سه‌شنبه، اردیبهشت ۰۳، ۱۳۸۷

شیخ شایسته!

...



بعد از اين بر وطن و بوم و برش بايد ريد
به چنين مجلس و بر کر و فرش بايد ريد
در حقيقت، در عدل ار در اين بام و در است
به چنين عدل و به ديوار و درش بايد ريد
میرزادة عشقی

اصلاح طلبان، به اصل خود رجوع کرده، هادی غفاری، آدمکش ساواک پهلوی و ساواک جمکران را جهت ایجاد آشوب به مجلس هشتم می‌فرستند، ‌ تا از «عدالت» دفاع کند! آخوند هادی غفاری، که به گفتة ابراهیم یزدی و عباس میلانی، امیر عباس هویدا را در دادگاه به قتل رسانده تا سوابق‌ خود و دوستان‌ش را پنهان دارد، از طرف «اصلاح‌طلبان» نامزد انتخابات در مجلس هشتم گورکن‌ها است. بله بهتر است با «اصلاح طلبان» بیشتر آشنا شویم! غفاری از آدم‌کشان چیره دست «انقلاب شکوهمند» سازمان ناتو است، و این اواخر مدت زمانی خفقان گرفته بود، تا آب‌ها از آسیاب بیافتد. حاج غفاری، از آندسته کارمندان ساواک است که پس از براندازی 22 بهمن نقش شهید مظلوم بر عهده گرفته بودند، کسی که بر اساس «شایعات»، حتی پدرش را هم ساواک زیر شکنجه به قتل رسانده بود! ولی در واقع، هادی غفاری سردستة گروه ماشالله قصاب بود که با شعار «حزب، فقط حزب‌الله» به کتابفروشی‌ها حمله می‌برد،‌ و تخصص اصلی‌اش آدمکشی با اسلحه کمری است. به همین دلیل طی سه دوره، از تهران به نمایندگی مجلس گورکن‌ها «انتخاب» شد. از افتخارات هادی غفاری،‌ بجز شکنجه و چماق‌کشی، قتل آیت‌الله بهبهانی و تهاجم مسلحانه به تجمع آرام طرفداران مجاهدین‌خلق و بنی‌صدر در میدان کاخ تهران است. هادی غفاری در زمرة کسانی است که عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی بودند، ولی به دلیل امدادهای غیبی و معجزات الهی مانند اکبر بهرمانی در زمان انفجار در محل حضور نداشتند! و همین قاتل حرفه‌ای ساواک، اینک از سوی اصلاح طلبان برای نمایندگی مجلس از آذربایجان شرقی معرفی و از سوی شورای نگهبان نیز تأئید صلاحیت شده است.

این مختصر را گفتیم تا مشخص شود اصلاح طلبان مجلس هشتم از چه قماش برگزیده شده‌اند. جالب اینجاست که هادی غفاری هم مانند دیگر همکاران خود از قبیل یزدی و خاتمی طرفدار «آزادی» شده! ولی خوب آزادی‌ای که امثال غفاری می‌شناسند همان شرایط رعب و وحشتی است که خمینی دجال و اربابانش برای ملت ایران تجویز کرده بودند:‌ آزادی ترور، آزادی قمه کشی و آدمکشی و شکنجه! بله همانطور که گفتیم استعمار نوکران وفادار خود را هرگز فراموش نمی‌کند، بلکه در هر فرصت چهرة کریه‌شان را با صورتک مناسب می‌آراید. و امروز حضور آدمکشی چون هادی غفاری در مجلس گورکن‌ها را گویا بعضی‌ها الزامی می‌دانند. چرا که اگر زمان و مقتضیات زمان تغییر کرده، سیاست استعمار در ایران تغییرناپذیر است، و استعمار جهت اعمال سیاست‌های خود به امثال هادی غفاری نیاز فراوان دارد. سایت «گویانیوز»، مورخ دوم اردیبهشت‌ماه‌سالجاری مصاحبه‌ای از این نوچة کارخانة رجاله پروری منتشر کرده. هادی غفاری در این مصاحبه به شیوة پادوهای نعلین پوش محافل استعمار به گزافه گوئی پرداخته، از شکنجه‌های بسیار سختی که متحمل شده و از فهم و دانش و قابلیت خود داد سخن داده.

غفاری ادعا کرده، ریاست مجلس «حق مسلم» اوست، ‌چرا که هم از نظر تحصیلات بر دیگران رجحان دارد هم از نظر شکنجه‌هائی که متحمل شده! غفاری ادعا کرده عوارض شکنجه‌ها را پس از سی سال بر تن دارد، ‌ استخوان‌های فک‌اش خرد شده و ناخن‌های پای‌اش را کشیده‌اند. مسلم است که خبرنگار هم از چماقدار کارکشتة جمکران نخواسته پای‌ا‌ش را نشان‌دهد. آخوند غفاری، ‌همچون شیرین عبادی به این نتیجه رسیده که برای تغییرات «قهرمان» لازم است،‌ و قهرمان کذا هم آدمکشی‌ است به نام غفاری،‌ که به تنهائی کار چند نماینده را می‌تواند انجام دهد، و حداقل رهبری یک جریان را می‌تواند در مجلس به دست گیرد. البته غفاری شکسته نفسی کرده، ‌چرا که به تنهائی قادر است رهبری تمامی چماق‌‌کش‌های روان‌پریش و ابله را نه تنها در مجلس جمکران که در تمامی کشور بر عهده گیرد: ‌

«برای تغییرات قهرمان لازم است و من خودم را قهرمان می‌دانم [...] من اگر به مجلس بروم به اندازه چند نماینده توان پیگیری این امور را می‌کنم. حداقل رهبری یک جریان را در مجلس می‌توانم به دست گیرم.[...]»

باز دور دگر آخوند وکیل ار شد، ‌کاش
باز تا حشر در مجلس شورا نشود
عارف قزوینی

غفاری در ادامة این ترهات، در مورد انقلاب فرانسه، مارکسیسم، دمکراسی، عدالت و اقتصاد و به ویژه در مورد گاز و نفت اظهارنظرهای ابلهانه‌ای کرده که شعارهای احمقانه روح‌الله خمینی و دیگر شیادان حوزة علمیه را تداعی می‌کند. شیوة آخوندهای عوامفریب این است که با تکرار خواسته‌های مردم به عنوان مطالبات خود، می‌گویند، شرایط باید اینگونه باشد، ‌ بدون اینکه نشان دهند از چه طریق در واقعیت می‌توان به این شرایط مطلوب دست یافت. به عنوان نمونه مهرورزی در قم، به 80 میلیارد دلار ذخیرة ارزی ایران در بانک‌های غرب اشاره کرده، و از موانعی که این بانک‌ها بر سر راه سرمایه گذاری و تولید ایجاد می‌کنند به شکوه و شکایت پرداخته، ولی نمی‌گوید به چه دلیل بهرة بانکی در ایران دو رقمی نگاهداشته شده تا هیچکس به فکر سرمایه گذاری و تولید نیفتد! آخوند غفاری هم دقیقاً در همین راستا به چرندگوئی پرداخته و می‌گوید، ما اینهمه ثروت داریم، چرا گاز در دسترس همه نیست! ولی از همه جالب‌تر اینکه هادی غفاری می‌گوید، چرا باید در صف نان بیش از صف مواد مخدر بایستیم! به این ترتیب که نمی‌توانیم الگوی جهان باشیم! بله اقتصاددان چاه جمکران، ‌ در گیرودار پدرسوختگی‌های مرسوم و سنتی فراموش کرده که اقتصاد پیرو عرضه و تقاضا است و در کشوری که به دلیل استعمارزدگی گندم را از خارج وارد می‌کند، مردم باید در صف نان و مواد غذائی بایستند، ولی به همان دلیل استعماری مواد مخدر می‌باید به وفور در دسترس باشد. چون مردم همه به نان احتیاج دارند، ولی همه مواد مخدر مصرف نمی‌کنند، در نتیجه تهیة نان زمان بیشتری از تهیة مواد مخدر می‌طلبد. ولی همانطور که گفتیم، استعمار مهره‌های خود را از میان احمق‌ترین، سفله‌ترین و سفاک‌ترین‌ها بر‌می‌گزیند و هادی غفاری از این نظر مانند خلخالی و دیگر آخوندهای حکومتی رتبة نخست را حائز است. غفاری می‌گوید:

«زمان لازم برای خریدن یک نان سنگک طبق اظهارنظر کارشناسان 18 دقیقه است، اما برای خریدن مواد مخدر 13 دقیقه است این ملت نمی‌تواند مدعی سربلندی و ایثار و الگوی جهانی بودن باشد.»

بله چه خوب شد یک آدمکش حرفه‌ای راه سربلندی را به ما ملت نشان داد! اگر آخوند هادی غفاری نبود ما ملت چه می‌کردیم؟! چون ایشان نه تنها مسیر رشد اقتصادی را به ما نشان دادند که تأکید کرده‌اند،‌ طبق قانون اساسی گورکن‌ها، «دموکراسی کامل» و «درست» در اختیار ماست، بدون اینکه بدانیم! چه غافل بودیم ما! البته آخوند غفاری هم نمی‌داند که دموکراسی هرگز نمی‌تواند «کامل» باشد چون دموکراسی همواره رو به رشد است. همین نکات باریک‌تر از مو است که شیادی فعلة فاشیسم را آشکار می‌کند. این شیخ آدمکش که حجت‌الاسلام هم شده و در مورد مارکسیسم صاحب‌ نظر است، هنوز نمی‌داند واژة «کمال» متعلق به دورة کلاسیک است و جائی در دمکراسی مدرن نمی‌تواند داشته باشد. البته فراموش نکنیم که، دمکراسی مورد نظر غفاری همین توحش موجود است. ولی مضحک‌تر از «دموکراسی کامل»، که غفاری از لیفة تنبان‌اش بیرون کشیده، این است که قانون اساسی گورکن‌ها دموکراسی کذا را تضمین نمی‌کند، بلکه این دموکراسی در قانون اساسی گورکن‌ها وجود دارد! به عبارت دیگر قانون اساسی همان شیوة حاکمیت است:

«من الان معتقدم قانون اساسی ظرفیت یک دمکراسی کامل را دارد به شرطی که درست اجرا شود. اسم این دمکراسی درست را هر چه می‌خواهید بگذارید،[...] دینی، اسلامی ...»


این مهملات جزو «اعتقادات» آخوند غفاری در حال حاضر است، ایشان فردا می‌توانند معتقد باشند که قانون اساسی ظرفیت چندین هزار دمکراسی «کامل» و «درست» را دارد. و هر کس مخالفت کند، مانند آیت الله بهبهانی و بسیاری دیگر، از کلت پر مهر جنایتکاری به نام غفاری یک گلوله دریافت خواهد کرد. حجت الاسلام هادی غفاری، در ادامه مهملات‌اش پیرامون «دمکراسی کامل» از روشنفکران و جوانان هم حسابی دفاع کرده! و در کمال پدرسوختگی در مورد عزل بنی‌صدر از ریاست جمهوری می‌گوید:‌

«رهبر در برابر ارادة ملی مقاومت نمی‌کند.»

نمی‌دانستیم «ارادة ملی» خواهان برکناری بنی صدر بود، فکر می‌کردیم چون طرح تجزیة ایران شکست خورد، سازمان سیا ناچار به تجدیدنظر در نقشه‌های‌اش شده. البته در اشتباه بودیم! ولی به یاد داریم که خمینی دجال هنگام برکناری بنی صدر گفت، «اگر همه بگویند آری، من می‌گویم نه!» ظاهراً آن روزها غفاری سرش به کشتار طرفداران مجاهدین خلق گرم بود و فرصت شنیدن چرندیات رهبرکبیراش را نداشت. ولی خوشبختانه امروز ما فرصت کافی داریم که دروغ‌های بیشرمانة نامزد انتخاباتی اصلاح طلبان شیاد را خوب بررسی کنیم.

غفاری می‌گوید که، باید نظارت مجلس بر دولت با قاطعیت اعمال شود و اگر رئیس جمهور کفایت ندارد، برکنار شود. مسلماً اگر پای امثال غفاری به مجلس باز شود، یک تنه عدم کفایت رئیس جمهور را به اثبات رسانده، وی را برکنار می‌کند و برادر آخوند خاتمی را بجای او می‌نشاند. هر چه باشد محمد رضا خاتمی هر سال جهت زیارت آبدارخانة روتاری راهی لندن می‌شود، تا بندگی و ارادت خود و آقاداداش را به ثبوت برساند. و از آنجا که غفاری هم سابقة‌ درخشانی در چماقداری و آدمکشی دارد، کسی به جز محمد رضا خاتمی را شایستة ریاست جمهوری نخواهد دانست، چرا که آخوند غفاری، هرچند بینایی‌اش تعریفی ندارد، شامة قوی دارد و رایحة صلاحیت و عدم صلاحیت را از چندهزار کیلومتری استشمام می‌کند.

آنکس که اسب داشت غبارش فرو نشست
گرد سم خران شما نیز بگذرد
سیف فرغانی

غفاری ضمن مقایسة خود با حداد عادل، لاریجانی و آقاتهرانی خود را شایسته‌ترین فرد برای ریاست مجلس دانسته، می‌گوید:

«من با تکبر می‌گویم این سه بزرگوار در سوابق انقلابی انگشت کوچک من هم نمی‌شوند. به لحاظ تدبیر و عقل هم خودم را در تدبیر تحصیلات عالیه و مرتبه ‌اندیشمندی از هر سه بزرگوار برتر می‌دانم.»


بله، سوابق انقلابی‌ غفاری بسیار درخشان است، به قول سعدی شیرازی، ایشان اصلاً «مرشد کامل» هستند. بی‌جهت نیست که از سوی اصلاح طلبان نامزد مسجد جمکران شده. کافی است ایشان پای‌شان به مجلس گورکن‌ها برسد، تا عدالت اقتصادی را برقرار کرده، و به «آواز دلفین‌ها» پایان دهند، البته با شلیک گلوله!

موهبتی است زیستن، آری
در زادگاه شیخ ابودلقک [...]
و برگزیدگان فکری ملت [...]
فروغ فرخزاد




0 نظردهید:

ارسال یک نظر

<< بازگشت