سه‌شنبه، مهر ۱۷، ۱۳۸۶

«لیدیزفرست»!
...

سالروز اعزام روح‌الله خمینی از عراق به پاریس، در حکومت جمکران، عنوان روز «نیروی انتظامی» بر خود گذاشته. همچنین به فرمان یهودستیزان غرب، ‌اهالی جمکران، آخرین جمعة‌ ماه رمضان را «روز قدس» نامیده‌اند،‌ و اوباش دولتی را در این روز «فرخنده» به خیابان‌ها سرازیر می‌کنند. ولی امسال، به دلیل تنگ آمدن قافیه، حکومت «مستقل» جمکران، تظاهرات مضحک روز قدس را یک هفته زودتر از روز موعد به راه انداخت، تا با تظاهرات نیروی انتظامی همزمان شود. چرا که ملایان هر وقت مصلحت بدانند،‌ ماه نو را رویت می‌کنند! به شیوة‌ صحرا نشینان صدر اسلام عمل می‌کنند، کاری هم با تقویم ندارند. بله، در این تظاهرات زودهنگام، حکومت اسلامی از کمک‌های بی‌شائبة رسانه‌ای کشور فرانسه نیز برخوردار شد. «دلفین مینوئی» که وظیفة ارائه «تصویر دلپذیر» از نوکران ضدامپریالیست جبهة ناتو را بر عهده دارد، چند تن از «آشنایان» مؤنث خود را نیز به میان تظاهرکنندگان حرفه‌ای به خیابان آورده بود، تا با گرفتن چند عکس «دلپذیر» از آنان، به «مهرنیوز» و دیگر رسانه‌های حکومت امام زمان امکان دهد به «شوت‌و‌پرت‌ها» بباورانند که «آدم» هم در میان تظاهرکنندگان و جیره‌خواران حکومتی دیده می‌شود! البته هر موجودی هر قدر بازیگوش و سر‌به هوا، اگر به این عکس‌ها نگاهی می‌انداخت، جای پای «دلفین» را در آن‌ها می‌دید! بله، در حکومت جمکران،‌ تظاهرات امری است «الهی»، که فرمان آن همواره از سوی خداوند، یا همان جبهة ناتو به بندگان مسلمان‌اش صادر می‌شود. و به همچنین است تظاهرات دانشجونمایان در دانشگاه تهران!

فرمان این تظاهرات و شعار‌های‌ا‌ش را مدیون جنجال سازمان یافتة دانشگاه کلمبیا هستیم. اگر ریاست محترم دانشگاه کلمبیا بنده‌نوازی نمی‌کرد، و نمایش مهوع احمدی‌نژاد را به راه نمی‌انداخت، امروز، تظاهرات فعلة فاشیسم در دانشگاه تهران نمی‌توانست اینچنین بازتاب وسیع بیابد. پس بهتر است هم «تحکیم وحدتی‌ها» و هم طرفداران احمدی نژاد، در بی‌خبرنامة امیرکبیر، مراتب قدردانی خود را نخست از حاکمیت ایالات متحد اعلام دارند! چرا که از برکت جنجال برای احمدی نژاد در کلمبیا بود، که عربده‌جوئی دو گروه «لات و اوباش» در دانشگاه تهران، باعث شد تا صدای دیگران خاموش بماند. و این شیوة «مقدس» را همانطور که می‌دانیم، دو قطبی کردن فضای جامعه می‌نامند،‌ و شیوه‌ای است شناخته شده در نظام فاشیست‌ها. ‌ و ریشة اصلی آن در دعوت‌نامة رئیس دانشگاه کلمبیا از احمدی نژاد قرار دارد. بله، این بود حکمت دعوت مهرورزی به پیشگاه ارباب در کلمبیا، دعوتی که زمینه‌ساز جنجال رمالان و پادوهای‌شان در بلاد غرب شد. و دیدیم که چگونه رمالان، ‌ به دروغ از «توهین»، زبان به شکوه گشودند، و شرکای‌شان هم ادعا کردند اصلاً توهینی در کار نبوده! در واقع، «توهینی» هم در کار نبود، «تلاشی» بود برای گرم کردن تنور دعانویسان! پیامدهای ملموس این تلاش خیرخواهانه نیز همچنان ادامه دارد. پس به حکمت متخصصین هدایت افکار عمومی در غرب «ایمان» بیاوریم، ‌ و هم‌صدا با مولوی بخوانیم:

رو مکن زشتی که نیکی‌های ما
زشت آید پیش آن زیبای ما

بی‌جهت نیست که علی خامنه‌ای، اینچنین شیفته و دلباختة «تحریم» ملت ایران شده. این تحریم‌ها برای دستاربندان، جنگ، یا همان «پیشرفت در همة زمینه‌ها» را به ارمغان خواهد آورد. و به همین دلیل، روزی‌نامة «نیویورک تایمز»، مدام از دوران «خوش» جنگ میان ایران و عراق یاد می‌کند و بر گذشته‌ها افسوس فراوان می‌خورد. و باز هم بی‌جهت نیست که سایت «روز آنلاین»، با انتشار تحلیل‌های نیویورک تایمز، به تبلیغات برای جنگ ادامه می‌دهد. به زعم «نیویورک‌تایمز»، ‌ جهت جلوگیری از جنگ، باید تحریم‌ها را بر ایران افزایش داد! البته می‌دانیم که ادامة تحریم‌ها نهایتاً خود به جنگ خواهد انجامید! ولی «نیویورک‌تایمز»، طبق معمول خود را به کوچة علی‌چپ زده! و همزمان، دستورات لازم جهت آغاز جنگ را هم برای حکومت مفلوک جمکران صادر می‌کند. خواست پنتاگون، که از زبان «نیویورک‌تایمز» ابراز می‌شود، این است که سپاه‌پاسداران به نیروهای آمریکا در عراق یک حملة «نمایشی» صورت دهد، تا با یک تیر چند نشان بزنند. هم به جهانیان ثابت کنند که جمکرانی‌ها، ارواح شکم‌شان خیلی «ضدامپریالیست‌اند»، البته از نوع ضدامپریالیست‌های «نوکر»، عین هوگو چاوز خودمان ـ ضدامپریالیست‌های نوکر آمریکا را هم از این به بعد «جمپریالیست» می‌خوانیم که همزمان تبلوری باشد از «جمکران» و «امپریالیسم»! بله، «جمپریالیست‌ها» با سلاح آمریکائی، چینی و اسرائیلی می‌جنگند، بنزین مصرفی، جهت نقل‌و‌انتقالات نظامی، را هم از ایالات‌متحد دریافت می‌کنند! و هر گاه ایالات متحد بنزین‌شان را قطع کرد، مبارزات «جمپریالیستی‌شان» هم قاعدتاً باید به پایان برسد! و به این مجموعه «شرایط» پرافتخار هم در بلندگوهای‌شان می‌گویند، «نبرد با آمریکا»! در گیرودار چنین نبردی است که ‌پاسداران جان بر کف اسلام و «امام زمان» می‌توانند زمینه را جهت حضور ارتش ایالات متحد در سواحل دریای خزر فراهم آورده، مایة خشنودی و رضایت خداوندگار خود در واشنگتن شوند. و ما ملت بازمی‌گردیم به دوران «طلائی» نخست وزیری امیرعباس هویدا، که کلیه امکانات و وسایل رفاه برای ایالات متحد جهت خبرچینی در ساحل دریای خزر فراهم آمده بود! با یک تفاوت کوچک، در زمان نخست وزیری هویدا، ملت ایران به چنین افلاسی نیفتاده بود، بجای حقوق و مزایا اوراق پوچ «عدالت» بین کارمندان تقسیم نمی‌شد،‌ و ریزه‌خواران پنتاگون، همه روزه، به خط و نشان کشیدن برای ملت ایران نمی‌پرداختند، گزافه‌گوئی هم نمی‌کردند!

نویسندة تحلیل «کشکی ـ استراتژیک» نیویورک‌تایمز، ادعا کرده که یک «مقام مطلع» به او گفته، «جنگ با ایران شروع خواهد شد، اگر پاسداران آغازگر جنگ باشند!» اینچنین است که «مقام مطلع»، به نوکران خود «بفرما» می‌زند! که از دوران‌باستان گفته‌اند، «لیدیز فرست!» همانطور که در سال 1358، به «لات و اوباش»، ‌جهت اشغال سفارت آمریکا «بفرما» زدند، تا ایالات متحد «خشمگین» شود، و ضمن قطع رابطه، دارائی‌های ایران را نیز مسدود کند، و روح‌الله هم بگوید، «رابطه با آمریکا را می‌خواهیم چه کنیم؟»، و یا اینکه، «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند!» امروز هم مثل گذشته، گویا زمینه را باید خودشان برای «ارباب» فراهم کنند! و صدالبته، ‌ناگفته نماند، طی مدتی که «نبرد با امپریالیسم» ادامه داشت، همچنان بنزین را از آمریکا می‌خریدیم! ولی نه روح‌الله «مبارز»، و نه دولت میرحسین موسوی به این مطلب اشاره نمی‌کردند؛ و طبیعی است که ایالات متحد هم، جهت حفظ آبروی «جمپریالیست‌ها»، کلامی بر زبان نمی‌آورد! بله، «جنتلمن» بودن این دردسرها را هم دارد! و تا زمانی که روح‌الله «جام زهر» را سر نکشیده بود، عربده‌جوئی‌های‌اش ادامه داشت، و میرحسین موسوی هم با سوءاستفاده‌ از «آقائی آمریکا»، همزمان هم از ایالات متحد بنزین می‌خرید، و هم به نبرد با آمریکای جهانخوار مشغول بود، و آنروزها، برخلاف امروز، هیچ سخنی از «کودکان بیخانمان تهران» از دهان ایشان بیرون نمی‌آمد. بله، اینبار هم، ‌ مانند آبانماه سال 1358، حکایت همان «لیدیزفرست» است! سپاه پاسداران پیشقدم می‌شود، تا دیگ خشم ایالات متحد را حسابی به جوش آورد، و آمریکا بتواند افتخار ورود به جنگ با سپاه «مقدس» پاسداران را داشته باشد. انگشت اتهام را هم، نه به سوی حکومت مسخرة جمکران، که به سوی ملت ایران بگیرد و بگوید، این‌ها شروع کردند!




0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت