شنبه، آذر ۱۷، ۱۳۸۶

بمب و بلدرچین!
...

به دلیل شکسته شدن محور «تهران، شیخ‌نشین‌های خلیج فارس، پکن»، ملایان هم نتوانستند در نشست امنیتی «منامه» حضور به هم رسانند! اما پیش از ادامة مطلب به فعلة فاشیسم که به پیروی از دستورات علی خامنه‌ای، «حرکت اصیل 16 آذر» را ادامه می‌دهند، تا راه سرکوب تداوم یابد، یادآور شویم، هیچ بیانیه‌ای در حمایت از دانشجو‌نمایان چپ‌الله و دیگر پویندگان راه حماقت 16 آذر امضاء نمی‌کنیم. کسانی که به بهانة مبارزه با حکومت اسلامی، دانشگاه را به عرصة فعالیت سیاسی تبدیل می‌کنند و در واقع آب به آسیاب حاکمیت ملایان می‌ریزند، بدانند، از هیچیک از دانشجونمایان چپ و راست حمایتی نخواهد شد! گروه‌هائی که ادعای مبارزه با حکومت اسلامی را دارند، می‌دانند که دانشگاه محل فعالیت سیاسی نیست. نخستین و اساسی‌ترین گام به سوی دمکراسی، برپائی رفراندوم برای تغییر قانون اساسی متحجر حکومت اسلامی خواهد بود. حال بپردازیم به پیامدهای گزارش 16 نهاد امنیتی آمریکا، که احمدی نژاد، پاسدار شریعتمداری و دیگر نخبگان فقرفرهنگی ساواک را از هول حلیم، در دیگ حماقت انداخت.

هنوز فریادهای پیروزی احمدی نژاد و نعلین‌کوبی‌های امامی کاشانی در خطبه‌های علفزار 16 آذرماه سالجاری به پایان نرسیده بود، که رابرت گیتس اعلام داشت، آمریکا نگران از سرگیری فعالیت‌های نظامی هسته‌ای ایران است! البته نگرانی «رابرت گیتس» به این مختصر محدود نمی‌شد، ایشان امروز در نشست امنیتی منامه در بحرین فرمودند، به دلیل نگرانی از موشک‌های دوربردی که سردار نجار با «شعار بسیجی» شخصاً «اختراع» فرموده‌اند، لازم است آمریکا در کشورهای حوزة خلیج فارس هم سپر دفاعی نصب کند! اتفاقاً ما هم گفته بودیم که یکی از فواید گزارش کذا این خواهد بود که، هرگاه منافع یانکی‌ها ایجاب کند، از ادامة فعالیت‌های «موهوم» هسته‌ای دستاربندان ابراز نگرانی کرده، به تهدید دیگر کشورها و باجگیری مشغول می‌شوند، ولی نمی‌دانستیم گاوچران‌ها، حتی از «موشک‌های» سردارنجار هم، که با «شعار بسیجی» ساخته شده، «نگران» خواهند بود!

بله از حق نگذریم، پنتاگون هم خیلی زحمت کشیده! این سپرهای دفاعی را با «شعار خلیجی» ساخته تا ضمن به توبره کشیدن خاک عراق، جیب اروپائی‌ها و عرب‌ها را هم خالی کند. حال اگر در لهستان و چک، نصب سپرهای دفاعی به اشکال برخورد کرد، در کشورهای حوزة خلیج فارس چنین مشکلاتی وجود نداشته و نخواهد داشت. شیخک‌ها، مانند رمالان ضدامپریالیست خودمان همگی آمادة نوکری و فداکاری در راه «حقیقت» و «عدالت» اسلامی‌اند. پس نفت‌شان را چپاول کرده، ارز حاصل از چپاول نفت را در «مریل‌لینچ» و «چیس مانهاتان» برای‌شان نگاه می‌دارند، و جهت تأمین امنیت مملکت‌شان، و خرید سپرهای خوب دفاعی، به آن‌ها وام‌های دراز مدت با بهره‌های کلان هم می‌دهند!

ولی ما راه بهتری به «رابرت گیتس» پیشنهاد می‌کنیم که، سود سرشاری به جیب کرکس‌های پنتاگون سرازیر خواهد کرد. بهتر است سازمان سیا، با کمک دارودستة عبادی، یک فهرست کامل از ایرانیان مخالف‌ حکومت در سراسر جهان تهیه کرده، سپس با ابراز نگرانی از امنیت مخالفان حکومت جمکران، خواهان نصب سپر دفاعی در خانة همة ایرانیان مخالف حکومت جمکران شود. به این ترتیب، پنتاگون می‌تواند در خاک ایران از خلیج فارس تا خزر میلیون‌ها سپر دفاعی نصب کند! به کوری چشم پترکبیر! البته ما پیشنهادهای بهتری هم داریم!

به عنوان نمونه، پنتاگون می‌تواند سپرهای دفاعی متحرک و انفرادی بسازد، و مثل «پیکان‌های» اسقاطی انگلیسی، و با شعار «به امید روزی که هر ایرانی یک سپر دفاعی داشته‌ باشد»، به هر ایرانی مخالف و حتی موافق حکومت، یک سپر دفاعی انفرادی بفروشد. بهای سپر را هم خودش مستقیماً از ذخیرة ارزی‌ نفتی‌مان در بانک‌های آمریکا برداشت کند! اگر جهت ساخت چنین سپرهائی به اشکال برخورد کردند، هیچ مهم نیست، از «سردار نجار» می‌خواهند که با «شعار بسیجی» هر چه لازم دارند برای‌شان در وزارت دفاع جمکران بسازد. به شرط اینکه برق، بنزین، لوازم یدکی و نیروهای سرکوبگر کارآمد در اختیارش بگذارند. همانطور که یک شبه پاکستانی‌ها با کمک آمریکا بمب اتم ساختند، سردار نجار هم یک شبه سپردفاعی که هیچ، یک «ایستگاه فضائی» دفاعی خواهد ساخت! و اطمینان داشته باشیم، نه تنها مخالفان حکومت اسلامی برای اقامت در این «ایستگاه» صف می‌کشند، که سردار اکبر، سردار فیروزآبادی، رهبر فرزانه و دیگر زباله‌هائی که از آشغالدانی ساواک در رأس هرم قدرت قرار گرفته‌اند، به ویژه قوم و قبیله رفسنجانی، بهترین جاها را در همین «ایستگاه» فضائی از پیش رزرو می‌کنند، تا جهت دفاع از «کیان اسلام» به آخرین فناوری‌های پدافندی مجهز شده، در رکاب امام زمان افتخار شهادت داشته باشند. که از قدیم گفته‌اند، اسلام با علم هیچ تضادی ندارد، به شرط اینکه علم کذا در خدمت توحش مسلمین قرار گیرد.

اصولاً اسلام خیلی بزرگوار و بلند نظر و بخشنده و مهربان است، و با هیچ پدیده‌ای، حتی پدیده‌های ضداسلامی هم در تضاد نیست، به شرط آنکه پدیده‌های کذا، مانند چپ‌الله، و حقوق بشر «مید این محفل نوبل» به خدمت تحجر اسلام در آیند! بله، شما هنوز از اسلام هیچ نمی‌دانید! همه چیز در اسلام وجود دارد، به ویژه آنچه در دورة صدر اسلام اصلاً وجود نداشته، مانند دموکراسی، حقوق بشر و آزادی‌های اجتماعی! و اگر بخواهیم از آنچه در دورة اسلام وجود نداشته بگوئیم صدها وبلاگ کفایت نمی‌کند، پس بازگردیم به دست افشانی‌های ریش و نعلین و دستار، از انتشار گزارش 16 نهاد امنیتی.

بله، به محض انتشار این گزارش مضحک، احمدی نژاد و پاسدار شریعتمداری شدیداً دچار احساس پیروزی اسلام بر کفر شده، سفیر گزافه‌گو و بی‌نزاکت حکومت اسلامی در فرانسه، به حاکمیت فرانسه فرمان داد، «مستقل عمل کند»، و در خط آمریکا قرار نگیرد! بله نوکر پررو به این می‌گویند! البته فرانسوی‌ها با رفتار پادوهای‌شان آشنائی دارند، و گنده‌گوئی‌های دیپلمات‌های بازار تهران بهترین وسیلة تفریح‌شان ‌شده. و اما بیانیه‌نویس ساواک که تحت نظارت عالیة سید مهدی خاموشی در سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت دارد، بلافاصله «دست خداوند» را در گزارش کذا مشاهده کرد، و آنرا تحویل امامی‌کاشانی داد، تا در خطبه‌های علفزار به نمازگزاران نشان دهد! در نتیجه آخوند امامی کاشانی در خطبه‌های استحماری جمعه چنین می‌گوید:

«در [...] افشا شدن دروغ دولت‌مردان این کشور[آمریکا] علیه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران دستی مشهود است که آن دست خداست. [...] سنت الهی این است که به باطل اجازه می‌دهد فریاد بزند [...] اما به یک‌باره حق را بر سر باطل می‌کوبد.»
منبع: حنا زرچوبه، مورخ 16 آذرماه 1386

بله! و امروز که همة نوکران آمریکا «دست خدا» را خوب مشاهده کردند، و جنجال به راه انداختند، ناگهان خدا «حق» را بر سرشان کوبید، چون دیک‌چنی، که همان دسته بیل خداوندی باید باشد، امروز فرمودند، فعالیت‌های ایران باعث نگرانی است! البته دیک چنی حق دارد، خودتان را بجای ایشان بگذارید که قلبش هم با باتری کار می‌کند، و یک تفنگ شکاری نمی‌تواند دست بگیرد، ولی آرزو دارد ژست شکارچی هم بگیرد! حکایت شکار بلدرچین‌شان را هنوز به یاد داریم! اگر فعالیت هسته‌ای رمالان هم مانند شکار بلدرچین دیک‌چنی باشد، می‌دانید چه فاجعه‌ای در انتظار بشریت است؟ دیک چنی حق دارد نگران باشد، ولی سازمان استحمار اسلامی ادعا می‌کند، نگرانی دیک چنی نه از فعالیت هسته‌ای رمالان، که از نقش ولایت فقیه است:

«امامی‌کاشانی [...] گفت: امروز از دل دشمن نسبت به نقش و تاثیر ولایت فقیه احساس خطر می‌کنند.»

به این می‌گویند تبلیغات اسلامی حسابی! به نظر می‌رسد جملة کذا را، شخص سیدمهدی خاموشی، پس از دریافت 60 میلیارد تومان بودجه برای سازمان استحمار اسلامی ردیف کرده باشد. تازیان هم نتوانستند با زبان فارسی چنین کنند. سیدمهدی، همزمان با مهمل‌گوئی به تخریب ساختار زبان فارسی پرداخته، تا ثابت کند نه تنها جامعة ایران، که زبان فارسی را هم می‌توان به صدر اسلام در صحرای حجاز منتقل کرد. اما مهم‌ترین قسمت ترهات سازمان سیدمهدی خاموشی در باب حقوق «مترقی» اسلام است. به ادعای سازمان تبلیغات اسلامی، و از زبان امامی کاشانی، حقوق بشر در غرب وجود ندارد، و قوانین حقوقی غرب به گرد حقوق «مترقی» اسلام هم نخواهد رسید:

«وی پیشرفته ترین قوانین حقوقی غرب را قابل مقایسه با حقوق مترقی اسلامی ندانست و گفت [...] غربی‌ها حقوقی برای بشر قائل نیستند.»
همان مأخذ.

البته سنگسار، قصاص، قطع دست و پا، شلاق و تازیانه از جمله مترقی‌ترین «حقوق‌اند»، و در غرب اصلاً وجود ندارد. در غرب، رؤسای سازمان‌هائی هم که به تبلیغ این «حقوق» مترقی مشغول‌اند، همچون سید مهدی خاموشی، 60 میلیارد تومان در سال بودجه دریافت نمی‌کنند! از این نظر کاملاً حق با امامی کاشانی است. حقوق غرب اگر بخواهد به حقوق مترقی اسلامی برسد، حداقل 2 هزار سال باید بدود، البته به عقب! به آن زمان که خداوند ابراهیم نسبت به فرزند یوسف نجار ادعای پدری می‌کرد. ولی اگر به آنزمان هم بازگردد، باز از قوة قضائیة آخوند شاهرودی عقب مانده. چون شاهرودی دیگر امروز، جهت قطع دست و پا، خود و «قوه‌اش» را به فناوری‌های هزاره سوم مجهز کرده! بله، در باب حقوق «مترقی» اسلامی بد نیست نگاهی داشته باشیم به اعدام «ماکوان مولودزاده» در زندان کرمانشاه. مولودزاده، از قضای روزگار، هم جوان بوده و هم کرد! وی در 19 سالگی به جرم کشیدن سیگار دستگیر شد، و در زندان هم به قتل ‌رسید! قوة قضائیه مترقی اسلامی ادعا می‌کند، این جوان پس از دستگیری اعتراف کرده در سن سیزده سالگی به فرد دیگری تجاوز کرده است! نیازی به توضیح نیست که بگوئیم، شاکی خصوصی هم در این پرونده اصلاً وجود ندارد، و هیچ جرمی هم به اثبات نرسیده! اگر بودجة سازمان تبلیغات اسلامی را چند میلیارد تومان دیگر افزایش دهند، از این قماش مجرمین برای‌مان فراوان پیدا می‌کنند.




0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت