چهارشنبه، فروردین ۲۸، ۱۳۸۷



هیتلر در نیویورک!

...



کاردینال راتزینگر، یا همان حضرت پاپ، که اخیراً راهی آمریکا شده‌اند، جوانی را در خدمت نازی‌ها گذراند، و از سال 1981 تا 2005 در واتیکان به پنهان داشتن پروندة‌ سوءاستفادة جنسی آخوندهای کاتولیک از کودکان و نوجوانان اشتغال داشت! و حتماً ایشان به همین دلیل اکنون در جایگاه رهبر کاتولیک‌های جهان قرار گرفته‌اند. البته مسئلة کودک‌باره‌گی کشیش‌ها، به ویژه کشیش‌های کاتولیک که ارواح شکم‌شان رهبانیت و «تجرد» هم پیشه کرده، از ازدواج پرهیز می‌کنند، زبانزد خاص و عام است. پیشتر گفتیم که هر گاه از کشیشی به دلیل کودک‌باره‌گی «شکایت» رسمی می‌شود، کلیسای کاتولیک کشیش کذا را به منطقة دیگری «منتقل» می‌کند، تا بتواند با خاطر آسوده در کنار مردم به خدمات الهی خود ادامه دهد. در مورد عالیجناب «گایو»، یکی از روحانیون «پیشرو» کاتولیک در فرانسه، پیشتر توضیح دادیم و گفتیم که وی یک کشیش کودک‌بارة کانادائی را در فرانسه به خدمت خلق گماشت، و به همین دلیل هم محاکمه شد، چرا که پیشتر سروصدای مردم در ایالات متحد پیرامون چنین آداب و رسومی در کلیسای کاتولیک به هوا برخاسته بود.

و اگر افتضاح کودک‌باره‌گی آخوندهای کاتولیک در آمریکا به گوش جهانیان نمی‌رسید، عالیجناب «گایو» حتی محاکمه هم نمی‌شد، و امروز روزنامة فیگارو که یک پا در جنگ و یک پا در کلیسای کاتولیک دارد، سعی در پنهان داشتن جنایات کشیش‌های پلید می‌کرد. در سال 2002 «برنار فرانسیس‌لا»، اسقف ماساچوست به پشتیبانی از یک کشیش کودک‌باره که به چندین جوان کاتولیک تجاوز کرده بود اعتراف کرد. و این اعترافات باعث شد که دادگاه فدرال، کلیسای کاتولیک را به پرداخت سه میلیارد دلار به قربانیان محکوم کند. واتیکان هم بلافاصله جهت نجات اسقف شریف ایشان را به «رم» فراخواند تا محاکمه نشوند. طبق آمار رسمی بین سال‌های 60 تا اواسط دهة 80، فقط در ایالات متحد، 3000 سر از 42000 کشیش کاتولیک، به جرم سوءاستفادة جنسی از کودکان تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. و هر چند پاپ فعلی اخیراً از این وقایع ابراز تأسف فرموده‌اند، در سال 2007 هفته‌نامة پانوراما مدارکی انتشار داد که ثابت می‌کرد همین پاپ «متأسف»، که از سال 1981 مسئول رسیدگی به پرونده‌های واتیکان بوده، جهت پنهان نگاه داشتن حدود هزار مورد سوءاستفادة جنسی، محل خدمت کشیش‌های «منحرف» را مرتب تغییر می‌داده. و البته پس از اینکه «کاردینال راتزینگر» به جایگاه پر افتخار پاپ بندیکت 16 دست یافتند، به شدت کودک باره‌گی کشیش‌ها را در ایرلند محکوم کردند. مسلم است! چون امکان تائید این جنایات برای‌شان وجود نداشت.

همین پاپ شریف و مخالف کودک باره‌گی، روز 15 آوریل برای یک سفر 6 روزه راهی ایالات متحد شده. البته طی این سفر، کاردینال راتزینگر سابق با قربانیان کشیش‌های کاتولیک دیدار نخواهند کرد، ولی به دلیل فشار خانواده‌های هزاران قربانی کودک باره‌گی آخوندهای کاتولیک، حضرت پاپ در سخنرانی روز 19 آوریل خود به این مسئله اشاره خواهند فرمود!

و امروز جهت استقبال از چنین شخصیت رسوائی، جرج بوش، به همراه لورا و یکی از دخترانش به فرودگاه نظامی اندروز تشریف فرما شدند. و این نخستین بار است که در ایالات متحد چنین احترامی شامل حال یک پاپ، آنهم با چنین سوابقی می‌شود!

کاخ سفید امشب به افتخار حضرت پاپ نه هزار نفر را به ضیافت شام دعوت کرده، و 21 تیر توپ هم به مناسبت چنین رخداد فرخنده‌ای شلیک خواهد شد! البته به گفتة فیگارو، مورخ 16 آوریل 2008، پاپ در این میهمانی شرکت نخواهد کرد چون ترجیح می‌دهد هشتادویکمین سال تولد پربرکت‌‌اش را در میان آخوندهای کاتولیک بگذراند. یادآور شویم، این دومین بار است که یک پاپ به کاخ سفید دعوت می‌شود. نخستین بار در سال 1979، جیمی‌کارتر منفور در کاخ سفید با پاپ ژان پل دوم ملاقات کرده بود. و به یاد داریم که در پی این ملاقات حقوق بشر بر سراسر جهان حاکم شد، به ویژه بر ایران و افغانستان.

جرج بوش در مصاحبه با یک شبکة کاتولیک اعلام داشته، ‌ مایل است به پاپ بگوید که با عقاید وی در مورد نیک و بد، تقدس زندگی انسان و خطر نسبیت اخلاقی کاملاً موافق است. و البته کافی است نگاهی به عراق و افغانستان بیاندازیم تا ببینیم جرج بوش تا چه حد به زندگی انسان‌ها اهمیت می‌دهد. ولی آنچه در سخنان جرج بوش اهمیت دارد این است که حاکمیت ایالات متحد با نظریة فاشیستی «حقوق بشر نسبی» بسیار موافق است، و از طریق سازمان ملل آنرا تشویق هم می‌کند، و کاردینال راتزینگر هم در یک پیام ویدئوئی به آمریکائی‌ها اعلام داشته، که طی اقامت خود در آمریکا لزوم «اطاعت از احکام الهی» را به آن‌ها یادآوری خواهد کرد! پاپ همچنین ضمن مخالفت با سقط جنین،‌ بر آزادی مذهب یا همان آزادی بندگی و اسارت تأکید خواهند فرمود.

فیگارو می‌نویسد، جهت کسب محبوبیت برای پاپ، گروه‌های کاتولیک، از جمله «شوالیه‌های صلح» متعلق به برادر جرج بوش، فرماندار فلوریدا، که کاتولیک است بسیج شده‌اند. برای تکمیل مراحل پدرسوختگی ویژة آخوندها، پاپ از یک کنیسه هم دیدار خواهد کرد، تا علیرغم یهودستیزی کاتولیسیسم، پلی میان مذاهب ایجاد کند. سپس جهت به دست آوردن دل گاوچران‌ها کاردینال راتزینگر چند قطره اشک تمساح برای قربانیان وقایع 11 سپتامبر سرازیر خواهند کرد. چون آخوند جماعت مثل زنان هنرپیشه‌، اشکش دم مشک‌اش است!

و اما باید ببینیم دلیل عشق‌ورزی جرج بوش به کاردینال راتزینگر چیست؟ می‌دانیم که بوش و پاپ و آخوندجماعت بجز جنایت و غارت هیچ دین و مذهب دیگری ندارند. ولی به نظر می‌رسد حضرت پاپ در اروپا به مشکلاتی برخورد کرده. چون امروز که خطر کمونیسم دیگر وجود ندارد، و پاپ مزورانه از سرمایه‌داری انتقاد می‌کند، و فاشیست خداجوئی به نام «ال‌گور» را لائیک می‌خواند، مستضعفین اروپا که منتظر معجزات مسیح و مبارزات واتیکان برای احقاق حقوق‌شان نشسته بودند، تازه دریافته‌اند که بساط کلیسا همان بساط اسلام است: کاسة گدائی و شمشیر بران! در نتیجه دیگر کسی گویا «برادران» را تحویل نمی‌گیرد، و با توجه به فقر روزافزونی که توسط ساختارهای انسان‌ستیز سرمایه سالاری جهانی بر مردم حاکم شده، دولت‌های اروپای غربی اینبار خود را نه با تهدید یک ایدئولوژی شناخته شده، که با تهدید یک شورش لجام گسیخته از جانب اقشار فرودست که تعدادشان رو به افزایش گذارده روبرو می‌بینند. همانطور که ایالات متحد، به دلیل شکست در جبهة لبنان، عراق و افغانستان و شرایط بحرانی اقتصادی در یک قدمی شورش قرار گرفته. و اگر در سال 1992، پس از فروپاشی اتحادجماهیر شوروی، جرج بوش پدر توانست با آوردن تانک به خیابان‌های لس‌آنجلس نارضایتی‌ها را مهار کند، و در یک جنگ دروغین هم پیروز شود، چنین امکاناتی برای جرج والکر بوش، حتی در رؤیا نیز وجود نخواهد داشت.





0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت