شنبه، فروردین ۱۰، ۱۳۸۷

گنجشک فتنه‌گر!

...


اتحادیة اروپا که تا چندی پیش مدافع‌ «آزادی بیان» بود، یک صدا با دبیرکل سازمان رسوای ملل فیلم «ویلدرس» را محکوم کرده! بله امسال همانطور که کارخانة رجاله‌پروری از زبان رهبر گورکن‌ها اعلام کرد، سال نوآوری است! و مهم‌ترین نوآوری‌های امسال ارائه «تصویر دلپذیر» از اسلام توسط همان «ویلدرس» معروف‌ است که شاهکاری به نام «فتنه» خلق کرده! ایشان که «از درد لاعلاجی، به خر می‌گویند خانم‌باجی»، قرآن را با کتاب «نبرد من» یکسان دانسته‌اند! حال آنکه اگر کسی قرآن را خوانده باشد،‌ می‌داند که چرندیات آدولف هیتلر در برابر آیات آشفتة قرآن، یک اثر منسجم و فلسفی است! ولی در واقع «ویلدرس» از قرآن هیچ نمی‌داند، نادانی امثال «ویلدرس» و تعصبات‌شان شرط لازم و کافی برای تبدیل اینان به ابزار پروپاگاند برای اسلام و حکومت‌های اسلامی‌است، و چه جائی مناسب‌تر از هلند، خاستگاه بنیاد «بیلدربرگ» برای حفظ سنگر اسلام و تداوم راه بن‌لادن؟‌

علیرغم پروپاگاند ابلهانة حاکمیت هلند، ما همچنان از آزادی بیان حمایت می‌کنیم، ‌ و نیک می‌دانیم که استعمار غرب به رهبری حاکمیت هلند تمام کوشش خود را به کار می‌برد تا از طریق فیلم «ویلدرس»، فضای رسانه‌ای کشورهای مسلمان نشین را با «احترام به مقدسات» اشغال کند، و افکار عمومی را با نفرت از آزادی بیان زهرآگین! در این راه، حاکمیت هلند گذشته از همکاری نوکران سنتی استعمار یا حکومت‌های اسلامی، از کمک‌های شایان نیویورک تایمز و سایت‌های فارسی زبان، به ویژه رادیوفردا و رادیوزمانه بهره‌مند می‌شود. پیشتر در مورد هلند توضیح دادیم و گفتیم بنیاد بیلدربرگ در این کشور ایجاد شد تا با «خطر» کمونیسم مبارزه کند، و اکنون که اتحاد جماهیر شوروی وجود ندارد، این حاکمیت تلاش خود را بر مبارزه با لائیسیته متمرکز کرده، تا به این ترتیب فاشیسم اسلامی را تداوم بخشد.

در این راستا سایت «رادیوزمانه»، ‌ با «رونالد سورنسن»، دبیر حزب «روتردام شهر قابل زندگی» مصاحبه کرده. ایشان با «ویلدرس» موافق‌اند. اما نه به دلیل اینکه از آزادی بیان حمایت می‌کنند، بلکه به این دلیل که از جنگ مذاهب لذت می‌برند! رونالد سورنسن فرموده‌اند،‌ در قرآن از مسیحیان بدگوئی شده و مسلمانان باید از این کتاب دوری کنند و چرندیاتی از این قماش. در واقع مشکل هلندی‌ها این نیست که قرآن یک مجموعه نامنسجم از احکام وحشیانه است، که به ایدئولوژی حاکم بر کشورهای جهان سوم تبدیل شده تا زمینة چپاول هرچه بیشتر این کشورها فراهم آید، مشکل هلندی‌ها این است که اگر دست از تحریک افکارعمومی و پروپاگاند مضحک ضداسلامی خود بردارند، نوکران‌ خود را در جهان اسلام تضعیف می‌کنند، و میدان از دست سرمایه‌سالاری جهانی به در خواهد رفت.

تلاش محافل فاشیست غرب این است که «مسیحیت» را دین «صلح» و «تمدن» وانمود کنند، دینی که طبیعتاً در تقابل کامل با اسلام قرار خواهد گرفت. حال آنکه اگر نگاهی به کتاب مقدس مسیحیان بیندازیم خواهیم دید که در برابر احکام توحش مسیحیت، اسلام واقعاً دین رحمت و عطوفت است!

و چرا راه دور برویم؟ بازگردیم به همان آیة 19 از سورة 22 در کتاب «مهاجرت» که می‌گوید، «جزای همخوابگی با حیوانات، بجز مرگ نیست.» حال ببینیم علمای اسلام در اینمورد چه می‌گویند؟ بر اساس دین رحمت و عطوفت، اگر فردی با الاغ خود عمل جنسی انجام دهد، باید آنرا در ولایت دیگری به فروش برساند. و به این ترتیب فرد مذکور پس از ارضاء تمایلات جنسی خود، هم گشت و گذاری می‌کند و هم پولی به جیب می‌زند. بله! بی‌جهت نیست که ورد زبان گورکن‌ها، «بسم‌الله» معروف یا «به نام خدای بخشندة مهربان» است! گردش و تفریح و کسب و کار کجا، مجازات مرگ کجا؟ الله کجا، و یهوه کجا؟ حالا این «خاج پرست‌ها» با این کتاب مقدس‌شان به اسلام و مسلمین درس «میانه روی» هم می‌دهند! مگر سنگسار و قصاص را محمد از شکم مادرش آورده؟‌ همة این چرندیات و بسیار بیش از این‌ها در کتاب مقدس مسیحیان موجود است. چرا امثال «ویلدرس» و «سورنسن» نگاهی به احکام توحش مسیحیت نمی‌اندازند؟‌ مگر قوانین کشور هلند از احکام کتاب مقدس استخراج شده؟ و چرا همزمان با پخش شاهکار هنری «ویلدرس»، سازمان سیا، بن‌لادن را از بایگانی بیرون می‌کشد و پیام تهدیدآمیز می‌فرستد؟ و چرا سریعاً نوکران آمریکا به رهبری پاکستان و جمکران با بن‌لادن هم‌صدا می‌شوند؟ و به چه دلیل شورای حقوق بشر سازمان رسوای ملل قطعنامة احترام به اسلام تصویب می‌کند؟ دلیل بسیار روشن است، سرمایه‌سالاری جهانی حاضر نیست ابزار مقدسات اسلامی را، که نان‌آور خوبی است، از دست بدهد.

وزیر امورخارجة هلند در مصاحبه با «رادیو زمانه»، با استفاده از فرصت طلائی‌ای که پخش فیلم «ویلدرس» فراهم آورده، زبان به ستایش از اسلام و ادیان گشوده‌اند! ایشان می‌گویند، ما با این فیلم مخالف‌ایم، چون تصویر نادرستی از اسلام ارائه می‌دهد. بله، به زعم دولت هلند نیز، اسلام دین رحمت و عطوفت شده. البته برای حاکمیت هلند، اسلام دین رحمت و عطوفت هم هست، چون در غیر اینصورت دکان چپاول اصحاب کلیسا در مناطق مسلمان‌نشین حسابی ‌کساد خواهد شد. وزیر امورخارجة هلند در این مصاحبه با بیشرمی موجودیت گروه‌های لائیک را کاملاً نادیده گرفته و می‌گوید:

« [این فیلم] اسلام را با خشونت یکی می‌کند. ما با این تعبیر کاملا مخالفیم[...] دیدگاه رسمی دولت هلند[...] این است که پیروان ادیان گوناگون باید بتوانند بدون مشکل در کنار یکدیگر زندگی کنند [...] ما خواستار احترام به ادیان هستیم [...]»

منبع: سایت رادیو زمانه،‌ مورخ 9 فروردینماه سالجاری.

اتفاقاً ما هم نیک می‌دانیم که حاکمیت هلند و دیگر محافل سرمایه سالاری جهانی دست از احترام به ادیان نخواهند شست، چرا که توحش سرمایه سالاری می‌تواند در توحش ادیان تکیه‌گاه مناسب و مطمئنی بیابد. در آغاز هزارة سوم، شاهدیم که چگونه انسان ستیزی سرمایه‌سالاری مکمل انسان ستیزی ادیان ابراهیمی شده. سرمایه سالاری جهانی بدون تکیه بر مقدسات قادر به ادامة حیات نخواهد بود، چرا که بدون مقدسات، سرکوب و چپاول جهان سوم میسر نمی‌شود. «توجیه» مقدسات توسط وزیر امورخارجة هلند ریشه در امر مقدس «چپاول» دارد. در غیراینصورت سردستة نوکران شناخته شدة غرب، حکومت مفلوک پاکستان اجازه نمی‌یافت سفیر هلند را «احضار» کند! یا اینکه، «ماهاتیر محمد» بینوا، که موجودیت‌اش را مدیون استعمار غرب است، نمی‌توانست به گزافه‌گوئی ‌افتد؛ و حنازرچوبه، مورخ 10 فروردینماه سالجاری به نقل از «فرانس پرس»، چرندیات‌ نخست وزیر پیشین مالزی را انتشار ‌دهد.

«ماهاتیر محمد» می‌فرمایند، یک میلیارد مسلمان متحد شوند، و کالاهای هلندی را تحریم کنند! و حنازرچوبه هم اعلام کرده شرکت‌های هلندی «شل»، «فیلیپس»، و ... از این تهدیدات به هراس افتاده و قصد دارند از « ویلدرس» شکایت کنند! بله درست می‌فرمایند ولی، نام واقعی این نوع گفتگوها «نان قرض دادن» است. چون اگر حنازرچوبه نمی‌داند، ما می‌دانیم که حکومت‌های قدرقدرت یک میلیارد مسلمان کذا، به یک اشارة چند ملیتی‌هائی چون شل و فیلیپس چگونه در عرض 24 ساعت زیر پایشان خالی می‌شود و به قهقرا می‌روند. آیا 22 بهمن را به یاد دارید؟ ظهور ملاعمر و پرویز مشارف و عبدالله گل را فراموش کرده‌اید؟ پس حنازرچوبه هم بهتر است با تکیه بر چرندیات «فرانس پرس» برای ما ملت گزافه‌گوئی نکند. اگر تنها مورخ ایران، ‌فریدون آدمیت، امروز چشم از جهان فرو بست، تاریخ هنوز به پایان نرسیده! «تاریخ»، حرکت انسان‌ها است در زمان و مکان، و تا زمانی که انسان‌ها وجود دارند، دوام تاریخ تضمین خواهد شد! و فرانس پرس و اربابانش هر چند رویای بازگشت به جهان سحرآمیز جمال‌الدین اسدآبادی در سر داشته باشند، تاریخ حرکتی است رو به آینده! پس فعلة گرامی فاشیسم! «نوآوری‌های» خود را به سوی آینده تنظیم کنید. چه در غیر اینصورت خداوند بخشندة مهربان، با ترکش خمپاره شما را هم به سوی آینده رهنمون خواهد شد!

بله، پس از اینکه یکشنبة گذشته، سفارتخانه‌های آنگلوساکسون‌ها در منطقة سبز بغداد هدف حملات متوالی خمپاره‌ قرار گرفت، روز 28 مارس 2008، حضرت «جو استورک»، در سازمان دیده‌بان حقوق بشر ناگهان از خواب غفلت بیدار شدند، و به یاد آوردند که سگ‌های هار سازمان سیا در جمکران، روزهای 28 و 29 فوریه، پس از هجوم به منازل شخصی، 30 مرد را به جرم همجنس‌گرائی بازداشت و زندانی کرده‌اند! بله! یکماه از دستگیری این 30 نفر می‌گذرد. اینان دسترسی به وکیل ندارند، و نه تنها دیده‌بان حقوق‌بشر از این دستگیری بی‌خبر مانده بود، که طی این مدت، اصل خفقان و پفیوزی بر «اوپوزیسیون» رشید و مبارز ایران نیز حکومت می‌کرد. علامت تعجب هم نمی‌گذاریم! بله، همه چیز در سکوت کامل و بر وفق مراد می‌گذشت تا اینکه ارتش دمکراسی پرور آمریکا ناچار شد دست و پای مقتدی صدر و اوباش ارسالی ایشان از قم و کاشان را در بصره جمع و جور کند! با اینکار، فریاد و فغان آخوند جنتی در نماز علفزار به آسمان بلند شد، و حضرت «جو استورک» هم به یاد آوردند که علیرغم بلبل زبانی‌های دبیرکل سازمان کذا، علیرغم چرندیات وزیر امورخارجة هلند و اتحادیة اروپا، گورکن‌ها اصولاً حریم خصوصی افراد و حقوق فردی انسان‌ها را به رسمیت نمی‌شناسند، و برخوردهای اجتماعی این حاکمیت در مغایرت کامل با اعلامیة جهانی حقوق بشر قرار می‌گیرد. در این راستا، بنگاه خبرپراکنی «بی‌بی‌سی»، مورخ 29 مارس 2008، به نقل از بیانیة دیده‌بان حقوق بشر چنین می‌گوید:

«برخورد با میهمانی‌ها یکی از مواردی است که از سوی دولت ایران تحت عنوان مبارزه با فساد صورت می‌گیرد[...]»

ظاهراً دیده‌بان حقوق بشر فراموش کرده‌اند که هجوم سگ‌های هار سازمان سیا به خانه‌های مردم در ایران از زمان استقرار حکومت اسلامی، یعنی از سه دهة پیش رایج شده! و این عملیات مبارزه با «فساد» به هیچ عنوان به میهمانی‌ها هم محدود نمی‌شود! البته وزارت امورخارجة انگلستان پیش از دیده‌بان حقوق بشر، زبان به انتقاد از نوکران‌اش در جمکران گشوده. سایت رادیو فردا، مورخ 29 مارس 2008، می‌نویسد، در آستانة شصت‌امین سالگرد صدور اعلامیة جهانی حقوق بشر، ‌ وزارت امورخارجة بریتانیا از وضعیت حقوق بشر در ایران انتقاد کرده. که از قدیم گفته‌اند «هرکه دارد در جهان پول مفت، می‌تواند حرف‌های خوب گفت!»

از آنجمله ‌است گزارش «نیویورک تایمز» در شمارة ویژه این‌هفته، که در سایت رادیو فردا نیز انتشار یافته. به گفتة نیویورک تایمز، «ویلدرس» ضمن مقایسة محمد با هیتلر، قرآن را نیز با «نبرد من» در ترادف قرارداده می‌گوید، اگر محمد امروز زنده بود، یک جنایتکار جنگی به شمار می‌آمد. بله! چه بهتر و کارسازتر از حماقت امثال ویلدرس‌، کسانی که خود را مرید آزادی بیان هم معرفی می‌کنند، و در عمل جهت تأمین منافع فاشیست‌های غرب فعال می‌شوند. که از قدیم‌گفته‌اند، «یک مرید خر، به از یک ده شش دانگ.»

و چرندیات همین مریدان خر است که میدان را به دست مسلمانان به اصطلاح «میانه‌رو» داده. یکی‌ از این بندگان میانه‌رو فرموده‌اند، «محمد 14 قرن پیش زندگی می‌کرده!» اتفاقاً ما هم می‌دانیم محمد 14 قرن پیش زندگی می‌کرده، ولی نمی‌دانیم به چه دلیل امروز مقدس شده! در ادامة مطلب نیویورک تایمز، یک فقره مقاله نویس ساکن هلند به نام «یوسف اصغری» طی مصاحبه‌ای فرموده‌اند، توهین به محمد، توهین به مسلمانان است! می‌بینیم که در هلند بجز «اسلام ستیز» و «اسلام پرست» هیچ وجود ندارد! چون سیاست حاکمیت هلند بر تمرکز مسلمانان پیرامون همین دو قطب کذا محدود می‌شود. به زبان ساده‌تر،‌ اگر مسلمانان ساکن هلند پیرامون این دو قطب فاشیستی تمرکز یافته‌اند، به دلیل همنشینی ‌است، که گفته‌اند « اسب و خر را که یکجا ببندند، اگر هم بو نشوند، هم‌خو می‌شوند.»

و همانطور که در ابتدای این وبلاگ گفتیم، شخص «ویلدرس» هم نمی‌تواند طرفدار آزادی بیان باشد. ایشان در ردة اسلام ستیزانی قرار می‌گیرند، که دمکراسی را در انحصار غرب و خصوصاً مسیحیتی می‌خواهند که گویا «مادر» دمکراسی معرفی می‌شود! «ویلدرس» می‌پندارد مطالبات حقوق انسانی ارث پدری غربی‌ها است، و خارج از محدودة جغرافیائی کلیسا کسی نمی‌تواند خواهان دمکراسی و آزادی بیان و تفکر شود. البته جای تعجب ندارد که این سخنان دقیقاً همان ترهات گورکن‌ها و دیگر نوکران سازمان سیا در کشورهای مسلمان نشین باشد؛ جنایتکارانی که دموکراسی را پدیده‌ای مسیحی و اروپائی خوانده، می‌گویند، «هویت ما» اسلامی است، غربی نیست! و جای تعجب نیست که «ویلدرس» هم جز این نمی‌گوید:‌

«اسلام و قرآن بخشی از یک ایدئولوژی فاشیستی هستند و می‌خواهند عقایدی را که ما در جهان دموکراتیک غربی به آن باور داریم از بین ببرند[...] قرآن باید در هلند ممنوع اعلام شود[...]»

اگر «ویلدرس» می‌پندارد که در تداوم راه جنجال سلمان رشدی، با چنین ترفندهای ناشیانه‌ای می‌توان باز هم تنور اسلام حکومتی و فاشیسم دینی را در مناطق مسلمان نشین همچون دهة 1980 گرم نگاهداشت، سخت در اشتباه است، چون بر سر مبارک ایشان همان خواهد آمد که بر سر آن گنجشک بلندپرواز آمد؛ که گفته‌اند:

‌گنجشک با باز پرید، افتاد و ماتحت‌اش درید!

اربابان «ویلدرس» نیز اگر می‌پندارند با انتساب محمد به هیتلر می‌توانند در جهان اسلام و به ویژه در ایران محبوبیتی برای محمد دست و پا کنند، حسابی کور خوانده‌اند. حکایت شیفتگی آخوندها و کلنل رضاخان بر جمال بی‌مثال هیتلر، دیگر داستان مهوع و کهنه و پوسیده‌ای شده. از مرگ کلنل آیرون‌ساید اسلام‌پناه دهه‌ها می‌گذرد و برخلاف آنچه گفته‌اند،

«اینبار مرگ خر، عروسی سگ نخواهد بود.»





0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت