چهارشنبه، آذر ۱۴، ۱۳۸۶

سگ طمع‌کار!
...

برای ابتر کردن پروپاگاند «خلیج عربی» که با هماهنگی گاوچران‌ها و نوکران‌شان در حکومت اسلامی به راه افتاده، از حضور در تظاهرات به اصطلاح «میهن پرستانه» خودداری خواهیم کرد! آمریکا و نوکران‌اش در جمکران، اگر می‌پندارند با دمیدن در شیپور «خلیج عربی» و «حاکمیت بر سه جزیره»، می‌توانند ما مردم را دوباره به خیابان‌ها کشانده، و در پس پردة جنجال «میهن پرستی»، یک توطئة براندازی از نوع سال 1357 را سازماندهی کنند، کورخوانده‌اند! داستان «خلیج عربی» و ادعای مالکیت امارات بر سه جزیرة کذا، ترفندی است برای سرپا نگاهداشتن حکومت فروپاشیده اسلامی، تا اینکه زمان مناسب جهت براندازی فرا رسد. ما نیک می‌دانیم که هدف از براندازی بهمن 57، تجزیة ایران بود، پس فریب تبلیغات شیپورهای استعمار را نخوریم. آمریکا می‌پندارد از طریق تهییج احساسات «میهن پرستانه» می‌تواند، مطالبات ‌ملت را در مورد رفراندوم قانون اساسی مسکوت گذارده، و مانند سال 1357، زمینة شورش و براندازی و استقرار یک حاکمیت فاشیسم نوین را فراهم آورد. به همین‌دلیل، ضمن پافشاری بر بحران خود ساختة هسته‌ای، بحران تمامیت ارضی را نیز به میان آورده. بی‌جهت نیست که نوکران آمریکا، از احمدی نژاد برای شرکت در کنفرانس کذا «رسماً» دعوت به عمل آورده‌اند.

بحران، شیشة عمر دیوی است به نام حکومت اسلامی، شیشه‌ای که می‌باید شکسته شود، ولی نه از طریق یک براندازی استعماری جدید. دعوت از «ژنرال» احمدی نژاد جنگجو برای شرکت در شورای همکاری‌های خلیج فارس، در واقع برای رسمیت بخشیدن به بحران نوینی است که «حق مسلم هسته‌ای» را تحت‌الشعاع «حق مسلم حفظ تمامیت ارضی» کشورمان قرار ‌دهد. و اگر در مورد «حق مسلم هسته‌ای»، مردم ایران می‌توانستند زبان به نکوهش حکومت اسلامی بگشایند، در مورد «تمامیت ارضی»، پشت سر سپاه و بسیج، صفوف فشردة «میهن پرستان» را مشاهده خواهیم کرد! به چند دلیل.

نخست آنکه به جهت موجودیت نفرت انگیزی به نام حکومت اسلامی، اکثریت مردم ایران، عرب ‌ستیز شده، جنایات حکومت دست نشاندة سازمان سیا را به حساب اعراب هزار و چهارصد سال پیش می‌گذارند! هر چند جای تعجب نیست، چرا که در مورد حضور رئیس جمهور روسیه در ایران نیز، «بازگشت به گذشته» در دستور کار فعلة فاشیسم قرار داشت. در این راستا، سید صادق، برخلاف اکثر نانخورهای سازمان سیا، حتی به «ترکمانچای» و «گلستان» اکتفا نکرده بود، و از هزارة سوم جهشی به دوران پترکبیر داشت!

و این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پروپاگاند فاشیستی است: نادیده انگاشتن زمان‌حال، از طریق بازگشت به گذشته‌ای مبهم، یا پرش به آینده‌ای موهوم. پس با طرح مالکیت سه جزیره، و تبلیغات بر محور «خلیج عربی»، می‌توان شور و هیجان «میهن پرستانه» ایجاد کرد، و حکومت فروپاشیدة اسلامی را چند صباحی سر پا نگاهداشت تا براندازی سازمان یابد. همین روزهاست که دوباره سرود «ای ایران»، به صورت «کلیپ»، همراه با میکساژی از تصاویر آرامگاه کوروش کبیر، پرسپولیس و هرچه رنگ ایران باستان داشته باشد، به همراه جنگنده‌ها و رزمندگان، با پرچم سه رنگ از سیمای کریه جمکران پخش شود. و روز از نو، روزی از نو: تا زمانی که بحران دوام دارد، حکومت اسلامی نیز دوام خواهد داشت. و به این وسیله، به مردم تفهیم می‌کنند که، فقط با ایجاد یک بحران فراگیر می‌توان از شر این حکومت خلاص شد: یک براندازی! افشای گزارش 16 نهاد امنیتی آمریکا در مورد بحران هسته‌ای دقیقاً در همین راستا قرار دارد: کاهش «بحران هسته‌ای»، و افزایش بحران «میهن پرستانه»! بحرانی فراگیر که قادر است ایرانیان را بر یک نقطه: «تمامیت ارضی» متمرکز کند.

روز سوم دسامبر 2007، کاخ سفید متن گزارش 16 نهاد امنیتی ملی ایالات متحد را در مورد فعالیت‌های هسته‌ای رمالان منتشر کرد، و از آن ‌هنگام، فریاد «پیروزی» احمدی‌نژاد و دیگر سران جمکران به آسمان بلند است. طبق این گزارش‌، که اعتبارش از اطلاعات مبنی بر «وجود» سلاح‌های کشتار جمعی در کشور عراق مسلماً بیشتر نیست، رمالان تا سال 2003 فعالیت‌های نظامی هسته‌ای داشته‌اند، و از پائیز سال 2003، «به دلایل نامعلوم» این فعالیت‌ها را متوقف کرده‌اند! البته «استفن هادلی»، مشاور امنیت ملی آمریکا، ادعا می‌کند که به دلایل نامعلوم چنین معجزه‌ای رخ داده، ولی ما می‌دانیم که ارتش ناتو در آغاز بهار 2003، تهاجم وحشیانة خود را به عراق آغاز کرد، و بنابراین طبیعی است که تحت تأثیر بحران واقعی جنگ، دیگر نیازی به بحران دروغین هسته‌ای وجود نداشته باشد. چرا که بحران بزرگ، همزمان حامل بحران کوچکتر نیز خواهد بود؛ برداشتی منطقی، بر اساس تئوری مجموعه‌ها! بله، به همین سادگی! ولی علیرغم «دلایل نامعلوم»، یک «واقعیت» برای گاوچران‌ها «مسلم» است، و جای هم بحث ندارد. و آن اینکه، گورکن‌ها فعالیت نظامی هسته‌ای داشته‌اند! و ایالات متحد می‌خواهد این بحران دروغین را از راه مذاکره «حل» کند، نه از راه جنگ! به زبان ساده‌تر، آنقدر «مذاکره» ادامه خواهد یافت، تا براندازی به سامان برسد!

بلافاصله پس از انتشار این «خبر»، استفن هادلی، در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد، تا به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دهد، و به زبان ساده‌تر، دامنة «پروپاگاند» اخیر را وسعت بخشد. چون این ترهات، عملاً جز «پروپاگاند» هیچ نیست. و تنها هدفی که دنبال می‌کند این است که به جهانیان «ثابت» کند، رمالان فناوری نظامی هسته‌ای دارند، ولی آن را «متوقف» کرده‌اند. بر اساس گزارش کذا، از این پس، هر گاه منافع ایالات متحد ایجاب کند، رمالان «قادر» خواهند بود، فعالیت‌های «نظامی ـ هسته‌ای» خود را، که در این گزارش «وجودشان» به اثبات رسیده، از سر گیرند! و دوباره چهرة منفور کارگزاران آمریکا در جمکران زینت بخش «دیلی‌ها»، «نیوزها»، «تایمزها» و «پست‌ها» شده، تن جهانیان به لرزه در آید، و همه یک صدا خواهان نصب سپر دفاعی در سراسر جهان شوند! و به عنوان ادامه‌ای منطقی بر این روند، ایالات متحد نیز می‌تواند دوباره به ارعاب ملت ایران پرداخته، دامنة چپاول خود را در منطقه گسترش دهد. و همزمان به باج گیری از دیگر کشورها نیز بپردازد.

«استفن هادلی»، ادعا کرده متن گزارش محرمانه، روز 28 نوامبر برای جرج بوش ارسال شده، ولی جهانیان از این خبر بهجت اثر روز سوم دسامبر آگاه می‌شوند! ما می‌خواهیم بدانیم به چه دلیل، دفتر ریاست جمهوری آمریکا، برای مطالعة یک گزارش نه صفحه‌ای، 5 روز وقت گذاشته؟! مگر مشاوران حقوقی ریاست جمهوری آمریکا را هم، مانند مشاوران مقام معظم رهبری، از زباله‌دان جمکران بیرون کشیده‌اند؟! در ضمن می‌خواهیم بدانیم، جز ایالات متحد و شرکای‌اش، چه دولت‌هائی فناوری «هسته‌ای ـ نظامی» در اختیار روضه خوان‌ها گذاشته‌اند؟ چون به دلیل سرسپردگی حکومت اسلامی به حاکمیت ایالات متحد، کشور روسیه فناوری «نظامی ـ هسته‌ای» در اختیار نوکران آمریکا نمی‌گذارد. اگر به یاد داشته باشیم، پیش از مسافرت رئیس جمهور روسیه به تهران، ولادیمیر پوتین به کاندی رایس و رابرت گیتس، که در مسکو حضور یافته بودند، هشدار داد که روسیه در مرزهای خود وجود سلاح‌های هسته‌ای را نمی‌پذیرد. همان شب، «علی‌آهنی»، در رادیو فرانسه به التماس و زاری افتاد، که آمریکا از آقای پوتین بپرسد، ما سلاح هسته‌ای نداریم!

پیشتر گفتیم که، هدف ایالات متحد از تجهیز رمالان تهران به سلاح هسته‌ای، فقط اعمال فشار بر روسیه است. چون روسیه تنها کشوری است، که موشک‌های هسته‌ای‌اش واشنگتن را نشانه گرفته‌. و «نگرانی» گاوچران‌ها از فعالیت‌های هسته‌ای، و به اصطلاح «پیشرفت‌های» نظامی حکومت اسلامی دروغی بیش نیست. دیدیم که نتیجة تحریم سپاه پاسداران از سوی آمریکا، ظهور معجزه‌آسای موشکی با برد 2000 کیلومتر شد، که مشخصات دقیق آنرا نیز «جینز دیفنس» در اختیار دیگران قرار داد، تا آمریکا بتواند به روسیه رسماً «پیشنهاد»، نصب سپر دفاعی، نه تنها در لهستان و چک، که در خاک روسیه هم ارائه دهد! اشتهای کرکس‌های پنتاگون گویا سیری ناپذیر است. و شاهد بودیم که علیرغم پیشرفت‌های «سردار نجار»، که با «شعار بسیج» موشک‌ دوربرد با سوخت جامد می‌سازند! در بیانیة نشست شورای همکاری‌های خلیج فارس، بر مالکیت شیخک‌های امارات بر سه جزیرة کذا تأکید می‌شود!

سازمان سیا، ظاهراً می‌پندارد اینبار هم می‌توان خیمه شب بازی دوران شاه را تکرار کرد. و به این منظور تئاتر «روحوضی» دعوت از احمدی نژاد در نشست خلیج فارس به صورت همزمان، با مصاحبة مطبوعاتی مضحک «استفن هادلی» به روی صحنه می‌رود. با توجه به اینکه حکومت «مستقل» جمکران و شیخک‌های خلیج فارس، افتخار نوکری آمریکا را دارند، ادعای مالکیت شیخک‌های خلیج فارس بر سه جزیرة کذا، و جنجال «خلیج عربی» در رسانه های جمکران، حکایت «سگ طمع‌کار» را تداعی می‌کند.

گویند سگی استخوان به دندان، از کنار چاهی می‌گذشت، عکس خویش در آب دید، و پنداشت سگ دیگری استخوان به دهان دارد. به طمع ربودن استخوان آن سگ، بنای پارس کردن نهاد. استخوان از دهانش به چاه افتاد؛ سگ ماند، و تصویر سگی که از ته چاه به او خیره می‌نگریست! دیر یا زود گاوچران‌ها هم در آب‌های خلیج فارس، به سرنوشت همان سگ طمع‌کار دچار خواهند شد. اینان، نه تنها یک حاکمیت قرون‌وسطائی را بر ملت ایران حاکم کردند، تا نفت منطقه را چپاول کنند، که قصد دارند این چپاول را تا تجزیة کشورمان هم بکشانند! به میان آوردن بحث «تمامیت ارضی» ایران، از طریق همکاری حکومت اسلامی با شیخک‌های خلیج‌فارس، حکایت همان سگی است که از شدت طمع، استخوان‌اش را از دست داد. دیر یا زود، آمریکا هم به تصویر خود در خلیج‌فارس خیره خواهد ماند.



0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت