پنجشنبه، مرداد ۱۱، ۱۳۸۶


انجمن «پای‌چپ»!
...

پس از درگذشت رئیس مجلس «خفتگان»، طی دیداری با اعضای انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، اکبر رفسنجانی، از آنان خواسته معرف پیشرفت‌های ایران پس از براندازی بهمن 57، در بخش‌های مختلف باشند و فضای مناسب برای ابراز آزاد عقاید فراهم آورند. البته دچار توهم نشویم، منظور شیخ اکبر، ابراز عقاید در چارچوب دین اسلام بوده! چرا که، از اسلام مهم‌تر هیچ موضوعی وجود ندارد، که بتواند شایستة اتلاف وقت گرانبهای فعلة خارج نشین جمکران باشد! و به همچنین است در داخل مرزها! سراسر ایران زمین «خیمة اسلام» است، و این «خیمه» که «ستونش» فروشکسته ایران زمین را هم به زیر آوار خود مدفون کرده! حال بپردازیم به پیشرفت‌های حکومت جمکران که از چشم جهانیان پنهان مانده، و اعضای انجمن‌های اسلامی، یا همان ساواکی‌های با استعدادی که گله، گله، جهت کارآموزی به فرنگ اعزام می‌شوند، ‌باید «معرف» آن باشند.

در زمینة «پیشرفت‌های ایران»، پس از کودتای 22 بهمن،‌ اصولاً نیازی به «توضیح» نیست، پیشرفت‌هائی در صنایع اسلامی صورت گرفته: حجاب، لچک و مقنعه، اعدام، سنگسار، قصاص و دریافت رشوه! پیشرفت‌های سیاسی نیز کم نداشتیم، و «صنایع مخالف‌سازی»، از طریق اعزام غلام‌بچگان و کنیزکان حکومتی به غرب، و بازداشت همکاران فرنگ نشین حکومت، به عنوان برانداز، از رونق شایسته‌ای برخوردار شده. پیشرفت در «فناوری دریافت تو سری» از چین، روسیه، اروپا و حتی امارات هم می‌باید براین «پیشرفت‌ها» افزوده شود. در ضمن پیشرفت‌های بزرگ در زمینة تجارت برده و مواد مخدر را فراموش نکنیم. پیشرفت‌های فراوانی در زمینة تأمین امنیت «شهروندان جمکران» هم صورت گرفته، که از طریق حذف فیزیکی دوستان «دردسرساز» حاکمیت، و سرکوب مردم ایران در برنامة مبارزه با «اوباش» متبلور شده! در خارج از مرزها نیز پیشرفت‌های فراوانی داشتیم. از آنجمله، پادوئی برای ارتش آمریکا در افغانستان و عراق، و دریافت توسری از ایالات متحد! در زمینه «فرهنگی» نیز پیشرفت‌های چشمگیری نصیب اسلام و مسلمین شده، به ویژه تبدیل دانشگاه به علفزار نمازجمعه، و محل تشییع جنازة شیوخ. همچنین، تبدیل تیغ‌کش‌های حوزه و بازار به هنرمند، فیلمساز، شاعر، روشنفکر و مخالف‌نما! در ضمن، در زمینة علوم انسانی شاهد تحریف‌های بسیار «پرمغزی» در زمینة تاریخ هستیم، که طریق جمع‌آوری اسناد و مدارک جعلی در کتب فراوان محقق شده. ولی مهم‌ترین پیشرفت ما، پیشرفت‌های اجتماعی بوده، از طریق توسعة اقتصاد اسلامی و گسترش فقر و گرسنگی! همین «توسعه»، که باعث شده 10 میلیون نفر در ایران زیر خط فقر زندگی کنند، به تمامی غلامان سفارت، از قبیل نژادحسینیان، امکان می‌دهد، مدافع «منافع ملی» باشند، و با احداث خط لولة صلح هم مخالفت کنند. اینک بپردازیم به توصیة اکبر رفسنجانی در باب «آزادی» بیان دینی! وی از اتحادیة «نخبگان اسلامی» مقیم اروپا خواستار شده:

«تمهیدات لازم جهت تبادل آرا و تضارب افکار و عقاید در حوزه مسایل دینی را فراهم آورده و همواره در راستای عظمت و سربلندی ایران و اسلام گام بردارد.»


یادآور شویم فعالیت انجمن‌های اسلامی دانشجویان اعزامی به غرب، 41 سال سابقه دارد و محصول فعالیت استعماری این انجمن‌های به اصطلاح دانشجوئی، امثال سعید امامی‌ و وحید گرجی بوده‌اند. بله، تشکیل این «انجمن‌ها» در واقع انتقال ارز حاصل از فروش نفت به خارج، جهت آموزش جنایتکار، بازجو، خبرچین و انواع «غلام سفارت» است. که فعلاً به در خواست اکبر رفسنجانی می‌باید در باب اسلام به «تبادل» و «تضارب» افکار بپردازند! به گزارش «ایسنا»، نگرانی عمده دبیر این اتحادیه این است که:

«مسئولان کشور[...] از عهده حفظ و پیگیری اهداف انقلاب مانند گذشته برآیند.»
منبع: ایسنا، کد خبر: 8605 ـ 06096

بله، «مسئولان کشور» یا در واقع، حامیان غربی آنان، به پشتیبانی از دعانویسان ادامه دهند، تا جیره خواران استعمار بتوانند در «انجمن‌های اسلامی» به «انجام وظیفه» بپردازند، و در مورد اسلام، «آزادانه» تبادل نظر کنند! به «نخبگان جمکران» توصیه می‌کنیم جهت یافتن موضوع مناسب بحث و تبادل آرا،‌ به «توپ مرواری» مراجعه کنند، که هم تصویر کاملی از حاکمیت جمکران ارائه داده، و هم در مورد اسلام نظرات جامع و مستدلی ابراز داشته که جهت «بحث آزاد» می‌تواند مورد استفاده «نخبگان» قرار گیرد. به طور مثال:

«مذهب آن‌ها سیکیم خیاردی است، معجون دل بهم زنی از آراء و عقاید متضادی است که از مذاهب و ادیان و خرافات سلف، هول هولکی و هضم نکرده، استراق و بی‌تناسب به هم درآمیخته شده است و دشمن ذوقیات حقیقی آدمی، و احکام آن مخالف با هرگونه ترقی و تعالی اقوام و ملل است و به ضرب شمشیر به مردم زور چپان کرده‌اند، یعنی شمشیر بران و کاسه گدائی است. یا خراج و جزیه به بیت المال مسلمین بپردازید یا سرتان را می‌بریم. هر چه پول و جواهر داشتیم چاپیدند، آثار هنری ما را از بین بردند و هنوز هم دست بردار نیستند. هر جا رفتند همین کار را کردند. ما که عادت نداشتیم دختران‌مان را زنده بگور بکنیم[...] ما برای خودمان تمدن و ثروت و آزادی و آبادی داشتیم و فقر را فخر نمی‌دانستیم، همة این‌ها را از ما گرفتند و به جایش فقر و پریشانی و مرده پرستی و گریه و گدائی و تاسف و اطاعت از خدای غدار و قهار و آداب کونشوئی و خلا رفتن برایمان آوردند. همه چیزشان آمیخته با کثافت و پستی و سود پرستی و بی ذوقی و مرگ و بدبختی است. چرا ریختشان غمناک و موذی است و شعرشان مرثیه و آوازشان چسناله است؟ چونکه با ندبه و زوزه و پرستش اموات همه‌اش سروکار دارند. برای عرب سوسمار خوری که چندین صد سال پیش به طمع خلافت ترکیده، زنده‌ها باید تمام عمر به سرشان لجن بمالند و گریه و زاری کنند.[...] همه‌اش زیر سلطه اموات زندگی می‌کنند و مردمان زنده امروز از قوانین شوم هزار سال پیش تبعیت می‌نمایند. کاری که پست‌ترین جانور نمی‌کند. عوض اینکه به مسائل فکری و فلسفی و هنری بپردازند، کارشان این است که از صبح تا شام راجع به شک میان دو و سه و استحاضة قلیله و کثیره و متوسطه بحث کنند. این مذهب برای یک وجب پایین تنه از جلو و عقب ساخته و پرداخته شده انگار که پیش از ظهور اسلام نه کسی تولید مثل می‌کرده و نه سر قدم می رفته. خدا آخرین فرستادة برگزیده خود را مأمور اصلاح این امور کرد. تمام فلسفه اسلام روی نجاسات بنا شده اگر پایین تنه را از آن بگیرند، اسلام رویهم می‌غلطد و دیگر مفهومی ندارد.»

صفحات 15 به بعد

«توپ‌مرواری» مسائل مهمی در مورد اسلام مطرح کرده، از جمله معرفی کتاب معروفی در باب نجاست! در واقع، در «توپ مرواری» همه چیز هست:

«همینکه به راهنمایی غلام سفارت کارش گرفت[...] فرمود شرعیات و فقهیات به اطفال نا بالغ در دبستان‌ها بیاموزند[...] ملا باجی‌ها در مکتب‌خانه‌های شنگول و منگول مسایل مهمی راجع به شک میان دو و سه و استحاضه کبیره و متوسطه و قلیله و مبطلات روزه، و طی و مقاربت [...] مطرح می‌کردند[...] و در منافع تعدد زوجات و تقیه و محلل و خواص تربت اصل داد سخن می‌دادند. شیخ پشم الدین کتابی در نجاست تألیف کرد که حاوی هزار و پانصد مساله در باب آداب خلا و کونشوئی بود. خواص آب کر و آب مضاف و جلو گذاشتن پای چپ هنگام ورود به محل تخلیه[...]»
صفحه 110


0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت