جمعه، آذر ۳۰، ۱۳۸۶

یلدا با ودکا!

...

روز جمعه 23 آذرماه 1386، همزمان با ابراز نگرانی شیخ احمد خاتمی جهت «کرامت» نوامیس‌شان در خیابان‌های «دینی»، رادیو فردا هم برای نوامیس عموسام سخت نگران شده، و جهت رفع این نگرانی «عمیق»، مرجعیت مقتدی صدر را توصیه کرده! رادیو «کذا»، به نقل از آسوشیتدپرس می‌گوید، اگر مقتدی صدر «درس» بخواند و آیت‌الله شود، می‌تواند، «سپاه مهدی» را در «تحولات» عراق به کار گیرد. و شاهدیم که به دنبال این «توصیه»، مقتدی صدر و شرکاء، بلافاصله بمب‌گزاری در اماکن عمومی عراق را از نو آغاز کردند. بله، بر عکس آنروزها که کسی از علم و دانش عمیق حاج روح‌الله خبر نداشت، امروز مقتدی صدر برای همگان شناخته شده است. در کارنامة درخشان مقتدی صدر، علاوه بر همکاری صمیمانه با اشغالگران عراق، قتل عبدالمجیدخوئی نیز در سال 2003 به چشم می‌خورد. رادیو فردا پس از ستایش از مقتدی صدر، می‌گوید، لازم است او کنترل مناطق نفت‌خیز جنوب عراق را هم به دست گیرد!

همانطور که پیشتر هم گفتیم هر جا که مانند کشور ایران ، «نفت» وجود داشته باشد، رهبری یک «آیت‌الله» دست آموز برای تأمین منافع عموسام یکی از اصول ضروری تشخیص داده می‌شود. مقتدی صدر هم، از هنگام جنگ اول خلیج فارس، سلسله مراتب مزدوری، تیغ‌کشی و بمب‌گزاری در اماکن عمومی را با موفقیت طی کرده، و به همین دلیل از سوی رادیو «فردای» عموسام، واجد کلیة شرایط «رهبری»، تشخیص داده شده.

علت ابراز علاقة آشکار صدای آمریکائی «فردا» به جنایتکاری به نام مقتدی صدر، این است که دمکرات‌های آمریکا فعالیت‌های سیاسی خود را جهت ورود به کاخ سفید آغاز کرده‌اند. و همانطور که می‌دانیم فعالیت سیاسی حزب دمکرات، همیشه با «بسیج» لات و اوباش آغاز می‌شود. آشوب‌های سال 1341 را در بازار و حوزه‌های قم به خاطر داریم، همچنین به یاد داریم که روح‌الله «مبارزات» خود را از دوران ریاست جمهوری جان کندی آغاز کرد. بله، عشق دموکرات‌های ایالات متحد به اراذل و اوباش دهه‌ها پیش از ریاست جمهوری جیمی کارتر آغاز شده، و این روند «فرخنده» همچنان ادامه دارد. امروز نه تنها در ایران و عراق که در روسیه نیز شاهد شکل‌گیری این روند هستیم! بله، در روسیه برخی سازمان‌های به اصطلاح غیردولتی، عملاً به بسیج فاشیست‌ها مشغول شده‌اند.

این گروه‌ها، مانند طلاب قم یا دانشجونمایان دانشگاه‌های جمکران، از فدائیان «ایدئولوژی» به شمار می‌روند: ایدئولوژی‌های برتری‌طلبانه: دینی، نژادی، قومی! از همه مهم‌تر، این گروه‌ها به شدت ادعای «میهن‌پرستی» هم دارند، و در کمال «صداقت» مایل‌اند، روسیه متعلق به روس‌ها باشد! ولی «روس» مورد نظر اینان، فقط سفیدپوست و ارتدوکس است. و از قضای روزگار، این ویژگی‌ها به مذاق آنگلوساکسون‌ها بسیار خوش می‌آید. ولی همین ویژگی‌ها، عملاً می‌تواند تهدیدی مستقیم برای نظم قانونی و حتی «دمکراتیک»‌ باشد. و به همین دلیل است که، از سوی اعضای ناتو، برای بسیج «فدائیان روس» اینهمه سرمایه‌گذاری صورت گرفته. و به همین دلیل، ولادیمیر پوتین، فرمان مبارزه با گروه‌های افراطی را صادر کرد، و دولت روسیه، هفتة گذشته تصمیم گرفت «مراکز فرهنگی انگلیس» را، نه در مسکو، که در دیگر مناطق روسیه، تعطیل کند. اینکه اصولاً «مراکز فرهنگی انگلیس»، در کشور روسیه به چه نوع فعالیت‌هائی «اشتغال» دارند، برای ما به طور کلی ناشناخته است، و دولت روسیه هم هیچ توضیحی در این مورد ارائه نکرده. ولی به نظر می‌رسد که این «فعالیت‌ها» برای حاکمیت انگلستان از اهمیت فراوانی برخوردار بوده، چرا که سایت فرانسه زبان «نووستی»، مورخ 21 دسامبر 2007، گزارش می‌دهد که وزارت امور خارجة انگلستان، خواهان «بازنگری فوری» در تصمیم دولت روسیه شده! می‌بینیم که فعالیت چند مرکز به اصطلاح «فرهنگی»، در مناطق مختلف روسیه تا چه حد می‌تواند برای حاکمیت کشور انگلیس اهمیت پیدا کند. اهمیتی که به مراتب از اهمیت حوزه‌های علمیه در جمکران فراتر خواهد رفت.

ایجاد آشوب در کشور استعمار زده‌ای چون ایران کار بسیار ساده‌ای است. کافی است، ساواک منفور، اراذل و اوباش تحت فرمان خود را، به عنوان «طلاب»، «دانشجو» و یا «امت» روانة خیابان‌ها کند. البته پیش از تأسیس ساواک در فردای 28 مرداد، این وظیفه بر عهدة دستاربندان بود، که با بسیج اوباش، منافع استعمار را از طریق لغو قرارداد «رژی تنباکو»، و یا ملی کردن نفت، و کودتای 28 مرداد به ثمر رساندند. و از حق نباید گذشت که از نظر تاریخی در خدمت به منافع استعمار غرب، دستاربندان از ساواک سابقه‌ای بسیار طولانی‌تر دارند! و بر طبق آیة شریفه «السابقون، السابقون ... »، دستاربندان به دلیل سوابق خدمت بیشتر، «اجر الهی» بیشتری هم از کارخانة رجاله پروری دریافت می‌کنند.

اما سخنان سناتور «تام کوبرن»، که همزمان با خطبه‌های شیخ احمد خاتمی، در سایت رادیو فردا انتشار یافت، نشانگر آن است که آمریکا، نه تنها از گورکن‌ها حمایت نمی‌کند، که بسیار «آزادیخواه» است! سناتور کوبرن، ضمن مصاحبه با رادیو فردا، در مورد حکومت جمکران همان سخنانی را بر زبان آورده که ساواک به روح‌الله دیکته می‌کرد. همانطور که روح‌الله طوطی‌وار، و صدالبته از سر بلاهت، تکرار می‌کرد که، حساب ملت آمریکا از دولت آمریکا جدا است، سناتور کوبرن هم می‌گوید، حساب مردم ایران از حاکمیت ایران جدا است.

ولی اگر روح‌الله «چرند» می‌بافت، سناتور «محترم» کاملاً حق دارند. چون حکومت جمکران را حاکمیت آمریکا بر مردم ایران تحمیل کرده، و 29 سال است که جهت تداوم حاکمیت طالبان شیعی مسلک، تحریم و جنگ را هم بر ما ملت حاکم کرده. این حاکمیت هیچ ارتباطی با ما ندارد، و در همة ابعاد، برخاسته از خواست و تمایل سرمایه‌داری جهانی است. البته، سناتور «کوبرن» خود نیز از عوامل سرکوب ملت ایران‌اند، چرا که، ایشان گویا بر بودجه‌ای نظارت دارند که قرار بوده، به «گسترش دموکراسی در ایران» اختصاص یابد! بنابراین، براساس همان سیاست «نوکری پنهان»، با توسل به شعار «مبارزه با آمریکا»، که از زمان استقرار حکومت اسلامی رایج شده، هر چه جناب سناتور بگویند، مخالفت شدید حاکمیت جمکران را به همراه خواهد آورد. به همین دلیل، جناب سناتور جهت هدایت گورکن‌ها در مسیر مناسب، به دفاع از زنان، کارگران و دانشجویان قیام فرموده‌اند:

«رنجش خاطر ما از رژیم ایران است که اکنون با کارگران، زنان و دانشجویان بدرفتاری و آزادی آنان را به شدت محدود می‌کند.»


بله، همانطور که می‌دانیم، از تاریخ 23 آذرماه، که جناب سناتور اینچنین به دفاع از آزادی برخاستند، سرداران نیز طرح مبارزه با «چکمه» و «کلاه» را جهت «ارتقاء امنیت» آغاز فرمودند. سناتور ارجمند که گویا بدرفتاری با زنان و کارگران در ایالات متحد را نادیده‌ می‌گیرند، تمام سعی خود را به بهبود شرایط ایرانیان مبذول داشته‌اند! واقعاً ما که رهین منت ایشان هستیم! حال می‌باید پرسید، این سناتور «دموکراسی پرور» چرا در جامعة ایران بجز زن، دانشجو و کارگر، هیچ گروه دیگری مشاهده نفرموده‌اند؟! البته می‌باید قبول کرد که، در ایران، جز زن، کارگر و دانشجو، کسی هم از اهمیت برخوردار نیست! سناتور «کوبرن»، گویا با سرکوب دیگر گروه‌ها در ایران مخالفت اصولی نداشته باشند! و این سئوال آزار دهنده بی‌جواب می‌ماند، که چرا ایشان از مردم ایران به عنوان یک مجموعة تحت سلطة طالبان شیعی مسلک هیچ حرفی نمی‌زنند؟

پاسخ به این پرسش‌ها را در ادامة مصاحبة سناتور دموکراسی پرور ایالات متحد خواهیم یافت. ایشان اصولاً هیچ مشکلی با گورکن‌ها ندارند، چون بدون گورکن‌ها نان امثال سناتور کوبرن آجر خواهد شد. خواست اساسی سناتور کوبرن، فروش سپر دفاعی به همه کشورهای جهان است! به زبان ساده‌تر، ایشان مأمور فروش «پنتاگون» هستند، و با فروش این آلات و ابزار، در واقع رویای رهبری جهان در سر می‌پرورانند! رهبری، از طریق تهدید نظامی ملت‌ها! چرا که، «سناتور» محترم، هنوز شدیداً در استخر توهم جنگ سرد دست و پا می‌زنند، و به دلیل دست و پا زدن و تقلای فراوان، اشتهای‌شان هم باز شده، و می‌خواهند از همة کشورها «محافظت» کنند:

«می‌توان امنیت جهان را به وسیلة سپر موشکی تأمین کرد. و اگر من تنها رهبر آمریکا بودم، تلاش می‌کردم که تجهیزات سپر موشکی در اختیار همة کشورهای دیگر قرار گیرد، اگر از همه کشورهای دیگر محافظت شود، هیچیک از کشورها نیازی به تهاجم نمی‌بیند.»

بله، می‌بینیم که ایشان بی‌جهت مسئولیت «گسترش دموکراسی در ایران» را بر عهده نگرفته‌اند! هدف از دموکراسی سناتور کوبرن، در واقع نصب سپر دفاعی در همة کشورها، به ویژه در ایران است! پس بهتر است جناب سناتور دکان دموکراسی‌شان را برچینند، و به کار شرافتمندانه‌ای بپردازند. به عنوان نمونه، به تولید انار در کالیفرنیا!

چرا که، امشب طولانی‌ترین شب سال است. و ملت ایران، «یلدا» را با ودکای «پلاتینیوم» سن‌پترزبورگ، و انار قرمز کالیفرنیا جشن خواهد گرفت




0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت