیده، و به اقصی نقاط جهان تخلیه می‌شوند. البته این در صورتی است که از طریق دارودستة شیرین عبادی به «مبارز» و «مخالف» تبدیل نشوند. از محمدرضا خاتمی دور افتادیم!

همانطور که می‌دانیم محمدرضا خاتمی داماد آخوند اشراقی است، که خود افتخار دامادی خمینی دجال را داشت. و از این نظر، خاتمی، یک پا در حوزه و بازار دارد. پای دیگر وی در دارودستة برادرش، محمد خاتمی شیاد است که همواره در ساواک به «فعالیت فرهنگی» اشتغال داشته! بله، پایگاه سیاسی محمدرضا خاتمی، ‌همان استعمار خودمان است، که هم ساواک و هم حوزه و بازار را تحت کنترل دارد. این تحفة عرصه مبارزات سیاسی گورکن‌ها، در جمع دانشجویان، ‌ گفته، ما فرصت نکردیم موانع دموکراسی را پیدا کنیم! گویا دارودستة خاتمی هشت سال دیگر باید حاکمیت را به دست گیرند تا بتوانند از طریق قتل و آدم‌ربائی و ایجاد بحران‌های ساختگی در دانشگاه «موانع دموکراسی» را در ایران پیدا کنند! و طی این مدت چندین و چند قرارداد خفت‌بار «بای‌بک» دیگر نیز با شرکت‌های دموکراسی پرور «داچ شل»، «بریتیش پترولیوم» و «استات اویل» یا «توتال» منعقد کنند، چرا که اینهمه بر مبنای «فلسفة حکومت» علی انجام می‌شود! نمی‌دانستیم خلیفة چهارم شیعیان «فلسفة حکومت» داشته! «فلسفة حکومت» اسلام را محمد با شمشیر پایه‌گذاری کرد. «فلسفه‌ای» که در توحش حاکمیت گورکن‌ها بخوبی متبلور است. و امروز دموکراسی محمدرضا خاتمی بر همین توحش استوار شده! چرا که خاتمی همانطور که خود اذعان کرده، از فلسفه شناختی ندارد، ولی اینچنین می‌پندارد که بر «فلسفة حکومت» ‌تسلط کامل پیدا کرده:

«متاسفانه ما این امکان را پیدا نکردیم که عوامل اصلی و موانع دموکراسی را پیدا و به خوبی آن‌ها را نقد و راه کارهای مناسبی را تبیین کنیم [...]بنده خیلی فلسفه بلد نیستم اما فکر می‌کنم فلسفه حکومت حرف امام علی است، چرا که هر حکومتی باید آبادی و پیشرفت به وجود آورد، با دشمنان بجنگد و وضع اقتصاد را آباد کند[...]»

منبع: گویا نیوز، مورخ 9 خردادماه 1386 به نقل از ایسنا

هم‌میهنان عزیز! خود را برای تکرار دهمین دور دموکراسی «تحجر و توحش» آماده کنیم! محمدرضا خاتمی، نمونة جهانشمول «هر حکومتی» را ارائه داده! نمونه‌ای که مانند تمامی نمونه‌های فاشیستی مشابه، «زمان» و «مکان» به رسمیت نمی‌شناسد! مانند «جمهوری اسلامی»، «امت اسلام» و دیگر مهملات ساخته و پرداختة دست استعمار، که برای «هر ملتی» مناسب است! «هر ملتی» که باید توسط استعمار چپاول شود! این نمونه‌ای است که در نوروز 1386، محمدرضا خاتمی، پس از شرفیابی به آستان اربابانش در لندن دریافت داشته! استعمار آخرین مدل است! و به زعم پادوهای استعمار، «مرگ» ندارد! ولی در عین حال، وقتی سخنگوی وزارت امور خارجة‌ حاکمیت اسلامی و دست نشاندة غرب، رسماً، انگلیس را به همکاری با طالبان در افغانستان متهم می‌کند، و به حمایت ارتش اشغالگر از تولید مواد مخدر در افغانستان اشاره دارد، باید بدانیم که محمدرضا خاتمی و همراهان کور خوانده‌اند!

به یاد داریم که «تونی بلر» طی مسافرت به عراق و دیگر کشورهای منطقه،‌ جهت آخرین دلالی‌های فروش اسلحه، حاکمیت ملایان را به همکاری با طالبان متهم کرد! در پاسخ اظهارات تونی بلر، سخنگوی وزارت امور خارجة ملایان، سخنانی ایراد کرده، که حتی سایت دموکراسی پرور رعایای الیزابت دوم، که ادعای مخالفت‌اش با سانسور گوش فلک را کر کرده، ناچار به سانسور آن شده! جریان از این قرار است که محمدعلی حسینی، در پاسخ به تونی بلر، آبروی ارتش دموکراسی‌گستر انگلیس را بر باد داده! وی با اشاره به سابقة استعماری انگلیس در عراق و افغانستان می‌گوید:

«حضور انگلیس و دیگر نیروهای اشغالگر که به بهانة مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر و در واقع برای چنگ اندازی به منابع [...] منطقه صورت می‌گیرد [...] منجر به افزایش تروریسم [...] و اشاعه مواد مخدر شده[...] دولت و نظامیان انگلیس با طالبان در موسی قلعه به تفاهم رسیدند، به علاوه، تشویق نظامیان انگلیس و هم‌پیمانان آن برای تولید هرچه بیشتر مواد مخدر، موجب نگرانی دولت قانونی افغانستان شده[...] حمایت آشکار و مخفیانه انگلیس از گروه طالبان و تامین پول و سلاح برای گروه‌های تروریستی موجب ناامنی بی‌سابقه در افغانستان و مناطق همجوار[...] شده ‌است.»
منبع: آفتاب نیوز مورخ 13 خردادماه 1386
کد مطلب: 61727

باتوجه به سخنان محمدعلی حسینی، شاید محمد‌رضا خاتمی ناچار شود، مسافرت دیگری به لندن کرده، «مردمسالاری ایرانی با فلسفة حکومت امام علی» را به آبدارخانة روتاری کلاب بازگرداند، که گفته‌اند، «مال بد، بیخ ریش صاحبش!»

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت