چهارشنبه، آذر ۰۷، ۱۳۸۶


سردار و نجار!
...

به محض اینکه دولت روسیه اعلام می‌کند سوخت نیروگاه بوشهر آمادة تحویل است، ناگهان سپاهیان اسلام، و وزارت اطلاعات جمکران همزمان، بحران‌های جدیدی «خلق» می‌کنند، تا به هر ترتیب راه اندازی نیروگاه بوشهر به تعویق بیافتد. وزارت اطلاعات، از زبان اژه‌ای، طبق معمول «جاسوس» کشف می‌کند، و وزارت دفاع هم، کماکان با پشتیبانی آمریکا و یاری حاکمیت چین، جهت جبران پرش‌های ناکام احمدی نژاد به قله‌های هسته‌ای، در عرصة نظامی به جست و خیز می‌پردازد، تا کل منطقه را از روسیه تا اسرائیل تهدید کند، البته با حفظ شعارهای آمریکاستیز و کشکی همیشگی!

بلافاصله پس از کنفرانس «آناپلیس»، که رهبران تروریست‌های اخوان‌المسلمین در مصر و ایران آنرا «محکوم» کردند، روز دوشنبه، همایش آینده‌پژوهی 1400، به ابتکار مشارکتچی‌های برانداز در دانشکدة حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران آغاز شد. مشارکتچی‌ها که به بهانة نبرد با آمریکا رهبران‌شان پیشتر سفارت آمریکا را در تهران اشغال کرده بودند، تا تحریم و جنگ بر ملت ایران تحمیل شود، اکنون نقاب از چهره بر می‌اندازند. اینان ‌نه تنها وابستگی‌ خود را به آمریکا آشکار کرده‌اند، که به صدور فتوای براندازی هم مشغول شده‌اند. در این نشست «استحماری»، جلاد مهاباد، جلائی‌پور، بازگشت به «پوپولیسم انقلابی» تجویز کرده! البته از آنجا که در ایران اصولاً انقلابی نشده، باید بدانیم که استاد گرانقدر، «جلائی‌پور»، که در رشتة جنایت، آدمکشی و چرندبافی دکتری گرفته‌اند، در واقع براندازی و شورش «تجویز» می‌فرمایند. در تداوم همین مهملات، الهه کولائی‌ نیز، از پر چارقد سفیداش «پژوهش‌های استراتژیک» مادر بزرگ را بیرون کشیده، و با استناد به «مستندات» سایت سیدصادق خرازی، در باب وصیت‌نامة پطرکبیر می‌گوید، ببینید روسیه در گذشته با ما چه کرد؟ پس، باید از روسیه ترسید! البته فراموش نکنیم که «آمریکا» بر اساس صحبت‌های اینان، در حق ما جز نیکی هیچ نکرده! چون براندازی‌، کودتا، جنگ و چپاول دارائی‌های ما ملت، در واقع جز حفظ منافع کولائی‌ها و جلائی‌پورها پیامدی نداشته! به زبان بی‌زبانی، کولائی می‌گوید، مانند همین 28 سال، سر بر آستان عموسام بگذاریم که «خودی» است، ما را می‌شناسد، و به ما اطمینان دارد! متن کامل ترهات کولائی و جلائی‌پور را در سایت مشارکت‌چی‌ها می‌توانید مطالعه کنید، و مسلماً از اینهمه بیشرمی و حماقت «محظوظ» خواهید شد. اما مهم‌ترین ابراز وجود مشارکتچی‌ها در مخالفت با نیروگاه بوشهر، همزمان با خبر «ایتارتاس» در مورد آمادگی سوخت هسته‌ای نیروگاه بوشهر، در سایت احترام به ابتذال دینی و ضددینی، یا همان «سایت زمانه» منتشر شده! روز دوشنبه، استاد دکتر شیرزاد، عضو شورای مرکزی مشارکت، محفل ریزه‌خواران حزب دموکرات آمریکا، ناگهان از خواب غفلت بیدار شده می‌گوید، ما نیازی به فناوری هسته‌ای نداریم! اصلاً اینجور چیزها خطرهای زیست محیطی ایجاد می‌کند! مرجع تقلید استاد شیرزاد هم سبزهای آلمان و ایتالیا هستند، نزدیک‌ترین تشکل‌های سیاسی به ایالات متحد!

بله استاد شیرزاد، پس از تأکید بر «درک پائین مردم» گفته‌اند، اینان در جریان بحث‌های روشنفکری جهان نیستند! این سخنان، به این معناست که، استاد شیرزاد و مادر ابتکار در جریان این بحث‌های روشنفکرانه هستند! چون همانطور که می‌دانیم، مشارکت‌چی‌ها مانند دیگر فعلة فاشیسم، به پیروی از مهملات استاد شریعتی‌شان، دین نخبگان و دین عوام هم «اختراع» کرده‌اند! و در این اختراعات، خودشان را در زمرة «نخبگان» همین دین می‌دانند، و استاد شیرزاد هم به دلیل قرار گرفتن در ردة نخبگان، با نیروگاه بوشهر مخالفت دارند. چرا که نیروگاه بوشهر ممکن است به زودی آغاز به‌کار کند، و کشور ایران یک گام دیگر از طرح آمریکائی «بازار مصرف» تمام و کمال فاصله بگیرد! بله، این نیروگاه بوشهر، به نوعی با سد سیوند شباهت پیدا کرده، که قرار بود پیش از براندازی سال 57 آبگیری شود، ولی آبگیری آن را حداقل سه ده به تأخیر انداختند، چون جلائی‌پورها و خاتمی‌ها بجای داریوش همایون‌ها و نهاوندی‌ها نشستند. آنروزها که محمد خاتمی دور دنیا به راه افتاده بود تا حاکمیت گورکن‌ها به سلاح هسته‌ای مجهز شود، استاد شیرزاد در جریان بحث‌های روشنفکرانه جهان گویا قرار نداشتند، الهه کولائی هم خفقان مرگ گرفته بود. چون حکومت رمالان می‌توانست، بر روی کاغذپاره‌های پنتاگون با یک بمب اتم اهدائی مائوئیست‌های ریزه‌خوار آمریکا در چین، هم روسیه، هم اسرائیل و هم کل منطقه را مرتباً به تشنج بکشاند. اما پیش‌از ادامة مطلب بهتر است سری هم به تبلیغات فیلم «پرسپولیس» در «صدای آلمان» بزنیم.

در راستای پروپاگاند برای فیلم «پرسپولیس»، سایت «دویچه وله»، یا همان «صدای آلمان» خودمان، این فیلم را «عصیان بر علیه سنت» نامیده! از آنجا که «نژاد برتر» ژرمن‌ها مانند پاسارگادیست‌های خودمان از مرحله «پرت» تشریف دارند، خدمت‌شان بگوئیم، فیلم پرسپولیس، سعی دارد تا حکومت تحجر و توحش جمکران را در ترادف با حاکمیت ایران در دوران پهلوی دوم قرار دهد، تا به خیال خودش، از اینراه برای این حاکمیت «عصرحجر» کسب وجهه کند. این شیوه را در عرصة «پروپاگاند»، ارائة تصویر دلپذیر می‌خوانند. کسانی که دوران پهلوی را به یاد دارند، قادراند تفاوت‌ها را درک کنند؛ هر چند سلطنت محمدرضا پهلوی، با توطئة محمد مصدق به کودتای 28 مرداد پیوند داده شد، تا مشروعیت هم نداشته باشد، و هر چند حکومت پهلوی دوم از دمکراسی فاصلة بسیار داشت، می‌باید بگوئیم، قابل قیاس با حکومت رمالان نبود. در ضمن به اهالی «محترم» صدای آلمان یادآور می‌شویم که، فیلم تبلیغاتی پرسپولیس دو حاکمیت غیر قابل قیاس را در ترادف قرار می‌دهد، تا برای یکی از آن‌ها بازار گرمی کرده باشد. از این گذشته، اگر اهالی «صدای آلمان»، فیلم پرسپولیس را «شورش بر علیه سنت» می‌خوانند، دو نکتة کوچک را فراموش نفرمایند. نخست اینکه شورش بر ضد سنت، در واقع همان «مدرنیزاسیون» است، که با کودتای 22 بهمن بر ملت ایران تحمیل شد. دوم اینکه حکومت اسلامی بر خلاف ادعای شما «سنت» نیست، بلکه برخاسته از یک کودتای استعماری است، و تبلور مدرنیسم! تا آنجا که نویسندة این وبلاگ می‌داند، نه کودتا و نه استعمار، هیچکدام هرگز جزئی از سنت‌های هیچ ملتی نبوده و نخواهند بود! حال بازگردیم به پیشرفت‌های شگرف رمالان جمکران در عرصه نظامی!

روز دوشنبه، 26 نوامبر 2007، خبرگزاری رسمی جمهوری روسیه، «ایتارتاس» اعلام داشت، بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بازرسی 30 تانکر سوخت، آماده برای ارسال به نیروگاه هسته‌ای بوشهر را آغاز می‌کنند. به گفتة «ایتارتاس»، بازرسی هر تانکر 30 دقیقه وقت می‌گیرد، سپس تانکرها مهر و موم می‌شوند، تا به ایران ارسال شوند. اما هنوز مرکب خبر «ایتارتاس» خشک نشده‌ بود، که فردای همان روز، سردار نجار، وزیر دفاع حکومت رمالان، ضمن جست و خیز در پستوی خانه‌شان، چند موشک بالیستیک، با برد دو هزار کیلومتر، و مقدار زیادی تجهیزات فوق مدرن از صندوقچة مادربزرگ محترم‌شان بیرون کشیدند، ‌ و در گردهمائی بسیجیان در وزارت دفاع ‌فرمودند، ‌ قصد مدرن کردن نیروی دریائی را داریم! می‌دانیم که افتخار بزرگ حکومت روضه خوان‌ها، نوکری در بارگاه منافع ایالات متحد در منطقه است، و در راستای همین نوکری، کنفرانس صلح «آناپلیس»، توسط «رهبر فرزانه» محکوم شد، تا جنگ زرگری با اسرائیل همچنان ادامه یابد. و در راستای همین نوکری، در حالیکه «لاوروف»، وزیر امور خارجة روسیه، نشست «آناپلیس» را موفقیت‌آمیز می‌خواند، احمدی نژاد، آنرا یک شکست می‌نامد!

«نووستی» مورخ 7 آذرماه سال‌جاری، به نقل از احمدی نژاد می‌نویسد، «شرکت کنندگان در این همایش فقط به دنبال اهداف تبلیغات سیاسی هستند!» احمدی نژاد گفته، «اگر در کشورهای عربی رفراندوم برگزار کنند، ملت‌های عرب، همه با این نشست مخالفت خواهند کرد.» بله! پرزیدنت مهرورزی، «بسیار خوب ورد آورده‌اند، هر چند سوراخ دعا گم کرده‌اند!» و مرگ را فقط برای همسایه می‌خواهند. چون احمدی‌نژاد می‌داند، اگر ملت ایران در یک رفراندوم شرکت کند، با کل این حاکمیت سرسپرده از پایه و بن مخالفت خواهد کرد. البته ما فقط خواهان تغییر قانون اساسی هستیم، با شخص مهرورزی هم کاری نداریم . و مهرورزی اگر خیلی اهل «رفراندوم» است، بهتر است به جای تجویز نسخه برای ملت‌های عرب، یک رفراندوم در مورد حکومت بسیار مردمی جمکران برگزار کند، آنگاه خواهیم دید که «خوش بود گر محک تجربه آید به میان، تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.» بله، از اصل «نوکری» می‌گفتیم. در راستای همین نوکری است که، «برادر» علی‌آهنی، عاجزانه خواستار ایفای «نقش کلیدی» توسط فرانسه در خاورمیانه شده، و سردار نجار، وزیر دفاع جمکران، با موافقت چین، از کشور کرة شمالی موشک با برد دو هزار کیلومتر دریافت می‌کند. و کار «خوش خدمتی» آنقدر بالا می‌گیرد، که «رابرت تیت» هم به کرشمه‌های احمدی نژاد برای گاوچران‌ها اشاره می‌کند!

نمی‌دانستم «رابرت تیت»، فرستادة گاردین در تهران، پس از گذشت سه روز، با محتوای وبلاگ نویسنده، مورخ 25 نوامبر، هم‌عقیده می‌شود! چقدر می‌باید خشنود و مغرور شویم! بالاخره پس از چند روز تأخیر، «رابرت تیت» نیز در مطلبی که در گاردین انتشار داده، تأکید می‌کند که احمدی نژاد سر از آستان آمریکا بر نمی‌دارد! بله، «مستر» تیت! کاملاً حق دارید، ولی چرا اینقدر دیر به این واضحات پی بردید؟ مدت‌هاست که ما تکرار می‌کنیم، نه تنها احمدی نژاد، که کل حاکمیت جمکران دست گدائی از درگاه آمریکا بر نخواهد داشت! احمدی نژاد، برخلاف آنچه دیگران ادعا می‌کنند، در این «مبارزات ضدامپریالیستی» تنها نیست! احمدی نژاد جزئی از حاکمیت اسلامی است، که در سال 1979 با جانفشانی‌های «هویزر» بر مسند قدرت در ایران نشست. و اگر امروز، از طریق اژه‌ای، وزیر اطلاعات دولت جمکران، به جنگ زرگری با قوة قضائیه گورکن‌ها مشغول شده، فقط یک دلیل دارد: اوضاع روضه‌خوان‌ها و اربابان‌شان در آمریکا و اسرائیل بحرانی است. به همین دلیل «سردار نجار»، اینچنین معجزه می‌کنند!

نخست بگوئیم که، «سردار نجار»، هیچ نسبتی با «یوسف نجار» در کتاب مقدس ندارد! یوسف نجار، فروتن و متواضع بود، هرگز ادعا نکرد پدر عیسی است، بلکه اجازه داد خداوند ابراهیم، از طریق جبرئیل، ادعای پدری بر فرزندش عیسی داشته باشد. اما این نجار کجا و آن نجار کجا؟ «نجار» در جمکران، همچون «مقام معظم» رهبری، پرمدعا، گزافه‌گو و نهایتاً مضحک است. در نتیجه، بجای آنکه بگوید رابرت گیتس، ‌ در سفر اخیر به چین به کمونیست‌های آمریکاپرست اجازه داد تا موشک‌های دور برد در اختیار سپاهیان امام زمان بگذارند، می‌گوید، وزارت دفاع خودش به تنهائی این موشک‌ها را ساخته! بله، در نظام «فاشیست‌الله»، همة رخدادها، مانند شراره‌های آتش، برهه‌ای و ناپایدار است. حکومت‌شان هم به همین ترتیب ظهور کرد: یک‌شبه، پس از نشست گوادالوپ! و وزارت دفاع رمالان از این روند مستثنی نخواهد بود. البته رابرت گیتس پس از مسافرت به چین ادعا کرده بود که حکومت رمالان موشک‌هائی با برد 2500 کیلومتر در اختیار دارد. اما حکومت جمکران، به روال مرسوم، پس از دریافت رشوه، بهای موشک‌هائی با برد 2500 کیلومتر را پرداخت کرد، و موشک‌هائی با برد کمتر تحویل گرفت! و به این ترتیب، 500 کیلومتر، از آبروی اربابان‌اش در ایالات متحد بر باد رفت. و شاید جهت حفظ آبروی رابرت گیتس است که، تیمسار سرتیپ نجار اعلام داشته، این موشک‌ها را با «شعار بسیجی» در وزارت دفاع ساخته‌اند:

«وزارت دفاع با شعار بسیجی موشک‌های دور برد هواپیماهای جنگنده، سیستم‌های مخابراتی، شناورهای سطحی و زیرسطحی را تولید می‌کند. [...] ناوچه‌های موشک‌انداز ساخته شده در وزارت دفاع نه تنها شامل شناور می‌شود، بلکه مشتمل بر خود سلاح و مهمات موشک مورد مصرف آن و سیستم‌های مخابراتی نصب شده روی آن نیز می‌باشد.»
منبع: حنا زرچوبه، مورخ 7 آذرماه 1386

بله! تیمسار نجار در وزارتخانه‌شان «با شعار بسیجی» چه کارها که نمی‌کنند! ایشان، نه تنها موشک با برد دو هزار کیلومتر، که چندین و چند ناوچه، حتی «بیلچه» تولید فرموده‌اند. به محض پخش فرمایشات وزیر دفاع قدرقدرت جمکران، که اگربنزین‌شان را از دستان پر مهر ایالات متحد دریافت نکنند، شب نمی‌توانند بروند خانه، و باید در وزارتخانه‌شان بخوابند، و بسیجیان جان بر کف را هم می‌باید تا ابد به مرخصی بفرستند، ایالات متحد، ضمن پیوند دادن موشک‌های دوربرد جمکران به مسئلة هسته‌ای، به روسیه «پیشنهاد» کرد که برای مبارزه با تهدید موشکی ایران در خاک روسیه هم سپر دفاعی نصب کند!

در نتیجه، وزیر امورخارجة روسیه، پس از پایان نشست «آناپلیس»، بر عدم توسل به خشونت برای حل مسئله هسته‌ای ایران تأکید کرد و اظهار داشت، این مسئله شامل موشک‌های دور برد نمی‌شود! «لاوروف» در ادامة سخنان خود ضمن ابراز نگرانی از گسترش موشک‌های دور برد، رسماً از آمریکا درخواست کرد که قرار‌داد محدودیت موشک‌های دوربرد و میانبرد، که میان آمریکا و روسیه امضا شده، همگانی شود.
منبع: نووستی، مورخ 7 آذرماه 1386

و اما بشنویم از واکنش «نیویورک تایمز» به موشک‌های تیمسار نجار! نیویورک تایمز، «آناپلیس» را پایان دادن به «تهدید پارسی‌ها»، و تلاشی برای منزوی کردن ایران دانسته! این روزی‌نامه نیک می‌داند که اگر در منطقه صلح برقرار شود، مرگ حکومت جمکران فرا خواهد رسید، و در واقع اربابان نیویورک‌تایمز منزوی خواهند شد! و اینان باید آرزوی جنگ میان اعراب و پارس‌ها را با خود به گور ببرند. حتی اگر سردار نجار، «با شعار بسیجی»، موشک‌هائی با برد صدهزار کیلومتر هم از چین و ماچین بگیرد، دیگر حنای‌شان رنگ نخواهد داشت! بله، به دنبال پیشرفت‌های وزارت دفاع جمکران در امر «شعار بسیجی»، روز سه شنبه 27 نوامبر، وزیر دفاع روسیه راهی آذربایجان شد و امروز، ولادیمیر پوتین، برای نخستین بار سفرای خارجی در مسکو را به حضور پذیرفت، تا به آن‌ها بگوید، روسیه بر استقرار دمکراسی و رعایت حقوق بشر در کشورهای «همسود» تأکید دارد و دخالت در این روند را تحمل نخواهد کرد!

حال اگر در خاورمیانه و در کشورهای سواحل دریای خزر صلح و آرامش برقرار شود، سردار نجار با «شعار بسیج»، فقط موشک‌های دوربرد و شناورهائی می‌توانند بسازند که مانند ببر امام‌شان، «کاغذی» باشد!

0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت