شنبه، فروردین ۳۱، ۱۳۸۷

«هاری» و امنیت!

...

حدیثی نادرست و دروغی چست و اسنادی سست از آن سرور لشکر ضلالت و مهتر کشور جهالت، ‌ پیشوای مطرودان و مقتدای مردودان، ‌ آن ثمرة شجرة شقاوت و آن نقطة دایره غوایت که در همه عالم دبدبة طغرای طعن اوست و آفاق پر کوکبة لعن او [...]
منبع: کلیات سعدی، المجالس فی‌الهزل، ‌ المجلس الثانی.

به زودی به قلم «کارلا دل‌پونته»، دادستان سابق دادگاه بین‌المللی کتابی انتشار خواهد یافت که نقش «هاشم تاچی»، نخست وزیر فعلی کوسوو و جدائی‌طلبان این کشور را در قاچاق اعضای بدن زندانیان صرب بر ملا خواهد کرد. جنایاتی که از سال 1999 تحت نظارت سازمان ملل و ارتش ناتو به وقوع پیوسته، تا به گفتة مادلن البرایت منفور، دموکراسی را در این کشور برقرار کند! بله، گاوچران‌ها شیفتة امنیت و عدالت‌اند! و به همین دلیل بعضی ضدامپریالیست‌ها که پشت نعلین خمینی «صف» کشیده بودند، باز هم هوس براندازی در سر دارند.

ما با هرگونه براندازی مخالف‌ایم! عجیب است که بعضی‌ها ما ملت را تا این حد شوت و پرت پنداشته‌اند و هنوز سخن از براندازی می‌رانند. هنوز مرکب قرارداد امنیتی گورکن‌ها با ترکیه خشک نشده! هنوز نیروهای نظامی و امنیتی ایران زیرمجموعة سازمان جنایتکار ناتو به شمار می‌روند، و هنوز بعضی‌ها رویای براندازی استعماری در سر می‌پرورانند! می‌باید پرسید چرا؟ چون ارتش ناتو در ترکیه، عراق و افغانستان حضور مستقیم دارد، و گویا مایل است در ایران هم حضور مستقیم پیدا کند، تا بتواند «امنیت» را به سواحل دریای خزر گسترش دهد. «خبرهای 16»، مورخ 31 فروردین‌ماه سالجاری به نقل از روزنامة «آزادلیق» چاپ باکو می‌نویسد، ژنرال «هاری وایت»،‌ فرماندة گارد ملی ایالت اوکلاهما یک «طرح امنیتی» برای این منطقه تدوین کرده!

و «طرح امنیتی» گاوچران‌ها برای منطقه همان است که در عراق، افغانستان، پاکستان، ایران و ترکیه ‌به اجرا گذارده شده: چپاول، کشتار، سرکوب و انسداد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهت چپاول بیشتر. و از آنجا که نتایج «طرح امنیتی» در این کشورها به دهان عموسام خیلی مزه کرده، تصمیم دارد این طرح را در منطقة خزر نیز به اجرا بگذارد، چون در این منطقه نیز به دلیل وجود منابع انرژی، «تاراج» از اصول دین به شمار می‌رود. جهت فراهم آوردن زمینة «تاراج دینی»، لازم است ابتدا گاوچران‌ها،‌ به شیوة سردار رادان و شاهرودی به «تولید جرم» پرداخته، سپس دهنة سگ‌های هار مسلح را برای مبارزه با «مجرم» رها کنند. محل کارگاه اصلی تولید جرم هم خشتک مبارک صاحبان صنایع نظامی ینگه‌دنیاست، که در آن چنان جرم‌های نان و آب‌داری تولید می‌‌شود که تا دنیا دنیاست، مبارزه با آن‌ها پایان نپذیرد. به این ترتیب منافع تفنگ فروشان غرب نیز همچنان رو به افزایش خواهد گذاشت. همانطور که گفتیم، تلفات ارتش آمریکا در این چارچوب کوچکترین مشکلی برای تفنگ‌فروشان به همراه نمی‌آورد، چرا که سربازان و درجه داران جزء را به سادگی می‌توان جایگزین کرد، کافی‌است تسهیلاتی برای مهاجرت فراهم آورند. البته اگر چند موشک الهی به مقر فرماندهی ناتو در امارات اصابت کند، چند صباحی در فعالیت‌های کارگاه «تولید جرم» وقفه ایجاد خواهد شد، ولی هنوز خداوند بخشندة مهربان عقل‌شان به چنین مسائلی قد نداده، در غیر اینصورت بلافاصله «ابابیل‌های‌شان» را می‌فرستادند تا بر سر سپاهیان «جرج‌الله» سنگریزه‌های سوزان ببارانند و ژنرال وایت هم طرح امنیتی برای خزر ارائه نمی‌داد. به گفتة روزنامة «آزاد لیق»، ‌ژنرال وایت اهداف طرح کذا را چنین توصیف فرموده‌اند:‌

«مقابله با قاچاق مواد مخدر، جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی و انجام اقدامات لازم در منطقه [...]» ‌


در مورد مبارزة ارتش آمریکا با مواد مخدر، خوشبختانه نمونة افغانستان در برابرمان قرار گرفته و می‌بینیم که به دلیل حضور ارتش جنایتکار ناتو در افغانستان، علاوه بر استقرار حکومت اسلامی، فعالیت‌های تروریستی و کشتار روزانه غیرنظامیان نیز به خوبی «مستقر» شده، و از طرف دیگر واردات مواد غذائی، تحت عنوان دهان پرکن، «کمک‌های انسانی» توانسته به کشاورزی نیز نقطة پایان بگذارد، تا زمین‌های کشاورزی به کشت خشخاش اختصاص یابد. به این ترتیب کشور افغانستان به نخستین مرکز تولید مواد مخدر در جهان تبدیل شده. بله، جیمزباندهای علیاحضرت ملکه و رمبوهای مستر پرزیدنت خرج دارند، و امورات‌شان با حقوق ارتش و سازمان‌های جاسوسی نمی‌گذرد، و خارج از شرکت در اشغال سرزمین دیگران ناچاراند کار شرافتمندانه‌تری هم داشته‌ باشند. و اصلاً فلسفة وجودی ژنرال «وایت» همین است. چه اسم با مسمائی هم حضرت ژنرال وایت دارند: هاری! «هاری» با چهار ستاره! ایشان که خیلی «هار» هستند، ژنرال هم شده‌اند، حتماً مثل خمینی و ساتراپی به چند زبان زندة دنیا مسلط‌اند. از جمله، زبان پدرسوختگی، زورگوئی، باجگیری و از همه مهم‌تر زبان دینی که همة زبان‌های مذکور را شامل می‌شود، ولی بر آنان مزیت نیز دارد.

بله مزیت زبان دینی، همان «ابهام» است که در پیشنهادات «هاری چهار ستاره» هم به چشم می‌خورد: «جلوگیری ازفعالیت‌های غیرقانونی» و «انجام اقدامات لازم در منطقه»! از آنجا که تیمسار وایت فرماندة گارد ملی ایالت اوکلاهما است، مسلماً نخستین «فعالیت غیرقانونی در منطقه» همان زندگی مردم تلقی می‌شود. دقیقاً همانطور که هدف از لشکرکشی به افغانستان، به بهانة انفجارهای نیویورک، استقرار رسمی طالبان در حاکمیت افغانستان بود، و همچنانکه هدف از اشغال کشور عراق، گسترش حکومت نوکران شیعی مسلک آمریکا در جمکران به این کشور بوده. بله، این یکی از نمونه‌های «فعالیت‌های غیرقانونی» در منطقه است که نظامیان جنایتکار آمریکا در واقع آن را آغاز می‌کنند تا بتوانند به مبارزه با آن بپردازند، و کشورهای حاشیة خزر را نیز در شرایط عراق و افغانستان قرار دهند: شرایط ویژه یا شرایط جنگی!

ویژگی این «شرایط ویژه» در این است که هر نوع توحشی را نیز توجیه می‌کند، همچنانکه جنگ 8 ساله چنین فرصتی را برای گورکن‌ها فراهم آورد. دلیل زوزه‌های مکرر اکبر بهرمانی در خطبه‌های علفزار در مورد وجود شرایط ویژه همین بود! حاج اکبر و اربابان آمریکائی‌اش می‌پنداشتند با تداوم جنجال پیرامون بحران دست‌ساز هسته‌ای و با تکیه بر 14 لشکر آمریکا در عراق می‌توانند شرایط ویژه را بر ما ملت تحمیل کنند! وقتی هم ناکام شدند، گورکن‌ها در خطبه‌های علفزار، ناشیانه به ابراز عشق به گاوچران‌ها پرداخته، به یاد آوردند که «امام راحل» و دجال‌شان هم مخالف مذاکره با آمریکا نبوده! بگذریم! و بازگردیم به طرح تیمسار هاری وایت خودمان.

پس از اینکه به دلیل «فعالیت‌های غیرقانونی»، شرایط ویژه بر منطقة خزر حاکم شد،‌ نوبت به «اقدامات لازم» خواهد رسید. نخستین «اقدام لازم در منطقه» ایجاد انفجاری است مشابه همان انفجار معروف در ساختمان فدرال که به نیروهای «امنیتی ـ نظامی» آمریکا اجازه داد تا انفجار را به تروریست‌ها نسبت داده، جهت کسب اختیارات ویژه،‌ بیل کلینتون را به امضای فرمانی وادار کنند که آشکارا ناقض قانون اساسی ایالات متحد بود! و می‌دانیم که رئیس جمهور آمریکا برای پاسداری از قانون اساسی سوگند یاد می‌کند. ولی هیچ اهمیتی ندارد، چون رئیس جمهور را در ایالات متحد تشکیلات خودمختار نظامی «انتخاب» می‌کند و کاخ سفید هم قسمتی از املاک همین تشکیلات به شمار می‌رود، و به مصداق مثل معروف «میهمان خر صاحبخانه ‌است» رئیس جمهور آمریکا هم تابع فرامین همان تشکیلات نظامی است. پس اگر تشکیلات نظامی گاوچران‌ها در ایالات متحد «خودمختار» به شمار می‌رود، به طریق اولی در جمهوری آذربایجان هم مانند عراق و افغانستان «خودمختارتر» خواهد بود.

پس از انجام عملیات موفقیت‌آمیز «انفجار»، گاوچران‌ها بلافاصله انگشت اتهام را به سوی یک تشکیلات دست ساز خود گرفته مبارزه با تروریسم را در جمهوری آذربایجان آغاز می‌کنند. اما این تازه اول کار است. چون تشکل‌های تروریستی دست‌ساز سازمان سیا، مانند القاعده و شرکاء، ‌تحت نظارت پاسداران ضدامپریالیست جمکران، از راه عراق به ایران و سپس به جمهوری آذربایجان وارد می‌شوند، و ترکیه هم که خود از اعضای ناتو، و از نوکران وفادار آمریکا به شمار می‌رود، مستقلاً به اعزام تروریست به آذربایجان همت می‌گمارد. می‌دانیم که مبارزه کابوی‌ها با تروریسم مرز نمی‌شناسد، و گاوچران‌ها طبق قوانینی که به تصویب کنگرة مضحک خودشان رسانده‌اند، دخالت نظامی در خارج از مرزهای ایالات متحد را هم «حق مسلم» خود می‌دانند! همچنین می‌دانیم که تحمیل شرایط جنگی بر کشورهای حاشیة خزر از رویاهای طلائی پنتاگون است. دلیل شیفتگی گاوچران‌ها بر چهرة کریه جنگ از مرز تولید و فروش تجهیزات نظامی، ‌تجارت زن و کودک و مواد مخدر به مراتب فراتر می رود. سازمان ناتو از سال 1999، کسب و کار پردرآمدتری کشف کرده: آدم‌ربائی جهت تجارت اعضای بدن!

روزنامة فیگارو مورخ 14 آوریل 2008، به نقل از «فرانس پرس» می‌نویسد، مسئولان کوسوو، از جمله هاشم تاچی، در سال 1999، ریه، قلب، کلیه‌ها و دیگر اعضا و جوارح صدها زندانی صرب ‌را ربوده و آن‌ها را به قتل رسانده‌اند. این مطالب در کتاب «شکار، من و جنایتکاران جنگ»، نوشتة «کارلا دل‌پونته»، دادستان سابق دادگاه بین‌المللی‌ بازگو شده. کتاب مذکور در همین ماه به بازار عرضه خواهد شد. به گفتة «کارلادل‌پونته»، هاشم تاچی و شرکاء اقدام به فروش این «قطعات انسانی» در بازار بین‌المللی کرده‌اند. دولت صربستان رسماً خواهان رسیدگی به این جنایات شده، که تحت نظارت ارتش ناتو صورت پذیرفته! پس از 8 سال تحقیق پیرامون جنایات جنگی در یوگسلاوی سابق، «کارلا دل‌پونته» اظهار داشته که حدود 300 زن و مرد صرب در تابستان 1999، ربوده شده و از کوسوو به زندانی در آلبانی منتقل شده‌اند، و در این زندان، جراحان کلیه‌ها و ریه‌های آنان را در آورده، از فرودگاه تیرانا به کلینیک‌های سراسر جهان ارسال کرده‌اند، تا به بیماران ثروتمند فروخته شود!

«کارلا دل‌پونته» می‌نویسد، ‌ زندانیانی که یک کلیه‌‌شان را در آورده بودند، بازهم ‌در زندان نگاه می‌داشتند تا زمانی که برای در آوردن کلیة دیگر و یا ریه‌های‌شان آن‌ها را به قتل برسانند. «کارلادل‌پونته» تأکید می‌کند که کادرهای میانی و سران «اوچه‌کا»، ‌جدائی‌طلبان کوسوو، فعالانه در این قاچاق اعضای بدن شرکت داشته‌اند. دادستان سابق دادگاه بین‌المللی از «اگیم چه‌کو» و «هاشم تاچی» مستقیماً نام می‌برد. اولی از ماه مارس 2006 تا 2008 نخست وزیر کوسوو بوده، و دومی نخست وزیر فعلی این «کشور» است. «دل‌پونته»، در کتاب خود به تهدید شاهدان عینی جنایات اوچه‌کا و اعمال خشونت بر آنان نیز اشاراتی دارد. «کارلا دل‌پونته» که اکنون سفیر سوئیس در آرژانتین است می‌گوید، اطلاعات خود را از روزنامه نگاران مطمئن و اعضای سازمان ملل دریافت کرده. جالب اینجاست که دولت سوئیس از وی خواسته که از انتشار «شکار، من و جنایتکاران جنگ» در ایتالیا خودداری کند! با توجه به شرایط فعلی می‌توان دریافت که پس از بازداشت آن 52 تن مافیائی، ‌ ممنوعیت انتشار کتاب دل‌پونته در ایتالیا نیز مرتفع شده‌ باشد! همانطور که گفتیم تصفیه در مافیای سیسیل، ضربة سهمگینی بر حاکمیت ایالات متحد به شمار می‌رود و به احتمال قریب به یقین ژنرال «هاری وایت» که جهت ارائة طرح امنیتی خود راهی باکو شده‌اند،‌ تا «اقدامات لازم» را جهت مبارزه با فعالیت‌های «غیرقانونی» آغاز کنند، ناکام و ناامید به ولایت‌شان باز خواهند گشت. چون حضور ارتش ناتو در منطقه سرچشمة همة فعالیت‌های غیرقانونی، ‌از جمله قاچاق مواد مخدر است‌.




0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت