پنجشنبه، آذر ۰۸، ۱۳۸۶

لات‌سالاری!
...

برای اطلاع آندسته از هم‌میهنان «آریائی‌تبار»، که گوی یهودستیزی از دستاربندان ربوده و پیشنهاد «نشست پرسپولیس» می‌دهند، تکرار می‌کنیم که «مشروعیت» کشورها را مشتی رمال و روضه‌خوان ریزه‌خوار استعمار در مصر یا جمکران تعیین نمی‌کنند. موجودیت کشور اسرائیل، توسط سازمان ملل به رسمیت شناخته شده، و اسرائیل تنها دمکراسی موجود در منطقه است. بنابراین، ما نه تنها موجودیت اسرائیل را به رسمیت می‌شناسیم، که از مذاکرات صلح «آناپلیس» نیز حمایت می‌کنیم. و امیدواریم که این مذاکرات برای مردم منطقه صلح را به ارمغان آورد. حال بپردازیم به وبلاگ امروز.

چقدر این روزها عجیب است، همه با مطالب این وبلاگ هم‌عقیده ‌شده‌اند! حتی رئیس جمهور فرانسه، نیکولا سرکوزی! امروز رئیس جمهور فرانسه، در مورد زدوخوردهای حومة پاریس اعلام داشت، اشکال ما مسائل طبقاتی نیست، اشکال ما «لات‌سالاری» است! بله، «لات‌سالاری»،‌ همان پدیده‌ای است که از 29 سال پیش بر کشورمان حاکم شده. «لات‌سالاری» به این ترتیب اعمال می‌شود که،‌ ابتدا ملکه اعتضادی‌ها با رعایت حجاب، به همراه الله‌کرم‌ها، و با شعارهای ساخته و پرداختة ساواک به خیابان‌ها می‌ریزند. سپس هر که، هر جور اربابان‌اش‌ «مصلحت» بدانند عمل می‌کند، و به عنوان «دلائل منطقی» برای خیانت آشکار خود نیز، چند سوره و آیه و حدیث ردیف می‌کند، و مردم درمی‌یابند که «خیانت» عین «خدمت» به منافع ملی باید باشد! و لات و اوباش هم جهت حفظ همین منافع ملی به خیابان‌ها می‌آیند!

بله بسیاری از «منافع ملی» ما به همین ترتیب، و با همین شعارها «حفظ» شده: «مرگ بر آمریکا»، جهت حفظ منافع ملی از طریق اشغال سفارت آمریکا، و اعمال تحریم اقتصادی و جنگ‌افروزی؛ «چپ و راست نابود است، اسلام پیروز است»، جهت تصفیه دانشگاه‌ها، و اعدام ده‌ها هزار جوان ایرانی؛ «جنگ، جنگ تا پیروزی، راه قدس از کربلا می‌گذرد، صدای صلح و سازش خاموش باید گردد»، جهت سرکوب صلح‌طلبی، و سرگردان کردن جمعیت جوان کشور، برای رفع نگرانی‌های اربابان امام‌الله بوده! و اما مهم‌ترین شعار حکومت رمالان، همان تکیه بر «حق مسلم ما» باید باشد. «حق مسلم ما»، این است که، ارز حاصل از تاراج نفت را به کره شمالی و چین اهداء کنیم، تا «سردار نجار»، در عرض 24 ساعت، با «شعار بسیجی» برایمان موشک و ناوچه و بیلچه‌های دوربرد بسازند، و علیرغم هشدار همسایگان، در دریای عمان «مانور»هم بدهند، تا یک فروند فانتوم‌ قراضه‌شان هم هدف موشک دریا به هوا قرار گیرد! و جان خلبان و کمک‌خلبان‌ا‌ش هم فدای منافع ایالات متحد شود! «حنازرچوبه» هم در مورد سقوط این «جت‌جنگده» بنویسد، «هواپیما نقص فنی داشت!»

می‌دانیم که وقتی هواپیمای جنگی نقص فنی داشته باشد، خلبان و کمک خلبان موظف‌اند خود را نجات دهند! چون اگر هواپیما را می‌توان یک‌شبه با پرداخت پول فراهم کرد، برای آموزش یک خلبان، سال‌ها وقت لازم است. «حنازرچوبه»، از آنجا که در لجنزار دین دست و پا می‌زند، این مسائل «غیر اسلامی» را نمی‌شناسد. و به مسائل کم اهمیتی چون از بین رفتن خلبان و کمک خلبان فانتوم کذا هیچ اهمیتی نمی‌دهد. در واقع چه اهمیتی دارد؟ سردار نجار، با همان «شعار بسیجی»، یک‌شبه برایمان خلبان و کمک خلبان‌هائی می‌سازند که هواپیما هم سر خودشان باشد! چرا خبرگزاری رسمی حکومت اسلامی وقت گرانبهای‌اش را برای این مسائل جزئی تلف کند؟

مسائل مهم‌تری هست که «حنازرچوبه» باید به آن‌ها بپردازد. از جمله الصاق بر چسب «دموکراتیک» به حزب «مسلم لیگ»، یا همان تشکیلات «طالبان پاکستان». بله از وقتی ارتش ایالات متحد، جهت استقرار پدیدة مضحکی به نام «حکومت اسلامی»، در عراق و افغانستان لنگر انداخته، گورکن‌ها طالبانیسم را هم «دموکراسی» می‌نامند، چرا که به این ترتیب خودشان را هم می‌توانند «دموکراتیک» جا بزنند. همانطور که می‌دانیم، رمالان اهل تقیه‌اند، بنابراین چهرة پلیدشان را با هر نقابی می‌پوشانند، و به همان سادگی که نفس می‌کشند دروغ هم می‌گویند. به این ترتیب، در هر نفس دو دروغ تحویل می‌دهند: دروغ «دم»، و دروغ «بازدم»! به عنوان نمونه، احمدی‌نژاد را در نظر می‌گیریم که با روزنامة ژاپنی «یومیوری» مصاحبه کرده، و ساعت دوازده‌ و 11 دقیقة روز 29 نوامبر 2007، مهرنیوز، ترجمة این مصاحبة تأسف‌‌بار را در اختیار مشتاقان قرار داده.

مهرورزی که گویا هنوز نمی‌داند کشور ژاپن تا سال 1952 تحت فرماندهی ژنرال مک‌آرتور اداره می‌شده، و از آن ‌پس نیز طبق پیمانی «نظامی ـ امنیتی» زیر نظر آمریکا قرار دارد، به ژاپنی‌ها «امر» کرده که، «استقلال» داشته باشند، و در مورد پروندة هسته‌ای ایران موضع‌گیری «منحصر به فرد» بنمایند! احمدی نژاد، دریافت موشک دوربرد از کرة شمالی را هم در محل «تکذیب» کرده، و می‌گوید، ما هیچ همکاری نظامی با کره شمالی نداریم! مهرورزی، در ادامة این مصاحبة پربار با روزنامة ژاپنی، ضمن ابراز مجدد بندگی به درگاه آمریکا، و تأکید بر وجود «آزادی بیان» در جمکران، می‌گوید، تا 40 سال دیگر به ژاپن می‌رسیم!

احمدی‌نژاد می‌پندارد دولت ژاپن هم مانند حکومت رمالان جمکران، یک روح‌الله دارد، که لات بازی و عربده‌جوئی را «عین سیاست» می‌داند، سیاست‌ا‌ش هم عین لات بازی و عربده‌ جوئی است. علامت تعجب هم نمی‌گذاریم! چون تعجبی ندارد. حکومتی که ژنرال هویزر سر کار می‌آورد، به از این نخواهد بود. حتی در کشور الجزایر هم که تا اواخر دهة پنجاه تحت استعمار فرانسه قرار داشت، چنین لات‌بازی به راه نیانداختند. امروز دولت الجزایر ناچار شده، یاوه‌گوئی‌های وزیر «مجاهدین» را که، در آستانة سفر نیکولا سرکوزی به الجزایر، خمینی‌وار به پریشان‌گوئی و مهمل‌گوئی در مورد یهودیان پرداخته بود، «نظر شخصی» وی اعلام کند! چون کافی است ارتباط الجزایر با فرانسه تیره شود، تا یک حکومت فاشیست‌‌الله، از نوع حکومت جمکران نیز در الجزایر به راه بیافتد، و سپس به مراکش و تونس هم سرایت کند! و آنوقت کشور فرانسه به افتخار همسایگی با «ملاعمر» نائل خواهد آمد.

البته در فرانسه به دلیل وجود تشکل‌های سیاسی، مردم چندان از مرحله پرت نیستند. و می‌دانند که جناب وزیر کذا، سر در آخور آنگلوساکسون‌ها دارند. فرانسوی‌ها می‌دانند که چون جزیرة آنگلوساکسون‌ها در مجاورت اسلام قرار نگرفته، آنگلوساکسون‌ها اینچنین با دست و دل‌بازی از تروریست‌های اخوان‌المسلمین حمایت می‌کنند. همانطور که دیدیم، رهبران حماس، تشکل ساخته‌ و پرداختة آریل شارون مفقود، «رهبر فرزانه»‌ و رهبر اخوان‌المسلمین مصر از مخالفان نشست «آناپلیس» بودند، چون «صلح»، دکان جنایات اینان را کساد خواهد کرد. اما مهم‌ترین «شخصیتی» که با نشست «آناپلیس» مخالفت کرده، البته پس از احمدی نژاد، نوری همدانی است.

نوری همدانی که به شیوة دیگر دستاربندان، سیاست و نفس‌کش‌طلبی را یکسان می‌پندارد، فرموده‌اند، نشست «آناپلیس» برای مشروعیت بخشیدن به اسرائیل است! نعلین پوشان جمکران هنوز پیرو آخوند مدرس‌اند، که بجای مخالفت با کودتای کلنل رضاخان، با «جمهوری» مخالف می‌کرد! چون همانطور که گفتیم «شیخ»، همواره صلاح و فلاح خود را در آستان «شاه» می‌جوید. از این جهت، روضه خوان‌ها، با حمایت اربابان خود، سعی دارند زمینة بازگشت سلطنت را فراهم آورند. اینان می‌پندارند، امروز هم می‌توانند مانند دوران مشروطه، با پناه گرفتن در سایة شاه، از سیر تحولات تاریخی کشور در امان بمانند. و نوری همدانی هم می‌خواهد شرایط بحرانی به همین ترتیب ادامه یابد، تا دکان نوکران ضدامپریالیست عموسام همچنان پر رونق باشد. به همین دلیل به چرندبافی مشغول شده، و مشروعیت اسرائیل را به زیر سوال می‌برد. بله، اسرائیل اگر بخواهد مشروعیت داشته باشد، باید این مشروعیت را نه از سازمان ملل، که از مشتی دستاربند جیره‌خوار سفارت کذا دریافت کند! همچنانکه حکومت جمکران، مشروعیت خود را از ارتش ناتو دریافت کرد. بله جالب اینجاست که مهملات روضه‌خوان‌ها درخبرگزاری‌های حکومت جمکران منتشر می‌شود. همچنان که هذیان‌گوئی مکارم شیرازی.

شیخ مکارم شیرازی، ضمن دفاع از سرکوب دراویش و بهائیان، ادعا کرده اسلام مانعی است بر سر راه آمریکا! می‌بینیم که پرزیدنت مهرورزی کاملاً حق دارد. و در جمکران، «آزادی بیان» را به وضوح می‌بینیم! ولی این «آزادی» فقط برای لات و اوباش فراهم است. برای آن‌ها که اسلام را دشمن عمو سام جلوه می‌دهند، تا ما ملت را با کمک همان عموسام چپاول کنند. البته ما هم می‌دانیم که اسلام چه مانع بزرگی بر سر راه آمریکاست! به همین دلیل است که آمریکا در عراق، افغانستان، ترکیه و پاکستان حکومت اسلامی به راه می‌اندازد، همة اینکارها را کرده، تا جمکران احساس تنهائی نکند! بله، این اسلام همان مانعی است که آمریکا خودش عمداً ایجاد می‌کند، ولی نه بر سر راه خود، که در برابر رشد و آزادی ملت‌ها! به ویژه آن ملت‌هائی که رئیس جمهور فرهیخته‌ای چون احمدی نژاد داشته باشند، کسی که گوی حماقت و پریشان‌گوئی را حتی از خاتمی هم می‌رباید!

البته احمدی نژاد این روزها سرش خیلی شلوغ است، از این مصاحبه، به آن مصاحبه، حرف‌هائی می‌زند که انسان در سلامت عقل او و مشاورانش حسابی «تردید» می‌کند. امروز احمدی نژاد ضمن مصاحبه با خبرپراکنی ایسنا، اعلام می‌دارد، امسال نیز مانند سال گذشته 120 میلیارد تومان برای احداث و عمران مساجد اختصاص خواهد یافت! چون به ادعای احمدی نژاد،

«کانون سازماندهی برای ادارة جامعه، مسجد است!»

کد خبر: 8609 ـ 04319

به این ترتیب که احمدی نژاد می‌خواهد مسجد بسازد، تا چهل سال دیگر که قرار بود به ژاپن برسیم، تمام کشور ایران می‌شود مسجد! به زبان ساده‌تر گورکن‌ها مالک تمام زمین‌های کشور خواهند شد. و با احداث مساجد و از طریق پرکردن جیب دستاربندان است که جامعه می‌تواند «سازمان» بیابد. هرچند میزان درک احمدی‌نژاد از جامعه، به مسجد محدود می‌شود، ولی مسجد، یا هر مکان دیگر عبادت، خود جزئی از یک جامعة سازمان یافته است، و اگر قرار باشد جامعه از طریق مسجد سازمان یابد، پس نقش دولت بیکارة احمدی نژاد، و تشکیلات عریض و طویل مفتخوری در این یا آن مجلس و وزارتخانه چیست؟

در وبلاگ «سردار و نجار» گفتیم که، حکومت اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا نیروگاه بوشهر به مرحله بهره برداری نرسد. و ظهور معجزه‌آسای موشک‌های سردار نجار را مدیون کارشکنی‌های رمالان هستیم. بد نیست بدانیم که در پی «معجزات» سردار نجار، به گزارش «نووستی»، مورخ 7 آذرماه، نشست کمیسیون همکاری‌های تجاری و اقتصادی ایران و روسیه، در مورد تکمیل نیروگاه بوشهر، که قرار بود تا دهم آذرماه تشکیل شود، حدود یکماه دیگر هم به تعویق افتاد! بله حکومت سرسپردة جمکران، برای حفظ منافع اربابان‌ا‌ش، اینچنین سخاوتمندانه از منافع ما «مایه» می‌گذارد. و مسلماً اگر لات‌بازی و مزدوری باعث مرگ می‌شد، ما ملت از اسارت حکومت جمکران، و اکثریت قریب به اتفاق روضه‌خوان‌ها تا به حال رها شده بودیم.







0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت